Afvallen met...
vrijdag 11 september 2009 om 19:27
Maar ik let eigenlijk ook best wel op vind ik zelf. Voor mijn werk gebruik ik de auto maar verder veelal de fiets. Ik eet geen vlees, soms vis. Heb geen gas en krijg ieder jaar veel terug van mijn energierekening.
Heb een tv en een laptop. Tv staat trouwens best vaak gewoon uit, ik heb mezelf echt aangeleerd dat de tv gewoon uit gaat als er niks op is.
Heb een tv en een laptop. Tv staat trouwens best vaak gewoon uit, ik heb mezelf echt aangeleerd dat de tv gewoon uit gaat als er niks op is.
vrijdag 11 september 2009 om 20:22
vrijdag 11 september 2009 om 20:24
Hehe nee Vinyl, het kómt juist door de tandarts . Hij heeft dinsdag z'n kies laten trekken. Tandarts had al gezegd dat het na 3/4 dagen waarschijnlijk de meeste pijn zou doen (want erg veel gewrik, kies ging er heel moeilijk uit). Xan dacht dat het wel mee zou vallen, maar dat valt een beetje tegen. Is wel sneu voor 'm, want hij is echt een beetje koortsig (ligt nu met dekbedje op de bank ).
Peas on earth!
vrijdag 11 september 2009 om 20:53
Lijstje:
- ontbijt: yoghurt+framboosjes+cruesli
- lunch: 2 crackers met philadelphia, beker optimel
- tussendoor: sultana yofruit (2, zitten in een pakje)
- avondeten: spaghetti met saus, klein beetje geraspte kaas
- nu: 1 jodenkoek
Verder te weinig gedronken, 1 kopje thee, glas limo.
- ontbijt: yoghurt+framboosjes+cruesli
- lunch: 2 crackers met philadelphia, beker optimel
- tussendoor: sultana yofruit (2, zitten in een pakje)
- avondeten: spaghetti met saus, klein beetje geraspte kaas
- nu: 1 jodenkoek
Verder te weinig gedronken, 1 kopje thee, glas limo.
Peas on earth!
vrijdag 11 september 2009 om 21:03
Keesje vanaf nieuwe lappie. Is even wennen zo'n 10 inch schermpje, maar beter functioneren is erg prettig.
Fijn dat Olijf en Olief een mooie dag hadden Erwt.
Bieb, het klinkt alsof jullie constructief omgaan met de situatie.
Ploes ik had wel eens eerder delen van je verhaal gelezen, maar kan me heel goed voorstellen dat het achteraf wel heel heftig was.
Ik heb een jaar een studentenbestuur gedaan dat eigenlijk te heftig was (team accepteerde mij niet echt, hoop prive gelazer) en ik realiseer me pas de laatste jaren dat ik dus echt de helft niet meer weet van dat jaar. Heel gek. Nou hoef ik het niet zo nodig terug, maar ik kan me dus goed indenken dat als je langere tijd in zulk woelig vaarwater hebt gezeten je je wel afvraagt of je daar nog wat mee moet.
Vinyl; weet je wel hoe zout chinees is, da's allemaal vocht dat je vasthoudt.
Age, ik snap goed dat je er van baalt, maar jij bent zoveel meer dan je gewicht, laat die weegschaal niet met je sollen!
Ik heb vandaag goed mijn koppie uit het zand gehaald (persoonlijke overwinning! ) ben bij het UWV geweest en heb me ingeschreven bij twee uitzendbureau's. Werving en selectiebureau nummer 3 zat niet op me te wachten, geen enkele functie op mijn vakgebied . Morgen weer verder.
Fijn dat Olijf en Olief een mooie dag hadden Erwt.
Bieb, het klinkt alsof jullie constructief omgaan met de situatie.
Ploes ik had wel eens eerder delen van je verhaal gelezen, maar kan me heel goed voorstellen dat het achteraf wel heel heftig was.
Ik heb een jaar een studentenbestuur gedaan dat eigenlijk te heftig was (team accepteerde mij niet echt, hoop prive gelazer) en ik realiseer me pas de laatste jaren dat ik dus echt de helft niet meer weet van dat jaar. Heel gek. Nou hoef ik het niet zo nodig terug, maar ik kan me dus goed indenken dat als je langere tijd in zulk woelig vaarwater hebt gezeten je je wel afvraagt of je daar nog wat mee moet.
Vinyl; weet je wel hoe zout chinees is, da's allemaal vocht dat je vasthoudt.
Age, ik snap goed dat je er van baalt, maar jij bent zoveel meer dan je gewicht, laat die weegschaal niet met je sollen!
Ik heb vandaag goed mijn koppie uit het zand gehaald (persoonlijke overwinning! ) ben bij het UWV geweest en heb me ingeschreven bij twee uitzendbureau's. Werving en selectiebureau nummer 3 zat niet op me te wachten, geen enkele functie op mijn vakgebied . Morgen weer verder.