Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star, wat een mooie bevalling! Heerlijk.
quote:Star schreef op 16 september 2009 @ 13:18:

Fijn dat ze langskomen Suus. Maak je je zorgen?

Weet ik dus niet. Nee, of toch wel, nee, kind voel ik goed dus nee. Of misschien toch iets anders? Nee, ja, weet niet....

Snappie?
Tsss Mal een waarschuwing. Dom zeg. Krijg je dan een mailtje ofzo van Viva, dat je even moet chillen?

Suze, al gebeld?

Bloeduitslag was trouwens goed. Daar komen de duizelingen dus niet vandaan. MOrgen even langs ha voor bloeddrukmeting.
Wat Mal zegt over jezelf terugtrekken had ik trouwens ook heel sterk hoor.

Misschien willen ze wel even bij je kijken of er al iets verweekt of zo... Wie weet helpt dat iets op gang...
Oh ze komt zo langs lees ik. Mooi.
O jee, Mal een waarschuwing. De komende 2 weken dus maar hier blijven Star, had jij niet ook een keer een waarschuwing?

Fijn dat ze lanskomen, Suus!
Wat zei de vk Suus?

Mal, een waarschuwing? Jij? Tsss...

Amalia, haai, jetlag alweer te boven? Zeker geen tweede paar uggsjes meer gescoord he?
Hoi Hel,

nee nog duf.

Sorry nee geen Uggs. Ik had al een paar voor mezelf en Laurens, een IPhone, 2 levi's broeken en tig spullen van Gap, en 5 RL shirts. De Ipod Nano zit gelukkig bij lief in de tas. Stond behoorlijk te zweten bij de douane. Er was al iemand uit de rij geplukt en 2 na mij die ook alleen uit Amerika kwamen werden er ook uitgehaald. Had nog wel gekeken voor Uggs en voor een jurkje van RL voor Star, (Ceetje) maar ik durfde het niet meer aan...

Mss een volgende keer...
Is goed hoor! Ik breng volgende week zelf wel een paar authentieke Boliviaanse hooglandlamalaarsjes mee. O erg is dat ja, bij de douane. Ik word er steevast uitgepikt. Zie er blijkbaar verdacht uit als ik alleen reis.
Wat een lief kaartje, Star!!! Zelfde stijl als bij Ceetje toch? En wat een prachtige namen, vooral de middelste . Ze heeft er wel één meer dan d'r zus toch?

Amaal, was er nog iets voor jezelf bij, of is alles voor de mannen (en opa)?
Schattig Star! en mooie namen idd. Leuk hoor!

Hier alles ok. Afspraak voor morgen blijft staan en moet wel bellen als er dingen veranderen. Nou ja, ik ben er nog niet helemaal gerust op maar het zal wel goed zijn.
Mooi kaartje ja, Pieter Post gooide hem net naar binnen! Mooie namen ook.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:amalia schreef op 16 september 2009 @ 15:00:

Hoi Hel,

nee nog duf.

Sorry nee geen Uggs. Ik had al een paar voor mezelf en Laurens, een IPhone, 2 levi's broeken en tig spullen van Gap, en 5 RL shirts. De Ipod Nano zit gelukkig bij lief in de tas. Stond behoorlijk te zweten bij de douane. Er was al iemand uit de rij geplukt en 2 na mij die ook alleen uit Amerika kwamen werden er ook uitgehaald. Had nog wel gekeken voor Uggs en voor een jurkje van RL voor Star, (Ceetje) maar ik durfde het niet meer aan...

Mss een volgende keer...

Da's lief van je, evenzogoed bedankt

Mooie score trouwens
fijn dat de afspraak voor morgen blijft staan. Wanneer mag je dan weer heen? Maandag inleiden toch?
Idd 1 naam meer dan grote zus

Gelukkig alles ok Suus, wat zei ze over je unheimische gevoel?
Maandag toch 40 weken Suus? En 41 inleiden?
quote:Suze2 schreef op 14 september 2009 @ 09:20:

Zo, ik ben er klaar voor. Best lekker geslapen iig dus das mooi! Kom maar op met die stort-bevalling. Volgens echo van vorige week zou ik vandaag precies 40 weken zijn dus ik zeg tijd om te baren

Dit schreef Suus maandag. Ik weet natuurlijk niet welke datum het ziekenhuis aanhoudt.
Andalusie klinkt goed trouwens Suus! Via Pin High zijn er ook leuke reizen te vinden, alleen zonder vliegreis.
Wat de echo zegt heeft voornamelijk te maken met grote van kind. Is dus niet datum helaas.

Gevoel kon ze niet veel mee omdat controles wel normaal zijn. Nou ja, ik hou het wel in de gaten en dan zien we wel wat er gaat gebeuren.
Ik denk dat het er aan zit te komen! Dat je anders reageert op een hormoonverandering ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Andalusie heeft gelukkig hoop vliegvelden in buurt waar Transavia heen vliegt . Denk alleen wel dat je bij Pin de hoofdprijs betaald? Of wil je ook lessen? Dat is wel handig te regelen via hen.
quote:Maleficent schreef op 16 september 2009 @ 15:58:

Ik denk dat het er aan zit te komen! Dat je anders reageert op een hormoonverandering ofzo.Ja na bijna 40 weken is dat niet zo heel erg Derek van je natuurlijk
quote:Suze2 schreef op 16 september 2009 @ 15:56:

Wat de echo zegt heeft voornamelijk te maken met grote van kind. Is dus niet datum helaas.

Dat is nou weer flauw. Ik wil Ring wel even erbij halen, kijken of we weer genoeg sperma bij elkaar krijgen , uiteindelijk heeft dat bij Star ook geholpen. Of zou het toch dat strippen van de vk geweest zijn...
quote:Star schreef op 16 september 2009 @ 16:01:

[...]

Ja na bijna 40 weken is dat niet zo heel erg Derek van je natuurlijk LOL!
quote:mamax schreef op 16 september 2009 @ 16:06:

[...]

Dat is nou weer flauw. Ik wil Ring wel even erbij halen, kijken of we weer genoeg sperma bij elkaar krijgen , uiteindelijk heeft dat bij Star ook geholpen. Of zou het toch dat strippen van de vk geweest zijn... Ja petje af hoor jullie voor het opfluffen van al die mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven