Good Luck
woensdag 9 september 2009 om 21:44
quote:Suze2 schreef op 09 september 2009 @ 21:36:
Maar wel fijn dat je verhaal even wilde doen Compu. Je klinkt heel erg realistisch en wijs. Als die kant van jezelf eens wat aandacht nodig heeft schroom je dan niet daarnaar te gaan zoeken? Snap je wat ik wil zeggen?
Dankje Suze!
We hebben samen therapeutische hulp gekregen van stichting MEE, dat was prettig. Sindsdien kan ik de bijzonder mooie kanten zien aan het hebben van een kindje met handicap. Geen gewone ' reis' , maar een heel speciale.
Begrijp ik je goed?
Maar wel fijn dat je verhaal even wilde doen Compu. Je klinkt heel erg realistisch en wijs. Als die kant van jezelf eens wat aandacht nodig heeft schroom je dan niet daarnaar te gaan zoeken? Snap je wat ik wil zeggen?
Dankje Suze!
We hebben samen therapeutische hulp gekregen van stichting MEE, dat was prettig. Sindsdien kan ik de bijzonder mooie kanten zien aan het hebben van een kindje met handicap. Geen gewone ' reis' , maar een heel speciale.
Begrijp ik je goed?
woensdag 9 september 2009 om 21:45
woensdag 9 september 2009 om 21:47
woensdag 9 september 2009 om 21:49
quote:compu schreef op 09 september 2009 @ 21:44:
[...]
Dankje Suze!
Begrijp ik je goed?
Yep, en nog de toevoeging dat het ook best eens lastig mag zijn om om te gaan met het feit dat CGtje een handicap heeft. Is geen schande wil ik maar zeggen.
Echt superstoer mens vind ik jou!
[...]
Dankje Suze!
Begrijp ik je goed?
Yep, en nog de toevoeging dat het ook best eens lastig mag zijn om om te gaan met het feit dat CGtje een handicap heeft. Is geen schande wil ik maar zeggen.
Echt superstoer mens vind ik jou!
woensdag 9 september 2009 om 21:55
quote:amalia schreef op 09 september 2009 @ 21:34:
Nou kappen. Nu heeft iedereen het gelezen behalve Su en ik. Bam, ik wil je ook een hart onder de riem steken, een knuffel geven of bemoedigende woorden. Maar dan wil ik wel weten waarvoor!
Ik maak me echt zorgen, vooral omdat jij nooit zoiets doet. Is het heel erg??Klopt, zat me echt even dwars, maar goed er zijn leukere dingen nu
Nou kappen. Nu heeft iedereen het gelezen behalve Su en ik. Bam, ik wil je ook een hart onder de riem steken, een knuffel geven of bemoedigende woorden. Maar dan wil ik wel weten waarvoor!
Ik maak me echt zorgen, vooral omdat jij nooit zoiets doet. Is het heel erg??Klopt, zat me echt even dwars, maar goed er zijn leukere dingen nu
woensdag 9 september 2009 om 21:56
Zeker rotnieuws Bam! Ik wist ook niet waar ik eerst op reageerde.
Een paar dagen te leven..dat is keihard zeg. Wisten jullie dat hij ziek was?
Heb je veel contact met je pleegzus?
Mamax, lief dat je je dat zegt. Ik worstel daar idd niet mee.
En goed dat je nu niet meer naar de controles hoeft, vergeet ik steeds te zeggen. Weer een fase afgesloten..
Fijn Mal! Wij moeten met onze verzekering wachten totdat ze een jaar of 5 is. Misschien is het voor die tijd wel gelukt.
Suze wat lief!
Voel me helemaal kipfit door jullie haha! Ik blijf hier de hele nacht zitten.
Star is ab-so-luut bezig! Ik voel de vibe hier in NH.
Een paar dagen te leven..dat is keihard zeg. Wisten jullie dat hij ziek was?
Heb je veel contact met je pleegzus?
Mamax, lief dat je je dat zegt. Ik worstel daar idd niet mee.
En goed dat je nu niet meer naar de controles hoeft, vergeet ik steeds te zeggen. Weer een fase afgesloten..
Fijn Mal! Wij moeten met onze verzekering wachten totdat ze een jaar of 5 is. Misschien is het voor die tijd wel gelukt.
Suze wat lief!
Voel me helemaal kipfit door jullie haha! Ik blijf hier de hele nacht zitten.

Star is ab-so-luut bezig! Ik voel de vibe hier in NH.

woensdag 9 september 2009 om 22:02
woensdag 9 september 2009 om 22:04
Bridges, was in de kast?
Ben er idd minder, ook op het Kletsgroepje. Alles prima hoor, ben blijkbaar meer aandacht aan het besteden aan het huishouden, fietskar e.d.
Beetje a la Enka.
Hee Jin, hoe weet je dat? Heeft ze dat verteld toen ze bij jou was?
Dat zal je nog wel bezig houden dan Bam. Wil je naar het afscheid?
Ben er idd minder, ook op het Kletsgroepje. Alles prima hoor, ben blijkbaar meer aandacht aan het besteden aan het huishouden, fietskar e.d.
Beetje a la Enka.
Hee Jin, hoe weet je dat? Heeft ze dat verteld toen ze bij jou was?
Dat zal je nog wel bezig houden dan Bam. Wil je naar het afscheid?
woensdag 9 september 2009 om 22:05
quote:naatie schreef op 09 september 2009 @ 22:02:
Wat, hoor ik hier brownies? Dus we zitten nu met zn allen op de tribune voor Star? 09-09-09 is een leuke datum! En anders is 10-09-09 ook heel leuk 10 sept is sowieso leuk, dan is Robin jarig!
Ow Bam wat klote! wat een verdrietig nieuws. Is het plotseling?Oh ja Naat, morgen feest! Vieren jullie het morgen of van het weekend? De kleine man ook alweer jarig. De tijd vliegt....
Wat, hoor ik hier brownies? Dus we zitten nu met zn allen op de tribune voor Star? 09-09-09 is een leuke datum! En anders is 10-09-09 ook heel leuk 10 sept is sowieso leuk, dan is Robin jarig!
Ow Bam wat klote! wat een verdrietig nieuws. Is het plotseling?Oh ja Naat, morgen feest! Vieren jullie het morgen of van het weekend? De kleine man ook alweer jarig. De tijd vliegt....