VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Even heel kort aanwaaien, want druk met allerlei verjaardagsvoorbereidingen (weten jullie nog dat jullie 3 jaar geleden allemaal in spanning zaten af te wachten tot ik bevallen was? ). Nu hoofdpijn en moe, dus ik ga zo met een boek mijn bed in, er komen nog drukke dagen en avonden aan!

Drop: ik vind het ook goed, die zelfspot. Kan dat sowieso altijd erg waarderen in mensen en denk dat het - als je het kunt - goed is om met een grap dit soort dingen wat te relativeren.

Pebbles: sterkte! Herken dit soort kotssituaties gelukkig niet, maar het moet vreselijk zijn om door te blijven kokhalzen terwijl je maag leeg is en er ook nog een Pebblini in je baarmoeder rondzwemt! Lekker zoveel mogelijk plat gaan en Pebbles + pebbeltjes voor je laten zorgen!

Morrie: ik vind het ook leuk als je aanschuift, mits Elyane het niet te druk vindt. Moeten dus iig maar eens kijken wanneer we komen en of we dan bijvoorbeeld eigen grut meenemen of niet, dat zal ook meespelen denk ik . Ik heb al eens even zitten denken over dagen, maar vind het lastig. Ik ben maan- en woensdagen vrij, maar we zitten natuurlijk allemaal met schoolgaande kinderen en met kleineren die 's middags pitten (althans, bij mij en Morrie dan, geen idee of Mormel nog een middagdut doet vrolijk?). Woensdagmiddag zou misschien kunnen? Dat ik dan Boef met auto uit school haal, de koters met boterham achterin prak en richting Ely rijd. En dan bijtijds weer terug, anders kom ik volgens mij gruwelijk in de file. Schurk moet zijn middagdut dan eventueel maar overslaan.

Of in een weekend, dan kunnen we ook rustiger zonder kroost komen.

Nog andere opties waar ik niet aan denk? 's Avonds is voor mij iig lastig, ik denk dat dat - ook weer ivm files - niet erg haalbaar is.
WTC beelden niet gezien hier trouwens (stond een mislukte poging te doen een taart te bekleden), maar heb niet heel lang geleden die film gezien van die jongen die een dag bij de brandweer te gast was op 11-9. Of stage liep oid? Zijn broer werkte daar ook als brandweerman. En dan die beelden op zijn camera terwijl ze bij het instortende gebouw vandaan rennen, je zag echt helemaal niks meer door het stof en de rook. En dan wachten of zijn broer er heelhuids uitkomt. Kippenvel inderdaad!
Ja Athena, wilde vandaag al vragen wanneer Schurk nou jarig is maar vond het weer stom omdat het dan zo duidelijk was dat ik de datum vergeten ben .

En ik was van plan om zonder kinderen te gaan eerlijk gezegd, of maar met 1, maar had dan weer niet nagedacht over wanneer dat dan zou kunnen. Zaterdagochtend ofzo?

Mijn Knorrie slaapt nog 's ochtends én 's middags trouwens. Daar kun je haast geen rekening mee houden .
quote:vrolijk schreef op 09 september 2009 @ 22:07:

Bizarre beelden he Wind? Ik weet nog dat ik er 2 jaar voor de aanslagen was en in het WTC. Daarna ben ik in 2002 nog met Vrolijkerd geweest in de zomer en erg indrukwekkend om ground zero te zien en alle herdenkingsmonumenten en foto's.

Grappig, ik ben ook in zomer 2002 (met Sjaak) in NY geweest.

Waren inderdaad indrukwekkende beelden, heb het staartje van de documentaire gezien.

Athena veel plezier met verjaardag Schurk!
Ik ben er 3 jaar geleden geweest en vond het zo bizar dat er op die (GROTE) plek twee torens hadden gestaan. Verder deed de bouwput me niet heel veel gek genoeg. Weet nog wel dat de brandweerkazerne op de hoek vlakbij het WTC veel indruk maakte en de namenlijst op het hekwerk.
Ik vind het vooral raar om nu oude beelden te zien waarop de torens er nog "gewoon" staan. Zo bizar dat dat nu allemaal verdwenen is.

Schurk was vandaag jarig. Een dag na mijn zusje (kon hem nog net efffe binnenhouden). Maar we vieren het zondag.

Zaterdagochtend kraambezoek zou evt. kunnen, al zitten wij dan meestal wel vol met allerlei praktische plannen. Wat dat betreft komen zondagen mij beter uit. Maargoed, ook maar even kijken wat Ely en Vrolijk roepen.

Schurkje, van harte met je verjaardag!
Vandaag?!? Ik dacht nav je post morgen!

Snel, snel, snel... ik ben nog nét op tijd

Schurk gefeliciteerd met je derde verjaardag!
Wat ik ook zo bizar vind en net zo goed te zien was in de documentaire was dat wij live op tv in bijvoorbeeld Nederland de torens zagen instorten en dat New Yorkers in de omgeving, en die het live aanschouwde, door het stof niets konden zien en dachten dat de toren gewoon nog stond. Bizar.

Wat ik me weleens afvraag (en vaker tijdens zwangerschappen) is wanneer ze weer wat gaan doen. Of het plan al klaar is etc.
Nog steeds buikpijn en raar lijf dus geloof dat het verstandig is als ik naar bed ga, misschien was het verstandiger als ik al had gelegen.

Trusten!
Nee vandaag en dus zondag feest. Maar ik moet dan zo nodig weer van alles zelf knutselen en bakken en dus op tijd beginnen. Was wel raar dat het ventje vandaag 3 werd zonder het te weten. Heb hem dus stiekem wel wat extra verwend.

Dank voor leuke carsplaten! Ik zal ze hem zondag laten zien.

Ik weet nog dat vent en ik dat jaar net eerder terugkwamen van een verregende vakantie in Zwitserland, thuis gingen klussen (ja, gewoon klussen) en onze eerste dvd-speler kochten. We hadden dat ding de hele tijd aanstaan als we niet aan het verven waren en hoorden toen op 11-9 pas 's avonds van zus en zwager die kwamen eten van de aanslagen. En hebben vervolgens zo'n beetje 3 dagen fulltime CNN zitten kijken.

Ik ga ook plat. Welterusten allemaal!
Slaap lekker .

Ja, ik ben nog wakker, 't is een wonder .

Heb vanavond op hockey veld gestaan, voor het eerst in mijn leven en het was erg leuk. Gelukkig in de groep ook een paar beginners net als ik.

Nu maar snel naar bed, want al uren bedtijd immers....

Bijgelezen, maar nu te laat om verder uitgebreid te reageren. \

Wel nog even Athena feliciteren met jongste spruit en beterschap voor Peb!
Wat???? Lien nog online?

Schurkje, hoera, gefeliciteerd Athena, met je jarige zoon! Wat erg toch, heb het tegenwoordig nooit meer in de gaten dat er weer een van ons een jarige heeft...

Heb geen tv gekeken vanavond, dus ook 9-11 niet gezien...
Ik mis ook onze oude AK, zeker onze recepten!

Zo, presentatie is bijna af, morgenochtend de laatste loodjes en dan morgenmiddag aan de bak. Maar komt goed.

Lien, het is een mirakel!
He?? Wat Schurk gister jarig? Shoot.

Nou, gefeliciteerd dan!!

Ik dacht later, dacht dat hij ongeveer tegelijk met mijn neefje geboren is, en die is van 21 september. Wel toevallig dat ik er dan gister aandacht, er is toch meer tussen hemel en aarde blijkbaar .
Ach, Schurk vergeten! Van harte gefeliciteerd grote man!

Nu snel aan het werk. Meneer van de bank zo langs voor een babbeltje en ons kantoor is ontploft door de vele presentaties.
Medicijnen werken goed, voel me alweer een stuk beter. In ieder geval niet meer spugen en af en toe wat eten.

Athena, gefeliciteerd met Schurkje!

Wij hadden laatst ook een man van de bank over de vloer. Wisseling van accountmanager en ik vind het een sukkel. Vorige was leuke vent, maar is inmiddels voor zichzelf begonnen. Deze begon opeens moeilijk te doen over feit dat niet al ons betalingsverkeer via zijn bank loopt (hebben 2 zakelijke rekeningen) enzo. blegh. Hij gaf me het gevoel dat wij maar dankbaar moeten zijn dat we bij hem mogen bankieren. Arrogante lul.

Pebblo heeft wel beetje voor me gezorgd, maar was pas om 18.40 thuis en moest 's avonds nog op 3 adressen bezorgen. Moeder van school had GP opgevangen en schoonmoeder KP. En die moeder had ook mijn recept gehaald en neemt allebei de Pebbeltjes vanmiddag weer mee.

Lien, zit je zelf op hockey? Hoe kom je daar zo bij?

Nu even douchen en bed verschonen. 13.30 komen werksters en het is hier een ontplofte bende maar dat is dan maar zo. Ik ga gewoon in bed liggen (denk ik nu) en ze doen maar.
Sorry, nog niet eerder de tijd gehad om hier bij te lezen en te posten, gekkenhuis hier!

Kom later terug hoor, nu is Zemmie (Zeempje ) alweer wakker.

Maar ik kom snel reageren op alles!
Vandaag lekkere dag gehad op het werk en ook veel werk verzet!

Wat een heerlijk gevoel. Wilde nog een PP presentatie in elkaar zetten (advies samenvatten), maar kwam er achter dat ik geen PP op PC heb Dus naar huis gegaan om PPP thuis te maken.

Fijn dat medicijnen aanslaan, Peb.

BRS zit nu op de pot. Hij is al even zindelijk (en doet het op het toilet) maar vraagt om luier als hij moet poepen. Net weer. Had het idee om luier in pot te leggen en nu zit hij dus al een kwartier op die pot. Ben benieuwd.
Je klinkt een stuk beter Pebbles, gelukkig!

En wat lief dat de moeder van school je jongens en je medicijnen ophaalt.

Ook fijn dat de werkster vandaag komt. IK WIL ER OOK EEN!!!!

Nu naar huis, werkdag zit er weer op.

Ben nog even met Schorrie naar de GGD geweest trouwens, hij krijgt MRT. Extra gym noem ik het, maar het vage bij dat soort dingen is dat ik nooit helemaal begrijp waarom hij het krijgt. Iets moet extra geoefend worden maar wat dat krijg je dan niet helemaal los bij zo'n arts en het is ook lastig praten als het kind erbij is vind ik, je wilt niet hardop zeggen welke dingen hij niet goed kan. Maar goed, extra gym kan nooit kwaad want hij vindt het leuk .
Herken jij er dan iets van Morrie? Dat hij minder handig is dan anderen? Als ik aan Schorrie denk dan is het gewoon hetzelfde idee als Kiloknaller, niets anders, althans is mij nooit opgevallen. Of is het gym voor de knipwerkjes enzo? Want die heb ik natuurlijk niet gezien van Schorrie .
Was het niet iets met de grove motoriek?

Want met lego (fijne motoriek) is hij volgens mij heel goed. Is valt knippen en plakken ook onder fijne motoriek? Als dat zo is heb je mij ook wat uit leggen. Of de gymjuf

Ik zie ook geen verschil tussen Schorrie en KW. Hij is hier nu een vaak genoeg geweest en er is mij niets opgevallen.

Heb nog steeds buikpijn. Geen harde buiken, maar echt krampen. Onrustige buikkrampen, alsof je buikgriep hebt. Maar dan zonder diaree of overgeven. Word er niet goed van. En verder moe, moe, moe. Bah.

KW is nu voor de tweede keer wezen zwemmen en het gaat nu veel beter! Volgens mij zijn die zwemjuffen en -meesters op zaterdag echt zaterdaghulpen want dit is echt het echte werk. In die twee dagen (afgelopen maandag en vanmiddag) heeft hij de techniek al veel beter onder de knie. Ook pakt de juf het heel anders aan. Veel beter naar mijn idee. Fijn dat we hebben gewisseld!

Auw, buikpijn wordt veel erger. Ga even rustig zitten/liggen, want zo weer aan de bak voor het avondritueel.
Grmbl. Ik heb geen Office meer op laptop dus ook geen mail. Wil ik outlook express gaan installeren kan ik mijn mail instellingen ook nog eens nergens vinden, die had ik bewaard in mijn mail...

Lien, zit je nu echt zelf op hockey en hoe dat dan zo? had je er nooit over gehoord.

Ik weeg 3 kilo lichter dan een week of 5 geleden en zit daarmee slecht 2,7 kilo boven mijn gewicht van voor zwangerschap. Gelukkig is vk tevreden over grootte en groei kind, anders zou ik me zorgen maken.

Waar staat afkorting MRT voor Morrie? Dat het gymen is en Schorrie het leuk vindt is dan een geluk. En kinderen horen echt alles. Ik had van de week ook echt moeite met de juf over GP te praten want hij had het ook direct door en kwam er bij staan.
Rustig aan he, Wind. (hoor wie het zegt...)

Ik krijg net ook bericht dat KP zonder drama is gaan zwemmen, gelukkig!
quote:Pebbles schreef op 10 september 2009 @ 18:32:

Lien, zit je nu echt zelf op hockey en hoe dat dan zo? had je er nooit over gehoord.

Lien, zit volgens mij op trimhockey. Eerst wat (loop)oefeningen en dan afsluiten met een partijtje hockey. En dat lekker buiten.

Volgens mij was het zoiets, want ik vond het erg leuk klinken!

En verder heb ik je net gesproken dus hoef ik niet twee keer op je te reageren, want we hebben al het onderstaande al besproken

Nu echt even afsluiten en rustig aan want wordt alleen maar erger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven