Bar Too Much * 178 *
zaterdag 12 september 2009 om 23:21
quote:jooppie schreef op 12 september 2009 @ 23:17:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriljant advies Mir
Dat zeg ik. Overigens zou ik zeker weten mijn eigen advies opvolgen. Zou ik daarom nooit uitgenodigd worden voor zulke feestjes.
Lekker, weer es ouderwetsche bitterballen.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriljant advies Mir
Dat zeg ik. Overigens zou ik zeker weten mijn eigen advies opvolgen. Zou ik daarom nooit uitgenodigd worden voor zulke feestjes.
Lekker, weer es ouderwetsche bitterballen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 12 september 2009 om 23:26
zondag 13 september 2009 om 05:02
Nacht, bijna morgen!
Ben net 10 minuutjes in da house. Bekaf maar een mooie partij gedraaid met z'n allen. Was echt heel erg gezellig. En het mooie was, de mensen wilden per sè dat er 5 mensen draaiden die ze echt mochten en ja, dààr kon ik geen nee tegen zeggen. Voelde me toch wel zeer vereerd!
Hoop trouwens dat het met iedereen goed gaat, even speciale aandacht voor Jooppie. Hoe is het met je moeder? Denk veel aan je en duim voor je.
Ga nu maar eens maffen, rol nu zowat om.
Truste meiden!
Ben net 10 minuutjes in da house. Bekaf maar een mooie partij gedraaid met z'n allen. Was echt heel erg gezellig. En het mooie was, de mensen wilden per sè dat er 5 mensen draaiden die ze echt mochten en ja, dààr kon ik geen nee tegen zeggen. Voelde me toch wel zeer vereerd!
Hoop trouwens dat het met iedereen goed gaat, even speciale aandacht voor Jooppie. Hoe is het met je moeder? Denk veel aan je en duim voor je.
Ga nu maar eens maffen, rol nu zowat om.
Truste meiden!
zondag 13 september 2009 om 10:00
Goedemorgen.
Krijg alweer een forumster op bezoek vandaag, om iets op te halen wat ik kwijt wil en wat zij kan gebruiken. Heb haar niet voorbereid op de bende hier, zal ik dat nog ff doen? Of heel snel die bende wegwerken. Of die aanhangfiets (die ze dus komt ophalen) bij de voordeur zetten, zodat ze helemaal niet binnen hoeft te komen.
Eerst koffie.
Krijg alweer een forumster op bezoek vandaag, om iets op te halen wat ik kwijt wil en wat zij kan gebruiken. Heb haar niet voorbereid op de bende hier, zal ik dat nog ff doen? Of heel snel die bende wegwerken. Of die aanhangfiets (die ze dus komt ophalen) bij de voordeur zetten, zodat ze helemaal niet binnen hoeft te komen.
Eerst koffie.
zondag 13 september 2009 om 12:13
zondag 13 september 2009 om 12:26
quote:jooppie schreef op 13 september 2009 @ 12:13:
Mir je gaat toch niet je supersonische aanhangfiets die ik op tv heb gezien van jou weggeven????
Wrom niet? Ik heb em niet meer nodig en meeverhuizen is dus zonde.
Mir je gaat toch niet je supersonische aanhangfiets die ik op tv heb gezien van jou weggeven????
Wrom niet? Ik heb em niet meer nodig en meeverhuizen is dus zonde.
zondag 13 september 2009 om 12:41
quote:jooppie schreef op 13 september 2009 @ 12:30:
Ga je nooit meer fietsen dan?
Tuuk ga ik nog wel fietsen, maar beide kinderen fietsen nu zelf en zijn te groot voor de aanhanger.
Wies
Ga je nooit meer fietsen dan?
Tuuk ga ik nog wel fietsen, maar beide kinderen fietsen nu zelf en zijn te groot voor de aanhanger.
Wies