M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Q, wij hebben ook van die stoppen, als die "knallen" hoeven we alleen maar het pinnetje weer in te duwen. (haha en die los in de kast ipv in de stoppenkast)

Had ik verteld vandaag een sol. gesprek te hebben, met erg handige werktijden?? (9:30-18:00uur)

ja sorrie lig effe dubbel van het lachen....maar ik heb de baan!!!

Om een lang verhaal kort te maken....Einde van het gesprek vroegen ze wat ik van het gesprek vond en wat ik dacht.

Heb gezegd: ik denk dat jullie mij een geschikte kandidaad vinden, maar dat ik niet flexibel genoeg ben voor jullie.

Dit klopte zeiden ze. Ze belde vanmiddag tussen 15-16u op, en ze wilde mij toch hebben

Samen met een andere kandidaat (zochten 2 mensen) die net zo flexibel is als ik

Merel, hopelijk breken je vliezen niet!! Succes volgende keer met datum prikken, spannend.

Ook apart dat je weet wanneer je meisje geboren wordt!!

ga verder eten maken.
Gefeliciteerd, Indian! Wanneer kun je beginnen?

Merel, spannend dat je dan weet wanneer jullie meisje komt. Denken ze dat je vliezen nu al kunnen breken dan met 31 weken? Het is toch niet zo raar dat je baby met 31 weken nog niet is ingedaald? Bij mij is de baby ook nog niet ingedaald en ik ben morgen 35 weken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
maandag en de week erna op dinsdag inwerken, en verder is het gewoon oproepkracht, maar kan dadelijk zelf aangeven op welke dagen. (denk de maandag en de dinsdag)
Hello,

Juultje, nee ze denken niet dat de vliezen breken, maar dat kan natuurlijk wel als er iets niet helemaal goed gaat. Dus in het geval dat het gebeurt moet ik liggen. De reden hiervoor is dat normaal gesproken en een hoofd voor de uitgang zit, die de navelstreng tegenhoudt, nu zit er helemaal niets omdat ze overdwars ligt, dus ook geen billen enzo, die zitten allemaal hoog en indalen doen ze niet vanuit deze positie.

Indian, gefeliciteerd\! Super hoor een nieuwe job, ben benieuwd hoe het gaat.

Hier alles ok, ben aan het werk, morgen laatste dienst. Ik ben nu even aan het spijbelen, kraamzorg bellen enzo

Vriendlief had vervelende ochtend. Hij blijkt een te hoge bloeddruk te hebben en moet door voor verder onderzoek aan hart en nieren en krijgt beta blokkers, heel bizar want hij is pas 33......balen dus.

Merel
He Merel, wat balen voor je vriend. Best eng ook toch? Weten ze al hoe hij aan hoge bloeddruk komt?

Indian gefeliciteerd met je baan!!!

Ik ben ff aan het kolven. Man belde dat ie naar huis komt en of ik zin had om i de stad te eten. Ja! Dus nu even melk regelen voor de jongeman
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ha, wat een leuke spontane actie, Frans! Veel plezier!

Indian natuurlijk hartstikke gefeliciteerd. Dat regelt zo tussen neus en lippen door een baan?! Sjjeee.... Kun je het lichamelijk wel aan, alweer?

Merel; da's flink balen voor je vriend, zeg! Medicijnen tegen een hoge bloeddruk hebben vaak ook vervelende bijwerkingen. Maarreh; er zijn veeeel soorten, dus bij klachten wel aan de bel trekken!

Juul, volgens mij gebeurt het zelfs wel eens dat bij een tweede zw.s. het kind pas een van de laatste dagen indaalt. Van Sophie weet ik ook nog dat dat ERG lang duurde.... Bij een 1e zw.s is het toch vaak al rond een week of 34 ofzo, toch?! (IK weet dat eigenlijk niet eens meer zo goed, erg toch.)

Lekker, straks weekend. Wel aan toe!

Hoi,

Ja, denk het wel Xop. Ben nog steeds niet 100% beter en fit, maar weet ook niet of dat dat ooit wel weer komt.

Wel nog vaak last van mijn gwrichten,maar de CU blijft nog steeds lekker rustig nu. Woe mag ik trouwens weer een stapje verder afbouwen

En als het niet gaat dan stoppen we maar weer.

Is ook oproepkracht, dus misschien niet eens elke week, en wil regelen dat ik dan maar 2 (heel misschien 3) dagen per week werk.

Vanmorgen die andere baan afgebeld, blijf daar wel in een bewaardoos (zo noem ik het maar even) En ik hoef maar te bellen en kan daar ook aan de slag.

Veel plezier Frans!!!!

Merel succes met vriend.

Heb ik al verteld wat voor werk het is???

Het is eigenlijk dagbesteding/activiteitenbegeleidster. En dan voor ouderen en dementerende mensen. (bejaarden zijn het) in een verzorgingshuis. Dus zal relaxter werk zijn als wat ik nu doe!!

er heeft er hier 1 honger dus.....doei

hey merel, heb jij vanaf nu ook verlof?? (vakantie en dan verlof)
Was het lekker, Frans?

Merel, balen voor je vriend! Hopelijk brengen de onderzoeken hem verder.

Heb je na morgen verlof? Als ze overdwars ligt heb je idd meer kans dat de navelstreng uitzakt.

Xop, ik hen inderdaad ook gehoord dat volgende kindjes niet altijd indalen. We zien het wel, mochten de vliezen breken voor hij ingedaald is, dan ga ik liggen. Bij Lynn braken ze niet spontaan trouwens.

Leuk hoor, Indian, dat je weer aan het werk kunt!

Beeb is hier aardig druk in de buik aan het doen. Ik dacht dat Lynn er wat van kon, maar deze schopt een stuk harder!

Ik heb volgens mij wel verteld van onze buurvrouw die acute leukemie had. Ze is vorige week overleden, 34 jaar jong...
Hai

Klinkt als een leuke baan Indian! Echt fijn dat de CU ook rustig is.

Juultje, ik ben nu aan mn laatste uurtje bezig daarna vakantie en verlof, heerlijk. Ik ervaar het deze keer echt als een hele andere zwangerschap dan met Valentijn. VEuuuul zwaarder, ben er echt aan toe lekker nixen, nu alleen die ROT scriptie nog

Kamertje wordt al leuk, nog een leuke muursticker bestellen en mn moeder is bezig met de gordijnen. Na de vakantie ga ik lekker wassen en strijken, heb gister alles van zolder gehaald.

Op het november topic is er al iemand veel te vroeg bevallen, 28 weken, brrr, gelukkig zijn wij allebei al voorbij de 30. Dat scheelt weer.

Wat erg van je buurvrouw, zoooo jong en zo oneerlijk. Ga je naar de uitvaart of is dat al geweest?

zo ga nog even wat op mn werk doen, mailbox legen en out of office instellen, tot 5 februari afwezig !
oja Valentijn fiets sinds een paar dagen zonder zijwielen, zooooo knap! Ik zal een foto op zn site zetten een dezer dagen.
5 februari, jee dan is Bojan al weer bijna een jaar. Toen zal ik volop in de weeen en is de verjaardag van mijn zusje.

Juul, wat vreselijk zeg van je buurvrouw. Veel te jong om dood te gaan.

Gisteren te lang op een feestje geweest en daarna kwam Bojan 3 keer. Zucht. Ene borst zit ook een bijna ontsteking in, auw. Verder keutelen we hier een beetje aan. Milena loopt nog in hemdje en onderbroek . Ik wilde eigenlijk wat in de tuin gaan doen, maar kan me niet goied bewegen met zere borst. Hopenlijk kan Bojan het er straks uitdrinken. Vanavond weer een feestje. Gezellig!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Knappe Valentijn!
Knappe Valentijn Merel.

Yuma is weer fiets af :( Vorige week fantiek aan eht fietsen, en nu wil hij neit meer....komt wel weer een keer.

Juul, wat erg. Weet nog welidd dat je dat schreef.

Frans, veel plezier op je feestjes!!

au bijna borstontsteking. Hopelijk drinkt Bojan straks goed, dat het minder wordt!

D. heeft gister om 18:30 a 19u een flesje FV gehad (90ml) omdat ik toch echt een voorraadje wil gaan kolven en meneer alles bij mij leeg drinkt. Vandaag krijgt hij 120ml (of meer als hij nodig heeft), want kan nu weer kolven, dopje voor de kolf is binnen

Heb nu voor D. friso gehaald (wel hypo allergeen) Had bij Yuma nutrilon, maar dat ging toen niet goed ivm zijn koemelk allergie. Nu denki ik dat D. het niet heeft, maar toch besloten om de friso te proberen nu.

Ons mam zei dat ik vroeger ook de nutriolon niet verdroeg en wel de friso.

Straks kraambezoek. gezellig.

Nou ga weer, doei!!

Indian en Frans, hadden jullie voor de zekerheid FV in huis gehaald voor de bevalling? Ik twijfel, omdat de vorige keer de bv niet goed op gang is gekomen, misschien geeft het wel meer zekerheid om iets achter de hand te hebben.

Wat knap van Valentijn, Merel!

Geniet lekker van je verlof! Balen dat je je scriptie nog moet doen...

Au, Frans, das niet lekker! Tijdens de bv-cursus die ik pas heb gedaan zeiden ze dat je dan aan moet leggen met de neus van de baby richting de pijnlijke plek. Maar dat wist je misschien al?
Hoi,

Bedankt voor de tip Juul, maar Bojan spartelt alle kanten op . ik leg hem nu steeds aan de zere borst aan in de hoop dat ie het wegdrinkt. Is nu wel iets beter dan gisteren al.

Ik had geen kv in huis. Ik ging er vanuit dat ik altijd genoeg bv zou hebben. Bojan had opstartproblemen en had daarvoor eten nmodig. Zowel de kv als de vk hadden fv bij zich. Nestle Nan, dat was ook het enige waar Milena tegenkon toen ze fv kreeg, dus dat was perfect. Ander heb je het zo gehaald hoor.

Ik denk dat een belangrijk onderdeel van het slagen van de bv is dat je er zelf vertrouwen in hebt dat je het kan. Dat er genoeg melk is om je baby te voeden.

Juul, hoe sta je tegenover je bevalling nu? Jij krijgt toch geen geplande keizdersnee of wel? Zie je het een beetje zitten?

Bojan krijgt nu af en toe ook een flesje kv. Ik wilde dat hij zou wennen aan de smaak. Volgende week gaan wij een weekend weg en ik heb niet genoeg in de vriezer voor hem. Dus dan moet hij het ook op kv doen. de eerste keren vond hij het echt vies, maar nu lust hij ook fv gelukkig.

Bojan slaapt weer zoooo slecht de laatsta paar nachten. Brr. verder is het wel een leukerd!

Milena is in een vreselijke fase. De hele dag Ik wil ik wil ik wil of ik wil niet ik wil niet ik wil niet.

Zoooo irritant!
Juul, ik had geen FV in huis. (in de blijedoos zaten 3 zakjes geloof ik.)

En de winkels zijn lang open, apotheek kun je ook altijd nog terecht....dus ook wij hadden zo iets van, het is zo gehaald.

Daarnaast moeten wij hypo allergeen hebben ivm allergieen in de fam.

Frans, sterkte met de kids. Niet fijn als ze allebei in een "fase" zitten.

Hier vannacht een slechte nacht, Yuma had geen luier om en plastte zijn bed nat om 1:20u. Vervolgens kwam D. om 3:15u en 5:15u. En vannacht meteen het beddegoed en dekbed van Yuma uitgewassen, hangt al sinds vannacht te drogen, dadeloijk afhalen want het dreigt hier te gaan regenen.

D. had 120ml FV gehad, en daarna nog bij mij gedronken, maar ik had gekolfd, dus veel zat er bij mij ook niet meer in.

Vandaag geven we tussen 3 en 4u FV en dan 150ml. Ben benieuwd of hij daar wel genoeg aan heeft.

Nou ga weer, vandaag wordt D. gedoopt, dus nog wat aanrommelen hier!

olaaaaa, ik ben er ook weer eens.

Ik was heerlijk met vakantie en heb 3 weken lang in campingmodus geleefd. Vandaag maar eens de pc opgestart om mn mail bij te lezen e.d.

Vakantie was echt heeeeerlijk. Jasper heeft enorm genoten en maakte erg makkelijk contact met andere kindjes. Veel vriendjes en vriendinnetjes om hem heen.

Wij hebben ook erg genoten en ik was dan ook ultiem relax

(beetje jammer dat dat thuis zo snel weer over is he)

Vanaf oktober ga ik 3 dagen werken. Daar kijk ik echt naar uit.

Flinke stap terug maar mn gezondheid is stukken belangrijker dan geld.

Juul en Merel. aftellen voor julllie he. En merel, pfff gelijk gaan platliggen waar je ook bent. Hoop voor je dat t idd niet middenin de AH ofzo is.
koffie, zwart graag...
Ik denk dat ik toch geen melk in huis haal, man zei ook al: dat hebben we zo gehaald. En das ook wel waar.

Jammer dat Bojan zo spartelt, werkt misschien vooral bij kleinere baby's.

Ik heb er op zich wel vertrouwen in dat het gaat lukken dit keer, maar het hangt ook van de bevalling af. Het protocol in dit ziekenhuis is anders dan waar ik de vorige keer bevallen ben, daar had Lynn al een flesje op voordat we er erg in hadden. In dit ziekenhuis doen ze dat niet, als het echt nodig is doen ze cupjes, maar geen flesjes of speentjes.

Ik krijg geen keizersnee nee. Wel word ik misschien eerder ingeleid, over 2 weken heb ik weer een groeiecho en dan hebben ze me intussen ook in het team besproken. Dan wordt verder bekeken hoe of wat. Het wisselt hoe ik er tegenover sta. Ik vind het aan de ene kant vaak doodeng en aan de andere kant vertelt iedereen me dat een tweede keer veeeeelll makkelijker is en dat geen een bevalling hetzelfde is.

Fijn dat je minder lan gaan werken, Syl. Je vakantie klinkt erg goed! Waar was je heen?
Hoi!

Heeeeeeeeeey Syl, leuk dat je er weer bent! En dat je zo'n goede vakantie had!

Indian, gefeliciteerd met de doop van D! Hoe was het?

Wil je stoppen met de bv (dat moest toch ook na een paar maanden, is dat nu al? Gaat de tijd zo snel?)?

Juul, kan me voorstellen dat het sucesvol opstarten van de bv zo afhangt van je bevalling! Ik had natuurlijk 2 keer een thuisbevalling. Nu heeft Bojan wel kv gekregen, maar met een spuitje en dan zuigen op de pink. Bij Milena hadden we ook zulke slechte begeleiding. Na een paar dagen bleek Milena niet goed aan te happen en had ze nog niks binnen. Toen moesten we ook kv bijgeven uit de fles en later gekolfde bv. En wij, sukkels die we waren, deden dat gewoon met als gevolg dat Milena niet meer aan de borst wilde. Als ik je mag adviseren: geloof dat je het kan! Als je kv gaat bijvoeden dan cupfeeding of met een spuitje en dan zuigen aan de pink, zelf dan kolven en weet dat het een aantal dagen kan duren voordat het goed op gang komt!

Het wordt wel echt spannend he? Mijn bevalling van Bojan was veel makkelijker maar wel pijnlijker dan die van Milena. Mijn herstel was wel weer veel sneller. Dus tja, iedere bevalling is anders. Ik hoop echt dat je tweede bevalling fijner is dan de eerste!

Hi,

Hier lekker brak dagje achter de rug. Gisteravond onze verjaardagen gevierd. Erg geslaagd feestje. Lagen om .30 in bed met wat lekkere drankjes achter de kiezen. Kids lagen er gisteren ook laat in en werden ook laat wakker vanochtend. Erg prettig.

Merel: Wat stoer dat Valentijn ook al kan fietsen zonder zijwieltjes! Knap hoor!!

Indian, gefeliciteerd met je nieuwe job! Leuk.

Frans, heb je mijn mail vorige week nog gelezen met data workshops?

Greetz
Ow ja Scoob wel gelezen, nog niet gereageerd. Sorry! Ik zal evenmet vriendin ov erleggen en dan antwoorden, ok?

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk he die feestjes en dat je dan de vlgende dag helemaal gaar bent Als het maar leuk was, toch?
Zo, druk hier :-)

Even bijgelezen.

Hoeveel inch zijn de fietsjes van jullie kinderen? We moeten hier ook maar eens kijken voor een passende fiets ;-0

Goede week gewenst allemaal!

pips
Om op te leren fietsen vind ik het allerkleinste maatje hartstikke handig. Leren fietsen op een te grote fiets wil volgens mij niet....

Lieke fietst nu al 1,5 jaar op een 16" (da's een slag groter dan die allerkleinste waar ze op heeft leren fietsen). Helemaal prima. En ze kan er zeker nog wel een half jaartje op; als ze 6 jaar is, krijgt ze wel weer een grotere fiets.

Scoob nog gefeliciteerd! Wat een mazzel dat jullie kids ook langer slapen als ze later op bed komen. Die van ons zijn echt ALTIJD rond half zeven / zeven uur wakker. Dus als ze laat op bed komen, hebben we echt een feestelijke dag dan .

SYl, je was dus op vakantie! Dat had ik even niet meegekregen, dus ik miste je al. Fijn dat je een relaxte vakantie hebt gehad. En idd; na 3 dgn thuis is alle relaxigheid vaak alweer verdwenen :( . Jammer is dat!

Juul.... vreselijk, dat van je buurvrouw.... Zoiets mag toch gewoonweg niet gebeuren?! Brrrr. Kende je haar goed?

En inderdaad joh, geen bevalling is hetzelfde. Mijn eerste was erg shit, maar Sophie was daarentegen een eitje. In 3 uurtjes gepiept, eventjes felle pijn en vervolgens meteen weer fit. Ideaal.

Ik zag ook altijd vreselijk op tegen de bevalling; juist omdat je niet weet wat je te wachten staat. Die kennis maakte het er voor mij juist NIET rustgevender op!!! Maar goed, ik heb me altijd maar wat vastgehouden aan het idee dat als het echt niet meer gaat, je op de een of andere manier wel geholpen wordt. Vooral als je het vantevoren goe dhebt doorgesproken met VK/gyn/manlief.

Wow, t/m 5 februari vrij Merel. Dat klinkt heeeeeeeerlijk!

Q. al een zwarte prins ontmoet?

En Indian... ik moet altijd lachen om jouw fanatieke huishouden. Manman, 's nachts de wasmachine alweer laten draaien en de boel alweer opgehangen..... Pfoe. Als hier een bed nat wordt 's nachts, dan gooi ik de vieze troep op het overloop, neem kind mee in bed en we slapen allemaal verder tot 's ochtends vroeg. Dan is er nog tijd genoeg om de boel weer schoon te wassen en op te maken .
Oeh, Frans, beide kids in een lastige fase. Aiai, da's zwaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven