Lang geleden... deel 3
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:56
Voor alle vrouwen
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

zondag 6 september 2009 om 22:34
Ooooh. zit net alvast online de aanbiedingen van supermarkten te bekijken ivm boodschappenlijkst voor morgen.
Heeft de AH gewoon z'n kies & kook maaltijden super in de aanbieding!
Ik weet wat wij eten de hele week!
JeuJ!!!! Wurm hoeft niet te koken, wurm hoeft niet te koken!!!
(vind die maaltijden onwijs makkelijk, best lekker, en we eten er met zijn tweeen makkelijk twee dagen van als ik wat groente extra erbij haal.)
Heeft de AH gewoon z'n kies & kook maaltijden super in de aanbieding!
Ik weet wat wij eten de hele week!
JeuJ!!!! Wurm hoeft niet te koken, wurm hoeft niet te koken!!!
(vind die maaltijden onwijs makkelijk, best lekker, en we eten er met zijn tweeen makkelijk twee dagen van als ik wat groente extra erbij haal.)

zondag 6 september 2009 om 22:45

zondag 6 september 2009 om 23:08
He Lynne! Ik heb je vannacht op visite gehad...dus...
Ik kan niet echt details geven verder, want die ben ik kwijt, behalve dat ik tegen je zei: Hé wat leuk dat je hier nu gewoon zit en dat je precies zo was als ik je in mijn hoofd heb bedacht.
Ik heb ook best een fijn weekend gehad bij lieve vrienden in het Zuiden van 't land. Naar huis rijden was alsof ik langzaam alle energie en levenslust uit me voelde weg sijpelen. Werd weer verkouden, moe en ellendig. Heb net een oproepje geplaatst op het prikbord onder het motto wie niet waagt wie niet wint. Op zoek naar woonruimte. Wat zou ik deze klote situatie graag beëindigen. Zelf. Gewoon: klaar. Tot hier en niet verder.
Wat leuk Jonna en EV die meeting! En Wurm en Saar fijn dat jullie weer wat beter klinken!
Ik ken alleen deze uit m'n hoofd oh en deze dus ik grijns en knuffel wat meer...
Ik kan niet echt details geven verder, want die ben ik kwijt, behalve dat ik tegen je zei: Hé wat leuk dat je hier nu gewoon zit en dat je precies zo was als ik je in mijn hoofd heb bedacht.
Ik heb ook best een fijn weekend gehad bij lieve vrienden in het Zuiden van 't land. Naar huis rijden was alsof ik langzaam alle energie en levenslust uit me voelde weg sijpelen. Werd weer verkouden, moe en ellendig. Heb net een oproepje geplaatst op het prikbord onder het motto wie niet waagt wie niet wint. Op zoek naar woonruimte. Wat zou ik deze klote situatie graag beëindigen. Zelf. Gewoon: klaar. Tot hier en niet verder.
Wat leuk Jonna en EV die meeting! En Wurm en Saar fijn dat jullie weer wat beter klinken!
Ik ken alleen deze uit m'n hoofd oh en deze dus ik grijns en knuffel wat meer...
zondag 6 september 2009 om 23:24
zondag 6 september 2009 om 23:27
Net thuis, een file van hier tot Tokio! Maar had ik wel mooi de tijd om onze ontmoeting (lees; spontane minimeeting) met EV en EM te laten bezinken.
EV was me natuurlijk al voor met het verslag, maar mén! wat fijn! Allebei best een beetje nerveus, maar dat viel eigenlijk gelijk weg. Lachen, praten, vertellen, luisteren, wandelen, eten, gezellig en fijn!
Dank je wel EV en EM!
Morgen meer van deze vermoeide dame, die morgenochtend vroeg op mag omdat Xsje alweer vroeg op de stoep staat. Nou ja, samen met zijn mama
Slaap lekker lieverds!
EV was me natuurlijk al voor met het verslag, maar mén! wat fijn! Allebei best een beetje nerveus, maar dat viel eigenlijk gelijk weg. Lachen, praten, vertellen, luisteren, wandelen, eten, gezellig en fijn!
Dank je wel EV en EM!
Morgen meer van deze vermoeide dame, die morgenochtend vroeg op mag omdat Xsje alweer vroeg op de stoep staat. Nou ja, samen met zijn mama
Slaap lekker lieverds!