**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
He Visje voordringen? Wat ongelooflijk spannend dit. Ik hoop voor je dat het doorzet en wens je alvast heel veel succes! Hoop dat je ons op de hoogte kunt houden.

Haha klinkt inderdaad erg vreemd Lieselotje. Kan me er geen voorstelling van maken. Eens even googlen.
Visje.. spannend! Hou ons vooral op de hoogte. Zal in ieder geval binnen 24 uur zijn. Succes
visje wat spannend!!!
Even een update van mij. Nog steeds geen weeën. Moet wel in het ziekenhuis blijven. Morgenochtend als ik dan nog geen weeën heb wordt ik pas ingeleid, ze willen eerst aankijken of het natuurlijk op gang komt. Iedereen duimen dus dat het vandaag doorzet. Ik hou jullie op de hoogte.
We hebben een officiële voorkruiper lees ik nu Wacht dan toch maar tot morgen Visje. Ik vind vrijdag bij het weekend horen en dan hou je je toch nog aan de afspraak om in het weekend te bevallen met zijn allen.

Goh, wat zal het komend weekend rustig zijn op het forum.....
Hoera Kwimmie!! Gefeliciteerd met jullie zoon !! Hoop dat alles goed met jullie gaat, rustig aan en genieten!
En Visje wat spannend, zet hem op meid!!

Hier ook beurse ribben, kleine krampjes en verder heel erg lui...
Zwangerschapsdementie.... morgen is het natuurlijk donderdag en geen vrijdag. Nou, als je nou morgen aan het einde van de midda/begin van de avond bevalt rekenen we het tot een lang weekend, Visje!
ik ga mijn best doen saxmania. Voorlopig nog aardig rustig in mijn buik. Ontzettend saai hier in het ziekenhuis. Hopelijk zetten de weeën snel door hoor, want hier wil ik niet lang blijven.

Sorry voor het voorpiepen
Succes Visje!!! Hoop voor jou dat de weeën vanzelf gaan komen! En anders inleiden en meestal krijg je dan wel pijnstilling (tenminste dat hebben meeste ingeleide vriendinnen gehad) erbij! Ik zal voor je duimen!

Stoer hoor Bieteltje! Lijkt me ook lekker om straks weer vanalles te doen en buiten te zijn! Ben nog niet buiten geweest, alleen toen ik van ziekenhuis thuiskwam... Maar morgen of vrijdag wil ik toch wel weer eens een blokje omgaan! Morgen eens kijken of de kraamhulp dat ook een goed plan vindt. Echt een schat van een vrouw onze kraamhulp

Vraagje: weet iemand nog een leuk origineel bedankje voor de kraamhulp?
kwimmie gefeliciteerd met je zoon! leuk hoor!

en visje, zet 'm op meid, ik hoop dat jij je dochter ook snel in je armen houdt.

en rest ook natuurlijk, 't kan nu bij niemand van jullie nog erg lang gaan duren, ik hou 't in de gaten hoor!
@ Choca: wij hadden een kraam die nogal van lekker eten hield. Voorhaar hebben we een 8 delig tapassetje gekocht bij de marskramer en een mooie bos bloemen. Ze was er helemaal blij mee.

@ Kwimmie: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Finn! Hele mooie naam!!! Ik wou onze zoon ook zo noemen, maar man was het er niet meer eens, tja, en dan kies je toch iets anders...

@ Visje: zet 'm op. Een hele voorspoedige bevalling gewenst!

Vandaag is Luuk al weer 3 weken, wat vliegt de tijd! Helaas heeft hij best veel last van krampjes. Heb vorige week zelf een fikse borstontsteking achter de rug en nu hebben we samen weer last van spruw. Weer een kuurtje er tegenaan en volhouden die borstvoeding!

Nu lekker slapen tot de volgende voeding....
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Donderdag is ook alvast btje weekend toch zwangere dames? Voor mij wel altijd want ik ben vrijdags altijd vrij...

Hier nog steeds Het Grote Genieten! Liggen nu lekker met z'n drietjes op de bank... Tom is echt zoo lief en mooi!!! Morgen zal ik wat meer posten, nu lekker nixen!
Wat balen Nadine! Veel pijn gehad? Nog wel aan het borstvoeden?

Zal morgen eens polsen waar kraamhulp van houdt...
Ik hoop vandaag de tijd te vinden om een stukje te schrijven.

Ondanks de pittige bevalling hier een hele gelukkige mama. Je bent echt alles kwijt als ie er eenmaal is.

Zou Visje zich ook al zo gelukkig mogen voelen
Even weer een update van mij. Verschrikkelijke nacht gehad met om de 3-5 minuten vrij heftige weeën. Allemachtig wat doet dat zeer! Om half drie werd gekeken of ik verdere ontsluiting had. Niet dus. Nog steeds 1 cm. Net weer getoucheerd Heb nu twee cm ontsluiting. Ze hebben een tablet ingebracht om de ontsluiting iets te versnellen. Om ca. 11.15 nieuwe beoordeling van ontsluiting als ik dan 3 cm heb wordt ik ingeleid en moet de baby er binnen 24 uur zijn.
lees nu jouw stukje pas kwimmie. Nee helaas voel ik me nog niet heel erg gelukkig met die heftige weeën. Vind het gewoon zo balen dat ze bijna niets doen. Maar ja, ik hou in mijn achterhoofd dat het voor een heel goed doel is. Tot later meiden!
He bah Visje..... Ik had ook al gehoopt op goed nieuws voor je

Succes vandaag.

En dan alle moeders: wat heerlijk dat jullie de bevalling al achter de rug hebben hahahaha

Hier vannacht van 1 tot half 5 weeen (ja... dit waren echte dit keer!!) gehad zo om de tien vijftien minuten en na half 5 heerlijk in slaap gevallen helaas... Helemaal niks meer nu.
Ehm..... we hadden toch afgesproken allemaal dit weekend pas te bevallen??? Tis veel te rustig hier
Haha Lieselotje hier alles rustig hoor. Heb alleen heerlijk uitgeslapen. Althans lui in mijn bed gelegen. Maar eh...volgens mij was jij degene met echte weeen

Nou visje wat vervelend voor je. Had ook gehoopt iets anders te lezen. Heel veel succes!

Wat heerlijk trots en gelukkig klinken de kersverse mama's onder ons.
Voelde me al helemaal alleen hahahahahaha

Heb ook nog steeds een gevoel in mijn onderrug alsof ik ongesteld moet worden. VK zei al bij een tweede of derde die voorweeen weken kunnen duren.

Ik ga vanmiddag nog even terug naar bed, ben nu even aan het werk en ga zo lekker naar huis.

Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er een paar aan het bevallen zijn, ze zitten nu allemaal rond de uitgerekende datum. Mijn oudste had ik al lang en breed in mijn armen....
Visje, ik zeg: ruggeprik. Gewoon om vragen als je het gevoel hebt dat je dat nodig hebt.

Ik ben net naar de gyn geweest. Die zag ook nog geen tekenen van een naderende bevalling helaas. Meer dan genoeg vruchtwater nog. Ik voel die bui weer hangen. Dat wordt gewoon weer 2 weken over tijd lopen.....

Ja, Lieselotje, het schijnt inderdaad dat bij een 2e/3e/4e/etc kindje je een hele tijd van tevoren voorweeën kunt hebben.

Shit man, zelfs dat heb ik niet

Ik ga mijn zoontje maar eens op bed brengen, dan heeft mama even rust. Gaap!
Het wordt spannend hier! Zet hem op, Visje!

Wij zijn vandaag bij het CB geweest voor de hoortest. Niks mis met de oortjes van Miniemeis. En ik heb hele lieve schoentjes voor haar gekocht bij de H*ma. Shopaholic Mommy leeft zich uit.

Nadine, wat rot van je borsten! Maar wel echt supergoed dat je het volhoudt. Hier gaat de borstvoeding nog steeds als een razende, vanochtend lag ik relaxed op mijn rug in bed en ineens loopt de melk zo mijn nek in! Zonder aanzuiging of whatever.

Vannacht een lekker nacht gemaakt trouwens, ons dametje heeft geslapen van 11 tot 5! Superkind, echt waar. Vandaag alweer 2 weken oud, time flies!

En nu is het dutjestijd voor de mama (kindlief ligt alweer een tijdje te slapen in de box. ).
Nou meiden hier mijn verhaal

Maandagmorgen om 8u werd ik wakker van een wee. Hehe eindelijk dacht ik toen. Vanaf 11u had ik het idee dat ze constanter werden en ben ik de tijden op papier gaan bijhouden. Op dat moment kwamen ze om de 5 minuten en heb ik meteen vriendlief gebeld. Nadat hij thuis was hebben we de verloskundige gebeld en die was er rond half 3. Ik had nog geen ontsluiting en was ook nog te fris en fruitig om het echt bevallen te noemen ( he jammer dacht ik toen) Ze heeft toen uitgelegd waar we op moesten letten en ze is nog niet de deur uit of het barst in alle hevigheid los, alsof ik ff moest leren hoe het moest haha. Rond 7u weer gebeld omdat ik echt mezelf geen raad meer wist. Om half 8 was ze er weer en brak ze tijdens t strippen m'n vliezen en had ik inmiddels 5cm ontsluiting. Om 9u waren we in het ziekenhuis en was de ontsluiting helaas niet veel verder. Echter kwam ik niet lang daarna in een storm terecht en binnen 1,5u was de ontsluiting volledig. Echt ik wist me geen raad met mezelf en heb gegild om pijnstilling. Helaas ging het te snel om dat nog te krijgen. Tja en dan ga je persen........persen........persen tot er bijna 2u voorbij zijn en je compleet uitgeput op dat bed ligt nog steeds zonder kind. Op dat moment gaf ik het op, ik kon gewoon niet meer en volgens mijn eigen verloskundige had ik meer dan gelijk (ik was toen al medisch ivm de eventuele pijnstilling). De gyn werd gebeld en met de vacuum was Finn er toen gelukkig heel snel en kerngezond. Achteraf bleek dat mijn weeen waren afgezwakt en dat onze man het wat benauwd had. Van afgezwakte weeen heb ik overigens weinig gemerkt, mijn god wat deed dat een pijn allemaal zeg.

De boel is flink uitgescheurd maar bijzonder mooi gehecht heb ik vernomen en de pijn ach iedere dag voel ik me weer meer mens worden, maar ik ben echt uber gelukkig.

Helaas wil Finn de borst echt niet en zijn we vanaf vanmorgen over op de fles. Jammer maar ik ga dat kleine ventje niet verder pesten, we moeten lekker genieten van alles.

Ik ga nu ook even lekker dutten en daarna weer met mijn moppie knuffelen

Voor de meiden die nog moeten, heel veel succes. Ik hoop dat het wat geleidelijker gaat als bij mij, maar wel net zo snel.

Vond het trouwens bijzonder dat je besef van tijd compleet weg is. Ze moesten Finn zijn hartslag een half uur volgen voor ik pijnstilling zou kunnen krijgen en ik dacht hellup nog een half uur, maar die was meteen voorbij haha en ook volledige ontsluiting dus jammer voor de pijnstilling.

Nou nu ga ik echt dutten, kan wel uren vertellen over deze bijzondere ervaring
Weer ff tijd voor een update. Ik heb inderdaad gevraagd voor een ruggeprik. Allemachtig wat een pijn en ik ben normaal echt niet kleinzerig. De weeën kwamen al tien uur lang om de drie minuten en aan het einde om de minuut. Wist echt niet waar ik het zoeken moest. Lang leve de ruggeprik! Voel me echt een ander mens. Helaas gaat de ontsluiting erg langzaam kan dus nog wel even duren

lieselotje zet m op! Hopelijk zet het door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven