Theehuis
donderdag 3 september 2009 om 21:23
Ford, eerst Focus, nu Mondeo.
Ik wil ook helemaal niet voordringen, weet je toch. Ik ga uit van net als bij Chica weekje later dan uitgerekend. Moet nog steeds wat dingen doen ook, zoals kruiken ophalen bij zusje en vitamine K regelen en zo. En stoffige bekleding van Maxi Cosi wassen.
Wel vandaag vast beschuit en muizen gehaald
Ik wil ook helemaal niet voordringen, weet je toch. Ik ga uit van net als bij Chica weekje later dan uitgerekend. Moet nog steeds wat dingen doen ook, zoals kruiken ophalen bij zusje en vitamine K regelen en zo. En stoffige bekleding van Maxi Cosi wassen.
Wel vandaag vast beschuit en muizen gehaald
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 3 september 2009 om 21:29
Lekkere ruime auto
Beschuit en muizen zal ik ook eens doen. Vitamine K is toch pas vanaf twee weken oud? Pfff ik weet het allemaal niet meer.
Heb geen kruiken, 25 graden hier in huis, volgens mij niet nodig (en anders leg ik wel gewoon voor baby in bedje gaat een rubberen kruik in het bedje om voor te verwarmen).
Beschuit en muizen zal ik ook eens doen. Vitamine K is toch pas vanaf twee weken oud? Pfff ik weet het allemaal niet meer.
Heb geen kruiken, 25 graden hier in huis, volgens mij niet nodig (en anders leg ik wel gewoon voor baby in bedje gaat een rubberen kruik in het bedje om voor te verwarmen).
donderdag 3 september 2009 om 21:34
Hier is het nu best koud, met onweer en regen en zo. Ik heb mijn nieuwe vest (en wollen ondergoed ) aan. Ik ga voor eind september en dan kan het best al koud zijn
Ja hij is echt ruim, zeker vergeleken bij de Focus. Die had een minikofferbak. En deze is breed genoeg voor 3 kinderstoeltjes naast elkaar, dus we kunnen na de bevalling er hop weer voor gaan
Ja hij is echt ruim, zeker vergeleken bij de Focus. Die had een minikofferbak. En deze is breed genoeg voor 3 kinderstoeltjes naast elkaar, dus we kunnen na de bevalling er hop weer voor gaan
donderdag 3 september 2009 om 21:52
Misschien heeft ie em allang hoor, heb em tijd niet gezien namelijk, omdat ik alleen mijn ' eigen' topics check nu. Niet zoveel zin in langer dan nodig forummen laatste maanden, zeg maar. Ben echt stuk minder verslaafd
Ja, balen. Misschien toch nog eens naar laten kijken door een andere arts, 2nd opinion?
TV niet goed voor je ogen
Ja, balen. Misschien toch nog eens naar laten kijken door een andere arts, 2nd opinion?
TV niet goed voor je ogen
vrijdag 4 september 2009 om 09:20
Oogcheck: mascara van gisteren (wat ongeveer 2 uur gehouden heeft en inderdaad níet waterproof is ) en huilogen: geen rode dikke ogen. Da's in ieder geval al gunstig
Ik slaap zó lekker de laatste tijd (sorry Star ), ben er helemaal blij van als ik 's ochtends wakker wordt (na toen tijijijden zo slecht geslapen te hebben)
Inad, Chica nog steeds helemaal blij op school?
Peas on earth!
vrijdag 4 september 2009 om 09:26
Das lekker Erwt, goed slapen zo belangrijk. Had bij Chica echt last van mezelf door slaaptekort. Word er niet leuker op. En dan gewoon willens en wetens nog een keer zwanger worden. Best stom eigenlijk
Fijn van ogen
Ja, Chica vind het heel erg leuk! Merk wel echt dat zo'n dag lang genoeg is dus ben blij dat ze niet naar naschoolse opvang hoeft. Ze heeft nu naast kdv vriendinnetje nog andere kindjes waar ze mee speelt en het vaak over heeft en het is qua wat ze doen nog heel erg zoals op kdv, vooral lekker veel spelen en tekenen en knutselen en zo
Vandaag mochten ze speelgoed meenemen, dus ze heeft haar tover(kras)blok mee. Ze geloofde al bijna niet meer in magie, maar door dat krasblok weer wel
Fijn van ogen
Ja, Chica vind het heel erg leuk! Merk wel echt dat zo'n dag lang genoeg is dus ben blij dat ze niet naar naschoolse opvang hoeft. Ze heeft nu naast kdv vriendinnetje nog andere kindjes waar ze mee speelt en het vaak over heeft en het is qua wat ze doen nog heel erg zoals op kdv, vooral lekker veel spelen en tekenen en knutselen en zo
Vandaag mochten ze speelgoed meenemen, dus ze heeft haar tover(kras)blok mee. Ze geloofde al bijna niet meer in magie, maar door dat krasblok weer wel
vrijdag 4 september 2009 om 18:48
zaterdag 5 september 2009 om 22:18
Die Starpapa is echt lief
Wij kregen onze nieuwe auto van de dealer gewoon zonder strik. Belachelijk eigenlijk
Star om smiley en inderdaad Erwt, wel eraf halen hoor
Las tijd terug trouwens dat ontstekingen vaak ook door voedselgebruik komen, zo van dat je bepaald iets in voeding mist bijvoorbeeld. Zal eens kijken of ik dat artikel kan vinden morgen.
Nu
Wij kregen onze nieuwe auto van de dealer gewoon zonder strik. Belachelijk eigenlijk
Star om smiley en inderdaad Erwt, wel eraf halen hoor
Las tijd terug trouwens dat ontstekingen vaak ook door voedselgebruik komen, zo van dat je bepaald iets in voeding mist bijvoorbeeld. Zal eens kijken of ik dat artikel kan vinden morgen.
Nu