**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Fijn, Choca, dat het allemaal goed gaat (op het dag/nachtritme na, maar ja dat zou wel heel snel zijn hè, hahaha).

O ja, Bieteltje, de eerste prikken. Ik was zo blij dat ik met nr 1 net achter de rug had en nu begint het weer van voren af aan. Overigens had mijn zoontje er helemaal geen last van, maar was het meer zijn normaal zo nuchtere moeder die het vervelend vond!

Minie, je bent zo jong als je je voelt toch. Dus als jij jezelf onder de jeugd schaart, prima

Had een van de reeds bevallen dames nog een antwoord op mijn vraag hoe je aan het formulier van de hielprik komt? Anders zo maar even googlen.
Sax: ik heb dat formulier van de VK gehad een tijdje terug. Ik heb geen idee hoe jij er dan aan zou moeten komen. Misschien de gyn??? Of navragen bij de kraamhulp?

Choca vanuit het mooie Breda Klinkt goed allemaal. Ben redelijk jaloers hahahahaha.. Wel positief hoor!
Het mooie is: de gyn weet het niet, hahaha!
Lieve meiden,

Vannacht om 00.56u is onze zoon Finn na een heftige bevalling geboren. Hij weegt 3825 gram en is kerngezond.

Morgen ga ik even bijlezen en het hele verhaal schrijven.

Liefs een trotse mama
Van harte gefeliciteerd Kwimmie!!!!!!!!!! Leuke naam
O, ik zie nu pas dat het een heftige bevalling was! Ik hoop dat het nu goed met je gaat!
Hey Kwimmie!!! Gefeliciteerd met Finn.. Inderdaad een leuke naam hahahahah

Ben benieuwd naar je verhaal. Hoop dat je je nu goed voelt en lekker met Finn aan het kroelen bent.
Van harte gefeliciteerd Kwimmie!!

Hopelijk gaat nu alles goed met jou en Finn, ben benieuwd naar je verhaal, maar rust eerst maar lekker uit.
Kwimmie gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je verhaal. Geniet van je kleine man, eindelijk is hij er dan!
Wie o wie zou de volgende zijn...? Volgens het schema Linda. Nou ik ben benieuwd. Moet zeggen dat ik er mentaal ook wel klaar voor ben maar de baby tja die heeft het volgens mij nog erg naar haar zin daar in mijn buik.

Vannacht weer van 2 tot 5 uur lopen spoken, pff ben zo klaar met die slapeloosheid. Is dit de manier van je lichaam om zich voor te bereiden op de gebroken nachten die straks komen?

Vanmiddag weer een afspraak bij de gyn. Ben benieuwd wat ze nu weer gaan zeggen over de indaling.
Kwimmie van harte gefelciteerd met de geboorte van Finn! Hoop dat alles goed met jullie gaat. Inderdaad een hele mooie naam (stond hier ook hoog op de lijst ).

Hier weer een redelijke nacht. Voor de rest alles rustig. Vervelend he visje die nachten dat je rond loopt te spoken. Jammer genoeg ken ik het maar al te goed.

Ga nu gauw douchen en naar VK. Straks weer terug en lees ik alles op mijn gemakkie even terug.
Goedemorgen.. Hier ook weer niks... heerlijk geslapen eigenlijk

Ga zo maar lekker met een vriendin koffie drinken en een beetje winkelen, een zwanger mens moet wat he?!

Nou Linda.... jij bent aan de beurt
Gefeliciteerd Kwimmie!!!

En wat een leuke naam, lekker stoer en kort!

Hopelijk lig je nu ondanks heftige bevalling lekker te genieten!

Moet nu stoppen: krijg ontbijt op bed
kwimmie van harte gefeliciteerd!!! Rust maar goed uit! We zijn nieuwschierig naar hoe het allemaal gegaan is..

Ja nu ben ik...ik ben dr klaar mee...Laat maar komen!!

Gister heerlijk uiteten geweest voor de verjaardag van mijn zus...zo naar de vk...ben vandaag 39.6....wil ook niet overlopen...de baby zit nu echt in de weg....of een voet tussen mijn ribben ofzo...

choca: ontbijt op bed?? heerlijk!!

tot later!

x
Linda, jij vandaag en ik morgen? Ik ben er ook helemaal klaar mee!!!

Dat gevoel dat het allemaal niet meer past kent iedereen inmiddels denk ik. Van de zwangerschap van mijn zoon heb ik altijd een beurs gevoel overgehouden t.h.v. mijn middenrif aan de rechterkant. Zelfs na 1 jaar nog! Als ik daar dan met mijn hand overheen ging, voelde het aan als een blauw plek. En nu ligt nr. 2 zich daar lekker tegen af te zetten

's Avonds is het ook oorlog in mijn buik. Ik weet niet wat hij/zij probeert, maar het is niet fijn!

Zo genoeg geklaagd. Eigenlijk moet ik nog even van dit gevoel genieten, omdat het echt de laatste keer is.

Vanavond eerst een vergadering met collega's en daarna weer repeteren met de big band. Mijn avond is dus goed gevuld, maar wat ik nu toch overdag weer moet gaan doen?!

Morgenochtend weer iets nuttigs te doen: bezoekje aan de gyn. Sta ik zo weer buiten, maar meestal zit je vantevoren drie kwartier te wachten. Ben benieuwd of hij gaat checken of mijn baarmoedermond al verstreken is.
Krijjg net een berichtje van mijn reiki (jajajajaja.... ben zo nuchter als een tl-lamp, maar het is mijn vriendin dus geloof ik haar en de ellende is dat tot nu toe alles klopte). De baby komt eraan. En ze raadde de eerse letter van zijn naam ook al.... Rond het weekend komt hij! We zullen zien
Denk erom, Lieselotje, niet voorkruipen!!! Nee hoor, ik gun het je van harte. Zullen we afspreken dat we dan gewoon allemaal dit weekend bevallen?

Balen: met de band meerepeteren gaat niet door vanavond. De vaste saxofonist is eerder terug in Nederland dan gepland en kan dus zelf meespelen. Ik was zo van plan dat kind er vanavond eens even uit te blazen!
Ow yes.......... in dit geval ben ik heel gemeen. Ik kruip rustig voor hahahahahah

Maar dit weekend is wel leuk. zondag is 20-09-2009!

Zal ik effe meeblazen met je

Kreeg net een heel eng gevoel in mijn buik bij de kassa van de AH. De mevrouw achter mij wilde mij geljk naar huis brengen. hoefde niet, want ik woon er recht tegenover. Was geen kramp ofzo maar meer alsof er een zenuw geraakt werd ofzo..
saxmania: deal!! Ik ken dat gevoel van die beurse plek ook. heb hem links zitten...wordt echt niet minder, maar twijfel of de kleine er steeds tegenaan zit...gewoon een erg zere huid daar. hoop dat het minder wordt na de bevalling.

lekker om er even uit te zijn...voel me een echte huismus nu.

lieselotje: jij bent nog niet aan de beurt....dus wij gaan je nog voor voor het weekend. allemaal???

kan best hoor dat de kleine even tegen een zenuw aanzit...

x
Hier meldt zich nog iemand die er helemaal klaar mee is! Heb zo'n pijn in mijn rug dat ik vandaag bijna niet uit de voeten kan. Dus ik ga met jullie mee en ook dit weekend bevallen

He bah Lieselotje dat klinkt naar. Gaat het nu weer beter? Je vriendin tot dusver altijd gelijk? Dan moet het haast wel gaan gebeuren. Ik gun het je hoor,maar wil zelf ook wel. En dan ga je inderdaad voor 20-09-09. Zou echt gaaf zijn.

Wat jammer dat je avondje niet doorgaat Sax. Was wel even lekker geweest denk ik. Nu je avond anders invullen.

Choca lekker van je ontbijtje genoten? Lekker verwend worden hoor.

Hoop voor je dat je niet gaat overlopen Linda. Wil ik heul stiekem ook niet, maar houdt ook mijn hart vast.

Vanochtend bij VK geweest. Alles was weer goed, alleen is mijn bloeddruk wel iets opgelopen. Niet verontrustend, maar volgens haar nog meer rusten. Pffff en ik doe al zo weinig.

Voor de rest een saaie dag vandaag. Weinig te doen. Ga maar een beetje rommelen in huis.
Yeahhhh Kwimmie! Van harte gefeliciteerd met Finn, een heerlijke stoere naam. Vind het zo leuk al die lekker normale stoere namen. Hoop dat alles goed met jullie gaat en laat je maar even lekker verwennen.

Lieselotje: Getver, had je dat nog nooit eerder gevoeld? Bij twijfel gewoon de vk bellen hoor. Enne een massale weekend bevalling....ik zeg DOEN! Wij hebben dan onze kraamborrel, dus zal al het bezoek (toch gauw 75 man) oproepen tot een collectieve weeëndans. nou dat moet dan tpch wel helpen.

Oh Sax: mbt de hielprik, zodra de baby bij de gemeente is aangegeven geven zij de geboorte aan allerlei instanties door en dan belt de hielprilheks vanzelf voor een afspraak, meestal komt ze zo rond de 5e dag. Hier hadden we dezelfde heks als bij zoon 1 en ik vond haar weer niet aardig (tja...) Moesten we bij zoon 1 juist het voetje voorverwarmen (dan hoeven ze niet te stuwen) mocht het nu niet. Lekker maling aangehad en voorverwarmd en dus zijn wij nu vrienden voor het leven haha.

Minni: 23, mmmmmmmm dat kan nog net. Zodra je de 30 voorbij bent dan mag je je definitief onder de ouderen rekenen, dat is het moment waarop men u gaat zeggen, je in een andere (lees: anti rimel)categorie gezichtscreme gaat vallen en vooral het moment waarop de aftakeling definietief begint wahhhhhhhaaaaaaaaaa Niet echt hoor. Het is zoals Sax zegt je bent zo oud/jong als je je voelt.

Hier nu een heerlijke rust in huis. De jongens slapen allebei en dus is het even me-tijd, met thee en speculaas hihi. Pas alweer in mijn oude spijkerbroek, maar moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat relaxt ademhalen dan geen prioriteit moet hebben (oftwel nog een tikkie strak) maar volgende week gaat het zeker lukken.

Vanochtend een hele onderneming, oudste moest naar de kapper. Haar hing ver over zijn oren (wat te merken was aan zijn luisterend vermogen). En hij was daar toch een partij zoet! Heel stil zitten, ondertussen tv kijken en mama lekker op haar gemak een spijkerbroek voor hem scoren (kapper zit in een kinderkledingwinkel met speelhoek, dus das lekker makkelijk) Maar mijn god, oudste in de buggy (had nog geen zin om de phil & ted mee te sjouwen) en jongste in de sling, heel wat bekijks en ik voelde mij heel stoer zo een krappe twee weken na het werpen maar weer mooi op pad.

Nou, ga nu echt even aan de thee, tot later!
We willen graag verse foto's bieteltje. Vooral met die sling! Is dat zo'n enorme sjaal die je alle kanten op kan binden? Die vind ik ook leuk, maar heb me daar niet zo in verdiept. Ik heb een shelter lodge bij mijn abonnement van de Kinderen gekregen.

Jij hebt wel snel een kraamborrel zeg! Ruim 2 weken na de bevalling?? Ik had het ook wel gewild, maar manlief niet. Die had bedacht dat toch de mensen wel zouden komen voor de kraamborrel en de rest die we fatsoenshalve een kaart sturen houden we een beetje af hahahahahaha.
O wat klinkt dat heerlijk Bieteltje en ik vind je ook stoer hoor. Na 2 weken al zo'n onderneming. Vind je schrijfstijl trouwens ook erg leuk om te lezen :-)

Hoe gaat het nu Lieselotje?

Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal niets anders dan een kinderwagen. Ook helemaal niet aan gedacht. Sling, shelter lodge? Kan iemand mij dat vertellen? Word nu ook nieuwsgierig.
Shelter lodge is een soort hangmatje wat je om je nek hangt (klinkt dat stom eigenlijk hahaha)

Sling weet ik ook niet precies.

Voel niks hoor! Afwachten maar ....
Hoi dames. Even een kort berichtje van mij vanuit het ziekenhuis. Hoera voor de iPhone. Vanmorgen verloor ik ineens veel bloed en moest daarom gelijk naar het ziekenhuis. Daar verloor ik op de trap ineens een plens water. Na onderzoek bleek ik een scheur hoog in de vliezen te hebben en 1 cm ontsluiting. Mocht naar huis omdat ik nog genoeg vruchtwater had. Wij gingen koffie drinken voordat we naar huis gingen en daar verloor ik weer een plens water. Ben nu dus weer in het ziekenhuis en wacht op meer nieuws. Spannend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven