Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
@Xasi: Weet ik wel! :-)
yaelle gelukkig maar! Ik dacht al dat ik mijn voorlichtingsboeken naar je toe moest gaan sturen

Hmmm Jowelli ik wil graag overtuigd zijn, maar het wil nog niet echt lukken.....maar het valt je iig mee, dat scheelt. Want als ik die verhalen van Akka hoor......brrrrrr nee niks voor mij
Gelukkig maar Yaelle... Toch nog een kansje...

@Akka, waar heb je die pillen gekocht? Die ga ik zelf wel even halen hoor... baat het niet dan schaadt het niet...

@Muca, ben je zo verkouden? Beterschap!

@Poes, hoe zijn de foto's geworden? Vriendin van me gaat dat ook doen en die had het over muisjes die op de buik worden gestrooid, dat lijkt me zo leuk!
@ Xasi, ik heb een standaardcursus en degene die les geeft zo op het 1e gezicht een pittige tante. Je hebt volgens zoveel verschilende soorten cursussen.
@Akka, wat vervelend dat je allergisch bent voor dat draad. Maar goed olie smeren dan om het uitscheuren te voorkomen... En anders? Zijn er alternatieven om te hechten? Jawel toch zeker? Mn collega's hebben wel wat in de gaten maar ik zeg gewoon dat ik ziek ben, al het hele weekend trouwens want ik moest natuurlijk zondag de 10 km rennen! haha. Dus dat smoesje werkt nu wel!! Ik zie er namelijk echt niet uit gewoon, haha!
Whaaa!!! ik lees dat de bevallingsverhalen beginnen te komen!!

Inscheuren, uitscheuren, hechten.

"lalalalalalalalalalalaaaaaa"!

*vingers in mn oren, ogen stijf dicht*

Ik steek mijn kop alvast in het zand!!
Ik ga heus niet inscheuren. Ik doe gewoon even van 'ploep' en dan is de baby er.
Hoi lieve meiden. Heb alles steeds bijgelezen maar ben continu zo moe!! Heb geen fut. Ook steeds misselijk en buikkrampjes. Beetje grieperig nog denk ik. op werk ook megadruk. Ik reageer later op iedereen.

Sterkte ugg. Hoop dat je misselijkheid snel weer overgaat.

Akka/poes: jullie gaan gewoon allebei een 'ploep bvallling' krijgen. Niks geen scheuren en hechtingen. Die pireneumzalf schijnt niet te helpen... Ik ken iemand die 2 mnd braaf had gesmeerd, maar toch geen succes had...
@FM: zou er niet iets anders aan de hand kunnen zijn? Of mis ik belangrijke details waaruit blijkt dat het niet iets leuks kan zijn? 23e afwachten zie ik in de tabel...

@ugg: ja ben behoorlijk verkouden en had ook ineens een superhoge hartslag. Maar geen koorts, dus geen mexicaanse griep ga ik maar van uit!

@beb: ja, de verhalen zijn het ergste nog niet...

@pufcursus discussies: ik had er ook niet zo'n trek in, maar... ik ben ook wel benieuwd naar wat me allemaal te wachten staat bevallingstechnisch zeg maar. en met groepje zwangeren wekelijks bijeenkomen is ook wel leuk. Alleen bij ons zit er 10 weken tussen de eerste en de laatste - best veel (van de 6 meiden)..
quote:yaelle2 schreef op 15 september 2009 @ 14:55:

@Akka: Nee.... Ik daar in tegen wel
quote:muca schreef op 15 september 2009 @ 14:57:

@akka: je mag toch zeker wel een beetje zwaar worden, zo tegen het einde van je zwangerschap? Vervelend lijkt van dat hechten, wat gaan ze dan doen?

Pfff, snotverkouden en hoogzwanger is ook niet zo'n fijne combi!

Een beetje niet nee, maar ik ben echt al VEEL aangekomen. Ik schrik als ik mezelf in de spiegel zie... krijg echt een dikke kop zeg!

Ze ging met haar collega's over het hechten hebben. Ik ga sowieso aan HA vragen of ik meteen al antibiotica krijg, mocht ik gehecht worden.

Hier ook verkouden, irritant he!
quote:xasi schreef op 15 september 2009 @ 14:56:

Akka olie??? smeren?? hmmmmm apart..

Tja, Weleda heeft er zelf speciaal olietje voor (wat ik uiteraard meteen heb aangeschaft)

Je hebt dat boek van Claudia de Breij niet gelezen he? Zij smeerde ook braaf..... (en heeft niet geholpen!)
quote:Bebje schreef op 15 september 2009 @ 17:26:

Whaaa!!! ik lees dat de bevallingsverhalen beginnen te komen!!

Inscheuren, uitscheuren, hechten.

"lalalalalalalalalalalaaaaaa"!

*vingers in mn oren, ogen stijf dicht*

Ik steek mijn kop alvast in het zand!!
Bebje: even niet lezen!!

@Ugg: Helaas, als je scheurt moet er gehecht worden. Anders groeit het niet mooi dicht. En we willen natuurlijk wel een mooie doos!

(Bij de meeste eerste bevallingen is er altijd wel een klein scheurtje... )
Waar IS iedereen???

@FM: nog last van je griepje? Laat je lekker verwennen door je lief!

En inderdaad, ik ploep ons meisje er zo uit!
Wat een rust hier!

Alleen Akka is er met enge verhalen...

Ik ga zo lekker in bad en naar bed! MOE!!! Ik ga er van uit dat dat door de lange dagen komt met werken en klussen en klussen en klussen. Maar het kan natuurlijk ook een kwaaltje zijn! Joehoe! Ik wil ook een kwaaltje!!

Hoe lang zal ik dat nog hopen? Als ze eenmaal echt toeslaan heb ik denk ik wel spijt... Maar anders blijft het zo onwerkelijk!

Ben nog steeds bij elk wc-bezoek opgelucht dat er geen bloed is! Ben benieuwd wanneer de werkelijkheid toeslaat...

Truste allemaal!
speciaal voor bebje en akka foto's op internet

bebje vraag je echt hier om???

misselijk

overgeven

moe

moe

moe

moe

honger

niet kunnen eten

brandend maagzuur

pukkels

opgeblazen handen

opgeblazen voeten

urine verlies

lekkende tieten

buikpijn

rugpijn

hoofdpijn

kramp

slapeloze nachten

rusteloze benen

sexloos leven

Dames volgens mij heb ik alle kwaaltjes van dit forum zo een beetje gehad, maar mocht iemand nog een aanvulling hebben voor Bebje....

Fm dat klinkt toch wel veel beloven bij jou...spannend!! Hoe lang moet je nog wachten tot we kunnen gaan testen?????????

(lekker voorbarig misschien, maar ik voel wat aan mn (vrucht) water haha)
quote:xasi schreef op 15 september 2009 @ 23:53:

bebje vraag je echt hier om???

misselijk

overgeven

moe

moe

moe

moe

honger

niet kunnen eten

brandend maagzuur

pukkels

opgeblazen handen

opgeblazen voeten

urine verlies

lekkende tieten

buikpijn

rugpijn

hoofdpijn

kramp

slapeloze nachten

rusteloze benen

sexloos leven

Dames volgens mij heb ik alle kwaaltjes van dit forum zo een beetje gehad, maar mocht iemand nog een aanvulling hebben voor Bebje....

Smakelijke aanvulling op deze vroege morgen... speciaal voor Bebje

Obstipatie (of het tegenover gestelde)

Aambeien

Schimmelinfectie

huilbuien

bandenpijn

onverklaarbare buikpijn

winderigheid

chaggerijnig

Maar emotionele geluksmomentjes als je naar het wiegje staat te kijken zijn er ook.... die wegen wel op tegen de kwaaltjes.
@FM: Hoe voel je je FM? Wat denk je... griepje? Of toch iets anders? <hoop hoop hoop>
Meiden, ik kan niet slapen!

Ben overdag zooooooooo moe, maar heb vannacht nog geen 5 uur geslapen. (komt deels door verkoudheid denk ik) (Heb m'n boek al bijna uit) En tis nu alweer 7 uur zie ik, dus die @#@$bouwvakkers gaan zo weer beginnen.... pfff.

Ugg: hoe is Stieg Larsson? De winkels liggen er vol mee, aanrader?

Gistermiddag hebben we trouwens intake van de kwaamzorg gehad. Was leuk! Mevrouw was heel aardig en gezellig, ik zie het helemaal zitten!

Baby! Wanneer kom je?
@Bebje: het werd bij mij een stuk echter na de eerste echo. En bij de 2e echo werd het weer wat echter. (Ik heb het lange tijd heel onwerkelijk gevonden. Ik zwanger?? terwijl ik echt non-stop misselijk was!)
Soory!!!

Ik zal nooit meer klagen over kwaaltjes!!!

En ik ga hopen dat ik de mazzel blijf hebben dat ik kwaaltjesvrij ben...
Idd Beb, hoop maar dat je geen last krijgt! Maar de bevestiging is natuurlijk in het begin wel ff fijn... Ik voel me vandaag iets beter. Wel misselijk maar niet steeds het gevoel dat ik moet kotsen! En vanmorgen in de trein bedacht ik me dat ik niet moet zeiken, mss maak ik dit maar 1 x mee in mn leven dus niet zeuren...

Tuurlijk Akka, jij ploept haar er zo uit! En nog niet begonnen in Stieg ben nu nog bezig in Suezkade van Jan Siemerink. Wat klote dat je niet kan slapen! En wat zijn de bouwvakkers aan het doen? Heb ik iets gemist? Vind je het niet eng en raar dat de baby nu ieder moment kan komen? Fijn dat de intake leuk was!

Mijn collega is niet ingescheurd... het kan dus wel... dus ik hou hoop!
@Xasi, God, die lijst, de moed zakt me in mn schoenen...
Overmorgen echo!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven