Theehuis
donderdag 10 september 2009 om 21:15
vrijdag 11 september 2009 om 08:35
Nou, dat is echt teleurstellend inderdaad, Star, van House. Nu weet ik het echt niet meer.
Ja, was ook wel beetje vanwege verhaal in NS, Star. Nog niets gehoord verder trouwens..
Programma en topic dan wel weer logisch Ik zal eens kijken
Nu even douchen en puinruimen want krijg zo bezoek.
Ja, was ook wel beetje vanwege verhaal in NS, Star. Nog niets gehoord verder trouwens..
Programma en topic dan wel weer logisch Ik zal eens kijken
Nu even douchen en puinruimen want krijg zo bezoek.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 11 september 2009 om 12:15
vrijdag 11 september 2009 om 13:41
vrijdag 11 september 2009 om 13:58
quote:Inad schreef op 11 september 2009 @ 13:41:
Nu even naar de bieb en alle boeken terug anders grote postnatale boete natuurlijk
Ik zou ook voor de premature teruggave gaan, dan!
Star, hopen dan strippen wil helpen. Maar, even optimistisch doen: Ceetje was er bij deze termijn ook nog niet, toch? En zij kwam ook nog spontaan, al was het op de valreep. Misschien lijken de zusjes gewoon heel erg op elkaar en komt de baby nu toch gauw vanzelf?
Nu even naar de bieb en alle boeken terug anders grote postnatale boete natuurlijk
Ik zou ook voor de premature teruggave gaan, dan!
Star, hopen dan strippen wil helpen. Maar, even optimistisch doen: Ceetje was er bij deze termijn ook nog niet, toch? En zij kwam ook nog spontaan, al was het op de valreep. Misschien lijken de zusjes gewoon heel erg op elkaar en komt de baby nu toch gauw vanzelf?
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 11 september 2009 om 16:34
Morgen dus, dat lijkt me duidelijk. Vanavond nog even uiteten met je vent. Een lichte maaltijd lijkt me dan wel een aanrader, trouwens. Dan lekker op tijd naar bed en zo halverwege de nacht wakker worden van weeën. Even oppas bellen voor Ceetje, het is de tweede dus gaat vast wat sneller, dus tegen de ochtend naar kraamhotel. Rond een uurtje of 10 in de ochtend ben jij weer moeder. Punt.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 11 september 2009 om 19:01
Maakt niet uit, vieze pizza of niet, dat onderdeel heb je alvast achter de rug. Nu lekker douchen en klaarmaken voor Popstars. Het scenario dat ik beschreef kan nog steeds, maar je moet natuurlijk wel een beetje meewerken...
Heb je de vlos nog gebeld voor een partijtje strippen?
Heb je de vlos nog gebeld voor een partijtje strippen?
Loretta is De Mol. Punt.