eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Parel, wat geweldig en wat een super vakantie is het nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt super gefeliciteerd en ook voor je liefje!

Geniet ervan (en ga je hem vernoemen naar de plek van de test...?) hihihihi

Lily, jij een hele fijne vakantie! Klinkt goed; the carribean!

Liefs jules

Parel  :gwab:

Super! Geniet ervan!
Whoehooeeee Parel: gefeliciteerd!!!!! :DGeniet lekker van deze mooie verassing en van je vakantie!!

Lily: Geeft niets, decadent is soms ook heeeeeel lekker! Geniet ervan!!

Waaaah Parel, wat te gek zeg!!! Gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je, geniet van je vakantie!!!

:R
OOOOh wat geweldig om dat samen op vakantie te beleven!

Super gefeliciteerd. Het is je zooooo gegund! Jij bent altijd zo LIEF en positief op het forum. Moet echt een geweldig kindje worden dacht ik zo!

liefs Klaver
Hallo lieve meisjes!!! Ik ben ook weer terug van onze Griekenland-vakantie!

We hebben het superleuk gehad op Santorini & Kreta maar het is wel enorm warm geweest. Zelfs op het strand was het niet meer uit te houden! Dus heel erg vind ik die regenbuitjes van vandaag niet ) Afgelpen dagen nog even lekker thuis geweest en nu weer aan het werk. Heb inmiddels ook een kinderwagen gekocht, een Mutsy 3-rider in het oceaan blauw. Erg mooi en lekker hoog.

Ik heb weer een hoop bij te lezen! Parel, wat onwijs gaaf!!!! Gefeliciteerd! Het is je zooooo gegund!

Ik hou het verder even kort, ik heb namelijk nogal last van mijn rib aan de bovenkant (duwt tegen bovenkant aan) waardoor ik regelmatig even moet liggen omdat ik anders niet meer weet hoe ik nog moet zitten. Daardoor ook wat andere rugklachen dus de verloskundige heeft me voor cesartherapie doorverwezen, Maar verder gaat het allemaal uitstekend hier. Ik hoop met jullie ook allemaal maar dat ga ik nog even lezen dus.

Veel liefs van Yasmine en van een héél beweeglijk ukkie (lig nou es stil kleintje!)

Whoeoeoe! Pareligh en man, heeeeel hartelijk gefeliciteerd! Wat heerlijk  dikke zoen van mij.

En Blond lekker gegrild dus ;), was een ware hittegolf daarginds!

Lily, geweldig, ook nog 'even' de Carieb erbij... mmmm!

Oh, Wolfje vergeten in de consternatie! Wat een leuk verslag, zat hier ook al met vochtige ogen te lezen. Zou ook echt iets voor mij geweest zijn om dat rompertje te laten liggen... Ik denk alleen niet dat ik teruggegaan was om het te halen als dat ruim een uur extra kostte..:P

Hey meiden,

ben er ook weer om iets van mezelf te laten horen.

Druk druk druk damn het lijkt niet rustiger te worden, ben echt alweer aan vakantie toe. Vrijdag stroomstoring gehad op werk dus vandaag allerlei problemen, en morgen kunnen sommige dingen pas opgelost worden. Maar goed deze week veel tijd met mijn mannetje s'avonds want heb ochtenddienst.

Vorige week als het goed is op de juiste momenten geklust, nu weer anderhalve week in de wacht, zenuw zenuw zenuw. Vorige week trouwens ook mijn baas ingelicht dat we bezig zijn om zwanger te worden. Klinkt voor jullie misschien gek, maar met het oog op mijn werkzaamheden toch wel erg verstandig. Oplosmiddelen, zwaar werk, soms nachtdiensten. Hoorde vorige week dat we weer een contractor mogen aannemen dus was het wel handig om baas in te lichten, kan hij bij aanname rekening houden met het feit dat ik misschien binnenkort een heleboel werkzaamheden niet meer kan/mag doen. Er is nu 1 iemand die het weet en dat blijft gewoon zo totdat ik het zelf aangeef, baas zei dat hij het prachtig vond. Ben benieuwd of hij strax nog zo blij is als hij het zonder mij moet gaan doen haha.

Zo genoeg ego nu! (wil emoticons invoegen maar het wil niet lukken). Krijg steeds een link die ik nog in geheugen heb staan omdat ik die naar een vriendin heb gekopieerd.

Eerst een liedje voor Parel:

Surprise Surprise, het onverwachte is de mooiste prijs. De verassing kreeg je bij je clearblue kado, surprise surprise.

Super meid van harte gefeliciteerd !!!!  4 more to go (waaronder ikkuh)

eej zie dat de jongens in de meerderheid zijn (althans van degene die het wilden weten en hebben gezegd). Ben benieuwd hoor hoe het strax is als iedereen bevallen is.

Lily, waar ga je ook alweer nog meer naar toe behalve de caraiben? Je zal het vast al wel gezegd hebben maar ik weet het niet meer (shame on me).

Wolf, wat leuk joh dat je ouders zo enthousiast waren! Ja wat wil je allebei je dochters zwanger en zo dicht bij elkaar uitgerekend. Super hoor!!!

Dok, bedankt weer voor het wijzigen van de tabel. Zou je mijn NOD ook willen veranderen in 13juli, weet niet meer hoe ik aan die 15de kom. Maar volgens mij staat die te laat. Zeker als ik mijn "gevoelde" eisprong van vorige week woensdag moet geloven!!

Nou meiden ik ga nog ff een glaasje sap drinken en dan hup het bed in, morgen weer vroeg op. Tot snel

bri1976
Goedemorgen allemaal!

Parel: Wat een geweldig nieuws! Van Harte Gefeliciteerd! Wat leuk om er op vakantie achter te komen! Nu heb je helemaal een super vakantie! Ben heel blij voor je!

Wolfje: Wat een leuke manier om de aanstaande oma's en opa's te vertellen dat er een kleintje aankomt!

Lily: Hele fijne vakantie!! Wow, de caribbean.... Geniet ervan!

Bri: Duim voor je dat je op de goede tijd geklust hebt! En nu maar weer afwachten.... Fijn dat ze er op het werk rekening mee kunnen houden dat je straks misschien zwanger bent! Maakte het er bij mij nog leuker op, geen nachtdiensten meer, alleen de leuke vluchten enzo. Zo kon ik het wel volhouden! Enige waar ik me af en toe wel zorgen om maakte waren die detector poortjes op het vliegveld bij de security (die poortjes die gaan piepen als je iets van metaal bij je hebt) Daar moest ik 2x per dag doorheen, en heb eigenlijk nergens kunnen vinden of dat nou schadelijk was of niet. Bij navraag hoorde ik steeds van niet, maar ergens lijkt het me toch niet helemaal gezond. We hebben bij crew doorgang op schiphol ook de zogenaamde bodyscan, als je daar instaat kan alles gecheckt worden wat je bij je draagt. Men kan dan bijvoorbeeld zelfs zien of je een inlegkruisje o.i.d draagt. Daar weigerde ik in te staan, want dat leek me echt geen goed idee, hoewel me dan steeds verteld werd dat de straling minder is dan van een mobiele telefoon. Maar had er toch geen goed gevoel over, dus dan maar door die andere poortjes.

Ga zo even op zoek waar we straks zo'n 3D/4D echo kunnen laten maken. Lijkt me echt leuk!

Fijne dag allemaal!
Wauwieeeeee Parel, gefeliciteeeeeerd!! Zit met een enorme big smile hier!!! Wat een supervakantie zullen jullie hebben, zeg!

Wolfje, zat hier ook al met vochtige ogen te lezen...fantastisch verslag!

Blond en Yasmine, zo te lezen hebben jullie het HEET gehad. Zag het uiteraard, net als de rest van ons, ook al op het nieuws. Maar wel lekker gerelaxed dus, heerlijk. (Ik wil ook....moet nog even wachten)

Lily, hele fijne vakantie!!!!

Jules, een JONGETJE, joepie wat leuk om te weten, he? Gefeliciteerd!

O ja, het boek van Soep "Veilig zwanger" heb ik ook en vind het echt een superfijn boek. Ook gewoon om te zoeken op kwaaltjes. Als je denkt: He, wat is dit? kun je het makkelijk even opzoeken. Een aanrader!

Bri, duim duim duim. Geklust op het juiste moment...spannend maar weer!!

Yasmine, sterkte met je rug en rib!

Jesseltje: hoe gaat het met verhuizen??? Schiet het een beetje op??

Vandaag weer naar VK geweest. Alles was goed. Bloeddruk ook, volgens de VK, maar ik ben er zelf niet zo blij mee. 140/80. En ik begon toen ik 10 weken was met 120/ 60. En elke keer is ie iets gestegen.... Jesseltje, weet jij of dat kwaad kan? Nou, ik ga sowieso weer meer op mijn voeding letten. Dus geen chippies meer en meer verse groente en minder dingen uit pakjes etc. (ook al krijg ik het soms echt niet weg, die broccoli en gekookte aardappelen etc. ...) En ik heb dit weekend van die drop-fruitduo's gegeten (veel!!). Zo lekker, maar natuurlijk NIET goed...

Wij gaan deze maand echt met de babykamer aan de gang. Dit weekend de muren verven en de commode en het ledikantje. Die hebben we via marktplaats gekocht. De kleurtjes worden rood en zeeblauw en hier en daar oranje, maar het zal nu toch meer rood worden dan zeeblauw nu we weten dat het een meisje is. En verder vooral veel wit. Ik zal als het klaar is, zeker foto's op internet zetten!!

Druk op het werk, ook hier, dus ben wel blij dat we geen hittegolf hebben eigenlijk. Weet het nog goed vorig jaar.... Moest toen ook de hele maand juli werken, maar dat was bijna niet te doen!!!
Hier kom ik nog op terug
Yasmine: Mijn collega kwam ook al helemaal oververhit van Kreta...Die zaten ook nog in een appartement zonder airco. Hoezo lowbudget!

KQ: fijn dat alles goed is met jullie 'meid' volgens de VK enne maak er een mooi kamertje van.

Blond: 3D echo is echt heel gaaf weet ik van een vriendin van mij.... Je kunt bij wijze vanspreke haast zien op wie ie lijkt. Heel apart.

Voor de nieuwsgierigen: ik heb even een update van mijn verhaal op gmail geplaatst. Moet deze hele week nog werken en ga van't weekend lekker op vakantie. Ben er helemaal klaar voor (of mee)!

liefs,

Klaver
Hellup, kom er net achter dat ik de eerstvolgende ben bovenaan de tabel. Helaas duurt dat nog 8 dagen. Hopelijk heb ik deze maand net zo'n goed nieuws als Parel. duim... duim.... (doen jullie mee?)

Klaver, bijna vakantie las ik. Wat waren de plannen ook alweer?

KQ, je babykamertje klinkt nu al leuk. Ben erg benieuwd naar de fotó's

Bri, wat een drukte allemaal. Ik vond het wel een fijn gevoel om mijn baas te vertellen dat ik bezig ben om zwanger te worden. Ook in mijn beroep werk ik met 'gevaarlijke' stoffen. Samen met 2 collega's is hij de enige die het weet. De collega's zijn mijn directe collega's dus die dekken mij echt enorm goed af. Herken jij er wat in?

Yasmine, petje af hoor dat je het hebt uitgehouden in die hitte. Niks voor mij! Hoe was Santorini? Ik zou er ooit heen voor een cursus voor werk (geen vervelend idee) maar toen kon dat onverwacht niet. Uiteindelijk is het dus echt een week kl##$%te weer geweest toen en hebben ze zelfs de verwarming aangehad in mei. Dat was voor toen wel erg onwaarschijnlijk. Ik heb toen Santorini dus gemist maar het staat nog steeds op het verlanglijstje.

Lily, geniet van je vakantie. Ik vind het niet decadent maar gewoon lekker verwennen. Ik hoop dat je geniet in de carib.

Jules, heb jij het naar de buitenwereld ook al verteld dat het een jongetje gaat worden? Hoe/wat doet de rest?

Blond, ook jouw kamertje is dus al bijna ingericht. Hoe had je het ook alweer bedacht? Ga je ook foto's posten?

Wolfje, wat een heerlijk verhaal over je ouders/schoonouders. Ik heb me echt vermaakt met je verhaal. Super origineel idee om het zo te vertellen. Ik heb ook al een idee voor mijn moeder maar dat vertel ik tzt wel.

Plieno, Gefeliciteerd met je neefje. Je kan al een beetje oefenen zo als (suiker)tante. Vermaak je je nog een beetje in het hotel?

Dok, balen zeg dat je door een bordje gerookte zalm je 'geheim' moest vertellen aan je schoonouders. Wat een toeval dat je schoonzusje ook weer zwanger is.

Mimmie, ik heb blauwe duimen gedraait maar heb niet echt veel van het weer kunnen maken. Heb je het wel naar je zin gehad?

Herah, heb je toch nog leuke positiekleding geshopt of stel je het nog even uit?

Soep, ik ben erg benieuwd naar je gordijnen. In onze studeerkamer hebben we limegroenen accenten maar daar moeten nog gordijnen komen. Ik heb ze ook wel eens zien hangen bij de HEMA maar ben bang dat ze niet genoeg verduisteren. Straks kan jij me prima adviseren verwacht ik.

Lily, de grote droom van mijn man is die enorme volvo die jullie uitgezocht hebben. Helaas duurt het nog even totdat hij een nieuwe auto mag uitzoeken en dan is het nog de vraag of hij deze in zijn leasecontract kan proppen. Vind ik niet erg want ik kan echt niet parkeren met zo'n giga auto.

Jessel, alweer verbonden met ons? Fototijd!

Zo, dit was weer een hele lap tekst. Tot de volgende keer allemaal!

Liefs Jusa

Nou ja, hele dag niemand geweest! Ik kon ons niet eens vinden zover waren we afgezakt. Niet dat ik wat te melden heb, hoor! Alleen even uppen dus.

Ben wel nog steeds bijna de hele dag vaag misselijk, moet soms kokhalzen als ik iets in mijn mond stop (zoals een tandenborstel). Bah, maar ik hoef gelukkig niet over te geven.

Jusa ik duim met je mee hoor, duim jij dan ook een beetje voor mij?

Dok, verveledn joh dat je je misselijk voelt!!!

Wat een weer zeg pfff het regent echt hard weer, het lijkt verdorie wel herfst en dat terwijl de zomer net begonnen is. Hoop dat het van het weekend wat beter is hoor want er is hier van alles te doen maar ja in de regen lopen om naar straattheater enz te kijken is natuurlijk nix aan.

Kga maar eens autorijden richting mijn werk

tot later

bri1976
Alleen even PareliGh feliciteren!

En Wolfje bedanken voor haar mooie verslag (las het pas gisteravond)!

(en een levensteken geven)

Groetjes,

Plieno
Sorry, sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen...ben namelijk al weken hondsberoerd..zo beroerd dat ik op doktesadvies thuis moest blijven. Zodra ik me ga focussen; computer, autorijden, lezen, dan wordt ik megaduizelig met als gevolg nog meer misselijkheid..Het zat me alleen niet lekker dat ik me hier niet meer heb gemeld. Ik zal dan ook voorlopig niet schrijven maar zal proberen om af en toe wat te lezen..hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk en ben ik er snel weer bij..Wolfje en Parel; Hartelijk gefeliciteerd! Het is echt een vruchtbaar toppic. Voor de niet zwangere, hier een enorme splash HCG!!!!

Liefs Hartje

Ps; Heb me 8 wkn hartje zien kloppen en krijg as vrijdag echo.
Hoi hoi!

Dok: vervelend, die misselijkheid! Beterschap!

Bri: Ik baal ook al zo van dit weer. (wie niet?) Had me deze tijd heel anders voorgesteld, lekker vroeg met verlof en lekker veel met de hond van mn ouders wandelen. Lekker veel buiten zijn enzo, maar helaas.

Hartje: Wat erg dat je je zo beroerd voelt!! *; Tuurlijk nemen we je het niet kwalijk dat je even niks meer laat horen! Begrijpelijk toch? Wens je heel veel beterschap meis!

Had ergens in een boek gelezen dat je partner ook thuis de hartslag van de baby kan horen door een lege wc rol die je vlak onder je navel plaatst. Z'n oor erop leggen (zonder de wc rol aan te raken met de handen) en luisteren maar! Was even zoeken, en best ver indrukken, maar we hebben hem gevonden! Was erg leuk! Kan volgens mij vanaf een week of 25.
Joehoe, nog maar vier te gaan! Parel, van harte gefeliciteerd! Hoe voelt dat nu, zwanger zijn? Kan je er al aan wennen?? En Bri: ik hoop dat je goed hebt geklust de afgelopen week, wie weet krijg jij ook wel een (inmiddels maart??) kindje!! En Jusa, jij bent ook al bijna weer aan de beurt! Al enig idee of het raak is deze maand?? Kop op meiden, ook voor jullie zal het vast niet lang meer duren!!

Blond, wat gaaf een 3D echo! Ben erg benieuwd hoe jullie het ervaren! Ik kreeg ook al de tip om het wel te doen, maar wij krijgen met 30 wkn nog een extra echo in verband met een mogelijk groeiachterstand ivm mijn medicijnen (we gaan ervanuit van niet, maar ze controleren extra) dus ik weet niet of ik het dan nog van toegevoegde waard vind. Maar ben erg benieuwd naar je ervaringen!

Wolfje: wat een heerlijk verhaal! Da´s nog eens echt genieten, je familie zo iets moois kunnen vertellen! Jullie hebben er in elk geval een echte happening van gemaakt die ze zich vast altijd zullen heugen! :D

KQ: ja, leuk een foto van jullie babykamer!! Ben ik helemaal voor! Leuk kleurencombi ook, rood met blauw, is weer eens wat anders! Ik zit te denken aan groen, oranje en wit, maar we moeten nog maar zien of dat het ook wordt (kom ik zo nog op terug).

Dok: wat vervelend, dat je zo misselijk bent. Had je dat bij de eerdere zwangerschappen ook? En toch schijnt elke zwangerschap weer anders te zijn... Ik herken het wel overigens, maar nu krijg ik ook nog eens last van mijn keel erbij, dan kan ik helemaal kokhalzen om niks. Vervelend hè! Sterkte in elk geval!

Hartje: jij voelt je ook al niet super, sterkte meid! :R En dat je hier niet zo vaak bent geeft niks, als je er maar weer bovenop komt! Wie weet kom je straks vanzelf in de betere fase terecht en wordt het beter!

Lumière: als ik het goed heb gezien heb je vandaag de 20 wkn echo gehad, hoe is het gegaan? Weten jullie wat het wordt? En hebben jullie alles goed kunnen zien?

FF ego: allemaal goed nieuws hier! Mijn buikje is er nu écht, valt eigenlijk niet meer te missen. Tenzij ik een zwart shirt aandoe (zoals vandaag), mèn dat kleedt echt af joh!!! Ik wil het gráág laten zien dat ik zwanger ben, dus voorlopig geen zwart meer! Nou ja, afgelopen zaterdag met vrienden zijn we eindelijk geslaagd met zwangerschapskleding (bij de Prénatal): een leuke witte, zwarte en grijze broek en een zwartige tuniek, groen shirt en ik had ook al een zwart lang shirt. Kortom: de basis is er, nu nog wat kleur erbij.

De rest van het goede nieuws zit in ons huis: wij zouden aanvankelijk per 1 december de sleutel van ons huis krijgen, maar dat hebben we gelukkig een maand kunnen vervroegen. Reden daarvoor was echter... DAT WE ONS HUIS HEBBEN VERKOCHT!!!! Jippie! Alle spanning (voor zover die er was, heb het aardig aan de kant weten te zetten) die we hadden is weg (nou ja, bijna dan), we kunnen rustig eind oktober verhuizen, en per begin november ons nieuwe huisje betrekken! Bof ik even dat dan nét mijn zwangerschapsverlof ingaat! Dus lekker mutsen in ons nieuwe huis! Een weekje eerder verlof dus voor mij, zo denk ik uiteindelijk. Nog maar een maand of vier en dan is het al zover! Overigens voor de nieuwsgierigen onder jullie: mijn lieve vriend regelt de verhuizing en het knutselwerk in ons nieuwe huis, zodat ik niks hóef te doen dan, maar gewoon kan kijken wat er nog gaat. Super toch! 

En iemand vroeg nog naar de 20wkn echo: jahaaaa, wij willen erg graag weten wat het wordt en hier ga ik het wel vertellen. Familie en vrienden moeten echter nog wel wachten want dat willen we nog niet loslaten dan. Weet niet of we het dan nog 20 weken stil kunnen houden maar ach, dat zien we dan ook wel weer....!!!

Nou meiden, tot zover, geniet een beetje lekker van de avond!

Herah
Hoi allemaal!

Inderdaad, ik had gisteren de 20 wkn echo. En alles zag er goed uit!! Ik was me toch een partij stikzenuwachtig. Ik ben echt geen doemdenker, maar alle slechte scenario's speelden zich gisteren af in mijn hoofd.

Alles zit er op en aan! Nee, we weten niet wat het wordt. De echoscopiste had wel een vermoeden aan de lengte van het bovenbeen en de stand van de blaas of zoiets. Maar .. dat vermoeden sprak ze niet uit.

Zo, gisteren meteen alles maar besteld, kamertje, kinderwagen. Sjonge, dat viel wel tegen. De kinderwagen is er pas half oktober....

Hierbij ook nog een late felicitie voor alle anderen die de afgelopen weken hun 20 wkn echo hadden en ook alles goed bleek te zijn. Het blijft toch een wonder hoor!

Nou even ego, sorry. Tot later!

x lumiere
Herah gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis.

Meiden deze week lees ik alleen mee, heb het nogal druk om overal op te kunnen reageren. Hele week ochtenddienst gehad en vandaag vanwege ziekte ineens een middagdienst. Was zo brak dat ik van half11 gisteravond tot half10 vanochtend geslapen heb. Nu moet er nog volop gepoetst worden in huis enz en daarna weer naar werk. Verder meld ik nog ff dat ik deze keer tot nog toe geen evt. zwangerschapsymptomen heb. Gister wel hoofdpijn, en die is er nu ook nog & heb af en toe steken in mijn oor en in mijn buik (maar geen ongi-buikpijn om te voelen). Ljikt er haast op dat ik ook een griepje ofzo ga krijgen (hoop het niet natuurlijk) misschien aangestoken door collega waar ik nu voor moet invallen.

Meiden prettig weekend, mocht ik tussen de bedrijven door nog tijd hebben dan meld ik me wel weer. Ga lekker genieten van het zonnetje (als die echt komt!!), het straatfestival en de marinivlootdagen. Ze verwachten dit weekend 200.000mensen in vlissingen dus zal wel lekker druk worden.

bri1976
Yasmine, welkom terug in het regenachtige nederland. Waarschijnlijk kun je de regen nu al niet meer zien ;-)!Hoe gaat het met je rib? Is dat al weer wat beter? Wat heb je gedaan?Bri, hoop dat het je deze week gelukt is! Zou wel tof zijn! 13 juli wordt gewoon de dag die je niet vergeten mag en zal!Blond, kan me voorstellen dat je die poortjes het liefst wilde vermijden. Zelf heb ik dat ook met van dat soort dingen. Het is en blijft straling die helemaal door je heen gaat!Heb je trouwens nog een pretecho-bedrijf kunnen vinden? Vriendlief en ik denken daar ook over na!KQ, jij ook nog bedankt voor de boeken tips. Ik zal eens de bieb in duiken! En inderdaad helemaal te gek om een zoontje te krijgen. Het klinkt zo echt vind ik. Wow, helemaal in de wolken hiero!Goed van je dat je zo gezond gaat eten! Ik vind het ook wel moeilijk, heb gewoon niet zo’n honger. En als ik dan al wat wil is het liever een boterham of CHOCOLADE!!!!!!Klaver, wat een verhaal! Maar het ziet er wel positief uit! Ik hoop echt voor je dat het allemaal snel verledentijd is omdat je gewoon lekker zwanger bent!Jusa, nog maar een paar daagjes!!!! Heb je nog last gehad van kwaaltjes? Ohhhh, ben zo nieuwsgierig! Ik hoop zo dat er nu weer een zwanger boost aankomt!Wij hebben het trouwens van de daken geschreeuwd dat we een zoontje krijgen. Ben er gewoon een beetje trots op al (hihi).Dok, hoe is het met je misselijkheid? Zou het al maagzuur kunnen zijn. Vlug naar het kruitvat voor Rennies!Hartje, beterschap voor jou! Ik hoop dat het snel wat minder wordt, maar snap heel goed dat je nu ook wat minder op het forum bent. Wordt maar gewoon weer snel beter! Hoe is de echo vandaag geweest? Tof hè om het hartje te horen!Blond, goeie tip van die wc-rol! Ga ik meteen klaarleggen voor week 25 (hihi). En ik hoop dat het snel weer wat mooier weer gaat worden! Dit is inderdaad niet echt wat je je voorstelt bij verlof in de zomer…Luum, heb jij vandaag de 20 weken echo??? (kan de tabel hier niet openen…) En en en hoe was het en en en en en, kan even niet teruglezen hoe of wat, maar mogen wij het weten…???? (zie een pruillipje…)Goed, heb je verhaal net gelezen. Wilden jullie het niet weten of wilde zij het niet vertellen? Wel spannend hè, al die spullen kopen. Dat maakt het echt helemaal echt. Kopen jullie trouwens alles nieuw?Herah, geweldig dat jullie je huis hebben verkocht EN eerder in jullie nieuwe huis kunnen. Er valt dan echt wel een zorg van schouders! Super meid! En ook nog geslaagd voor kleren. Het is heel goed om een basis aan te leggen en dan kun je, als je iets leuks ziet, er gewoon nog wat bij kopen! Ideaal, heb ik ook gedaan.En wanneer is jouw 20 weken echo (kan tabel hier niet zien…)? Tof dat je het ons vertelt. Ben heel erg benieuwd!Bri, rust lekker goed uit. Zorg dat je geen griep krijgt, maar zorg vooral dat je lekker zwanger bent (hihi)! Veel plezier dit weekend!Hier gaat het allemaal wel lekker. Heb wel steeds meer last van maagzuur. Dat is echt een vervelend gevoel, zeg! Ik kende dat helemaal niet. Nu dus maar aan de Rennies.Verder is er eigenlijk weinig te melden. Wij gaan de kinderkamer in augustus in orde maken. Ben nu overal op internet naar koopjes aan het speuren als het gaat om boxen, ledikanten, commodes, etc. Iemand nog goeie tips?Weten jullie trouwens al of jullie een babyfoon gaan gebruiken en zo ja welke?Heel fijn weekend allemaal en ik hoop op lekker veel zon voor iedereen!Liefs Jules
Lieve meiden,

Nog even een klein berichtje van mij voordat ik op vakantie ga....

Morgen stappen we in de auto richting het zonnige zuiden. We gaan richting Middelandse zee/Provence (Frankrijk) op de bonnefooi. Tent(je) mee en een fijn plekkie op een mooie camping zoeken... Heb vandaag de laatste dingetjes aangeschaft. Volgens mij staat nu alles klaar om ingeladen te worden (manlief vertrouwt me blindelings dat ik alles bij me heb).

Zal me proberen niet te druk te maken over het zwanger-worden. Hoop dat deze maand mijn 'goede' eierstok een eitje gaat produceren én hopelijk werkt ons luchtbed extra bevorderlijk voor de bevruchting :P

Werktitel: Francois of Francien

Tot (snel) na de vakantie!

liefs Klaver
JUSA, BRI en LILY

nog even een extra *; voor jullie voor de komende NOD.

Hoop op positieve testen na mijn vakantie namelijk!

Weg aan voor VIER OP EEN RIJ dames!
Klaver, fijne vakantie en veel plezier met het trotseren van het luchtbed ;)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven