Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zondag 30 augustus 2009 om 23:44
quote:misschicken schreef op 28 augustus 2009 @ 23:11:
Heeft Erik soms een broertje? Hoelang moet die zijn? (Serieus Topic)Ik heb het topic verwijderd, merci!
Heeft Erik soms een broertje? Hoelang moet die zijn? (Serieus Topic)Ik heb het topic verwijderd, merci!
zondag 30 augustus 2009 om 23:53
quote:bonbonne schreef op 30 augustus 2009 @ 01:05:
Hoi Angel,
Zou je mijn topic over Miconazol voor gezicht; brandt en jeukt kunnen verplaatsen naar Gezondheid? Dankje!Is verplaatst.
Hoi Angel,
Zou je mijn topic over Miconazol voor gezicht; brandt en jeukt kunnen verplaatsen naar Gezondheid? Dankje!Is verplaatst.
zondag 30 augustus 2009 om 23:54
quote:GeorgieBrown schreef op 30 augustus 2009 @ 16:57:
Angel, misschien ben ik de enige, maar ik word een beetje moe van Tommyboy33 die steeds topics opent bij mode en beauty die niets met mode of beauty te maken hebben. En dat alleen om te kijken hoe hij zelf in de markt ligt. Kun je er even naar kijken?
Thanx.Ik ga morgenochtend ff kijken.
Angel, misschien ben ik de enige, maar ik word een beetje moe van Tommyboy33 die steeds topics opent bij mode en beauty die niets met mode of beauty te maken hebben. En dat alleen om te kijken hoe hij zelf in de markt ligt. Kun je er even naar kijken?
Thanx.Ik ga morgenochtend ff kijken.
dinsdag 1 september 2009 om 15:06
Bastiaans bazar is inmiddels opgeheven .
dinsdag 1 september 2009 om 21:45
de topics waar je het over hebt, Georgiebrown, Diepe mannenstem aantrekkelijker voor vrouwen? en Borsthaar, zijn verplaatst naar Overige.
dinsdag 8 september 2009 om 19:33
Het topic 'Wenkbrauwen tattoeeren' is offline gezet vanwege teveel off topic berichten en het plaatsen van persoonsgegevens/quotes van andere sites.
dinsdag 8 september 2009 om 19:45
Moonlight82 heeft mail.
Princessetamtam, ik ga de titel ff aanpassen.
Princessetamtam, ik ga de titel ff aanpassen.
woensdag 9 september 2009 om 17:21
quote:Bonny82 schreef op 07 september 2009 @ 18:44:
Hai Angel3, kun je mijn emailadres doorgeven aan Tijgermeisje? Dan kan ze contact met me opnemen over de parfummonstertjes die ik heb liggen. Alvast bedankt!
Ik heb het emailadres van Bonny gekregen, maar het was denk ik bedoeld voor Tijgermeisje.
Tijgermeisje, heb je t al gehad?
Hai Angel3, kun je mijn emailadres doorgeven aan Tijgermeisje? Dan kan ze contact met me opnemen over de parfummonstertjes die ik heb liggen. Alvast bedankt!
Ik heb het emailadres van Bonny gekregen, maar het was denk ik bedoeld voor Tijgermeisje.
Tijgermeisje, heb je t al gehad?
woensdag 9 september 2009 om 21:05
quote:Rozigst schreef op 09 september 2009 @ 19:44:
Oproepje, en misschien reclame oid, ik heb niet op de link geklikt. Het is haar eerste post op het forum, en je krijgt een sieradenbon als je de enquête invult.
Rozigst in "sieradenbon voor 10 vragen"Bedankt, het is verplaatst naar het prikbord.
Oproepje, en misschien reclame oid, ik heb niet op de link geklikt. Het is haar eerste post op het forum, en je krijgt een sieradenbon als je de enquête invult.
Rozigst in "sieradenbon voor 10 vragen"Bedankt, het is verplaatst naar het prikbord.
woensdag 9 september 2009 om 21:09
quote:tijgermeisje schreef op 09 september 2009 @ 21:04:
dank Moonlight, ik heb idd geen e-mail adres v Bonny ontvangen.
Angel, kun je mij die sturen? Paar berichtjes terug staat Bonny's berichtje dat t oke is. Bedankt!Oh wat oliedom van mij
! Sorry, dit had niet mogen gebeuren. Tijgermeisje, als het goed is heb je het nu binnen, en Bonny, 1000x excuus dat ik je mailadres naar de verkeerde heb gestuurd.
dank Moonlight, ik heb idd geen e-mail adres v Bonny ontvangen.
Angel, kun je mij die sturen? Paar berichtjes terug staat Bonny's berichtje dat t oke is. Bedankt!Oh wat oliedom van mij
donderdag 10 september 2009 om 08:46
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 september 2009 @ 22:08:
Reclaaaaaaame!
PrinsesOpDeErwt in "eyemagic"Bedankt voor het signaleren maar ik schaar dit niet onder reclame. Superhuisvrouw, die overigens al een paar jaar op het forum komt, vraagt naar ervaringen met dat produkt, meer niet. Ik zie geen connectie van haar met het produkt.
Reclaaaaaaame!
PrinsesOpDeErwt in "eyemagic"Bedankt voor het signaleren maar ik schaar dit niet onder reclame. Superhuisvrouw, die overigens al een paar jaar op het forum komt, vraagt naar ervaringen met dat produkt, meer niet. Ik zie geen connectie van haar met het produkt.