Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Ik scoor lager dan gemiddeld

Bieb, fijn dat vriend serieus is over een peut
Peas on earth!
Ik scoor ook lager dan gemiddeld
Maar ik let eigenlijk ook best wel op vind ik zelf. Voor mijn werk gebruik ik de auto maar verder veelal de fiets. Ik eet geen vlees, soms vis. Heb geen gas en krijg ieder jaar veel terug van mijn energierekening.

Heb een tv en een laptop. Tv staat trouwens best vaak gewoon uit, ik heb mezelf echt aangeleerd dat de tv gewoon uit gaat als er niks op is.
Hier ook auto vooral voor werk, niet altijd tv aan en geld terug van energierekening (zag gisteren dan we 215 euro terugkrijgen ). Laptop staat wel altijd aan als ik thuis ben
Peas on earth!
Ik zit op gemiddeld, maar ik heb dan ook dit jaar veel gevlogen...

TV vraag vind ik moeilijk, ik heb er 2, maar er staat hier hooguit eens per maand een TV aan...

Maar goed, vliegen dus
Jaaa Vinyl, jouw gemiddelde gaat flink omhoog door al dat gevlieg

Xan is nu Officieel Zielig. Mond doet pijn en hij is beetje koortsig. Ach ach ach....
Peas on earth!
Ibuprofen helpt tegen ontstekingen Erwt, en ook pijnstillend.
Ja, gebruikt ie al, maar hij krijgt er nogal last van van zijn maag (en is ook niet voldoende pijnstillend). Hij probeert nu even paracetamol. Zou hoeheetdatookalweer... Aleve ofzo ook helpen?
Peas on earth!
Paracetamol is nou ook niet bepaald goed voor je maag (of je lever trouwens). Slik er 15 tegelijk en je valt spontaan dood neer.

Aleave is misschien wel een idee Erwt.
Nee weet ik, maar hij probeert toch maar even wat. Even googlen naar Aleve.
Peas on earth!
Melkproducten beschermen de maag. Dus met melk oid innemen.

Ik heb de test gedaan. Zou ik alleen wonen, zou ik onder het gemiddelde zitten, maar zo samen zitten we ruim boven het gemiddelde.
Ik weet niet waar Xan dan voor zou kiezen... als melk-hater....

Óf geen last van de maag en kokhalzen van melk, óf wel last van maag maar geen melk
Peas on earth!
Een lastige keuze voor Xan dus

Ik ga zo Gooische vrouwen kijken. Deze week ben ik nuchter dus dringt de uitzending vast wat beter tot me door
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 september 2009 @ 19:37:

Jaaa Vinyl, jouw gemiddelde gaat flink omhoog door al dat gevlieg

Xan is nu Officieel Zielig. Mond doet pijn en hij is beetje koortsig. Ach ach ach....

Aaaah, arme Xan!

Heb niet helemaal teruggelezen, maar moet hij niet naar een tandarts?
Hehe nee Vinyl, het kómt juist door de tandarts . Hij heeft dinsdag z'n kies laten trekken. Tandarts had al gezegd dat het na 3/4 dagen waarschijnlijk de meeste pijn zou doen (want erg veel gewrik, kies ging er heel moeilijk uit). Xan dacht dat het wel mee zou vallen, maar dat valt een beetje tegen. Is wel sneu voor 'm, want hij is echt een beetje koortsig (ligt nu met dekbedje op de bank ).
Peas on earth!
He getsie, dat is extra zuur dan zeg!

voor Xan en voor jou als zorgend Erwtje!

Ik ga nu United 93 kijken, die heb ik niet eerder gezien...
Ohja, die heb ik ook al eens gezien (United 93) inderdaad.

Momenteel is Xan nogal euhm... zwelgend
Peas on earth!
Lijstje:

- ontbijt: yoghurt+framboosjes+cruesli

- lunch: 2 crackers met philadelphia, beker optimel

- tussendoor: sultana yofruit (2, zitten in een pakje)

- avondeten: spaghetti met saus, klein beetje geraspte kaas

- nu: 1 jodenkoek

Verder te weinig gedronken, 1 kopje thee, glas limo.
Peas on earth!
Keesje vanaf nieuwe lappie. Is even wennen zo'n 10 inch schermpje, maar beter functioneren is erg prettig.

Fijn dat Olijf en Olief een mooie dag hadden Erwt.

Bieb, het klinkt alsof jullie constructief omgaan met de situatie.

Ploes ik had wel eens eerder delen van je verhaal gelezen, maar kan me heel goed voorstellen dat het achteraf wel heel heftig was.

Ik heb een jaar een studentenbestuur gedaan dat eigenlijk te heftig was (team accepteerde mij niet echt, hoop prive gelazer) en ik realiseer me pas de laatste jaren dat ik dus echt de helft niet meer weet van dat jaar. Heel gek. Nou hoef ik het niet zo nodig terug, maar ik kan me dus goed indenken dat als je langere tijd in zulk woelig vaarwater hebt gezeten je je wel afvraagt of je daar nog wat mee moet.

Vinyl; weet je wel hoe zout chinees is, da's allemaal vocht dat je vasthoudt.

Age, ik snap goed dat je er van baalt, maar jij bent zoveel meer dan je gewicht, laat die weegschaal niet met je sollen!

Ik heb vandaag goed mijn koppie uit het zand gehaald (persoonlijke overwinning! ) ben bij het UWV geweest en heb me ingeschreven bij twee uitzendbureau's. Werving en selectiebureau nummer 3 zat niet op me te wachten, geen enkele functie op mijn vakgebied . Morgen weer verder.
MdK, wat goed van je dat je zo actief bent geweest vandaag met UWV en uitzendbureaus!
Peas on earth!
Wat een goede acties vandaag Keesie!
Hey Drift, had je net gespot in het gtst topic
Peas on earth!
Ben er ook wel blij mee. Kees komt net terug van een werktrip naar Zwitserland, heb ik een gigantische Toblerone en een paar bonbons gekregen. Hij wil me vet mesten, ik weet het zeker!
Heb jij Kees die theorie van je over dat goddelijke bruiloftslijf nog niet uitgelegd Keesie?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 september 2009 @ 21:14:

Hey Drift, had je net gespot in het gtst topic Je moet wat met je tijd toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven