Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben weer online met splinternieuwe laptop. Zonder bloemen en zonder strik, maar ben er wel heul blij mee! Ook al is hij niet roze.
Loretta is De Mol. Punt.
Een nieuwe auto, een nieuwe laptop...hier moet ik wezen
Wat wil jij Dier? Misschien kunnen we het voor je regelen!
Loretta is De Mol. Punt.
Een nieuwe baby, denk ik

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja dat was een inkoppertje.

Alles geinstalleerd en up and running Kess?
Jaaaaa, ding is heerlijk snel, moet alleen beetje wennen aan het toetsenbord. Tis eem soort breedbeeldlaptop, maar op de één of andere manier hebben ze bedacht dat de toetsen dan ook allemaal een tikje breder zijn.Moet nu mijn vingers dus wijder uit elkaar zetten om te kunnen typen. Beetje apart wel.
Loretta is De Mol. Punt.
Zal ik je even komen strippen, Dier? Ik weet wel ongeveer hoe het moet.
Loretta is De Mol. Punt.
Ah joh, goed voor je, beetje vingeroefeningen

Hoest voor de rest?
quote:Kess schreef op 05 september 2009 @ 22:37:

Zal ik je even komen strippen, Dier? Ik weet wel ongeveer hoe het moet.Gewoon roeren toch?
Haha ja wil graag baby met mooie strik. Strippen lijkt mij goed plan, inderdaad ordinair roeren en dan even knijpen toch ?
Knijpen?? Auw?

Maar leg uit Kess, want met een beetje pech mag ik het dinsdag aan den lijve ondervinden.
Beetje roeren inderdaad en dan even gemeen langs de vliezen met mijn nagels, wie weet levert dat wat op. Daarna natuurlijk in tuutje knijpen. Gewoon, alsof je een koe melkt, eigenlijk. Als jij dan ondertussen je tepels masseert om de oxytocine op gang te brengen, dan komt het gegarandeerd op gang. Weet je, als ik dan toch bezig ben, kan ik dat kind net zo goed zelf op de wereld helpen. Ik heb thuis een medische encyclopedie, dus dat gaat wel lukken. En dat is tegenwoordig toch hartstikke hip, zo'n unassisted childbirth? Ik neem aan dat je je kind dan wel naar mij vernoemt, maar dat is een kleinigheidje. Daar komen we vast wel uit, toch? Ik ga even mijn tomtom pakken hoor, ik kom eraan!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, dan rij ik daarna gewoon door naar jou, Star. Jij hebt het geluk dat ik dan in ieder geval al één bevalling aan ervaring heb opgedaan...
Loretta is De Mol. Punt.
Whoehahahahaha laat maar Kess, krijg al spontaan krampen van je omschrijving, dus langskomen hoeft niet meer.

Je kan weeen op afstand oproepen
Weeën, waarrrrrr?! Gaat het dan toch eindelijk gebeuren?
Peas on earth!
Nou hier helegaar niks
Tssk!
Peas on earth!
Hier alleen maar pijnlijk gerommel.

Kess, je bent eng
Pijnlijk gerommel, HOU JE NOU RUSTIG
Tsskkk Star moet eerst hoor Inad!
Peas on earth!
Tssk, dan moet dat mens maar opschieten
Schrijf net op Good Luck dat ik vandaag al helemaal dol van die hond wordt die maar als een hondje achter me aan blijft lopen en me in de gaten blijft houden, dus die weet mss meer dan ik
Goed zo, ik ga voor: vannacht wordt Star ineens wakker van de weeën en voor het ochtendgloren is Sinead Tsjukkelien er

Ik ga slapen, hmmmmm.

Ohhh spannend!

*morgenochtend meteen even in theehuis lezen *
Peas on earth!
Welterusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven