VRLK
dinsdag 15 september 2009 om 14:11
dinsdag 15 september 2009 om 14:12
Een spijkerbroek bij de WE kost ¤ 5,99.
En ook nog een andere aanbieding, met 2 broeken (spijker of soort kakibroeken, ook heel leuk) voor ¤ 29,95.
Boef is al voorzien, maar ik heb gewoon een paar broeken heel erg op de groei gekocht voor hem. Spijkerbroeken kunnen immers altijd.
WE rules, ik vind het echt een topzaak. Enige is dat hun spijkerbroeken heel groot vallen (Boef draagt nu normaal maat 110/116, maar bij de WE spijkerbroek maat 104), maar als je dat weet is het geen enkel probleem. En met smalle billen en heupen zeer goede modellen, vergelijkbaar met Mexx.
En ook nog een andere aanbieding, met 2 broeken (spijker of soort kakibroeken, ook heel leuk) voor ¤ 29,95.
Boef is al voorzien, maar ik heb gewoon een paar broeken heel erg op de groei gekocht voor hem. Spijkerbroeken kunnen immers altijd.
WE rules, ik vind het echt een topzaak. Enige is dat hun spijkerbroeken heel groot vallen (Boef draagt nu normaal maat 110/116, maar bij de WE spijkerbroek maat 104), maar als je dat weet is het geen enkel probleem. En met smalle billen en heupen zeer goede modellen, vergelijkbaar met Mexx.

dinsdag 15 september 2009 om 14:34
Hmm, ik lees even mee. Broeken gaan hier bij zoon namelijk gemiddeld een week of 6 mee, dan is hij er op zijn knieën doorheen. Geen flauw idee wat het jong doet overdag op school, maar zijn broeken kunnen er niet tegen. Zomer was ideaal met korte broeken, maar ook hier een gegroeide zoon, dus ik moet weer eens gaan shoppen (helaas niet mijn hobby). Maar gezien de prijs moet ik maar eens langs de WE denk ik.
dinsdag 15 september 2009 om 14:35
Ah, bedankt voor de tip Wind. Pebbeltjes zijn naar school in lange broek met doorgesleten knieën. Best armoedig. Hema dus. Zal van de week eens kijken.
Ik ga mijn hyves account verwijderen. Doe er niets mee en heb ook geen zin dat mensen uit nieuwgierigheid bij mij zitten te kijken. Eigenlijk is het allemaal flauwekul.
Heb nog geen muffin gebakken, want geen boter. Ga ik nu halen, en boodschappen ook en dan Pebbeltjes uit school en bakken bakken bakken.
Ga vanavond aardappels, bloemkool, kaassausje en saucijs eten.
Ik ga mijn hyves account verwijderen. Doe er niets mee en heb ook geen zin dat mensen uit nieuwgierigheid bij mij zitten te kijken. Eigenlijk is het allemaal flauwekul.
Heb nog geen muffin gebakken, want geen boter. Ga ik nu halen, en boodschappen ook en dan Pebbeltjes uit school en bakken bakken bakken.
Ga vanavond aardappels, bloemkool, kaassausje en saucijs eten.
dinsdag 15 september 2009 om 14:41
Spijkerbroeken 5,99 bij WE (ik heb echt 1,5 pagina berichten gemist...).? Ben erg te spreken over pasvorm bij WE aangezien Pebbeltjes smal zijn en kleine kontjes hebben. H&M broeken vind ik lelijk. Of te wijd van boven, of skinny beneden, of met vieze wassing of voorgesleten vouwen en plekken. Ik wil de broeken gewoon een beetje baggy en recht of zelfs iets uitlopend. Qua kwaliteit gaan hier alle broeken gewoon kapot, al heel lang en nog steeds (GP is bijna 8). En ik vind 25-30 euro wel een beetje het maximum voor een broek.
En nu moet ik opschieten!
En nu moet ik opschieten!
dinsdag 15 september 2009 om 14:41
Ideaal hé die zomer, Anky? Ipv gaten in hun kostbare broeken dan gaten in hun knieen. Ach, ze voelen even wat, maar kost geen geld Grappie hé!
Pebbles, ik heb een maand ofzo geleden ook op het punt gestaan mijn account op Hyves te verwijderen. Grbuik het amper en vond het ineens maar een kinderachtig iets. Alleen kon ik de verwijderfunctie niet vinden en dus sta ik er nog op.
Pebbles, ik heb een maand ofzo geleden ook op het punt gestaan mijn account op Hyves te verwijderen. Grbuik het amper en vond het ineens maar een kinderachtig iets. Alleen kon ik de verwijderfunctie niet vinden en dus sta ik er nog op.

dinsdag 15 september 2009 om 14:46
Buiten het feit dat korte broeken minder gauw kapot gaan kunnen ze ze ook veel langer aan. Zoon paste van de zomer zijn korte broeken maat 86 en 92 nog aan .
Oei Pebbles, je stelt me niet echt gerust: dat wordt dus nog heel lang heel veel broeken kopen . En zoon is dus ook in doorgesleten broek naar school, gelukkig ben ik niet de enige.
Oei Pebbles, je stelt me niet echt gerust: dat wordt dus nog heel lang heel veel broeken kopen . En zoon is dus ook in doorgesleten broek naar school, gelukkig ben ik niet de enige.
dinsdag 15 september 2009 om 14:47
Ik was dat met de WE. Ben twee keer terug geweest. 1 keer met een winterjas waarbij thuis direct een drukknoop van kapot ging, en 1 keer met een spijkerbroek waar de knoop van stukging.
En heb een keer een shirt gehad dat heel snel verwassen was. Ik zal niet snel meer iets daar kopen voor Schorrie, of het moet echt heel bijzonder zijn.
Verder wil ik spijkerbroeken niet in 1 model maar graag wat afwisseling. Baggy vind ik erg leuk staan bij Schorrie (vandaag heeft hij een leuke aan ) maar recht ook goed. Ik wil max. 20 euro aan een spijkerbroek uitgeven maar dat zal wel steeds moeilijker worden, hoe ouder hij wordt.
Overigens heb ik een keer een Vingino spijkerbroek gekregen en die ging wel echt heeeel lang mee. Van omgevouwen pijpen tot bijna hoogwater. Toen was hij wel echt op maar die deed het echt lang.
En heb een keer een shirt gehad dat heel snel verwassen was. Ik zal niet snel meer iets daar kopen voor Schorrie, of het moet echt heel bijzonder zijn.
Verder wil ik spijkerbroeken niet in 1 model maar graag wat afwisseling. Baggy vind ik erg leuk staan bij Schorrie (vandaag heeft hij een leuke aan ) maar recht ook goed. Ik wil max. 20 euro aan een spijkerbroek uitgeven maar dat zal wel steeds moeilijker worden, hoe ouder hij wordt.
Overigens heb ik een keer een Vingino spijkerbroek gekregen en die ging wel echt heeeel lang mee. Van omgevouwen pijpen tot bijna hoogwater. Toen was hij wel echt op maar die deed het echt lang.

dinsdag 15 september 2009 om 14:51
Vingino vind ik heel mooi, maar echt te duur (krijgen is natuurlijk wel erg leuk). Ik vind kwaliteit sowieso erg wisselend. Ik had pas een leuke halflange broek van de Hema (waar ik normaal goede ervaringen mee heb). Waren de knieën na 1 keer buitenspelen al doorgesleten . Nou was broek ook maar 3 euro, maar toch...
dinsdag 15 september 2009 om 14:58
Vingino vind ik ook prachtig, maar wel erg duur. Zit een gave outlet toko hier ergens op industrieterrein in Neverland, maar die verkopen Vingino alleen vanaf maat 122. Dus nog even wachten. En dan echt de goede prijzen. Want als ik al die verhalen zo lees over slijtende broeken, dan vind ik het ook niet echt nodig, zulk duur spul. Vent stond van de week te kwijlen bij Mexxspijkerbroek die ik op zicht voor boef had meegenomen. Kostte E34,95. Maar toen ik hem blind de modellen liet zien (alles door elkaar), haalde hij de Mexx er gewoon niet eens uit en vond hij die op een na het minst leuk . Dat zegt genoeg. En verder bij WE zelfde overwegingen als Peb.
anoniem_38830 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 14:58
Reden: onleesbaar woord
Reden: onleesbaar woord
% gewijzigd
dinsdag 15 september 2009 om 15:06
Ik koop voor Dim vaak spijkerbroeken bij de Bijenkorf. Ik geloof dat dat merk Vintage heet. Echt super, hij is zo'n skinny willy, en die broeken vallen mooi smal en gaan lang mee (Sum draagt ze ook nog). En rond de 30 euro, dus prima voor broeken die lang meegaan. En Name-it ook erg tevreden over, ook mooi smalle modelletjes en goede prijs. Hema vind ik meestal wijde hobbezakken waar mijn sprinkhaantjes in verdwijnen, en H&M eigenlijk altijd lelijk. Maar nu dus een suoperleuke broek voor Dim gekocht, beetje skinny en met stoere naden, maar nu al stuk. En voor Sum een heel straight model, maar mooie donkere kleur, en die doet het nog. Dus ben benieuwd.
Vanaf welke maat gaat WE? En is dat altijd, 6 euro voor een spijkerbroek? Of nu tijdelijke aanbieding?
Vanaf welke maat gaat WE? En is dat altijd, 6 euro voor een spijkerbroek? Of nu tijdelijke aanbieding?
dinsdag 15 september 2009 om 16:03
Die HEMA broeken die ik heb zijn niet wijd. Schorrie is niet smal en bij hem twijfelde ik of ik ze niet te smallig vond. Ik denk echt dat het met het model te maken heeft en met de vorm van het kind. Want mijn Schorrie heeft dus vaak H&M spijkerbroeken aan en ziet er gewoon heel leuk uit. Vind ik dan .
Er speelt hier nu een jongetje, ik kan daar zo van genieten. Wat die kinderen tegen elkaar zeggen! Bij alles denk ik: dat moet ik onthouden om aan de moeder te vertellen.
En mijn huis ruikt en is schoon. Fijn, een hulp. Ik ben gelijk geïnspireerd om een en ander verder op te ruimen. Zo hoort het.
O, nu hebben ze ruzie.....
Er speelt hier nu een jongetje, ik kan daar zo van genieten. Wat die kinderen tegen elkaar zeggen! Bij alles denk ik: dat moet ik onthouden om aan de moeder te vertellen.
En mijn huis ruikt en is schoon. Fijn, een hulp. Ik ben gelijk geïnspireerd om een en ander verder op te ruimen. Zo hoort het.
O, nu hebben ze ruzie.....
dinsdag 15 september 2009 om 16:22
Pebbeltjes hebben ook altijd wel H&M spijkerbroeken gehad hoor, maar is altijd zoeken naar goed model. En gisteren was het allemaal niets vond ik.
Ik dact dat de broeken van WE normaal ook wel zo rond de 25-30 euro kosten. En GP heeft nu maat 140 of zelfs 146 nodig en dat is diurect een hogere prijsklasse.
Ik zal zaterdag wat ik nog heb liggen aan te kleine kleren meenemen voor die of gene. Weet niet welke maat Schorrie, KW en KK nu hebben, maar een jaar jonger dan KP dusmisschien past het nog. En anders voor Japie of Nano. Ga het echt geen 6 jaar bewaren voor de nieuwe Pebbel. Dan is het ook allemaal wel wat gedateerd denk ik, en misschien bewaar ik dingen waar ik echt weg van ben alsnog wel.
Ik dact dat de broeken van WE normaal ook wel zo rond de 25-30 euro kosten. En GP heeft nu maat 140 of zelfs 146 nodig en dat is diurect een hogere prijsklasse.
Ik zal zaterdag wat ik nog heb liggen aan te kleine kleren meenemen voor die of gene. Weet niet welke maat Schorrie, KW en KK nu hebben, maar een jaar jonger dan KP dusmisschien past het nog. En anders voor Japie of Nano. Ga het echt geen 6 jaar bewaren voor de nieuwe Pebbel. Dan is het ook allemaal wel wat gedateerd denk ik, en misschien bewaar ik dingen waar ik echt weg van ben alsnog wel.
dinsdag 15 september 2009 om 16:26