heel vreemd..

09-09-2009 16:59 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
bloem_23 klik eens op het verrekijkertje onder je avatar
OMFG kom ik na een paar weken verplicht een leven te hebben gehad omdat mijn pc gecrasht was weer op het forum is dit 1 van de eerste topics die ik onder ogen krijg..
1x was genoeg
quote:Bertha schreef op 09 september 2009 @ 17:16:

bloem_23 klik eens op het verrekijkertje onder je avatarMijn god zeg...alleen maar onzekere topics over (dezelfde) kerel(s).
Welkom terug lieve Suup. Je ziet het, we hebben je versterking hard nodig.

Bloem, als jij geen berichtjes hebt gestuurd. Zou je dan je openingspost even (heel volwassen) terug willen zetten. Dat leest duidelijker.
quote:Kwarktaart schreef op 09 september 2009 @ 17:18:

[...]

Mijn god zeg...alleen maar onzekere topics over (dezelfde) kerel(s).

Neee dat kan niet, dat zie je verkeerd. Dat heeft Bloem niet gedaan.

En omdat ze zo eerlijk is gaan wij haar allemaal fanatiek helpen en vooral, want dat hoort erbij; Gelijk geven!
Misschien zit het bij hem in zijn gedrag en niet direct in woorden? Trouwens wat ken je iemand nu na 2 volle dagen en in totaal 3 dates dus? Wat nog meegeteld moet worden is dat je bent blijven slapen. Nogmaals zolang kennen jullie elkaar niet, waarvan het de grootste gedeelte van de tijd dus in bed door gebracht is (al dan niet slapend) Ik hou het even op: hij doet dingen om je te laten merken dat hij je leuk vind. Of hij ziet je gewoon puur voor een gezellige avond/nacht in bed en niet als iets serieus!
quote:senna74 schreef op 09 september 2009 @ 17:19:

Hey Bloem,

Waarschijnlijk heeft er dan iemand anders onder jouw naam gepost.

Dát is het, wat dom van mij.

Sorry Bloem, dat ik je niet geloofde.
Hm? Na een date zegt hij dat het gezellig was en dat jullie elkaar snel moeten zien. Hij doet ook nog eens lieve dingen voor je.

Wat is eigenlijk het probleem?
Ik vind het ook....

hééééééééééééééééééééééééél vreemd allemaal....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Madhe schreef op 09 september 2009 @ 17:20:

[...]

Neee dat kan niet, dat zie je verkeerd. Dat heeft Bloem niet gedaan.

En omdat ze zo eerlijk is gaan wij haar allemaal fanatiek helpen en vooral, want dat hoort erbij; Gelijk geven!

Is goed.

Geeft niks hoor TO, iemand zit ook steeds onder mijn naam heeeele rare dingen te posten. Dat is normaal hier op het forum hoor.
bloem_23 schreef op 21 juni 2009 @ 21:20:

hee,

Wil toch even mijn verhaal kwijt via het forum..zit er al een paar weken mee namelijk..

7 jaar geleden heb ik een ontzettende leuke jongen leren kennen op vakantie..gewoon een nederlander..Ik zag hem en er sprong direct een vonk over. Van beide kanten. Ik heb dit tot nu toe ook alleen bij hem gehad. We zijn de hele vakantie samen geweest en na 10 dagen ging hij terug naar nederland. Contact gehouden, maar we hebben elkaar nooit meer gezien. Contact verwaterde en we kregen allebei een relatie. Af en toe sprak ik hem weer even..gewoon nieuwsgierigheid hoe het met hem ging. Ook spraken we steeds af dat we elkaar weer een keer zouden zien, maar dat bleven we zeggen. We maakten nooit echt een afspraak..ook omdat hij niet heel dicht in de buurt woont en we allebei ons eigen drukke leven hadden. En ik eigenlijk gewoon bang was dat ik toch weer veel meer voor hem zou gaan voelen. Toch bleef ik tijdens mijn relatie al die jaren aan hem denken..Niet constant, maar de ene keer meer dan de andere keer. Heel veel liedjes deden me ook aan hem denken.

Tegen half april liep mijn relatie van 5,5 jaar niet echt lekker. Ik sprak hem (andere jongen) weer op msn en toen kwam er uit dat we allebei na zoveel jaar nog veel voelden voor elkaar en veel aan elkaar dachten. En dat we dat uit wilden zoeken..gewoon door elkaar nog een keer te zien. Dit voorgelegd aan m'n inmiddels ex en de volgende dag was het uit. Mede daardoor. (speelden ook andere dingen mee hoor) Na anderhalve week afgesproken met de andere jongen en vanaf het begin was de vonk er weer en de klik. Het was weer net zoals toen. We hebben afgesproken dat we weer zouden afspreken, omdat we het zo leuk en fijn vonden samen. Na deze afspraak hebben we nog een paar keer gesmst en elkaar gesproken..Hij bleef ook maar zeggen dat hij het zo leuk vond en me snel weer wilde zien..(smste ook steeds uit zichzelf) totdat hij ineens twee en halve week niets meer van zich liet horen. Eigenlijk had me er net bij neergelegd dat het hem dan wel tegengevallen zou zijn en had ook geen reactie meer van hem verwacht..toen sprak hij me vorige week ineens aan op msn..hij verontschuldigde zich ervoor dat hij zolang niets had laten horen en vertelde me dat hij me heel erg leuk vond, maar dat hij het ook eng vond, omdat hij als hij veel contact met me zou hebben, hij verliefd zou worden..Daarom had hij maar afstand genomen, omdat het dan misschien over zou gaan, maar dit was niet zo. Nu is het heel moeilijk voor hem om een relatie met iemand te beginnen vanwege zijn werk en ik woon ongeveer 2,5 uur rijden bij hem vandaan. Hij heeft dus absoluut geen tijd voor een relatie en het is bijna niet te doen met zijn werk. We zouden elkaar bijna nooit in de weekenden kunnen zien en doordeweeks is hij niet voor half 9 thuis. Daarom nam hij uit zelfbescherming afstand, omdat hij de situatie raar vond en bang was verliefd te worden..Ik heb hem gezegd dat ik hem toch nog een keer wilde zien en hij wilde dit ook. Het voelde namelijk zo goed..Nu zou hij nog laten weten of hij volgende week een keer zou kunnen. (hij moet namelijk weer beginnen met werken en ik heb ook mijn eigen afspraken) maar nu heb ik nog steeds weer niets gehoord..wordt hier echt gek van! Wat wil hij nou...

Beetje lang verhaal (sorry), maar heeft er iemand een idee?

Komt deze ook niet van jou Bloem?

Quoten heeft dus best zin soms he, want dit topic heeft ze zelf ook al heel volwassen verwijderd.

ECHT Bloem, je verpest het voor mensen die wél echt serieus advies willen. Wij zitten hier met zijn allen serieus op jou te reageren, terwijl je gewoon staat te liegen. Lekker hoor. Volwassen gedrag.
quote:bloem_23 schreef op 09 september 2009 @ 17:15:

sorry maar ik snap er echt helemaal niets meer van hoor! ik heb echt geen berichtje gestuurd een paar weken geleden! iig niet over een man! maargoed..zal wel...ik wil helemaal niet horen hoe mooi, leuk en lief ik ben. dat heb ik helemaal niet nodig, want zoveel zelfvertrouwen heb ik wel. maar in de trant van je bent lief of wat fijn dat je dat doet/kan, krijg ik dus ook niet te horen.Wat versta je dan onder "het was gezellig, we moeten elkaar snel weer zien." ??
quote:runner84 schreef op 09 september 2009 @ 17:21:

Hm? Na een date zegt hij dat het gezellig was en dat jullie elkaar snel moeten zien. Hij doet ook nog eens lieve dingen voor je.

Wat is eigenlijk het probleem?

Ja zeg dat je dat niet snapt zeg,sjesis...

Hij had haar na de eerste date minstens ten huwelijk moeten vragen en haar 8500x per dag moeten vertellen hoe mooi en leuk en lief en fantaaaaaaaaastisch ze wel niet is..
Volgens mij heb ik op je andere topics ook adviezen gegeven Bloem. En of jij het nu bent die gepost heeft onder deze nick of niet. Ik blijf bij dezelfde adviezen!
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 09-09-2009 17:27
Reden: typfout
% gewijzigd
Ik ben erg blond (tot in de wortel:) ) maar ik zie niet wat bloem_23 denkt te beogen door haar tekst overal weg te halen? Denkt ze dat we daar in trappen? Zo dom zijn we toch niet? Wat is het nut daarvan?
Breaky het is niet zo netjes om te quoten uit andere topics van de TO. Volgens mij mag het zelfs niet eens.

En trouwens, onder het vergrootglas kan iedereen zelf wel zien welke topics TO al geopend heeft/in gereageerd heeft.
quote:superstar_2 schreef op 09 september 2009 @ 17:25:

[...]

Ja zeg dat je dat niet snapt zeg,sjesis...

Hij had haar na de eerste date minstens ten huwelijk moeten vragen en haar 8500x per dag moeten vertellen hoe mooi en leuk en lief en fantaaaaaaaaastisch ze wel niet is..

En nu vindt hij het alleen maar "gezellig" !? En dat na 3 dates!??!?

Hufter!
Ze heeft het recht om alle teksten weg te halen. Alleen schiet ze daar zelf niets mee op. Ze krijgt er haar vragen niet mee beantwoord.
quote:runner84 schreef op 09 september 2009 @ 17:27:

[...]

En nu vindt hij het alleen maar "gezellig" !? En dat na 3 dates!??!?

Hufter!Dat bedoel ik...tss gezellig wat een loser zeg..
quote:Dushi74 schreef op 09 september 2009 @ 17:28:

Ze heeft het recht om alle teksten weg te halen. Alleen schiet ze daar zelf niets mee op. Ze krijgt er haar vragen niet mee beantwoord.Wel jammer, want ik heb ook serieus gereageerd...
quote:superstar_2 schreef op 09 september 2009 @ 17:29:

[...]

Dat bedoel ik...tss gezellig wat een loser zeg..Als mijn vriend zoiets had durven flikken ...
Ik begrijp dat ze het recht heeft. Maar wat is het nut?
quote:runner84 schreef op 09 september 2009 @ 17:29:

[...]

Wel jammer, want ik heb ook serieus gereageerd...Dat doe je ook goed Runner, ik had ook alweer serieus gereageerd. Maar de nick gaf me een vaag belletje. Dus ben even gaan lezen wat er voor de rest speelde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven