kleding vietnam

12-09-2009 10:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik vroeg me af of je in vietnam veel kleding kunt kopen?

ik wil namelijk zo min mogelijk mee nemen en dacht misschien kun je daar ook nog wel kleding kopen als ik iets te kort kom.
Jahoor, in ieder dorpje op iedere markt kun je wel t-shirts kopen. Hou er wel rekening mee dat volwassen vrouwen daar nog met mickey mouse-shirts of van die beertjes lopen, maar als je iets te kort komt zul je wel moeten...

Ook hoop ik dat je een kleine maat hebt, anders kon het nog wel eens moeilijk worden om iets goed/moois passends te vinden. En een string in maat 42 kun je helemaal vergeten.

In de grotere steden is uiteraard meer keus.

Ook kun je in bijv. HoiAn redelijk goedkoop kleding en schoenen op maat laten maken, maar dan moet je wel een paar dagen hebben om daar te verblijven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:vlinder402 schreef op 12 september 2009 @ 10:01:

ik vroeg me af of je in vietnam veel kleding kunt kopen?

ik wil namelijk zo min mogelijk mee nemen en dacht misschien kun je daar ook nog wel kleding kopen als ik iets te kort kom.

Ja hoor, als je een kleinere maat hebt is dat geen probleem.

Ik had maatje 52 en het enige wat ik kon krijgen waren xxxxxxl mannenshirt met hawaiprint of naargeestige draken erop..lol!
bovendien kun je je kleding daar voor een prikkie laten wassen, ook in de hotels
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Meid, neem dit van mij aan: als je eenmaal de kleermakers van Vietnam (met name Hoi An) hebt ontdekt ben je verslaafd! Je kunt er laten maken wat je maar wilt, compleet op jouw lijf aangepast voor weinig geld.

Je kunt inmiddels zelfs schoenen/sandalen/slippers laten maken daar.
Ik zal zeggen ga in Saigon eens een middagje naar de markt daar. Weet even niet meer hoe die heet maar zit vlakbij het toeristen gedeelte in een groot geel gebouw.

Ze hebben daar honderden kraampjes met allemaal kleding.

Als je een beetje kan afdingen heb je zo een hoop kleding voor weinig.
ach...geloof niet dat al die mensen daar naakt op straat lopen....dus ze zullen vast wel kleding verkopen....:)

ben ke een beetje klein? (mensen zijn daar een stuk kleiner dan wij dus als je heel lang bent...zul je geen lange broeken vinden....schat ik zo...)
bedankt voor jullie reacties. weet nu dat ik vooral niet teveel kleding mee hoef te nemenhaha. ben maar 1,58 m dus dan zullen ze vast wel iets voo rmij hebben
quote:vlinder402 schreef op 14 september 2009 @ 19:08:

bedankt voor jullie reacties. weet nu dat ik vooral niet teveel kleding mee hoef te nemenhaha. ben maar 1,58 m dus dan zullen ze vast wel iets voo rmij hebbenHet ligt niet zo zeer aan de lengte als wel aan de breedte..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Irritante is alleen wel dat ze veel synthetische zooi hebben, snap niet dat die mensen dat daar kunnen uithouden zonder te zweten, en dan ook alles lange mouwen en pijpen pfff.

Maarrehh... hoeveel topics ga je nog openen mbt je reis naar vietnam? Niet zo onzeker doen joh, komt allemaal goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven