Theehuis
woensdag 9 september 2009 om 15:52
woensdag 9 september 2009 om 16:03
woensdag 9 september 2009 om 16:13
Haha, jaaaa! We hebben het gewoon helemaal verkeerd aangepakt met Tsjukkelien, zodra Star niet wil dat ze komt, komt ze natuurlijk
Chica was net mee naar de verloskundige, zo leuk. Ze was heel lief en heeft van de juf geleerd dat je soms niet mag 'stormen' (storen) dus dat deed ze nu dan ook niet. Ze was erg lief en luisterde mee naar het hartje en mocht de doptone aan en uitzetten
Chica was net mee naar de verloskundige, zo leuk. Ze was heel lief en heeft van de juf geleerd dat je soms niet mag 'stormen' (storen) dus dat deed ze nu dan ook niet. Ze was erg lief en luisterde mee naar het hartje en mocht de doptone aan en uitzetten
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 9 september 2009 om 16:48
woensdag 9 september 2009 om 17:09
Ja, dat snapte ze, dat was juist zo leuk. Ze heeft het een keer eerder gehoord bij 20 weken echo en ze mocht een keer mijn hart luisteren bij de HA tijdje terug. Ze ging heel enthousiast verbaal mee kloppen
En ding aan uitzetten was helemaal spannend natuurlijk
Ik wil ook bonbons, maar dan niet die van supermarkt, maar echte echte goede, zoals Puccini of die van Australians of zo.
Maar goed, nu eerst pannenkoeken bakken. Chica mocht kiezen wat we eten vanavond.
Fijn dat Starman thuis is, Star.
En ding aan uitzetten was helemaal spannend natuurlijk
Ik wil ook bonbons, maar dan niet die van supermarkt, maar echte echte goede, zoals Puccini of die van Australians of zo.
Maar goed, nu eerst pannenkoeken bakken. Chica mocht kiezen wat we eten vanavond.
Fijn dat Starman thuis is, Star.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook