Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ford, eerst Focus, nu Mondeo.

Ik wil ook helemaal niet voordringen, weet je toch. Ik ga uit van net als bij Chica weekje later dan uitgerekend. Moet nog steeds wat dingen doen ook, zoals kruiken ophalen bij zusje en vitamine K regelen en zo. En stoffige bekleding van Maxi Cosi wassen.

Wel vandaag vast beschuit en muizen gehaald
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Lekkere ruime auto

Beschuit en muizen zal ik ook eens doen. Vitamine K is toch pas vanaf twee weken oud? Pfff ik weet het allemaal niet meer.

Heb geen kruiken, 25 graden hier in huis, volgens mij niet nodig (en anders leg ik wel gewoon voor baby in bedje gaat een rubberen kruik in het bedje om voor te verwarmen).
Hier is het nu best koud, met onweer en regen en zo. Ik heb mijn nieuwe vest (en wollen ondergoed ) aan. Ik ga voor eind september en dan kan het best al koud zijn

Ja hij is echt ruim, zeker vergeleken bij de Focus. Die had een minikofferbak. En deze is breed genoeg voor 3 kinderstoeltjes naast elkaar, dus we kunnen na de bevalling er hop weer voor gaan
Stoer van nieuwe auto Inad! Gaaf!
Peas on earth!
Haa Robert ten B. presenteert nu het Zesde Zintuig. Da's veel leuker dan Beau!
Peas on earth!
Ik ben soms zooo blij dat we geen TV hebben

Ik herkende Xan trouwens net gewoon niet op een topic, weet niet meer welke, vanwege andere avatar. Stom he?

Ogen al weer beetje tot rust gekomen?
Heeft ie een nieuwe avatar? *gaat even kijken*

Ogen wel een beetje prikkerig. Baal er wel van dat het nog steeds niet helemaal goed gaat. Grrr...

Ik vind tv wel relaxed soms
Peas on earth!
Misschien heeft ie em allang hoor, heb em tijd niet gezien namelijk, omdat ik alleen mijn ' eigen' topics check nu. Niet zoveel zin in langer dan nodig forummen laatste maanden, zeg maar. Ben echt stuk minder verslaafd

Ja, balen. Misschien toch nog eens naar laten kijken door een andere arts, 2nd opinion?

TV niet goed voor je ogen
Ben vlak voor vakantie nog bij oogarts geweest (is steeds een andere), en kan zo bellen voor afspraak als 't weer erger wordt
Peas on earth!
Oh, das wel fijne gedachte
Ja

Volgens oogarts kan ontstekings-overgevoeligheids-gebeuren hele tijd duren, maar zou het toch echt een keer weg moeten gaan...
Peas on earth!
Peas on earth!
Zo, zie dat Erwt zich al gemeld heeft, das fijn

Meld met T&M&BIB

Hoop dat dat weggaan snel gebeurt, Erwtje.

Oogcheck: mascara van gisteren (wat ongeveer 2 uur gehouden heeft en inderdaad níet waterproof is ) en huilogen: geen rode dikke ogen. Da's in ieder geval al gunstig

Ik slaap zó lekker de laatste tijd (sorry Star ), ben er helemaal blij van als ik 's ochtends wakker wordt (na toen tijijijden zo slecht geslapen te hebben)

Inad, Chica nog steeds helemaal blij op school?
Peas on earth!
Das lekker Erwt, goed slapen zo belangrijk. Had bij Chica echt last van mezelf door slaaptekort. Word er niet leuker op. En dan gewoon willens en wetens nog een keer zwanger worden. Best stom eigenlijk

Fijn van ogen

Ja, Chica vind het heel erg leuk! Merk wel echt dat zo'n dag lang genoeg is dus ben blij dat ze niet naar naschoolse opvang hoeft. Ze heeft nu naast kdv vriendinnetje nog andere kindjes waar ze mee speelt en het vaak over heeft en het is qua wat ze doen nog heel erg zoals op kdv, vooral lekker veel spelen en tekenen en knutselen en zo

Vandaag mochten ze speelgoed meenemen, dus ze heeft haar tover(kras)blok mee. Ze geloofde al bijna niet meer in magie, maar door dat krasblok weer wel
Leuk dat ze het zo naar haar zin heeft en ook speelt met andere kinderen. Leuk!

Slaaptekort iew... ik werd er ook niet gezelliger op
Peas on earth!
Up enzo

En hoe is het met je ogen na een dag make-up Erwt? Alles nog op zijn plaats of ? Sorry, flauw
Tsskkkk

Hoewel.. het is eignelijk ook nog echt een beetje , want ene oog is ietsjes kleiner dan andere, maar dat is volgens Xan altijd zo de laatste tijd (maar dan moet je héél goed kijken). Verder gaat het tot op heden goed! Nu morgen nog even afwachten als ik wakker word
Peas on earth!
Je moet je make-up er ook wel afhalen 's avonds

Zo, nu ga ik even cruisen in mijn nieuwe autootje wat vanmiddag door Starpapa met strik werd afgeleverd
Haal je eerst wel even die strik eraf dan?
Peas on earth!
Dat doet de wind wel voor me
Wel lastig dat die strik voor de deur zit

Peas on earth!
Die Starpapa is echt lief

Wij kregen onze nieuwe auto van de dealer gewoon zonder strik. Belachelijk eigenlijk

Star om smiley en inderdaad Erwt, wel eraf halen hoor

Las tijd terug trouwens dat ontstekingen vaak ook door voedselgebruik komen, zo van dat je bepaald iets in voeding mist bijvoorbeeld. Zal eens kijken of ik dat artikel kan vinden morgen.

Nu
Ja maar jij kreeg bloemen waarschijnlijk?

Trusten!
Nee hoor, niet eens. Flutdealer

Jij ook, hoop dat je weer goed slaapt vannacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven