Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meld.

Ramen lappen? Hier regent het.
Ja Amalia, dat is een goede kennis van me. Ik heb vorige week een jas bij haar gekocht voor CG voor 2011. Is ze aan het stalken of ga je er wat kopen?

Mal, graag een folder. Mijn moeder heeft b.v. geen internet, maar kent denk ik wel de 'reclame' met Jochem 2X.

Star, bedankt! Dan kan ik nu ook aan het huishouden. Waarom doen die verrotte smileys het nou nog niet?!

Enne..geen hond of ander huisdier achter je aan?
Je bent laat Star
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee Compu ze is juist NIET aan het stalken. Stuur haar een mail over een jas maar hoor niets terug. Ze heeft ook geen website toch? Alleen op MP?

Zo, beneden binnen is klaar. Nu toch maar even buiten de regen in....
quote:Maleficent schreef op 07 september 2009 @ 10:07:

Je bent laat Star

Sorry

Nu even naar de apotheek want best beroerd met snot en zere keel en oorpijn. Bevalling zal nog wel even duren dus
Compu, hond ligt letterlijk op mijn voeten.
Mooi de OP zo Mal!
Klaar, hoera
Wauw, dat doe je snel! Wanneer kwam je ook alweer hier ?
ja, verbaas me ook altijd dat ik het zo snel doe maar dan wel heeeeel lang uitstel. Maar boven doe ik niet hoor, geen zin in.

Ik moet nu nog 10 overhemden strijken, de bedden verschonen en boodschappen doen. Én ik wil nog even in bad.

Nu eerst maar eens koffie
Ik ga in het zonnetje zitten. Het is hier heerlijk weer!

Mal, mooi zo met de plaatjes. Ik zag HvN, janken natuurlijk maar wel mooie verhalen.
Geniet ervan Suus! Ik ga in bad en daarna even genieten met een boterhammetje van mijn schone ramen

Ondertussen schijnt hier nl ook de zon
Ik ga zo eerst haar uitspoelen (beetje gezellig in het kraambed liggen straks he dus de pot verf maar weer eens over het grijs heen gesmeerd). Bad ze!
Jonathan heeft ook weer wat hoor. Net vond hij zijn zwembroekje in de wasmand (is er 1 met Nijntje erop) dus druk gebaren naar mij dat hij hem aan wilde. Ik zei; nee we gaan niet zwemmen vandaag. Maar hij was heel stellig in zijn gebaartjes dat hij hem aan moest. Goed, nu heeft hij zijn zwembroek óver de gewone broek aan en is helemaal blij
Hahahaha rare drol Jonathan
Het ziet er niet uit
Die kinderen vinden hun zwembroek gaaf: Jeetje wilde er mee in bad van de week.

Star, neusspray etc in da house??? Snel opknappen hoor!

Jinster, mijn ouders komen dit weekend jou kant op. Is er nog iets dat ze mee kunnen nemen voor je?
Neusspray, hoestdrank, paracetamol en citroentheedrankspulmetparacetamol, check
Alles nog inbuiks?

Ik moet de kinderen gaan halen maar ik kan echt NU zo in slaap vallen. Zo moe ben ik.

Wat kost dat toch een hoop energie, dat begin van het schooljaar. Blerk. Klas is wel leuk, ze waren vandaag iig lief.

Maar ok, kinderen halen dus. En dan eten koken. En dan fysio. En dan instorten.
Goedemiddag,

Lianne is bijná thuis. M. haalt haar op aangezien ik nog steeds last heb van misselijkheid en darmen. Moet ook niet te lang duren, anders maar huisarts. Maar goed. Eten en drinken gaat er wel in, maar die constante misselijkheid, bah.

Bridges, wat leuk, een neefje/nichtje op komst!

Fijn dat je contact had met je zusje; ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las

Star, há die Ceetje; speelgoedtaart en stuiterbal, wat lief!

Bam, schrikken joh van die aanrijding. Goed dat jullie wel door zijn gegaan, de meesten zouden naar huis gaan. Autostoel is nu afgeschreven?

Wat leuk dat er een neefje/nichtje op komst is!

Suus, goed dat je met vent hebt gepraat.

Compu, dat klinkt helemaal goed, weekje weg. Lekker!

Naat, moeilijk dat soort angsten. Lianne is er nu overheen, heeft zeker twee weken geduurd.

Mal, *proest* die Jonathan. Ik rol van mijn stoel, zo grappig!

Weet iemand waar Jinny is???

En nu (geeft zichzelf een schop onder haar kont)... eten koken.
Dat weet ik dus niet, dat wilde ik nog navragen ergens.

Wat ik ervan dacht te weten is dat je de autostoel naar aanrijding moest vervangen. Volgens mijn man niet.

Weet iemand van jullie dat?
22. Moet ik het autostoeltje vervangen na een botsing?

Vervang het autostoeltje als u met de auto een botsing heeft gehad, óók als u aan de buitenkant geen schade kunt ontdekken. De kunststof kan namelijk wel degelijk beschadigd zijn zonder dat dit met het blote oog te zien valt.
Bam, ik zou een nieuwe kopen hoor. Ze raden het toch aan. Waarschijnlijk krijg je het ook van de verzekering vergoed, zou het in ieder geval opgeven.

Star, ik vind je kind nu al leuk. Volgens mij komt ze gewoon 09-09-09!

Ik lees net op het zwanger na Down topic dat het bij Jessie waarschijnlijk een mola zwangerschap is. Haar blijft ook niks bespaard.
O ja, Mal, welke autostoel hebben jullie voor Jonathan en waar vandaan? Max zit nu nog in stoel 2, maar moet zo langzaam aan echt over naar de 3. Vind die van Mr J zo gaaf!
Kokos, Jinny heeft zich een paar dagen afgemeld, zie groep. Volgens mij vandaag weer terug.

Beterschap voor jou!

Heb je Lianne erg gemist?

Neeeee echt waar Mamax? Nu weer een mola voor Jessie? Jemig, hoeveel kan je hebben zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven