Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:Viva Angel5 schreef op 07 september 2009 @ 21:43:

De helft is gedaan, morgen de rest.Heb alle posts van dropje en de reacties van anderen erop verwijderd.
quote:Viva Angel5 schreef op 08 september 2009 @ 12:52:

[...]

Heb alle posts van dropje en de reacties van anderen erop verwijderd.Geniet nu dan maar van het zonnetje, heb je wel verdiend !
(ik mail je zsm trouwens, vergeet het steeds afgelopen week )
Hi Five!

Kan het topic "Over angels, beleid..." even worden geschoond? Al die chit-chat is leuk, maar ik moet eindeloos scrollen voor de daadwerkelijke discussie.......
oh that purrrrrrrrrfect feeling
"Ik sta vreselijk op internet" - topicopener is nogal twijfelachtig. Lijkt ook op Belinda met de wenkbrauwen.
Je bent me voor livre. Lijkt me geen prettige topic voor degene met de M. vrolijk hyves.
Wat ik me dan wel afvraag is hoe de Angel erachter is gekomen dat het hier om een fake topic gaat...
In het "Ik sta vreselijk op internet" topic staat nog een link naar een hyve van Nicole Vrolijk, waarschijnlijk heeft zij daar niks mee te maken Viev 5, wil die verwijderen?

Thnx
idd in een ge quote stukje van mij... de post is van Traincha2 en staat op pagina 8
Topic is inmiddels offline (had het nog even nodig) en verder; zie blokkadetopic. Ik neem aan dat het daarmee duidelijk is.
Thanx

enneh sorry voor het plaatsen van die link....
quote:Viva Angel5 schreef op 09 september 2009 @ 15:01:

Topic is inmiddels offline (had het nog even nodig) en verder; zie blokkadetopic. Ik neem aan dat het daarmee duidelijk is.Heul duidelijk! Thnx 5!
quote:wolletje schreef op 09 september 2009 @ 15:03:

Thanx

enneh sorry voor het plaatsen van die link....Shame you!
Met google kom je zo weer op dit topic...
oke

goed zo?
Het was een erg vermakelijk topic, in de wachtkamer van de tandarts hahahaha. Mijn dank voor het tijdverdrijf!
quote:fleurtje schreef op 09 september 2009 @ 15:15:

Met google kom je zo weer op dit topic...ik krijg: we kunnen je deze pagina niet tonen....
Angels: zou je mijn topic "Blog laten beoordelen" willen veranderen in "Laat je blog beoordelen"?
Kijk hier voor nieuwe regels mbt quoten!!

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Siepeltrien; done.
Pijler is weer opgeruimd, ditmaal zonder overzicht.
Viev5, Op dit topic kan een slotje

Niet lullen maar ruilen: de zooizone.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Had ik al gedaan
dank je.
Twijfelde even of ik dit hier moet plaatsen of in het Pippi topic,maar toch maar hier...

In de viva van deze week staan een kleine voorpublicatie over Pippi as week in de extra bijlage van viva.

Daar staat Pipi met 1 P ipv Pippi,vond het beetje slordig dus hoop dat het deze week wel goed gepubliceerd word,mss ben ik wel miereneukerig maar het viel me op en aangezien veel forummers het blad mss speciaal kopen om die extra bijlage met oa forumverhalen dacht ik dat ik het toch maar even moest melden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven