Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Pompiedoe, je slaat mi wel een beetje door maar wat jij wil joh...
Het topic is verwijderd.

Als je wil dat iets snel gebeurd kun je dat het beste even mailen.

vivaangel4@gmail.com

Het duurt soms even voor ik aan een topic kan zien dat iemand op de meldknop heeft gedrukt. Zeker als het een oud topic is als dit topic, dan valt het niet erg op.
quote:Suze2 schreef op 25 augustus 2009 @ 08:32:

Pompiedoe, je slaat mi wel een beetje door maar wat jij wil joh...

Suze,

Dank je wel dat je het gequote stukje hebt verwijderd. Ik stel het zeer op prijs dat je mijn verzoek hebt willen respecteren.
Lief engeltje

Zou jij Bokito mijn mailadres willen geven?

Thnx!

(zo moet dat toch?)
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 25 augustus 2009 @ 19:36:

Lief engeltje

Zou jij Bokito mijn mailadres willen geven?

Thnx!

(zo moet dat toch?)done!
Super, dank je wel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hai allemaal, ik zoek tips voor verjaardagscadeautjes voor mijn peuter die over een tijdje 3 wordt.

Zo'n topic zal er al wel zijn, alleen kan ik het even niet vinden..

Wil iemand dat topic voor me uppen?

Engeltje of niet; alvast bedankt!
In het topic Dagverzorging van een baby van Rosina worden er nogal wat rake opmerkingen gepost omdat mensen het verschil niet weten tussen een abortus en een missed abortion. Voor TO misschien wel aardig als die opmerkingen worden weggehaald.
Wie weet het verschil dan niet Sprankelend?
quote:sprankelend schreef op 30 augustus 2009 @ 10:02:

In het topic Dagverzorging van een baby van Rosina worden er nogal wat rake opmerkingen gepost omdat mensen het verschil niet weten tussen een abortus en een missed abortion. Voor TO misschien wel aardig als die opmerkingen worden weggehaald.Ik vraag Rosina wel wat ze met het topic wil. Ik vind het te verwarrend.
quote:joesie schreef op 30 augustus 2009 @ 09:50:

Hai allemaal, ik zoek tips voor verjaardagscadeautjes voor mijn peuter die over een tijdje 3 wordt.

Zo'n topic zal er al wel zijn, alleen kan ik het even niet vinden..

Wil iemand dat topic voor me uppen?

Engeltje of niet; alvast bedankt!Alsjeblieft???
O niet goed gelezen.
klik

Ene Cl0udie doet een oproepje.
quote:joesie schreef op 30 augustus 2009 @ 16:52:

[...]

Alsjeblieft???

Geen idee.

Volgens mij is vingerverf en een kliederschort altijd een succes.
quote:HotCherryPoptart schreef op 31 augustus 2009 @ 14:44:

klik

Ene Cl0udie doet een oproepje.

Bedankt!

Het is verwijderd.
quote:joesie schreef op 30 augustus 2009 @ 16:52:

[...]

Alsjeblieft???Alsjeblieft
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 31 augustus 2009 @ 15:08:

[...]

AlsjeblieftMet dank Babsjuh!
Angel kun je voor mij checken of felice 71 die in het topic maart april 2010 is opgedoken dezelfde is als nathaliedje/dromertje die deze week het topic opende over een spermadonor? Misschien zit ik er helemaal naast, maar ik heb zo'n gevoel
quote:gizz schreef op 04 september 2009 @ 11:13:

Angel kun je voor mij checken of felice 71 die in het topic maart april 2010 is opgedoken dezelfde is als nathaliedje/dromertje die deze week het topic opende over een spermadonor? Misschien zit ik er helemaal naast, maar ik heb zo'n gevoel

Beste Gizz,

Zolang iemand niet met twee nicks in hetzelfde topic schrijft is dubbelnicken toegestaan.

Dus als de ene nick in het ene topic staat en de andere in een ander, dan is er niets aan de hand. En dan is de dubbelnick misschien gemaakt om niet herkend te worden.

In dat geval ga ik natuurlijk niet uitzoeken of het dezelfde persoon is en dat hier bekend maken.
Leuke Site met mooi speelgoed.

Ik denk dat deze maar even ergens anders met haar nieuwe trein moet gaan spelen...
Ik vermoed zo, maar ik ben nooit een echte klikkert, ik vermoed zo, dat op het topic van eleonora (doodgaan) er iemand heel erg de grens aan het overschrijden is.
Indeed, permabannetje lijkt me op zijn plaats.
Wat wilde ik nou toch typen?
Angel wil je ff kijken bij het topic van Leo, dropje17

dit kan echt niet
Ik ga voor jullie kijken!
Engel, kun je een blik werpen op de uitlatingen van Bababa in het topic bababa in ""verkeerde dingen" in de zwangerschap"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven