Good Luck
dinsdag 8 september 2009 om 22:45
Dat is ook al snel trouwens Hel. Ach dan heb je het weer gehad. En Bolivia. Gaafff!!! (Op school heb ik het altijd een heel blok over Bolivia met taal, leuk!!!)
Fijn dat oppas wel geregeld is, al weegt het natuurlijk absoluut niet op tegen eigen mama!
Bam: ach gewoon een rotdag. Nou heel even volhouden dan nog hè... We tellen met je mee af!!!
Fijn dat oppas wel geregeld is, al weegt het natuurlijk absoluut niet op tegen eigen mama!
Bam: ach gewoon een rotdag. Nou heel even volhouden dan nog hè... We tellen met je mee af!!!
dinsdag 8 september 2009 om 22:59
Mmm, ik loop achter de feiten aan zie ik.
Joehew Mal, alle poezen weer binnen gelukkig!
He Naatie, dat klinkt echt helemaal niet leuk van je werk... Jij ook een stuk chocola dan maar?
Jin, jij ook een rotdag, en jij ook Bam... Na, gauw lekker slapen allemaal!
Nog een berichtje om te (glim)lachen dan: in ons plaatselijke sufferdje bij de mededelingen van de burgerlijke stand. Per heden uitgeschreven uit de gemeentelijke basisadministratie: Y Cabau van Kasbergen, geboren 19 maart 1985. Dus het is echt waar.
Joehew Mal, alle poezen weer binnen gelukkig!
He Naatie, dat klinkt echt helemaal niet leuk van je werk... Jij ook een stuk chocola dan maar?
Jin, jij ook een rotdag, en jij ook Bam... Na, gauw lekker slapen allemaal!
Nog een berichtje om te (glim)lachen dan: in ons plaatselijke sufferdje bij de mededelingen van de burgerlijke stand. Per heden uitgeschreven uit de gemeentelijke basisadministratie: Y Cabau van Kasbergen, geboren 19 maart 1985. Dus het is echt waar.
woensdag 9 september 2009 om 08:54
Goeiemorgen!
Suus, de dame vindt het nog erg gezellig bij je. We hadden Star's tribune al voor je gereserveerd, maar dat was dus niet nodig...
Star, word je vrijdag dan overgedragen aan de gyn? Moet je dan sowieso in het ziekenhuis bevallen?
Jin, leeft opa nog wel? Wat heb je uiteindelijk kado gedaan?
Mal, fijn dat D weer terug is!
Hier was de dag gisteren wel oke. Sam had het erg goed gedaan in het VU, hij hoeft niet meer terug te komen.
Vanmiddag moet ik met de mannen naar het CB. Max krijgt z'n DKTP. Ik heb hem nog steeds niks verteld, ben bang dat het dan meteen al drama wordt.
Suus, de dame vindt het nog erg gezellig bij je. We hadden Star's tribune al voor je gereserveerd, maar dat was dus niet nodig...
Star, word je vrijdag dan overgedragen aan de gyn? Moet je dan sowieso in het ziekenhuis bevallen?
Jin, leeft opa nog wel? Wat heb je uiteindelijk kado gedaan?
Mal, fijn dat D weer terug is!
Hier was de dag gisteren wel oke. Sam had het erg goed gedaan in het VU, hij hoeft niet meer terug te komen.
Vanmiddag moet ik met de mannen naar het CB. Max krijgt z'n DKTP. Ik heb hem nog steeds niks verteld, ben bang dat het dan meteen al drama wordt.
woensdag 9 september 2009 om 09:04
woensdag 9 september 2009 om 09:53
Wow, wat een ontwikkelingen! Of eigenlijk niet..
(geen plaatjes meer van de Chippendales a.u.b. t.a.v. Star )
Mal, verwarrend bericht! Hoop dat het telefoontje wat meer duidelijkheid geeft. Wel goed dat dr. S. zijn gevoel hierover uitspreekt zeg. Daar zullen niet alle artsen zich aan wagen. Bijzondere man lijkt het me.
Lekker knuffelen met je katje vandaag!
Naatie, ik heb het nog niet gelezen, maar sterkte van mijn kant!
(geen plaatjes meer van de Chippendales a.u.b. t.a.v. Star )
Mal, verwarrend bericht! Hoop dat het telefoontje wat meer duidelijkheid geeft. Wel goed dat dr. S. zijn gevoel hierover uitspreekt zeg. Daar zullen niet alle artsen zich aan wagen. Bijzondere man lijkt het me.
Lekker knuffelen met je katje vandaag!
Naatie, ik heb het nog niet gelezen, maar sterkte van mijn kant!
woensdag 9 september 2009 om 11:09
Morguh,
Hopelijk vandaag geen nationale kutdag meiden. Wat een verhalen.
Check 1 en check 2: balen Star dat je niet gestript bent!
Suus, wat? Gedraaid? Hup, terugdraaien Suusbeeb en snel. Oké, weer gedraaid lees ik verderop; en nu niet meer draaien.
Star, als jij eens wist hoe 'gezond' ik eet; kan niet beter. Van de koffie heb je gelijk, maar goed, dat kan ik dan weer niet laten staan.
Mal, shit, wat onduidelijk weer. Beetje vreemd dat hij 'gevoelsmatig' denkt aan een chromosomenafwijking. Daar heb je helemaal niets aan.
F*ck, poes ook al weg gelopen! En gelukkig is ze er weer. Jullie maken het wel spannend hier zeg.
Hel, ooooh je meisje een aantal dagen moeten missen. Snap helemaal wat je voelt. Maar.... als je haar dan weer ziet: dat is ook zo mooi, juist omdat je haar dan een aantal dagen niet hebt gezien.
Mamax, lekker voor Sam (en jou uiteraard) dat hij niet meer naar het zh hoeft!
Sterkte bij het CB met Max. Zoontje van vriendin was goed ziek van die laatste inenting.
Jin, fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad. Minder goed nieuws verder, ik snap dat je flink baalt.
Naat, . Klinkt niet leuk. Wel goed geslapen?
Hopelijk vandaag geen nationale kutdag meiden. Wat een verhalen.
Check 1 en check 2: balen Star dat je niet gestript bent!
Suus, wat? Gedraaid? Hup, terugdraaien Suusbeeb en snel. Oké, weer gedraaid lees ik verderop; en nu niet meer draaien.
Star, als jij eens wist hoe 'gezond' ik eet; kan niet beter. Van de koffie heb je gelijk, maar goed, dat kan ik dan weer niet laten staan.
Mal, shit, wat onduidelijk weer. Beetje vreemd dat hij 'gevoelsmatig' denkt aan een chromosomenafwijking. Daar heb je helemaal niets aan.
F*ck, poes ook al weg gelopen! En gelukkig is ze er weer. Jullie maken het wel spannend hier zeg.
Hel, ooooh je meisje een aantal dagen moeten missen. Snap helemaal wat je voelt. Maar.... als je haar dan weer ziet: dat is ook zo mooi, juist omdat je haar dan een aantal dagen niet hebt gezien.
Mamax, lekker voor Sam (en jou uiteraard) dat hij niet meer naar het zh hoeft!
Sterkte bij het CB met Max. Zoontje van vriendin was goed ziek van die laatste inenting.
Jin, fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad. Minder goed nieuws verder, ik snap dat je flink baalt.
Naat, . Klinkt niet leuk. Wel goed geslapen?
woensdag 9 september 2009 om 11:15
Weinig bijgelezen na mijn weekend weg (aan de hoeveelheid pagina's te zien lijkt het wel 4 weken ipv 4 dagen )
Maar in de gauwigheid zag ik wel dat veel mensen wel wat geluk/knuffels kunnen gebruiken
Zo nu weer aan het werk...gister op mijn eerste dag na de vakantie gelijk alweer tot 22.00 uur
Oh ja, Mal geweldig plaatje!
Maar in de gauwigheid zag ik wel dat veel mensen wel wat geluk/knuffels kunnen gebruiken
Zo nu weer aan het werk...gister op mijn eerste dag na de vakantie gelijk alweer tot 22.00 uur
Oh ja, Mal geweldig plaatje!

woensdag 9 september 2009 om 11:41
woensdag 9 september 2009 om 12:21
He getsie Star, erg vervelend!!! (wel heel knap datje ze zo goed binnen weet te houden). Nog even volhouden!!!
Wil hier niet veel kwijt over opa, zal later weleens wat op de groep schrijven. Dank voor jullie hugs.
Bam, heb je een nieuw autozitje gekocht? Wat lekker, twee weken op vakantie!
Enka, jee wat laat op die eerste werkdag!
Wil hier niet veel kwijt over opa, zal later weleens wat op de groep schrijven. Dank voor jullie hugs.
Bam, heb je een nieuw autozitje gekocht? Wat lekker, twee weken op vakantie!
Enka, jee wat laat op die eerste werkdag!
woensdag 9 september 2009 om 12:28
woensdag 9 september 2009 om 13:10
Star, je hebt het veeeeel te gezellig gemaakt in je buik! Beeb wil er lekker warm in blijven. Oooh, wat balen zeg 
Maar ze komt morgen hoor, ik heb al steeds gezegd 10-09-09. En daarna moet ze ook niet komen, want dan ben ik er niet. Gaat helemaal goedkomen binnen 36 uur.
Maar in ieder geval een dikke
Mal, mogen jouw katten niet naar buiten? Allemaal niet? Waarom niet?
Jinster, wat een rare verhalen van de Kita. Oudste gaat dan al naar school, dus voor hem maakt het niet uit. Maar het zou voor jongste en jou natuurlijk wel lekker zijn als hij daar heen kan. Is er nog iets anders waar hij heen kan, andere Kita ofzo?
stom.
Nou, straks maar eens even de dokter bellen. Ik word gek van dat duizelige en afwezige gevoel in mijn hoofd. Ik ben net een man; kan maar een ding tegelijk, anders wordt het een warboeljte in m'n hoofd. Toch niet normaal? Ik heb het nu al een half jaar ofzo, schiet niet op. Ben helemaal niet leuk zo. Heb het gevoel alsof ik altijd een enorm slaapgebrek heb, terwijl dat ehct niet zo is.
To be continued dus.
Even Hyves bijlezen.

Maar ze komt morgen hoor, ik heb al steeds gezegd 10-09-09. En daarna moet ze ook niet komen, want dan ben ik er niet. Gaat helemaal goedkomen binnen 36 uur.
Maar in ieder geval een dikke
Mal, mogen jouw katten niet naar buiten? Allemaal niet? Waarom niet?
Jinster, wat een rare verhalen van de Kita. Oudste gaat dan al naar school, dus voor hem maakt het niet uit. Maar het zou voor jongste en jou natuurlijk wel lekker zijn als hij daar heen kan. Is er nog iets anders waar hij heen kan, andere Kita ofzo?
stom.
Nou, straks maar eens even de dokter bellen. Ik word gek van dat duizelige en afwezige gevoel in mijn hoofd. Ik ben net een man; kan maar een ding tegelijk, anders wordt het een warboeljte in m'n hoofd. Toch niet normaal? Ik heb het nu al een half jaar ofzo, schiet niet op. Ben helemaal niet leuk zo. Heb het gevoel alsof ik altijd een enorm slaapgebrek heb, terwijl dat ehct niet zo is.
To be continued dus.
Even Hyves bijlezen.
woensdag 9 september 2009 om 13:31
Amalia, de kita is een kruising tussen psz en kleuterschool. Het gaat met name voor hem dat ik het klote vind (als het echt gaat sluiten). Hij heeft al een wisseling van juf geweest, is drie keer verhuisd, zijn pappa is altijd onregelmatig weg, en het is een kind dat erg veel structuur nodig heeft. Nou ja, afwachten. Ze gaan hier met zes pas naar de echte school.
Oh, moet even wat doen. Later!
Oh, moet even wat doen. Later!