zwanger of niet?

14-09-2009 11:45 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik willen heel graag kinderen, ik ben dan ook sinds begin juni ben gestopt met de pil. Eigenlijk vanaf dag 1 is mijn ciclus goed. Nu heb ik al twee weken rare klachten. Mijn humeur is wisselvallig. De ene keer ben ik opvliegend en het volgende moment kan ik huilen en het volgende moment ben ik weer heel vrolijk. Ook ben ik iets aangekomen ipv afgevallen terwijl ik niet meer ben gaan eten. Sterker nog ik let erg op wat ik eet. Mijn borsten groeien. Ik ben al twee weken misselijk. Niet dat ik moet overgeven maar gewoon irritant misselijk. Moet om de haverklap naar de wc om te plassen en vanaf verleden week donderdag leek het of ik toch gewoon ongesteld moest worden maar het zette niet door. Tot vandaag. Het is niet hetzelfde als de voorgaande maanden lijkt het wel maar het zette wel door. Wat houd dat in? Ik heb nog geen test gehaald want helaas door mijn werk heb ik daar geen tijd voor maar kan het zijn dat je toch min of meer ongesteld kan worden ookal ben je zwanger?

groeten tal77
Ring, nu ik nu ik!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Jij krijgt een jongetje. Cesar Klaas. Hij krijgt bruin haar en groene ogen en wordt op 5 december geboren om 20.11 uur.

Anyone?
zucht...
quote:Ring1981 schreef op 14 september 2009 @ 12:08:

Jij krijgt een jongetje. Cesar Klaas. Hij krijgt bruin haar en groene ogen en wordt op 5 december geboren om 20.11 uur.

Anyone?

Weet je 5 december wel zeker?

We hebben kind op 28 november besteld
quote:Ring1981 schreef op 14 september 2009 @ 12:05:

[...]

Een meisje, en ze gaat Emily Maria heten. Ze wordt geboren op 5 september 2011 en ze weegt 7 pond. Ze krijgt rood haar en blauw ogen.

Wil je nog meer weten?

Wat leuk zeg! 5 september 2011, jeetje, nou zal me volgend jaar met kerst een beetje in proberen te houden dranktechnisch.

Van de voornaam ben ik nog niet overtuigd, maar vent is wel katholiek, ben zelf vrij bleek en heb blauwe ogen, man heeft redheads in de fam dus rood haar kan best denk ik.
Barbabella, ben jij al wel zwanger toevallig? 5 december is anders namelijk wel erg kort dag hoor.
Ring, wanneer komt er een broertje of zusje voor ons mannetje?
En wanneer krijg ik een kindje??
quote:Vl43inder schreef op 14 september 2009 @ 12:12:

Barbabella, ben jij al wel zwanger toevallig? 5 december is anders namelijk wel erg kort dag hoor.Huup Huup Huup Barbatruc!!
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 14 september 2009 @ 12:16:

[...]

Huup Huup Huup Barbatruc!!Duuuh, logisch natuurlijk. Toen ik mijn vorige avatar nog had, die van de 6.000.000 dollar man toen redde ik zulke dingen ook nog wel, maar nu.....pfffff.
quote:Vl43inder schreef op 14 september 2009 @ 12:12:

Barbabella, ben jij al wel zwanger toevallig? 5 december is anders namelijk wel erg kort dag hoor.

nou, ik krijg wel een rare dikke buik. Maar ja, Ring had de glazen bol en ik heb een te drukke baan om een testje te doen.

(ja, ben 30 weken zwanger en 24 nov uitgerekend )
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 14 september 2009 @ 12:09:

[...]

Weet je 5 december wel zeker?

We hebben kind op 28 november besteld

Ja maar jij gaat wat overtijd lopen volgens mijn bol. (Ik heb stiekem even gekeken wanneer je was uitgerekend want ik wist dat je zwanger was...)

Deerne, jouw kleine mannetje krijgt een zusje. Ze gaat Lotte heten, wordt geboren op 5 augustus 2010 en is dan 8 pond. (Tip: hou je ook in met Kerst, haha!)

Kabouter, bij jou kan ik zien dat je een zoon krijgt die Max gaat heten, in 2012. Maar wanneer is nog erg vaag. Misschien te ver weg?
Jammer van bepaalde reacties. Op je vraag of ik tijd heb voor een kind. Dan is het antwoord JA! Anders beginnen we er niet aan. Soms zijn er situaties dat je even geen test kan halen. Ook snap ik dat mensen geen glazenbol hebben maar het kan zijn dat er misschien vrouwen zijn die hetzelfde gevoel hadden als ik. Voor mijn gevoel heb ik een normale vraag gesteld omdat ik best op ben van de zenuwen. Ook omdat we dit graag willen. Sorry voor mijn vraag.
We mochten TO's toch niet meer plagen van de angels?
Ik zit nog eens in mijn bol te kijken, en wat zie ik? En naam hier van het forum... Iets met els. Nee, el! El... Even kijken horen. Ninja? El Ninja?

Wat! NEE... Het is Elninjoo en ze krijgt een tweeling in 2013. Haha!
Tal er zijn al zo veel topic's van mensen die vragen of ze zwanger zijn. Ik snap dat jij dit niet leuk vind maar je kan zelf toch ook verzinnen dat je niet echt nuttige antwoorden krijgt op je vraagn en zeker als je er nog even bij vermeld dat je geen tijd heb om een test te kopen. Dat staat nogal raar namelijk.
quote:tal77 schreef op 14 september 2009 @ 12:22:

Jammer van bepaalde reacties. Op je vraag of ik tijd heb voor een kind. Dan is het antwoord JA! Anders beginnen we er niet aan. Soms zijn er situaties dat je even geen test kan halen. Ook snap ik dat mensen geen glazenbol hebben maar het kan zijn dat er misschien vrouwen zijn die hetzelfde gevoel hadden als ik. Voor mijn gevoel heb ik een normale vraag gesteld omdat ik best op ben van de zenuwen. Ook omdat we dit graag willen. Sorry voor mijn vraag.

Niks sorry voor je vraag, dat is toch onzin? Maar het punt is: niemand kan je antwoord geven op zo'n vraag. Alleen een test kan dat. We kunnen net zo goed hetzelfde gevoeld hebben als jij en dat het toch wat anders betekende.

Sorry voor het geinen. Ik draaide een beetje door.
quote:Ring1981 schreef op 14 september 2009 @ 12:23:

Ik zit nog eens in mijn bol te kijken, en wat zie ik? En naam hier van het forum... Iets met els. Nee, el! El... Even kijken horen. Ninja? El Ninja?

Wat! NEE... Het is Elninjoo en ze krijgt een tweeling in 2013. Haha! pffff, water tegen het beeldscherm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 14 september 2009 @ 12:19:

[...]

nou, ik krijg wel een rare dikke buik. Maar ja, Ring had de glazen bol en ik heb een te drukke baan om een testje te doen.Ik dacht dat dat gewoon de bouw was die je van je ouders hebt:

O jee al best snel dus. Meisje is goed, maar ze gaat alleen echt niet Lotte heten, dus er zit misschien een klein barstje in je bol?
quote:Suzeli schreef op 14 september 2009 @ 12:22:

We mochten TO's toch niet meer plagen van de angels?Wel als de vragen té onzinnig zijn
Tal, inderdaad wat Ring zegt.

Wij hebben er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden en ik ben 2 jaar "misselijk" geweest, mijn borsten deden altijd pijn en alle kwaaltjes heb ik al 1000 x gehad.

Tot ik echt zwanger was, toen vergat ik gewoon te testen want ik had toch nergens last van.

Het enige wat je nu kan doen is testen of wachten tot je ongesteld gaat worden. Meer niet.

Iedere zwangerschap bij iedere vrouw is anders, niets over te zeggen dus.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 14 september 2009 @ 12:25:

[...]

Ik dacht dat dat gewoon de bouw was die je van je ouders hebt:

[afbeelding]nog meer water...........................
Weet je tal,

Als je de eerste was met deze vraag werd er vast heel anders op je gereageerd. Maar het is nu eenmaal zo dat er heel vaak precies dezelfde vraag wordt gesteld (scroll maar naar benden).

Daarbij kunnen jou klachten op van alles wijzen. Bij de 1 betekenen al deze klachten idd dat ze zwanger waren, en een ander had bijvoorbeeld helemaal geen 1 klachten. Iedere vrouw is anders dus aan al die antwoorden heb je helemaal niets.

Kortom...

Je weet het pas zeker als je een test doet.

succes ermee.
quote:tal77 schreef op 14 september 2009 @ 12:22:

Jammer van bepaalde reacties. Op je vraag of ik tijd heb voor een kind. Dan is het antwoord JA! Anders beginnen we er niet aan. Soms zijn er situaties dat je even geen test kan halen. Ook snap ik dat mensen geen glazenbol hebben maar het kan zijn dat er misschien vrouwen zijn die hetzelfde gevoel hadden als ik. Voor mijn gevoel heb ik een normale vraag gesteld omdat ik best op ben van de zenuwen. Ook omdat we dit graag willen. Sorry voor mijn vraag.Als je tijd hebt om te posten heb je toch ook wel tijd om een test te bestellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven