Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dan stel ik voor dat die werpende een beetje opschiet en die bijna werpende het erg rustig aan gaat doen....
Dan zul je zien dat er door jou ook geworpen wordt, want blijkbaar is het werpavond.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja neem een voorbeeld aan mij werpende, zo snel hoort het

Ach, ze kunnen lijkt mij heus wel even vijf minuten poeren. Er is per slot van rekening ook nog een VK gewoon de controles aan het doen, dus er zijn er sowieso twee. Dan maar vijf minuten minder koffiepauze, dat moeten ze voor me over hebben
quote:Maleficent schreef op 11 september 2009 @ 18:46:

Dan zul je zien dat er door jou ook geworpen wordt, want blijkbaar is het werpavond.

Dat was het woensdag ook, toen hadden ze het ook al zo druk daar

Maar kan niet, Popstars vanavond hoor.
Ghe ghe ghe Mal.

Zo lekker gegeten meisjes? Ik chili con carne waarbij ik de pot jalepenos vooral niet heb laten staan. Eens kijken of je zo'n kind uit kan roken

Mal, mailde je vanmiddag al maar wanneer was belafspraak nou ook alweer? En is het weer een beetje geland wat dr S zei deze week?
Hij heeft niet gebeld... dus. Volgende week weer nieuwe kansen.

Er zou ook een neuroloog bellen voor Jonathan, ik vind dat hij teveel (kleine) aanvallen heeft en dr B is op vakantie. Maar die heeft ook niet gebeld. Ik sta in de ignore stand denk ik
Waarschijnlijk gaan we vanavond vaak simultaan naar de wc dan.

Wij hebben pizza gegeten. Bah eigenlijk.
O lekker lullig Mal, je bent de ontzichtbare vrouw vandaag dus.
Had gereageerd op je stukje op Hyves trouwens.
Dat is ook stom Mal. Zeg dan ook niet dat je gaat bellen....
Hier ook pizza gegeten. Verse, dat wel, mmmm.
Ja dat is dan weer wel lekker. Dit was een vriesgevalletje. Dokter Ukter enzo
Ik bel volgende week de asstistent van dr B wel voor een afspraak, die weer ook alles van Jonathan, is net zo makkelijk.

Ik weet ook niet of Dr S al gebeld heeft. Van dr B weet ik dan welk dagdeel hij belt en dan blijf ik thuis daarvoor. Maar van Dr S zeiden ze alleen dat hij deze week zou bellen. Dus misschien heb ik hem wel misgelopen.
Ik had pasta met spekjes en courgette en kookroom en pesto. Jonathan heeft zelfs een paar hapjes courgette op Hoera!

En Malman kwam ziekig thuis. Vind ik nu met de Mex griep een beetje spannend dus heb hem naar bed gebonjourd en dat hij maar een beetje uit onze buurt blijft.
Beterschap voor Malman! Lijkt het op die griep dan? Is Mr J. extra vatbaar?
Mr J zit in de risicogroep. Maar het zal vast wel een buikgriepje ofzo zijn. Zolang hij alleen verhoging heeft en geen koorts moet ik me maar niet druk maken.
He gets, nou hopelijk gewoon verkoudheid.. Merkt er verder al iemand iets van die griep? Iemand al gevalletje in de omgeving?

Ja je kan ook moeilijk de hele dag op die dr gaan zitten wachten. Je moet toch ook boodschappen doen enzo. Koter uitlaten en meer van dat soort klussen.

Begrijp dat J geen alles eter is?

Jin, verse pizza is lekker. Utker is smerig (ok, die met tonijn gaat nog wel)
Waar heeft hij last van dan? Buikloop hoort niet bij Mex griep.
Jonathan is idd erg selectief met eten en vooral groenten gaan er moeilijk in.

Is dat de Ristorante Pizza, die van Utker? Die zijn inderdaad smerig.
Ben niet zo van de diepvries pizza. Had poosje geleden met Jinnyman echt een half uur staan bakkeleien welke pizza we namen, allebei een andere uitgezocht, nou we proefden echt geen verschil .
Hij was heel erg duizelig geworden en heel erg dat hij enorm ging zweten en hij had net een belangrijke afspraak vandaag voor zijn werk waar hij zich maar doorheen heeft geworsteld. En nu is hij moe en hij wilde niet warm eten.
Ik denk dat Malman dus nu O kan poepen...., maar dat hoort niet bij die griep nee .
Oh, sorry, denk dat ik net een misplaatste grap heb gemaakt. Arme Malman.
Still no beeb? Jeej, die zullen ze eruit moeten lokken straks!

Pffff, ik heb hoofdpijn en buikpijn. Ik had alleen hoofdpijn maar ik heb teveel friet gegeten en nu heb ik ook buikpijn. Arme ik.

Best eng, die mexicaanse griep. Niet voor mezelf want ik overleef het vast wel maar ik ben mentor van een leerling met CF en die overleeft zoiets niet. (gaat al niet zo goed met 'm).

En voor Mr. J is het idd ook eng!

Oja, trouwens, prachtig, dat ding wat op de plek staat van de tabel. Echt superleuk! Mijn complimenten!!!
Ha ha ha Jin. Arme Malman

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven