Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Mk is ziek. Koorts, keelpijn, hoofdpijn. Dus conform griep-protocol kon ik haar meteen op komen halen...
Alle reacties Link kopieren
Agos . Beterschap voor Mk.

Kreeg je commentaar op je werk dat je weg moest?
Nee. Heb wel werk meegenomen, moet nog behoorlijk wat doen voor premiere.

Hoestnu met je moeder?
Mamasuup in vaardige handen van 1 van haar zussen achtergelaten.

Ze had niet zo'n beste dag vandaag . Moe been trok, beerje dizzy in het hoofd. Nou ja morgen is pas een week na de operatie.

Ik ben nu even thuis. Straks stamkroeg.
Jahaaa, als moeder niet ind e buurt is kan je zuipen

Ik heb zowaar nog wat werk afgekregen.

Arme MK, morgen is de weeksluiting, en die mist ze dus, hoogstwaarschijnlijk...
Nou de oppas was geregeld vanwege mijn stamkroeg bijeenkomst.
Gaat het inmiddels al weer een beetje beter met mama-Suup? Fijn dat je vanavond ff naar stamkroeg kan. Mantelzorg is echt onwijs zwaar maar ik vind het te gek dat je het doet. Een lievere dochter kan geen moeder zich wensen!

Over dochters gesproken, hoe is het met MK?

En hoe gaat het eigenlijk met de andere Dames? Lil? Bloes? M' anas? Mims?
Helleu!

Even een teken van leven (en nee, ik ben NIET met Dries aan de haal). Heul veel werk dat af moet en inwerken nieuwe collega slokt zo ongeveer elke vrije minuut op. Maar na volgende week wordt het iets minder en daarna hoop ik toch echt wat relaxter te kunnen gaan doen.

We hangen nu wel, met dank aan Marie, zo ongeveer elke avond laat voor de buis, Boston Legal te loeren. Leuheuke humor!

Lil is natuurlijk nog aan het rennen, terwijl ze haar zang oefent.

Effe kinderen handelen nu en dan weer aan het werk. Sorry sorry, voor niet sociaal, de mantelzorgers onder ons succes en klap op je schouder en koffie voor de junk-moeder.
Wat is er met Dries dan?

Zoweeh, ouderwetse stamkroeg-avond met gaten in mijn geheugen. Dat is lang geleden....

Hoe is het met MK Tila?
Hihi. Kopje koffie dan maar?

MK heeft waarschijnlijk een oorontsteking gehad, heeft nog steeds verhoging en is diepbedroefd dat ze vanmiddag waarschijnlijk niet naar haar weeksluiting kan.

(En is stout: heeft vanmorgen/vannacht shampoo in haar haar gesmeerd, shampoohandjes op het raam gedrukt, en daarna geprobeerd de boel te poetsen met wc papier, om er vervolgens glashard over te jokken over hoe dat kwam en waarom dat kwam etc)

Hai Bloes! Wat heb je het druk!

Lil heeft vandaag bruiloft, toch? Veel plezier!
Ik geloof niet dat ik koffie aandurf al. Haha, zelfs nog geen peuk gerookt. Echt ouderwets.

Oei, MK en jokken. Dat doet ze toch niet zo vaak?

Wat is er zo bijzonder aan weeksluiting?
Weeksluiting is een toneelstukje. Elkeklas heeftdat maar 2 keer per jaar. Maarreh...

Ze is nu op school. Ze was koortsvrij, dus ik heb er preventief wat paracetamol in gepompt en haar bij school afgeleverd dus ik ga straks naar m'n dochter kijken

Dirf je nu al koffie? Of eerst een koppie soep?
WEEKEND!!!!!

Het Gareel beviel erg slecht. Sowieso wennen aan weer werken/kinderennaarschool/manmetwerk en daarnaast werd op het werk een grootscheepse reorganisatie aangekondigd. Dat in combinatie met een fikse dip zorgde ervoor dat ik niet de beste week ever had. Vandaag thuisgewerkt, en met het vooruitzicht van een weekend zonder verplichtingen voel ik me nu weer een beetje mens.

(denk ineens aan Mien van Robert Long: zo met het weekend voor de deur en effe lekker uit de sleur ben ik toch al met al wel redelijk tevreden...)
.
Mogge!

Iemand koffie?

Stond ik daar, op de premiere. In mijn kekke premierejurkje. Had niemand me verteld dat we in spijkerbroeken en poloshirts gingen. Lekker dan.

Niet dat ik mijn kekke jurkje niet meer leuk vond opeens, want dat was niet het geval, maar ze hadden het toch minstens even kunnen doorgeven, lijkt me.

Nou ja. Whatever.

Vanavond weer werken, en ik heb zo ontzettend geen zin!
Lekker.

Wat stom zeg, dat ze je dat niet doorgeven. Ging premiere wel goed
He wat stom, Tila! Ik vnd het wel een stelletje aso-meuten bij jou hoor? Gooi dur ff een mailtje uit ofzo!

Ik had gisteren ook premiere. En waar we normaal met zeker minimaal 2 mensen de kassa en gastenlijst (waar ruim 200 man opstonden terwijl we eigenlijk maar 180 plaatsen hadden) begeleiden stond ik nu fijn in mijn eentje, kreeg op de koop toe een snauw van Gekke Chefin die vervolgens de rest van de avond geen poot uitstak om me te helpen tenzij ik me door de mensenmassa heen wurmde (en het hysterische kassameisje alleen moest laten) om haar te zoeken.

Daarna ietwat wiebelig en saggerijnig op gezamelijk verjaardagsfeestje van 2 vriendinnen in stamkroeg. Waar ik veels te laat binnenstormde, vervolgens enorm nog in de premiere-modus-miep-met- de -korte- metten ' het kado-moment' ging organiseren totdat mensen zeiden ' hou op, je doet irritant, ga zitten en neem bier' .

Nu zit ik dus een dubbele kater van het bier en premieregedoe van gisteren klaarwakker me te bedenken hoe dat ook alweer moest: je grenzen aangeven op je werk zonder dat je eerst computerbeeldschermen anaal inbrengt, met deuren slaat en gaat gillen. Tips zijn welkom.
Ghegheghe

Diep in en uitademen, Darly, dat is alvast een goed begin

Ik ben tijdens de voorstelling lekker bij de techniek gaan zitten, dat was wel leuk. Die kletsen tenminste. Met schijt aan dronken naadje toch wel een aantal keer laten vallen dat ik best had willen weten dat we polootjes deden en geen kekke jurkjes, en daarmee een aantal complimentjes op jurkje en benen losgehengeld.

En vanavond dus weer werken, en ik heb zo ontzettend geen zin om voor die club weer een vrije avond op te offeren... bleh!
Leuk he, werken 'in de kunsten'

Ik vind het maar stom allemaal. Vanavond polo aan dus Tila?

Darly snap je emo-stress, maar misschien werkt bij gekke cheffin ijskoude koelbloedigheid beter. Ga er bovenstaan. Heeeel lastig, maar een houding die zij niet gewend is.

Marie lekker aan het genieten van je WEEKEND?

Lil leuke bruiloft gehad?

Mims/Bloes alles ok?

Mijn poets is bezig bij mijn mama. Heel fijn. Scheelt mij schrobben.
Vanavond een polo. Ik ga echt niet 6 uur op mijn voeten staan op kekke hakjes!

Lief is antibiotica halen voor Mk, ze heeft toch nog koorts. En ze is boos dat we nu dus niks leuks spannends en cools aan het doen zijn omdat ze ziek is. Het wil er maar niet in dat je met koorts en een oorontsteking een beetje rustig aan moet doen.
Wat luxe een uitleenpoets!
Hoe is het met de mama, Suup?
Ik zou sowieso een jurkje aandoen, Tila, ik bedoel: een polo??????

Suup: hoest met la mama?

Inderdaad lekker weekend! Vanochtend uitgeslapen, koffie in bed. daarna naar de stad met Oudste Zoon en mij verdiept in de wondere wereld der skaters. Hij is een fervent skateboarder en wilde nu nieuwe wielen, nieuwe lagers en een nieuw deck. Een leek zou denken: da's dus gewoon een nieuw skateboard maar ik ben inmiddels een kenner dat weet dat het alleen maar LIJKT alsof-ie een nieuw skateboard heeft. Afijn, het was gezellig.

Nu even naar de Ap en dan vanavond met Man een genoeglijk avondje ervan maken. Soms is het leven zo gek nog niet.

Lil: hoe was de bruiloft?
.
Een theatertoko-polo, M'anas. Zo leuk voor de herkenbaarheid, als iedereen daar in rondloopt, behalve de publi...

Skaters wat leuk wat dat betreft kan ik niet wachten tot ze groter zijn, en ze mij dan hun wereld gaa laten zien ipv ik hun de mijne

Is een beetje een verloren dag, hier. MK mopperig, want ziekig en AB, maar niet zo ziek dsat ze het zelf doorheeft. Jom is overal voor in, maar pikt erg snel het humeur van MK op, Lief die zich - zonder mijn hulp, ook hij wil ut zelluf doen - in het huishouden verdiept en ik die alvast een dutje heeft gedaan om te zorgen dat ik vanavond niet in slaap val op werk. Manmanman, dat geintje duurt tot 00,00 uur, daarna nog opruimen, dus voor 0100 ben ik niet thuis.

En normaal heb ik geen moeite met laat naar bed, maar ik ben nog zo moe van naweeen van griep!
Nou als het een polo v/d theatertoko is vind ik het helemaal stom dat ze gisteren niets gezegd hebben.

Klinkt lekker Marie.

Ik ben nu bier aan het zuipen met voormalige minnaar. Leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven