Good Luck
maandag 7 september 2009 om 10:05
Ja Amalia, dat is een goede kennis van me. Ik heb vorige week een jas bij haar gekocht voor CG voor 2011. Is ze aan het stalken of ga je er wat kopen?
Mal, graag een folder. Mijn moeder heeft b.v. geen internet, maar kent denk ik wel de 'reclame' met Jochem 2X.
Star, bedankt! Dan kan ik nu ook aan het huishouden. Waarom doen die verrotte smileys het nou nog niet?!
Enne..geen hond of ander huisdier achter je aan?
Mal, graag een folder. Mijn moeder heeft b.v. geen internet, maar kent denk ik wel de 'reclame' met Jochem 2X.
Star, bedankt! Dan kan ik nu ook aan het huishouden. Waarom doen die verrotte smileys het nou nog niet?!
Enne..geen hond of ander huisdier achter je aan?

maandag 7 september 2009 om 10:47
maandag 7 september 2009 om 11:50
Jonathan heeft ook weer wat hoor. Net vond hij zijn zwembroekje in de wasmand (is er 1 met Nijntje erop) dus druk gebaren naar mij dat hij hem aan wilde. Ik zei; nee we gaan niet zwemmen vandaag. Maar hij was heel stellig in zijn gebaartjes dat hij hem aan moest. Goed, nu heeft hij zijn zwembroek óver de gewone broek aan en is helemaal blij
Stressed is just desserts spelled backwards

maandag 7 september 2009 om 14:45
Alles nog inbuiks?
Ik moet de kinderen gaan halen maar ik kan echt NU zo in slaap vallen. Zo moe ben ik.
Wat kost dat toch een hoop energie, dat begin van het schooljaar. Blerk. Klas is wel leuk, ze waren vandaag iig lief.
Maar ok, kinderen halen dus. En dan eten koken. En dan fysio. En dan instorten.
Ik moet de kinderen gaan halen maar ik kan echt NU zo in slaap vallen. Zo moe ben ik.
Wat kost dat toch een hoop energie, dat begin van het schooljaar. Blerk. Klas is wel leuk, ze waren vandaag iig lief.
Maar ok, kinderen halen dus. En dan eten koken. En dan fysio. En dan instorten.
maandag 7 september 2009 om 17:04
Goedemiddag,
Lianne is bijná thuis. M. haalt haar op aangezien ik nog steeds last heb van misselijkheid en darmen. Moet ook niet te lang duren, anders maar huisarts. Maar goed. Eten en drinken gaat er wel in, maar die constante misselijkheid, bah.
Bridges, wat leuk, een neefje/nichtje op komst!
Fijn dat je contact had met je zusje; ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las
Star, há die Ceetje; speelgoedtaart en stuiterbal, wat lief!
Bam, schrikken joh van die aanrijding. Goed dat jullie wel door zijn gegaan, de meesten zouden naar huis gaan. Autostoel is nu afgeschreven?
Wat leuk dat er een neefje/nichtje op komst is!
Suus, goed dat je met vent hebt gepraat.
Compu, dat klinkt helemaal goed, weekje weg. Lekker!
Naat, moeilijk dat soort angsten. Lianne is er nu overheen, heeft zeker twee weken geduurd.
Mal, *proest* die Jonathan. Ik rol van mijn stoel, zo grappig!
Weet iemand waar Jinny is???
En nu (geeft zichzelf een schop onder haar kont)... eten koken.
Lianne is bijná thuis. M. haalt haar op aangezien ik nog steeds last heb van misselijkheid en darmen. Moet ook niet te lang duren, anders maar huisarts. Maar goed. Eten en drinken gaat er wel in, maar die constante misselijkheid, bah.
Bridges, wat leuk, een neefje/nichtje op komst!
Fijn dat je contact had met je zusje; ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las
Star, há die Ceetje; speelgoedtaart en stuiterbal, wat lief!
Bam, schrikken joh van die aanrijding. Goed dat jullie wel door zijn gegaan, de meesten zouden naar huis gaan. Autostoel is nu afgeschreven?
Wat leuk dat er een neefje/nichtje op komst is!
Suus, goed dat je met vent hebt gepraat.
Compu, dat klinkt helemaal goed, weekje weg. Lekker!
Naat, moeilijk dat soort angsten. Lianne is er nu overheen, heeft zeker twee weken geduurd.
Mal, *proest* die Jonathan. Ik rol van mijn stoel, zo grappig!
Weet iemand waar Jinny is???
En nu (geeft zichzelf een schop onder haar kont)... eten koken.
maandag 7 september 2009 om 17:39
maandag 7 september 2009 om 17:52
Bam, ik zou een nieuwe kopen hoor. Ze raden het toch aan. Waarschijnlijk krijg je het ook van de verzekering vergoed, zou het in ieder geval opgeven.
Star, ik vind je kind nu al leuk. Volgens mij komt ze gewoon 09-09-09!
Ik lees net op het zwanger na Down topic dat het bij Jessie waarschijnlijk een mola zwangerschap is. Haar blijft ook niks bespaard.
Star, ik vind je kind nu al leuk. Volgens mij komt ze gewoon 09-09-09!
Ik lees net op het zwanger na Down topic dat het bij Jessie waarschijnlijk een mola zwangerschap is. Haar blijft ook niks bespaard.