NIET groepje
maandag 14 september 2009 om 20:34
maandag 14 september 2009 om 20:50
Ik heb echte schapenkleedjes zeg maar, van schaap, en wat ik nou zo gek vind is dat die kat van mij daar zo ongeveer allergisch voor is, als ik z'n allerlekkerste hapje erop leg probeert ie eerst om het naast het schapenvachtje te pakken zonder het vachtje aan te raken, lukt dat niet; nou laat maar.. dan maar geen snoepje.. Je krijgt em ècht niet zover dat ie dat kleedje op gaat!
heb ook wollen stippen kleedjes boven liggen en dat zijn dus echt "zijn" plekjes.. hij zal ze wel vinden stinken ofzo...
Errug makkelijk eigenlijk,als ik een nacht vrij m'n voeten wil kunnen bewegen leg ik er zo'n schaapje op en de kat blijft weg Al heeft ie ineens door dat ie ook kan proberen in m'n armen te liggen 's nachts....
heb ook wollen stippen kleedjes boven liggen en dat zijn dus echt "zijn" plekjes.. hij zal ze wel vinden stinken ofzo...
Errug makkelijk eigenlijk,als ik een nacht vrij m'n voeten wil kunnen bewegen leg ik er zo'n schaapje op en de kat blijft weg Al heeft ie ineens door dat ie ook kan proberen in m'n armen te liggen 's nachts....
maandag 14 september 2009 om 21:04
Neemt vriend mee als cadeautje uit Polen Of bij Ikea hebben ze ze ook, maar die zijn wel klein hoor en duur...
Maar misschien vinden die van jou het wel helemaal het einde juist!
Dat gruwelmonster van mij is gewoon gek, denk je em een lekker zacht kleedje aan te bieden... (had alleen aan vriend verklapt waarom ik dat ding op m'n voeten legde nu wil ie em ook steeds )
Maar misschien vinden die van jou het wel helemaal het einde juist!
Dat gruwelmonster van mij is gewoon gek, denk je em een lekker zacht kleedje aan te bieden... (had alleen aan vriend verklapt waarom ik dat ding op m'n voeten legde nu wil ie em ook steeds )
maandag 14 september 2009 om 22:28
Hihihi, nee ik wil alleen nog een rode. Had een mooie gezien bij Loods5, maar die zijn door de hitte bevangen die verkopers, die willen er 70 euro voor. Nou nog niet in geen 70 jaar. 10 euro, meer heb ik er niet voor over. Ik heb echt geen zielige katten met hun 30 plekjes en 4 lounge kussens en 3 vachtjes en 4 kussens en een bank en 2 fauteuilles en 2 badmatten en 1 matje boven in de gang en nog 2 fauteuilles met kussens van poez. 4 eetkamerstoelen, 3 krabpalen, snachts op bed en ik weet dat ik nog wat vergeet.
Oja mijn schoot.
Oja mijn schoot.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 14 september 2009 om 22:30
maandag 14 september 2009 om 22:33
Tssss arme katten, alleen maar dat om uit te kiezen?
En dan nòg op jouw stoel gaan liggen, en jij die dan staand gaat tikken
Op Texel, daar was het pas gekkigheid met de prijzen; booming buisness daar die schapen; had alleen de indruk dat er bij ons meer schapen rondliepen..terwijl ze er daar zo'n issue van maken, lol
En dan nòg op jouw stoel gaan liggen, en jij die dan staand gaat tikken
Op Texel, daar was het pas gekkigheid met de prijzen; booming buisness daar die schapen; had alleen de indruk dat er bij ons meer schapen rondliepen..terwijl ze er daar zo'n issue van maken, lol
maandag 14 september 2009 om 22:41
Ja wat een BOeven he mij laten staan omdat ze weten dat ik het zielig vind als ze zo schattig liggen. Oja wasmanden vinden ze ook lekker liggen, schone was, hoofdkussens. Alle andere plekjes waarvan je denkt, overal mag je liggen maar daar niet.
Ja ik hoop niet dat jullie allemaal tegelijk de dierenbescherming bellen.
Ik had stoelkussens van Roos haar mam gehad die ze bij het vuil wilde gooien. Het waren er 4. Nou wekenlang kon ik nergens lopen want het waren lopende tapijtjes. Kane of Bo gingen eronder en dan heen en weer lopen. Elke dag was het of er een bom was afgegaan hier. Dus heb ze netjes opgeborgen. Waren ze niet blij mee. Nu hebben ze weer die 3 meter stof van dat zachte stof wat ik om de krabpaal zou doen. Die ligt al 2 weken hier op de grond. Spelen, slapen, het is helemaal geweldig. Nou ik zeg je dat ik die deze week nog weg haal. Ze doen net of ze nergens anders kunnen liggen. Oja dan nog de lege dozen. Een ligt hier vanb het opblaasbed maar die kan niet weg want dat is het dagelijkse speeltje. Nou hoop dat ze morgen het niet erg vinden dat nu ze een nieuwe paal hebbenb die 2 dozen weg gaan.
Ja ik hoop niet dat jullie allemaal tegelijk de dierenbescherming bellen.
Ik had stoelkussens van Roos haar mam gehad die ze bij het vuil wilde gooien. Het waren er 4. Nou wekenlang kon ik nergens lopen want het waren lopende tapijtjes. Kane of Bo gingen eronder en dan heen en weer lopen. Elke dag was het of er een bom was afgegaan hier. Dus heb ze netjes opgeborgen. Waren ze niet blij mee. Nu hebben ze weer die 3 meter stof van dat zachte stof wat ik om de krabpaal zou doen. Die ligt al 2 weken hier op de grond. Spelen, slapen, het is helemaal geweldig. Nou ik zeg je dat ik die deze week nog weg haal. Ze doen net of ze nergens anders kunnen liggen. Oja dan nog de lege dozen. Een ligt hier vanb het opblaasbed maar die kan niet weg want dat is het dagelijkse speeltje. Nou hoop dat ze morgen het niet erg vinden dat nu ze een nieuwe paal hebbenb die 2 dozen weg gaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 14 september 2009 om 23:00
maandag 14 september 2009 om 23:10