Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha Kess, je klinkt heeeeeeeeeeel eng maar ook heel professioneel. Vernoemen geen probleem. Tuutje Kess Dierewier. Bekt heerlijk!

Trusten!
Ik vind dat gepraat over tuutjes zo naar, brr

Ik ga Chicaatje van school halen (oja, zus was hier vanmorgen en die had zelfde soort krampen als ik bij 2 van de 3 kinderen en daarna duurde het nog weken voor bevalling, dus het zegt allemaal niets - ik wacht netjes op jullie ). Nu maar hopen dat ik niet perongeluk over een mier heen rijd. (vondeling bij glasbaktopic, ongelooflijk gemier )

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nou het tuutje van Dier is anders mooi weg nu

Vondelingentopic is stom. Wat een gezeik. Mens is mens en dier is dier en vondeling is kind en geen dier enzo.
Getver, 9/11 film om tv en toch blijven kijken.
Gaat het om een dier? Zag het al eens voorbij komen. Mijn tuutje is weg inderdaad, foetsie! Nu de vraag: waar kan zo'n ding toch heen gegaan zijn

Ik kijk ook, heel errug!
Tuut tuut tuut de groetjes van Ruud
Ik ben maar weer eens blij met geen TV

Volgens mij zijn we bijnaaaaaaaaaaaa uit de naam. Ier is nog beetje aan het twijfelen, maar neigt nu toch naar de naam die ik op 1 heb, van de 2
Jaaaaaaaa heel goed, gooi je vrouwelijke overredingskrachten in de strijd
Ben er volop mee bezig

Ik snap na korte blik op aug/sep tuutje weg opmerking pas. Go Dier, geweldig
Volgens collega moet je dat doen tijdens de persweeen. Hem een schuldgevoel geven doordat je zoveel pijn hebt en dan heel hard roepen:

"maar gelukkig noemen we hem "en dan jouw favo naam".

Het blijkt te helpen maar kijk maar of dat een manier is die bij je past
Ja dat heb ik wel vaker gehoord maar weet zeker dat dat bij Starman dus echt niet zou werken.
Dito hier!

Maarre Inad leuk dat jullie er wel zo goed als uit zijn. Ben echt heeel benieuwd.

Nu echt zo naar bed, ciao!
Bij Ier zou het ook niet weken. En, ik wil wel echt dat hij er achter staat. Braaf he?

Truste allemaal!
Welterusten!

Hoe is het met Chica op school trouwens? Nog moeier dan voorheen 's avonds of is ze al helemaal gewend?
Haai, goedemorgen.

Dier al bevallen zeker?

Nu Star nog, kom op

Met Chica gaat het goed op school, ze gaat er enthousiast heen en is niet heel moe als ik haar ophaal. Scheelt natuurlijk dat ze langere dagen op kdv gewend was. Ben wel blij dat ze niet naar BSO hoeft, want dat lijkt me wel veel, zeker 5 dagen p/w.

Ze gaat wel vroeger naar bed, maar moet ook vroeger op, dus slaapt wel evenveel denk ik. Ier heeft haar vanmorgen weer gebracht. Hij had ook haar haar gedaan, dat was erg grappig
Ik zou tegelijk met Dier gaan hè? Dat strippen van vanmiddag moet dus wel gaan helpen

Fijn dat het zo goed gaat op school, ze was er ook wel aan toe zeker? Ceetje wil vaak niet meer naar het kdv momenteel, verveelt zich stierlijk.

O, wat had Ier met haren gedaan?
Ja, dat had Chica ook wel. Gelukkig was er een groot groepje van 5 meisjes van haar leeftijd die ongeveer allemaal gelijktijdig vertrokken (namelijk rond de zomer) waardoor het leuk bleef, maar er gingen steeds kinderen weg naar school en kwamen steeds jongere kindjes bij, dus ze had wel het idee dat zij ook door moest naar school.

Ier had een half-op gemaakt, best knap, alleen zat het heel los en slordig en zaten de schuifspeldjes ter ondersteuning in het losse haar onder de staart Maar wel erg schattig

Ja, strippen gaat helpen, weet het zeker

Jaaaaa, we krijgen vandaag een Theehuisbaby!!! Ik vind het zó spannend! Hoop dat strippen bij jou vanmiddag ook zo goed aanslaat, Star, en dan flink opschieten zodat je ook nog vandaag kunt werpen. Shit zeg, is die live-verbinding met de kraamkamer nog steeds niet gemaakt?

Fijn dat het zo goed gaat met Chica op school! Fijn gevoel is dat. Tony gaat ook weer met veel plezier, maar is ook wel moe aan het eind van de dag. Eerst was hij een avondmens, nu ligt hij eindelijk rond normalere tijd (20.30) in. Ook fijn!
Loretta is De Mol. Punt.
Ha dames, ik kwam eens even kijken hoe het op werp-gebied hier staat Maar ik snap dat er vandaag dus e.e.a. staat te gebeuren!! Spannend, ik hou het hier dus even in de gaten enzo.

Alles goed verder met de Theedames? Hier alles goed, ik ga vrijdag trouwen
Ik ben mijn eigen bananenschil
Starrie! Zet 'm op! Tsjakkaaaa!

Peas on earth!
Lieve dames, gisteravond heeft Dierewier dmv een keizersnede een prachtige negenponder op de wereld gezet!

Lieve Dierewier, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!

Lekker genieten en uitrusten nu! Kus!
Loretta is De Mol. Punt.
Hier ook, gefelicteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!

En hoop dat alles goed met je is en je nu lekker kunt uitrusten. Klinkt alsof het allemaal niet zo makkelijk ging

En Star, al nieuws?

Hier slecht geslapen vanwege mug en wc-gang. Nu lekker verder met geboortekaartje. Ier vond gisteren zowaar al mijn ideeën goed (had er 4). Zal even wat in NS zetten over de uiteindelijke keuze
En ik me maar het hoofd breken wat er mis zou kunnen zijn met het gangetje waar jullie wc aan ligt.....

Ben benieuwd naar kaartjesideeën. Staat het er al? Vast niet he? Ik heb geduld!
Loretta is De Mol. Punt.

Ik ga het er nu op zetten.

De gang is prima, maar de gang door de gang is kut
Het staat er

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven