Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:mamax schreef op 07 september 2009 @ 17:52:

Bam, ik zou een nieuwe kopen hoor. Ze raden het toch aan. Waarschijnlijk krijg je het ook van de verzekering vergoed, zou het in ieder geval opgeven.

Star, ik vind je kind nu al leuk. Volgens mij komt ze gewoon 09-09-09!

Ik lees net op het zwanger na Down topic dat het bij Jessie waarschijnlijk een mola zwangerschap is. Haar blijft ook niks bespaard.

Ik had het net opgezocht en kwam dus ook tot die conclusie.

Ja we gaan wel kijken of we het terug krijgen van de verzekering.

Moeten we dat opgeven aan die veroorzaker, of is dat voor eigen verzekering? weet iemand dit?

Uiteraard gaan we een nieuwe stoel kopen, ik neem geen enkel risico, ook al hebben we deze pas een maand.

Maar omdat manlief zei dat dat niet zo was, was het me even ontschoten.
Star, was jij niet vandaag naar de verloskundige geweest?
Ik moest even opzoeken wat een Molazwangerschap is.

jemig wat vreselijk zeg. Die krijgt het echt heel zwaar voor haar kiezen.
Ik denk wel dat het onder de all risk verzekering van je auto valt hoor Bam, gewoon eens bellen

Morgen vk Bam!
ohh Hoe laat? dan wordt je gestript toch?
In principe valt de autostoel niet onder de casco dekking van je auto. Het is in principe geen accessoire, en zit niet vast aan je auto!

Als je casco verzekerd bent zal je eigen maatschappij in jullie geval zonder no-claim terugval de casco schade aan de auto uitkering. Dit minus een eventueel eigen risico. De schade aan het stoeltje en het eigen risico zal jouw maatschappij op de tegenpartij verhalen voor jou. Moet je wel als extra schade melden bij je maatschappij en vragen of zij het meenemen in het verhalen bij de tegenpartij!

vervangend vervoer kun je met je verzekeraar regelen, is excl. benzine en indien het onder dekking tegenpartij valt max 75% van de huursom. En maximaal de duur van reparatie.

Bij een Total loss heb je vaak geen recht op vervangend vervoer omdat er geen reparatieperiodie is.

Totall loss is als de reparatiekosten hoger zijn dan de waarde van uw auto.

Moest ik zeggen van Malman kan hij zijn ei ook weer eens kwijt
maleficent wijzigde dit bericht op 07-09-2009 19:44
Reden: tekstfout
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Thx malman, ik zal dit aan manlief door mailen.

Wij hebben een Leaseauto dus onderstaande is niet van toepassing.
Ik bedoel van het vervangend vervoer
Kippenvel van de uitzending van HvN, wat een verdriet voor die mensen.

Cupcake is leuk Mal, ik ben er helemaal blij mee!

Nog steeds een waggelende Star in ons midden, je hebt een mooie buik Star, (even op je hyves gespiekt!).

Bam en Bridge gefeliciteerd met het aankomende tanteschap, leuk!

Lastig Naat als hij zo bang is, verder dan een nachtlampje aanlaten kom ik niet.
Mamax, ik heb even voor je gekeken. Maar dat stoeltje van Jonathan, zie ik niet meer staan op de site. Ik heb de Maxi cosi rodi XR, want die kwam heel goed uit de test, maar in deze kleur was hij heel afgesprijsd goedkoop (volgens mij 70 euro ofzo), denk dat veel mensen hem spuuglelijk vonden
Compu, Jinny had toch die bruiloft (hyves)?

Ja, nieuw stoeltje idd. Net als je helm na een val/ongeluk.

Beetje gaar dus ben weer weg.
O, Amaal, ik zag van Salty Dog zo'n jas als je zocht voor Laurens. Ga nu schilderen, maar zal morgen wel even kijken of ik hem online ergens kan vinden. Anders als je hier komt?

Mal, ik had uiteindelijk al gevonden welke het was en al even gezocht. Ook niks kunnen vinden. Zal morgen Maxi Cosi eens mailen. Misschien hebben ze er nog eentje staan. Sowieso hebben ze de Rodi alleen nog maar in standaard kleuren en niet meer in de Topline versie.
Morgen strippen idd Bam, 15.20.
Mogen we mee naar het strippen?

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw, nou gaat de boel spontaan op slot van die enge Chippendales.
Die voorste met staart is wel een Pino toch?

:puke:
Voor Gordon misschien ja
Gatver, die brownie die ik net naar binnen werk beland bijna op het toetsenbord. Wat een creeps!!!

Deze?

Die is leuk en qua kleur goed, maar ik wil er een die niet kort is, maar half lang. Of ja hoe zeg je dat, geen band in de heup. Staat heel stom bij Laurens.
Staat stom bij iedereen Amalia
quote:Star schreef op 07 september 2009 @ 21:35:

Staat stom bij iedereen Amalia Okee, gelukkig
Ah Mal, wat een enorm leuk plaatje is het geworden! Wij hebben echt het leukste plaatje van het heeeeeeeele forum!!! leuk!

Star nog hier. Morgen... Spannend. Ik moet morgen werken dus wens je nu maar vast enorm veel succes!!!

moeder nog in ziekenhuis. Infuus is eruit nadat het vandaag ging ontsteken. Bloedwaardes zakken wel, maar nog niet genoeg. Nu dus in ieder geval tot vrijdag blijven terwijl ze AB moet slikken waar ze nog steeds erg misselijk van wordt. En het middeltje tegen de misselijkheid heeft weer andere nare bijwerkingen dus ze voelt zich nog niet optimaal, maar goed. Gaat vast snel beter...
Nog steeds twee BIBs, check. Hele weekend aan m'n mobiel gekluisterd gezeten voor verlossend (letterlijk) smsje, maar niet dus. Spannend spannend...

Bam, woow, wat een schrik zeg! Gelukkig alleen maar blikschade. Goed zeg, die good bears (had er nooit van gehoord). Beertje Boem nog altijd onafscheidelijk?

Mal, ik ben helemaal blij met m'n cocktail! Wat fijn dat je zus een beetje opleeft. Advocaat goede zet!

Bridges, beetje laat maar voor je zusje. Naar mens is het toch... Moeder nog verder opgeknapt weer?

Suus, wordt 't mooi, kamertje?

Mamax, haai, gaan we snel weer daten?

Compu, ahhh, lekker hoor, even eruit. Man ook blij enzo?

Even fotootjes op hyves kijken en dan lekker slapen.
O Bridges, crosspost over je moeder. Ik lees het. Bah, hopelijk gaat het snel beter.
Amalia, nog speciale plannen in NY (behalve langs de rode loper staan en heel veel shoppen dan )?

O, reclame voor pringles. Ik wil ik wil ik wil!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven