Over angels, beleid en discussies

09-09-2009 13:08 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
Misschien moet je eens Malificent of Vinyl ofzo aanschieten hier op het forum. Zij (en nog wat anderen) zijn super met pimpen van avatars en dergelijke.
Nee tis mijn manko, mijn links rechts zit nog wel eens door de war. Hahaha. Ben gewoon op dit niveau wel eens BlonDT
Ardberg; beter die kop eraf en het lijf erop!
Blehhgg Hugh Jackman, ben blij dat ik mijn eigen leuke mannelijke (dode ) avatar heb.
quote:Ardberg schreef op 09 september 2009 @ 22:32:

Eigenlijk zou ik het liefst als avatar een etiket van een fles Ardbeg willen hebben waar de extra r ingefotoshopt is. Maar helaas krijg ik dat zelf nooit voor elkaar, bij gebrek aan fotoshopknobbel. Een dronken Hugh Jackman is gelukkig een mooie tweede.Call me crazy maar ik moest even afkicken van een lange dag werken. Ik heb je etiket gefotoshopt, niet van echt te onderscheiden!

Als je via de mods je e-mailadres stuurt dan mail ik hem je!

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
kan er in geen regel tegen avatarhoppen komen? zie ineens zoveel nieuwe avatars... of heb ik nog last van dat bloedtekort?
quote:courageux schreef op 10 september 2009 @ 01:54:

kan er in geen regel tegen avatarhoppen komen? zie ineens zoveel nieuwe avatars... of heb ik nog last van dat bloedtekort? Haha Courageux, als onze avatars maar niet teveel op elkaar gaan lijken, dan moet het toch vast wel meevallen of niet?

Ik merk trouwens dat de meeste mensen naar de avatars kijken voor herkenning (dat lees ik dan als iemand een andere heeft). Ik ben nogal tekstueel ingesteld, dus ik heb dat helemaal niet. Grappig hoe verschillend je daar in kan zijn.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
ik kijk ook gewoon naar naam... majah... daar hoort ''die bepaalde'' avatar bij... en als ze dan massaal gaan switchen op de dag dat ik lekgestoken ben... raak ik helemaal oververhit van de storing die dat niet kloppen van naam en avatar met elkaar in mn schramele herseninhoud veroorzaakt...
Hoezo lekgestoken?
bloedprikken ... maar bij de slager zijn ze nog zachtzinniger ... 2 buisjes tappen... 3 vergieten... alles onder het bloed het spoot een beetje (en dat terwijl ze eerst geen bloed uit me kon krijgen... d8 al dat ik dood was)
Ow, da's met recht lekgestoken ja! Maar je hebt toch niet gepiept dappere?

Sterkte d'r mee, ik ga een poging tot slapen doen.
Ik raak ook van slag van dat avatar hoppen.

En ben niet eens lekgestoken ....*pruilipje*
slaap lekker! neej ik piep niet... ik shockeer... raar dat oude mensen raar kijken als je zegt '' kut he ik lijk wel een heroineslet met die blauwe plekken'' ...
quote:iry schreef op 09 september 2009 @ 20:01:

...Dropje16,17,18 en 19.Die laatste twee bestaan nog niet maar hou dat scherp in de gaten)Dat zal ik doen. Ik ben gek op zachte zoete drop. Als hier verschillende Dropjes voorbijkomen...
World of Warcraft: Legion
quote:Courage schreef op 10 september 2009 @ 01:45:

[...]

Call me crazy maar ik moest even afkicken van een lange dag werken. Ik heb je etiket gefotoshopt, niet van echt te onderscheiden!

Als je via de mods je e-mailadres stuurt dan mail ik hem je!

Oh, echt? Wat gaaf! Ik ga de angel mailen met het verzoek mijn adres aan jou door te geven. Thanks, ik kijk er nu al naar uit!
Haha, leuk!
quote:Inad schreef op 09 september 2009 @ 21:25:

Lekker krengerig inderdaad, Shannen. Die Page is ook niet leuk, vooral qua intelligentie (of gebrek daaraan).

Hmm, toch zie ik Cole dit niet met Zwieber doen:

[afbeelding] Toen ik nog dun was tilde hij me zo op en droeg me de slaapkamer in hoor!
quote:Inad schreef op 09 september 2009 @ 21:46:

Hij kijkt alsof hij moet poepen, Min
Even ontopic:

Ik denk dat alle mannen voortaan maar eerst een tijdelijke nick moeten krijgen, waarbij ze verplicht zijn eerst alle pijlers na te gaan, mee te posten en na een jaartje ofzo pas op de SpijlerT mogen meeposten. Eens kijken hoelang het duurt eer er dan weer een Gigolo komt meespelen

Wat een droeftoeters om maar eens met Xan zijn favo woord te spreken!
quote:Courage schreef op 10 september 2009 @ 08:46:

Haha, leuk!

En ze heeft het gedaan ook, ik kom even mijn nieuwe avatar showen als afronding van gisteren.

Sorry Minny, geen Hugh meer, maar voor mij des te mooier.

Nogmaals bedankt, Courage!
Leuk Ard!
Ard wat leuk je nieuwe ava. En Cour goed gedaan!!!
Ik kom even spelbreken hier in het gekeuvel met een serieuze on-topic vraag:

Hoe streng is het nieuwe beleid wat betreft het quoten van de OP?

Ik heb net een gehele OP gequote om bepaalde stukjes te benadrukken, mag dit wel?
Ik zal hem eens gaan keuren Mamalief

Dushi, die gigolo's ja, het lijkt wel een plaag!
*edit*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven