Jaaa laarzen!
vrijdag 4 september 2009 om 15:32
Maar hoe gaat da bij omoda met betalingen? Stel, ik koop een leuk stel laarzen, ik moet het bedrag vooraf betalen en als het niet goed is dan wordt het bedrag ...wanneer ?? teruggestort op mijn rekening?
Weten jullie misschien een andere site waar je laarzen op rekening kunt bestellen (én meerdere) zoals esprit en wehkamp wat op rekening kan? Als het niet goed is, stuur je de rest terug en houd je de laarzen die je wilt hebben. Bedrag maak je direct over en that's that?
IEmand?
Weten jullie misschien een andere site waar je laarzen op rekening kunt bestellen (én meerdere) zoals esprit en wehkamp wat op rekening kan? Als het niet goed is, stuur je de rest terug en houd je de laarzen die je wilt hebben. Bedrag maak je direct over en that's that?
IEmand?
vrijdag 4 september 2009 om 20:36
Oh en ik heb vreselijk leuke laarzen bij Sacha gezien... maar daar heb ik vorig jaar een paar gekocht waarbij de zool losliet en de verkoopster zooo moeilijk deed... Heb mezelf eigenlijk verboden daar nog ooit te kopen... 
Het zijn cognac kleur knie hoge laarzen met een spekzooltje en gevoerd met nep schapenvacht. Über cute.. maar ik durf er niet weer 109 euro aan te verspillen... Zucht...
Het zijn cognac kleur knie hoge laarzen met een spekzooltje en gevoerd met nep schapenvacht. Über cute.. maar ik durf er niet weer 109 euro aan te verspillen... Zucht...
zaterdag 12 september 2009 om 15:29
zondag 13 september 2009 om 11:32
quote:Virginia_38 schreef op 04 september 2009 @ 11:48:
Jaaaaaaaaaaa, hier ook een enorme laarzenfan!
Heb laatst deze gekocht, maar dan in Hongkong dus stukken goedkoper dan op deze website.(net-a-porter.com)
En heb mijn zinnen nog gezet op cognacbruine enkellaarsjes met een stilettohak maar helaas nog niet gevonden, dus misschien heeft iemand nog een tip....En dan zijn ze nog steeds origineel en van mooie kwaliteit en zo? Ik ben wel benieuwd waar je ze vandaan hebt dan.
Jaaaaaaaaaaa, hier ook een enorme laarzenfan!
Heb laatst deze gekocht, maar dan in Hongkong dus stukken goedkoper dan op deze website.(net-a-porter.com)
En heb mijn zinnen nog gezet op cognacbruine enkellaarsjes met een stilettohak maar helaas nog niet gevonden, dus misschien heeft iemand nog een tip....En dan zijn ze nog steeds origineel en van mooie kwaliteit en zo? Ik ben wel benieuwd waar je ze vandaan hebt dan.
zondag 13 september 2009 om 13:33
zondag 13 september 2009 om 17:45
zaterdag 15 september 2012 om 14:20
quote:Susanne1983 schreef op 03 september 2009 @ 16:50:
Ik ben op zoek naar laarzen. Ik heb net de heeele stad af gestiefeld op zoek hét juiste paar.
Wat vinden jullie dé laarzen voor deze herfst en nog beter... Waar kan je ze halen / bestellen?
Komt u maar!Waar niet, zou ik zeggen. Of schoenwinkels, ook een goede tip!
Ik ben op zoek naar laarzen. Ik heb net de heeele stad af gestiefeld op zoek hét juiste paar.
Wat vinden jullie dé laarzen voor deze herfst en nog beter... Waar kan je ze halen / bestellen?
Komt u maar!Waar niet, zou ik zeggen. Of schoenwinkels, ook een goede tip!