VRLK
dinsdag 8 september 2009 om 21:10
LLL, onze vorige werkster (en dan niet die die twee keer een uurtje is geweest maar die daarvoor.....) heeft Harrie ook ontslagen omdat ik het niet durfde.... Ik ben daar echt te laf voor, maar het was ook niet helemaal fair want we hadden niet eerst met haar een stevig gesprek gevoerd, we hebben haar gewoon ineens gezegd dat ze niet meer welkom was (omdat ze echt nooit de volle tijd kwam, maar wel al het geld altijd meepakte, en inderdaad ook weleens een dag later kwam dan de afgesproken dag).
Heb het er wel net met Harrie over gehad dat we serieus overwegen een bedrijf in te schakelen en dat dan 1 keer per twee weken laten komen.
Een werkster die ook oppas kan zijn is echter ook wel handig. Lijkt me ook handig als ze op zaterdagavond kan komen schoonmaken én oppassen ineen .
Dropje, het gaat dus best goed? Wel goed dat je je ziek gemeld hebt, het is toch ook allemaal niet niks.
Harrie is alweer weg, moest nog een 'klus gaan kijken'. Ik heb dorst.....
Heb het er wel net met Harrie over gehad dat we serieus overwegen een bedrijf in te schakelen en dat dan 1 keer per twee weken laten komen.
Een werkster die ook oppas kan zijn is echter ook wel handig. Lijkt me ook handig als ze op zaterdagavond kan komen schoonmaken én oppassen ineen .
Dropje, het gaat dus best goed? Wel goed dat je je ziek gemeld hebt, het is toch ook allemaal niet niks.
Harrie is alweer weg, moest nog een 'klus gaan kijken'. Ik heb dorst.....
dinsdag 8 september 2009 om 21:12
Wijntje, Morrie? Zit aan de rode wijn...
Ja, ziekgemeld. Ik heb er niet zoveel last van, maar heb wel het idee dat als ik me te snel te druk ga maken (i.c. werken dus), ik daar spijt van ga krijgen. Rust is meestal het beste medicijn. Heb een wond aan mijn baarmoedermond (he dat rijmt, onthouden voor Sinterklaas ) en die moet toch genezen...
Ja, ziekgemeld. Ik heb er niet zoveel last van, maar heb wel het idee dat als ik me te snel te druk ga maken (i.c. werken dus), ik daar spijt van ga krijgen. Rust is meestal het beste medicijn. Heb een wond aan mijn baarmoedermond (he dat rijmt, onthouden voor Sinterklaas ) en die moet toch genezen...
dinsdag 8 september 2009 om 21:50
Shit, mijn internetverbinding valt steeds weg. Beetje vervelend als je net een verhaal typt....
Maar goed, ik schreef dus dat ik echt niet van alcohol houd LLL. Ik vind de smaak niet lekker. Ik lust wel sheridans (zo'n drankje in zo'n fles met een witte en een zwarte kant. En ik drink soms weleens een roseetje mee. Maar als het aan mij lag bestelde ik liever een spa blauw. En nee, dit is geen grap .
Maar goed, ik schreef dus dat ik echt niet van alcohol houd LLL. Ik vind de smaak niet lekker. Ik lust wel sheridans (zo'n drankje in zo'n fles met een witte en een zwarte kant. En ik drink soms weleens een roseetje mee. Maar als het aan mij lag bestelde ik liever een spa blauw. En nee, dit is geen grap .
dinsdag 8 september 2009 om 22:01
Hahaha, sorry Drop!
Baileys vond ik altijd wel lekker, maar vind ik nu ook niet heel bijzonder meer eerlijk gezegd. Zit ook alcoholsmaak aan.....
Ik heb een planning gemaakt voor onze bovenverdiepingverbouwing. Nu heb ik er ineens minder zin in want jemig, wat een werk. En wat zal het een gedoe worden met de kinderen op 1 kamer en toch naar school en ik naar mijn werk enzo.....
Baileys vond ik altijd wel lekker, maar vind ik nu ook niet heel bijzonder meer eerlijk gezegd. Zit ook alcoholsmaak aan.....
Ik heb een planning gemaakt voor onze bovenverdiepingverbouwing. Nu heb ik er ineens minder zin in want jemig, wat een werk. En wat zal het een gedoe worden met de kinderen op 1 kamer en toch naar school en ik naar mijn werk enzo.....
dinsdag 8 september 2009 om 22:18
Ik had 'm ook al een paar keer gehad maar hij deed 't steeds niet. En nu zat ik met mijn moeder aan de telefoon en nog maar eens aangeklikt, en nu knalde het ineens uit mijn speakers haha. Maar hij is erg leuk!
Oh ik ben echt dol op alcohol . Sheridans ken ik dan weer niet. En breezers, of dat nieuwe appelspul van die leuke reclame? Nou ja, je kan natuurlijk prima zonder, maar wel grappig, ken maar weinig mensen die er niet van houden. (Zegt misschien meer over mij dan over jou )
Oh ik ben echt dol op alcohol . Sheridans ken ik dan weer niet. En breezers, of dat nieuwe appelspul van die leuke reclame? Nou ja, je kan natuurlijk prima zonder, maar wel grappig, ken maar weinig mensen die er niet van houden. (Zegt misschien meer over mij dan over jou )
dinsdag 8 september 2009 om 22:23
Breezers lust ik ook, maar ik dacht dat ik zeer ouwelullig over zou komen als ik dat zou melden, Breezers zijn vast heel erg uit inmiddels . Jilz heb ik hier staan, dat bedoel je denk ik, heb ik van Vrolijk gekregen uit haar Buzzerpakket. Maar dat staat hier dus al maanden en ik heb het nog niet geproefd. Maar krijg er een beetje een Apfelkorn idee bij en daar heb ik als 14-jarige een keer zo van gekotst.....
dinsdag 8 september 2009 om 22:24
Vreselijk zo'n verbouwing. Wij hebben gisteren twee kasten in de gang vervangen door twee nieuwe kasten en dat vond ik al een ramp. Planning ging mis waardoor we uiteindelijk met alle rotzooi en twee kasten zaten die nog in elkaar moesten, terwijl er drie kinderen omheen sprongen. Ik werd knettergek.
Maar het eindresultaat is altijd wel de moeite waard. Wat gaan jullie doen, alles stucen enzo toch?
Ik ga naar bed, morgen weer een lange dag.
Maar het eindresultaat is altijd wel de moeite waard. Wat gaan jullie doen, alles stucen enzo toch?
Ik ga naar bed, morgen weer een lange dag.
dinsdag 8 september 2009 om 22:28
dinsdag 8 september 2009 om 22:35
Ik ben helaas ook dol op alcohol! Heerlijk! Lees ook de rose prosecco van gister
Morrie, ook ik was nog vergeten je te feliciteren met je nieuwe functie. Fijn dat je weer fluitend naar je werk gaat.
Ik sluit me aan bij de wijze woorden van Athena en Drop over de hele kwestie. Heb er gewoon geen zin in om te reageren aangezien ik soms vind dat wij echt wijven zijn. Wat dat betreft lijkt het me heerlijk om een vent te zijn. Leven en laten leven want ik vind dat iedereen gewoon dingen moet uitspreken, maar ook elkaar in waarde moet laten.
Athena, geef jij ook even aan welke dagen ok zijn voor jou? Ely, welke dagen en momenten komen het beste uit voor jou?
Drop, rijmen met je doos is ook wel erg lollig
Ik ben blij met mijn hulp! dat is al heel wat en verder hier vaste oppas in de vorm van ouders, schoonouders en zussen.
O ja, verder geen moeite met dingen wegdoen. Eerste sentimentele dingen heb ik bewaard, maar verder doe ik alles makkelijk weg.
Athena, hoe is het met je voetje? Ik heb vandaag nog aan je gedacht met pumpen.
Morrie, ook ik was nog vergeten je te feliciteren met je nieuwe functie. Fijn dat je weer fluitend naar je werk gaat.
Ik sluit me aan bij de wijze woorden van Athena en Drop over de hele kwestie. Heb er gewoon geen zin in om te reageren aangezien ik soms vind dat wij echt wijven zijn. Wat dat betreft lijkt het me heerlijk om een vent te zijn. Leven en laten leven want ik vind dat iedereen gewoon dingen moet uitspreken, maar ook elkaar in waarde moet laten.
Athena, geef jij ook even aan welke dagen ok zijn voor jou? Ely, welke dagen en momenten komen het beste uit voor jou?
Drop, rijmen met je doos is ook wel erg lollig
Ik ben blij met mijn hulp! dat is al heel wat en verder hier vaste oppas in de vorm van ouders, schoonouders en zussen.
O ja, verder geen moeite met dingen wegdoen. Eerste sentimentele dingen heb ik bewaard, maar verder doe ik alles makkelijk weg.
Athena, hoe is het met je voetje? Ik heb vandaag nog aan je gedacht met pumpen.
woensdag 9 september 2009 om 08:02
quote:vrolijk schreef op 08 september 2009 @ 22:35:
.
Maar mag ik dan ook mee? Ik heb ook al 2 keer gezegd dat ik op kraamvisite wil! Of willen jullie liever samen, dat mag dan natuurlijk ook .
En ik ben het helemaal met je eens over dat stukje over wijven trouwens. Een van de redenen dat ik nu blij ben met functie, er zitten alleen maar mannen op mijn kamer!
O ja, en bedankt voor de felicitaties.
Nu snel aankleden .
.
Maar mag ik dan ook mee? Ik heb ook al 2 keer gezegd dat ik op kraamvisite wil! Of willen jullie liever samen, dat mag dan natuurlijk ook .
En ik ben het helemaal met je eens over dat stukje over wijven trouwens. Een van de redenen dat ik nu blij ben met functie, er zitten alleen maar mannen op mijn kamer!
O ja, en bedankt voor de felicitaties.
Nu snel aankleden .
woensdag 9 september 2009 om 10:55
woensdag 9 september 2009 om 11:52
Goed dat je je hebt ziek gemeld, Drop! En verstandig.
Hoop dat je snel weer de oude bent en de uitslag mee valt.
Dakkapel is inderdaad vandaag en hij staat al!
Ze waren er om 07.30 en rijden net weg. Niet normaal.
Mooi hoor. Nu de ruimte op de zolder aan beide kanten volledig benut met dakkapellen. Wat een ruimte!
Nu even snel KW halen.
Kom later wel terug.
Hoop dat je snel weer de oude bent en de uitslag mee valt.
Dakkapel is inderdaad vandaag en hij staat al!
Ze waren er om 07.30 en rijden net weg. Niet normaal.
Mooi hoor. Nu de ruimte op de zolder aan beide kanten volledig benut met dakkapellen. Wat een ruimte!
Nu even snel KW halen.
Kom later wel terug.
woensdag 9 september 2009 om 11:55
Heb je twee dakkapellen gekregen dan, 1 voor en 1 achter? Of had je er al 1?
Leuk hoor, kan me voorstellen dat je er enorm blij mee bent.
Ik ga zo Schorrie halen en zijn vriend KW-van-school . Ben benieuwd hoe dat weer gaat, het zijn nogal twee boeven bij mekaar...
En Knorrie is nog niet wakker, hij mag wel opschieten anders moet ik hem wakker maken.
O ja, ik moest nog stofzuigen....
Leuk hoor, kan me voorstellen dat je er enorm blij mee bent.
Ik ga zo Schorrie halen en zijn vriend KW-van-school . Ben benieuwd hoe dat weer gaat, het zijn nogal twee boeven bij mekaar...
En Knorrie is nog niet wakker, hij mag wel opschieten anders moet ik hem wakker maken.
O ja, ik moest nog stofzuigen....
woensdag 9 september 2009 om 12:22
We hadden al een dakkapel achter en dat is ook de meest schuine zijde, nu dus ook voor. Had niet gedacht dat het ons zoveel ruimte (en mooi uitzicht over de polder) zou opleveren!
Schoonouders komen nu een broodje eten en naar het resultaat kijken. Ze zijn natuurlijk al twee keer eerder geweest vanmorgen
Sinds poesincident schoonmoeder niet meer gesproken. Ben benieuwd.
Ik heb net boodschappen gedaan en likkepot gekocht. Die van AH is zó lekker! Ik koop het nooit, maar heb er nu trek in joh. Lekker op een wit puntje. Mmmhh... heb trek!
Schoonouders komen nu een broodje eten en naar het resultaat kijken. Ze zijn natuurlijk al twee keer eerder geweest vanmorgen

Sinds poesincident schoonmoeder niet meer gesproken. Ben benieuwd.
Ik heb net boodschappen gedaan en likkepot gekocht. Die van AH is zó lekker! Ik koop het nooit, maar heb er nu trek in joh. Lekker op een wit puntje. Mmmhh... heb trek!
woensdag 9 september 2009 om 13:29
Sohee, dat is snel! Volgens mij doen ze nog langer over een stel dakramen? Heerlijk Wind, dus nu kan GW lekker gaan klussen.
Ik drink ook niet veel alcohol hoor, Morrie. Als ik het nooit meer mocht drinken zou ik het ook niet missen eigenlijk. Misschien komt het omdat ik als student veel "gezopen" heb dat ik er nu klaar mee ben
Japie is vanochtend voor het eerst naar de PSZ geweest. Op die manier kan hij in huidige woonplaats vriendjes maken (hij zit nog op de creche in oude woonplaats) en bekend worden met school. Hij vond het leuk en stond vrolijk te zwaaien bij het weggaan. Appeltje eitje terwijl ik best zenuwachtig was of hij het wel zou begrijpen enzo.
Hoe gaat het vandaag Drop?
Morrie, heb je gemaild!
Ik drink ook niet veel alcohol hoor, Morrie. Als ik het nooit meer mocht drinken zou ik het ook niet missen eigenlijk. Misschien komt het omdat ik als student veel "gezopen" heb dat ik er nu klaar mee ben
Japie is vanochtend voor het eerst naar de PSZ geweest. Op die manier kan hij in huidige woonplaats vriendjes maken (hij zit nog op de creche in oude woonplaats) en bekend worden met school. Hij vond het leuk en stond vrolijk te zwaaien bij het weggaan. Appeltje eitje terwijl ik best zenuwachtig was of hij het wel zou begrijpen enzo.
Hoe gaat het vandaag Drop?
Morrie, heb je gemaild!
woensdag 9 september 2009 om 13:51
Snel gaat dat he, met die dakkapellen! Dat hoor ik wel vaker. Het lijkt zoveel werk, een gat in het dak en daar dan een extra stuk op zetten!
Het poesincident . Ghe, ik had ook een poesincident, maar dan anders.
Japie naar PSZ? Hij is toch maar net geboren? Wat gaat dat hard zeg...
Met mij gaat het best redelijk. Niet veel buikpijn. Wel het gevoel dat 'ie er stiekem een voetbal in heeft gestopt, buikje is aardig opgezet, voel me vandaag niet sexy of zo. En best moe, al kan ik lastig inschatten of dat door het thuiszitten komt of door de ingreep. Maar lichaam krijgt toch een optatertje met zo'n ingreep dus het zal daar wel mee te maken hebben. Net een vriendin op de koffie gehad en nu speelt buik weer op, moet me dus echt nog niet te druk maken.
Het poesincident . Ghe, ik had ook een poesincident, maar dan anders.
Japie naar PSZ? Hij is toch maar net geboren? Wat gaat dat hard zeg...
Met mij gaat het best redelijk. Niet veel buikpijn. Wel het gevoel dat 'ie er stiekem een voetbal in heeft gestopt, buikje is aardig opgezet, voel me vandaag niet sexy of zo. En best moe, al kan ik lastig inschatten of dat door het thuiszitten komt of door de ingreep. Maar lichaam krijgt toch een optatertje met zo'n ingreep dus het zal daar wel mee te maken hebben. Net een vriendin op de koffie gehad en nu speelt buik weer op, moet me dus echt nog niet te druk maken.
woensdag 9 september 2009 om 15:01
Net via hyves onze oppas van een poosje geleden in oude woonplaats een berichtje gestuurd, je moet toch wat op zo'n dag . Blijkt ze met haar vriend te zijn verhuisd naar waar wij ongeveer wonen! We hadden vorig jaar op een gegeven moment geen contact meer omdat ze qua relatie in wat turbulentie zat en ze geen vervoer had naar onze nieuwe woonplaats, maar heb haar net op goed geluk een berichtje gestuurd en kreeg meteen reactie terug op hyves en via mail. Ze komt binnenkort langs en wil ook graag weer eens oppassen. Ik ben blij! Zo'n leuke meid en de kinderen waren helemaal stapel met haar!