Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
@ringel: wat snel is Fenna zeg! Kan je straks achter nog een kind aanrennen.
Haihai!

Mmmoi, dat Thijmen niet zo geinterresseerd is in de borst heeft ook met zijn "leeftijd" te maken, niet zozeer met dat hij niet meer zou willen drinken.

Ik geef Gijs nu ook alleen nog 's avonds en 's morgens. Heb 'm tot aan de zomervakantie nog wel 4-5 voedingen gegeven, toen had ik ook nog kolfrecht. Maar hij kreeg ook al karnemelk en yoghurt omdat ik niet genoeg kolfde.

Gelukkig gaat het met mijn borst nu stukken beter. Het is wel een beetje raar, ik voed dus maar met 1 kant en dat gaat goed.

Ringel; dat gaat lekker met Fenna; lekker kruipen! Leuk is dat he... dat ze zo hard gaan!

Mirjam; spannend verhuisplannen! Ik vroeg me idd ook af of je in de stad wilt blijven wonen of dat je erbuiten gaat. Vind je het lekker nu het op je werk wat drukker hebt of moet er echt iemand bij?

Pebbs; skieen in Tsjechie lijkt me fantastisch! Voor mij blijft het bij dromen hoor (manlief met zijn 2 kunstheupen gaat echt niet op skies).

Hier alles in orde verder. Morgen gaan we naar de Efteling; lekker nu alle scholen weer begonnen zijn hihi. Hopelijk is het dan wel droog, hier miezert het al de hele ochtend. Ik moet eigenlijk Ella op gaan halen, die logeert bij oma en opa en ik begin haar te missen....

Ben blij dat we weer een laptoppie hebben trouwens... lekker weer hier lezen en bijkletsen.

Babba; ik heb trouwens nu altijd op maandag vrij, dus als je nog op "kraamvisite" wilt komen... (haha!)
oooo dat is wel heel erg om nu nog op kraamvisite te komen.....

Fenna mag van mij nog wel even klein blijven hoor....nog even mama's babietje.....maar dat wil ze zelf niet, als ze maar niet met alles zo snel is!

Ik had vandaag een pesthumeir, moet voglens mij weer ongesteld worden......stom gedoe en ook nergens meer voor nodig......
Hier nog een pesthumeur. Vannacht heb ik maar een uur of 2 geslapen. Eerst kon ik zelf niet in slaap komen en toen ik net sliep werd Eva wakker en heeft 2 uur af en aan liggen huilen, niks hielp. Vanmorgen zag ik een nieuw tandje dus ik denk dat het daar aan heeft gelegen.

En om 6 uur was madam alweer present.

Vanmiddag stond ik te koken, hoor ik Floor vanuit de gang ineens roepen "mama, eva gaat naar boven". Ik dacht dat ze onderaan de trap was gaan staan maar toen ik kwam zat ze al halverwege de trap. Dat was wel even schrikken. Het traphekje moet nu echt weer structureel dicht.

Ze klimt ook steeds uit de trip trap, dat deed Floor nooit.

@ringel: haha "nergens meer voor nodig" om ongesteld te worden .

Jij zit dus op de overgang te wachten?

@ris: we gaan waarschijnlijk niet skiën hoor (kan ik niet eens). Misschien dat manlief het een keertje met Floor gaat proberen. Ik zie het niet echt zitten om de kinderen daar bij een oppascentrale te brengen om zelf te gaan skiën.

Ik vind het gewoon lekker om een weekje naar de sneeuw te gaan.

Veel plezier morgen! De Efteling is leuk.

Hoihoi,

over verhuizen; we blijven in dezelfde stad (of misschien gaan we naar een buurgemeente, waar we vlakbij wonen). Het huis wat we nu op een beetje op het oog hebben, is 5 km van ons huidige huis. We willen sowieso dicht in de buurt blijven, ook omdat zoon volgend jaar naar de brugklas zal gaan van een bepaalde middelbare school hier in de buurt. En het moet wel fietsbaar blijven. Ik zal trouwens mijn ouders wel gaan missen (wonen nu in dezelfde straat als wij). Maar he, de navelstreng moet ooit worden doorgeknipt toch? (zei ze stoer)

Mmmoi, ga je stoppen met de bv? Je vindt het niet zo fijn om een "groot" kind aan de borst te hebben, maar Thijmpje is nog maar een half jaar. Verder zelf weten natuurlijk (doe je ook), maar ik vind hem helemaal nog niet zo groot (als in "te oud voor bv"). Hij kan de voordelen nog ontzettend goed gebruiken lijkt me. Maar goed, ik ben ook een (geitenwollen) sok (of heet dat gewoon bv-mafia? ;) ) natuurlijk, met mijn ruim 2 jaar (2 jaar 4 maanden) bij Hanna.

Krook, Gijs en Guus vind ik net als Mmmoi ook hele leuke namen (maar ik vind ze weer niet zo passend bij Roan). Ben je er nog niet uit?

Ris, werk is leuk maar ik voel wel de druk van de afwezige secretaresse en haar zeer veeleisende hoogleraar. Ik doe wat ik kan, maar mijn "eigen" hoogleraar heeft voorrang natuurlijk. Hopelijk hebben we nu echt snel goede vervanging want het is nu niet leuk meer, de werkdruk. Eigenlijk zou ik morgen vrij zijn en zouden we een dagje naar een pretpark gaan (vrijkaartjes voor Slagharen). Maar we laten het maar gaan. We zijn druk met ons huis bezig en ons hoofd staat er gewoon niet naar. Ik ga zelfs werken morgen en Hanna naar het kdv. Dus de "mannen" gaan samen klussen in huis.

Ik ga nu naar bed. Groetjes iedereen!
Mir; krijgt Hannah nog steeds bv? Goed man! Ik hoop stiekem dat Gijs het ook zo lang volhoudt hihi.

Efteling was leuk, maar heel vermoeiend... we hebben vanalles gedaan; droomvlucht, carnaval festival, land van laaf (en Ella wilde alleen maar van de glijbanen hihi), en de draaimolen en grote caroussel zijn favoriet (ze is nog steeds in de ban van de kermis). Ze heeft het keigoed gedaan en viel pas op de terugweg in de auto in slaap. Ook het plassen ging goed, vond ik wel spannend, maar ze heeft geen enkel ongelukje gehad en ging steeds (redelijk braaf haha) mee naar het toilet.

Gijs vond het ook leuk, maar was uiteindelijk wel toe aan beweging (van zichzelf), dus hij wilde wel weer kruipen en "lopen", droomvlucht en carnaval vond hij trouwens ook leuk, zat steeds in zijn handjes te klappen; zo schattig!

Ringel ongesteld zijn sucks en zeker als het niet nodig is.... ben het nu ook weer en ik heb er alweer de balen van... Glegh.....

Ga nu ff tv kijken en zo mijn brood smeren voor morgen. Lekker weer werken!
@Mirjam (en Ris): Ik zou er persoonlijk niet aan moeten dénken om Jasmijn nog aan de borst te hebben. Maar Thijmen krijgt nog wel hoor, 's ochtends en 's avonds. En daarmee ben ik nog voorlopig niet van plan te stoppen. Vinden we allebei veel te lekker knus. Bovendien ben ik die tijden toch altijd samen met hem en meestal thuis. Dus dat kan ook heel gemakkelijk en dan hoef ik niet te kolven. Ik doe alleen de 2 middelste voedingen niet meer. Aankomende vrijdag verloopt mijn kolfrecht, dan is hij een halfjaar, en bovendien vond ik het ook bijna niet te doen ivm mijn werk; tussen de middag kolven en om half vier weer en daarna terug naar mijn werk. Had gewoon helemaal geen pauzes meer. Dus vandaar. Ik vind hem ook nog helemaal niet té groot om aan de borst te gaan maar ik vind hem wel erg groot om hem bijv. in een café of bij kennissen thuis aan de borst te leggen. Ik voelde me daar steeds minder prettig bij. Vooral ook omdat hij nu steeds los laat om om zich heen te kijken en ik dan met een spuitende/lekkende borst zit. Is natuurlijk de leeftijd maar daarom niet minder vervelend...

@Ris: Wat leuk, ik ga donderdag naar de Efteling met schoolreisje. Heb er nu al heel veel zin in. Leuk dat je kids het ook zo naar hun zin hadden!

@Pebbles: Tja, dat soort dingen krijg je ook weer, Eva wordt een echte dreumes. Persoonlijk vond ik de leeftijd van 1 tot 2 jaar het minst leuk omdat je de hele dag zo opletten en waarschuwen moet. Aan de andere kant leren ze die periode ook weer heel veel en dat is leuk om te zien.

@Ringel: Wat gaat het hard met je meisje...ik vind het ook zo jammer dat het al zo hard gaat met Thijmen. Hij is gewoon al geen baby meer, hij is zó groot! Maar hij is wel een enorm lekker ding, lief bekkie en hij heeft ook een heel lief en makkelijk karakter. Ik geniet volop van hem!!!

Vandaag weer gewerkt en dit maal zonder kolven, heerlijk. Heb wel een stagiaire dus nog druk zat. Ik vind het maar wat knap van mezelf dat ik het manage om de kids nog voor achten bij de gastouder te brengen, dan heeft Thijmen al een voeding gehad en zijn ze beide aangekleed en ben ik zelf ook nog redelijk opgefrist, haha. En ik ga er kwart voor zeven uit; strakke planning en timing van mijn kant dus. Loopt gesmeerd. Kids doen het dan ook heel goed; werken prima mee. Jasmijn is ook erg lief en heeft het nog steeds naar haar zin bij de oppas. Speelgoed te over. Ik geniet van de praatjes die ze heeft, zo leuk bijdehand. Maar doordat ze best intelligent is lijkt het allemaal nog wel harder te gaan, ook al geniet ik me suf, haha.

Vanavond weer tienerclub gehad, dat begon nu weer. Slechts vijf tieners (en er waren meer dan 80 uitnodigingen de deur uit gegaan!). Hopelijk over 2 weken wat meer. Was wel heel leuk. En nu even douchen en dan snel weer liggen, want morgen kwart voor zeven gaat het managen weer in, haha.

Welterusten meiden!
Hoi hoi,

Hee, Mirjam, fijn dat je er weer was! Spannende en drukke tijden dus. Je bent dus kortgeleden pas met de borstvoeding gestopt want Hannah is toch ook al ruim 2,5 jaar oud?

Pebbs, hahaha, Eva is dus ook zo'n klimgeit. Sverre ook, net als bij jullie werd ook ik door mijn oudste gewaarschuwd (fijn toch die peuters die toch al wat verantwoordelijksheidgevoel hebben). Sverre zat idd al een paar treden omhoog. Hij loopt nog geen eens maar klimmen kunnen ze dus al wel.

Krook; wat vind je van deze namen; Roan en...

Tristan

Ruben

David

Mattias

Sean

Ris; oh leuk, de Rfteling, voor ons een beetje ver weg maar gaan we vast en zeker gauw eens doen.

Oja, gaan we nog naar Joseph?????????
Ruben vind ik een leuke naam! Zou ik ook zo kiezen (ik ga hem maar even onthouden, mocht er ooit nog een jongetje komen).

Joseph lijkt me leuk! Als er meer mee willen ga ik zeker mee.

Ik heb Freek nog niet gezien dus dan heb ik nog een kans.

November ergens? En dan de middagvoorstelling in het weekend en daarna een hapje eten?
Ik vind Ruben ook een heel leuke naam, hoewel ik nu een leerling heb die zo heet en die is niet zo heel erg leuk...Maar je hoort die naam hier heel veel, misschien omdat ik toch in een 'christelijkere' omgeving leef dan gemiddeld...

Sorry, was ff tussendoor op het werk...

Enne, ik stem vooooooor (Joseph)!
volgens mij is mir idd een paar maanden geleden gestopt omdat Hanna het zelf aangaf. Zoiets meen ik me te herinneren.

@annie, van je namen had ik david op "mijn" lijstje. Lief vond die niet leuk. Ruben vond ik ook leuk, alleen zo heet de zoon van mijn leidinggevende. Voelt een beetje raar om hem zo te noemen.

Heb ik trouwens wel verteld dat mijn schoonzus bevallen is? Afgelopen zaterdag. Vliezen waren vrijdagochtend gebroken en zaterdag om half tien 's ochtends is hun zoon geboren. Tim heet hij. 53 cm en 3150 gram. Een lange dunne dus. Pittige bevalling geweest. Ze heeft een totaalruptuur. AU!

Ik denk toch dat ik er op voorhand voor ga kiezen om in het ziekenhuis te bevallen zodat ik de mogelijkheid van pijnbestrijding heb. Heb er over nagedacht. Vorige keer was ik zo uitgeput van de bevalling en ik heb gelezen dat dat met pijnbestrijding een stukje minder is. Ik wil gewoon de keuze hebben, dus toch maar naar het ziekenhuis.

Blegh, zie net op tv dat stukje over die predikant die in zijn prediken het vergaand slaan van kinderen in sommige gevallen goedkeurt. Zoiets geloof je toch niet.
Over die predikant zat ik vandaag ook te lezen, wat een malloot zeg. Het is te hopen dat de kerkgangers die erbij waren een stuk verstandiger zijn.

@krokus: lekker in het ziekenhuis bevallen als je je daar prettig bij voelt.

Ik heb zelf geen moment gedacht dat ik pijnstilling nodig had maar als je je die mogelijkheid open wilt houden dan is het ziekenhuis de enige optie.

Met Roan was je dus wel thuis bevallen? Moe ben je denk ik toch wel, pijnstilling of niet.

En nog in het christelijke namen rijtje: Jonas en Samuel. Vooral de eerste vind ik mooi.

@mmmoi: is Ruben een christelijke naam dan? Wist ik niet eens. Ik zat vandaag in de H&M gids te bladeren en er stond een shirtje in waarbij ik meteen aan Thijmen moest denken. Ik zag hem zo voor me in dat shirt.

Gaat het goed met hem? Ik vind het zo'n heerlijk ventje (denkt hij vast anders over als ik hem over 10 jaar een dikke knuffel wil geven ).
Iemand uit m'n pufclun heeft haar zoontje Lemmuel genoemd, wordt straks standaard "lummel" best sneu.

Krook heb je nog m'n post gelezen over TENS? is ook nog de moeite waard denk ik en evt kun je dan nog thuis bevallen....

heb koppijn, ben ziek zwak en misselijk en tot overmaat van ramp ben ik komende donderdag jarig en wordt ik al weer 32.....blegh.
Zo, mijn werkweek zit er weer op, hoewel ik donderdag nog een dagje extra ga 'werken' zonder salaris. We gaan op schoolreis naar de Efteling en dat vind ik veel te leuk om te skippen!!! Lekker samen met mijn duo, voelt gewoon als een feestje voor onszelf, haha.

Vanochtend kwam ik even illegaal op mijn werk langs, want mijn stagiaire was les aan het geven en ik was bored....nu zal ik even uitgebreider reageren.

@Pebbles: Kreeg vandaag die H&M catalogus ook binnen. Ben benieuwd welke trui je bedoelde...ik vind dat ze vaak leuke jongenskleding hebben, meisjesdingen wat minder.

Ruben is een van de broers van Jozef (je moet toch écht eens naar de musical, haha). Met Thijmen gaat het echt super. Hij is ontzettend lief. Ik ben helemaal verliefd op hem. Het leuke is dat hij ook echt een knuffel is. Hij houdt van dicht tegen je aan zitten en als je hem een tijdje niet gezien hebt strekt hij zijn armpjes en drukt hij zijn mondje wijdopen tegen je wang, zó lief!!!

*Smelt...*

@Ringel: Lemmuel, wat een vreselijke naam is dat. Sorry, vind er echt niks moois aan. Waarom vind je het zo erg dat je jarig bent? Wees blij dat je gezond weer een jaartje ouder bent geworden, en met een tweede erbij! Genieten hoor! En lekker taart eten, haha...

@Krokus: Gelijk heb je, ik ben allebei de keren door omstandigheden in het zkh bevallen maar als ik nu weer een keer zou bevallen zou ik er direct voor kiezen. Heerlijk vond ik het. Terwijl ik voordat Jasmijn geboren was ik dat echt niet gedacht had. En ik heb bij haar bevalling pethidine gekregen, heel fijn. Bij Thijm niks, alles op eigen kracht

Ik heb zin in een herfstmeeting. Desnoods weer een high tea in Maarssen... Iemand anders ook zin? Of een mini-meeting?!!?
Mmmoi; je hebt tot Thijmen 10 maanden is kolfrecht hoor!

maar ik snap je probleem, je wilt niemand tot last zijn, kolft in je eigen tijd (is geen onderdeel van je recht!) en dan houd je helemaal geen tijd over voor je boterhammetjes of een kop koffie. Ik zie het ook bij mijn collega's en nou hadden er ook nog collega's geklaagd over dat ze het zo vervelend vonden dat ze nu een half uur moesten wachten voor ze in de kolfruimte konden. Achter de kolfruimte is nml de papieropslag..... Tja... dus nu gaan die collega's in de klas zitten; het is van de zotte vind ik... maar ja.

Grappig hoe Thijmen knuffelt! Gijs geeft op die manier zoenen (tegen je mond! zou hij daar spruw van hebben gekregen

Ringel zit niet te zeuren; 32 is piepjong mens! Als pepiet zich hier niet meer laat zien, ben ik de oudste!!!! Ik ga al richting 40 na mijn volgende verjaardag hihi.

Krook; Ruben zo heet de zoon van mijn vriendin!

Eens zien wat past nog meer bij Roan.... (in mijn woonplaats is er een familie en die hebben de volgende namen; Joan, Paoel, Roalt, Gion (Joan spreek je uit als Roan, maar dan met een J). Hun moeder was ooit (lang geleden) het liefje van mijn schoonvader... haha!

Joseph lijkt me nog steeds een goed plan; lekker in de middag en vooraf of naderhand nog gezellig ergens eten. Als ik kan, ga ik mee! (heb het druk in november/december, maar ja .. wie niet?!)

Ga mijn bed opzoeken; hier begint het managen om 6.15 als ik ga douchen... gelukkig is de man morgen thuis en kan ik "rustig" aan doen !
@Ris: O, ik was in de veronderstelling dat kolfrecht tot zes maanden was...enneh, wij hébben op school niet eens een kolfruimte. Ik kolf altijd in het huis van mijn collega. Ik ga echt niet in het lokaal zitten, veel teveel ramen en er komt veel te vaak iemand, of een leerling, binnen. Lijkt me vreselijk...

Ik ga ook opschieten. Ik wil nog in bad maar het is al best laat en dan lekker pitten...hier gelukkig morgen vrij dus rustig aan!
En ik ben nog wel bij Joseph geweest. Was me helemaal niet opgevallen dat 1 van de broers Ruben heet.

Meeting vind ik leuk, Joseph vind ik leuk.

Zolang ik kan kom ik overal wel naartoe.

Ik heb even op de site van Joseph gekeken en ik zag alleen middagvoorstellingen op za 24 en zo 25 okt en op zo 1 nov.

Avondvoorstellingen zijn rond 11 uur afgelopen en dan is het voor de meesten nog best een eind rijden in het donker.

Maar misschien dat die middagvoorstellingen dan kunnen ook al is er niet veel keuze in datums.
Ach het feit dat ik jarig ben is niet erg...ook niet dat ik 32 wordt.....ik heb er gewoon geen zin an dat er veel mensen op verschillende dagen langs komen...al die drukte...niks voor mij. Maar vooral familie (mn die van Lief) verwachten dat je toch een kratje bier (of tig!!!) neer zet en dat ze zich kunnen verlustigen aan m'n meissies.....(dit klinkt walgelijker dan het is...doel mn op schoonma) kan daar niet zo goed tegen.

HA en het voordeel van dat ik niet meer werk is dat ik ALTIJD kan! lalalalalalalala....fijn hoor.

Ik dacht altijd dat je tot de leeftijd van 9 maanden kolfrecht had.....ik vind het echt belachelijk dat er zo slecht met een recht omgesprongen wordt en dat je, je in allerlei bochten moet wringen om voldoiende drinken/eten voor je kind uit je tiet te kunnen wringen....(ben ook blij dat ik daar van af ben)

nou dta was het wel weer ff voor nu.....
Ik weet ook bijna zeker dat je 9 maanden kolfrecht hebt. Maar ik heb maar tot 5 maanden gekolfd en daarna met de voorraad gedaan tot Eva 6 maanden was. Daarna ben ik de middagvoeding voor flesvoeding gaan vervangen.

@ringel: Als je het niet wilt vieren doe je dat toch gewoon niet. Zeg je gewoon dat je het een jaartje overslaat.

Wij zijn allebei in oktober jarig en normaal vieren we het ieder apart maar ik wil het nu samen gaan vieren. Anders heb je dezelfde meute mensen 2 keer achter elkaar in huis terwijl je voor niemand echt tijd hebt.

@mmmoi: Op de allerlaatste pagina van de H&M gids staat een donkerbruin polo'tje met lange mouwen en lichtblauwe strepen.

Misschien vind jij het helemaal niks of heb je al veel van dat soort shirts maar ik moest bij dat shirt meteen aan Thijmen denken.

Floor begon vanmorgen te vertellen dat ze met Mats en de moeder van Mats en Eva in de auto was geweest en dat we naar Jasmijn en de speeltuin zijn gegaan en dat ze daar patatjes met een vorkje had gegeten.

Grappig dat ze nu ineens over de vorige meeting begint, dat had ze nog niet eerder gedaan.
Hahaha, Pebs, wat leuk van Floor dat ze dat nog weet, wijsneus hoor!!!

Mmmoi, je hebt kolfrecht to je kind 9 maanden is. Ook ik ben gestopt met kolven op het werk toen Sverre 6 maanden was. Heerlijk vond ik dacht, maar achteraf miste ik de momenten waarop ik 2 keer per dag lekker aan mijn kleintje kon denken en even kon lezen (nam altijd tijdschriften zoals Kinderen, Ouders van Nu en zo mee)

Mij lijkt het echt leuk om naar Utrecht te gaan voor Joseph, in principe kan ik alle dagen wel...
@pebbs, ik sta ook vaak verbaasd van de kleine dingetjes die Roan nog weet. Grappig is dat.

@meeting, dat wordt em voor mij niet in die periode. Ik lees de verhalen wel online!

Begin nu toch wel zin te krijgen in mijn verlof hoor. Woensdag is mijn vrije dag, maar vandaag helaas erg druk. Lief wordt nu geopereerd aan zijn elleboog. Die heb ik vanochtend naar het ziekenhuis gebracht. Mijn schoonmoeder haalt hem op. Roan wil helaas niet slapen. Heeft het afgelopen half uur al 2 poepluiers geproduceerd en staat nu te springen in zijn bed. Ik haal hem er zo maar uit en dan gaan we wel even in ons bed liggen tv kijken. Krijgt hij z'n rust ook een beetje (en ik ook, hahaha).

Vanavond even bij schoonzusje langs. Even het kleine mannetje weer bewonderen. Ze woont een straat achter ons, dus dat is lekker makkelijk.
Hier de kolfexpert en het recht op kolven... haha (die-hardkolver die ik ben). In de maand waarin je kind 10 maanden is, vervalt het recht op kolven.

Ringel; ben het met je eens. Je hebt recht op kolven en nog hoor ik aan alle kanten dat iedereen vanalles doet om de baas niet met "problemen"op te zadelen. Dus in pauzes, tussendoor, ergens in een hok, bij een collega gaan zitten. Belachelijk! Maar goed, ben blij dat ik er vanaf ben...

Krook kan me indenken dat je wel zin begint te krijgen in je verlof. Was het kleintje van je schoonzus een lieffie? Nog ffies en dan hebben jullie er een tweede bij!

Hoest met de elleboog van lief?

Joseph; ik kan op geen van de data die nu genoemd worden... Heb het druk met de fanfare en die gaat voor een stel prachtige mannen in een swingende musical...

Pebbs; wat grappig dat Floor daar nu over begint! Ella heeft het niet meer over de meeting, maar wel over andere dingen die "ooit" plaatsvonden. En dat was altijd "sisseren"; ook zo grappig!

Ga koffie drinken (Nespresso!!!) met chocola erbij. Ben al keilang ongesteld en heb nog geen stukkie chocola gehad; schandalig!
Floor had het ook nog niet eerder over de meeting gehad. Nu ineens uit het niks begon ze er over dat ze met Mats in de auto zat. Ik dacht eerst dat ze het over de creche had omdat daar ook een Mats zit maar toen ze over Jasmijn en de speeltuin begon begreep ik wat ze bedoelde.
hoi meiden, drukdruk hier, dit weekend een weekendje weg (is overigens Meerdal in Limburg geworden, leuk!) en morgen naar de Efteling met schoolreis. Alles dus klaarleggen en inpakken en was wegwerken etc.etc. Later misschien nog meer (morgenavond) en anders sowieso maandag weer!
@mmmoi: het Meerdal is leuk! Ben ik toen ik een jaar of 11 was geweest. Veel plezier morgen in de Efteling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven