Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:mamax schreef op 16 september 2009 @ 16:06:

[...]

Dat is nou weer flauw. Ik wil Ring wel even erbij halen, kijken of we weer genoeg sperma bij elkaar krijgen , uiteindelijk heeft dat bij Star ook geholpen. Of zou het toch dat strippen van de vk geweest zijn...morgen met jeetje dus dan ook geen voelen vrees ik. Nou ja, afwachten maar.... Dank voor jullie lieve woorden!
I can feel it, the labor is near

Stressed is just desserts spelled backwards
even snel berichtje van bekende insluiper;-))

Star, man een ceetje gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat een mooi bevallingsverhaal, kippevel

Suus hou nog even vol meid, hoop dat dit rare gevoel gewoon het begin van je bevalling is. knuffel

had een uurtje eerder vrij genomen ivm sollicitaie die vandaag de deur uit moest en die was sneller klaar dan verwacht, vandaar dat ik even kwam gluren. Hier alles verder goed, schoonmoeders scan was heel positief, 4e chemo erg zwaar. Herstellen is steeds moeizamer.

Mark is toe aan school volgens mij (arme Anne) erg opstandig thuis en bij anderen poeslief. Anne schuifelt de hele kamer rond op haar billen en is echt een superblij meisje. Het even afstand doen doet me ook goed, geeft rust in mijn hoofd.

Lieve meiden misschien tot snel, knuffels voor jullie allemaal!
Ghe ghe ghe, muts!
Mamax, gefeliciteerd! Negen jaar, ben je hem al zat ?

Suus, gelukkig heb je wel controle gehad, fijn lijkt me. Nu snel net als Star gaan bevallen! Hup! *Jinny danst nu sierlijk in het rond, hup bavalling van Suus!*

Rissie, sterkte met de sollicitatie, en fijn dat de scan van schoonmamma positief was.
Mal, is Malman weer wat beterderder?

Bridges, hoe gaat het met je zusje nu? Heb je nog wel een beetje contact met haar?
Jin, heb hem een hele mooie broek gegeven, ik voorspel een leuke avond

*proest, het is maar wat je romantisch vindt*
Rissie

Die onderbroek
Dat heb je écht gedaan hè, Mamax!

Star, wat een lief kaartje, dank je wel! Mooie namen hoor. Grappig dat ze er 1 meer heeft dan Cee. B heeft er 1 minder dan L. De mannenvernoemingen waren op ha ha. Een volgende moet dan toch maar een meisje worden
Huh, kijk naar F Bauer bij DWDD. Hij zegt net: ik heb geen fucking idee. Klinkt heel apart.

En daarna zegt Matthijs: we hebben godverdomme een primeur.

Ik vind het een beetje apart zo op tv. Of word ik oud
Kopvoddentax

Wilders is gek geworden.

Waag er eens een mooi gedicht aan Mal
Nee, ik mag niet meer dichten
Malman kijkt naar 'Date my Mom' wat IS dit!!!!
Oh Mal, date my mom is echt zoooooo fout. Laat hij hem aanstaan? Sorry, dan is er echt iets mis met hem. Doe iets, help hem!!!!
Ris, wat goed even te lezen dat et eigenlijk best lekker gaat met schoonmama. Heel veel succes met de sollies!

Amalia, welkom thuis! (of had ik dat al gezegd??). Klinkt alsof je het idd eerlijk gehad hebt. Mooi! Jochies vandaag weer opgehaald? Blij dat je er weer bent? Nu rest vd week AM zeker?
Mooier nog; de jochies waren gewoon hier. Mijn ouders zaten in ons huis, helemaal perfect. Ze hebben het heerlijk gehad, maar waren echt letterlijk door het dolle heen toen ik er weer was.

Rest van de week AM inderdaad. Liefje komt vrijdag thuis. Vind het best lekker hoor. Ik eet eigenlijk altijd alleen met de kinderen en leg ze vaak alleen op bed, of vent komt dan net thuis. Nu dus hetzelfde als altijd maar met het voordeel dat ik zelf kan bepalen wat er op tv is 's avonds en ik niet wakker word van gesnurk

Klinkt alsof ik wel permanent AM wil zijn hè? Maar dat zou ik toch echt niet willen. Het is nu even heerlijk voor 3 nachtjes, maar dan ook wel weer genoeg.

Oooh, Ghost op tv. Die is zooooo zieluuug. Nee, kan ik niet naar kijken. Nu een of andere enge film op RTL8. Mss ook niet handig, ben nogal bang aangelegd. En aangezien ik dus alleen slaap... Zo maar weer zappen naar Ursul de Geer denk ik. Ieks
Die Wilders ... poehee

Welkom terug, Amalia! Wij zeiden het ook al tegen elkaar over Frans en Matthijs bij DWDD.

Pffff, is het al weekend weer?
Mooi verhaal Star met mooi resultaat ook.
Dat snap ik wel hoor. Als je op iemand aan het wachten bent is het anders dan als je weet dat hij er even niet is. Lekker rustig inderdaad. En soms is dat best een paar dagen heel erg lekker (vooral als de kindjes een beetje lief zijn ).

Dirty Dancing was gisteren he? Jammer gemist. Die vind ik wel erg leuk.
quote:Cin31 schreef op 16 september 2009 @ 21:06:

Pffff, is het al weekend weer? Voor jou misschien wel?
quote:Cin31 schreef op 16 september 2009 @ 21:06:

Die Wilders ... poehee

Welkom terug, Amalia! Wij zeiden het ook al tegen elkaar over Frans en Matthijs bij DWDD.

Pffff, is het al weekend weer?

Hier altijd weekend

Wilders even gemist, hmm, ga het even opzoeken. voel me nu wel blond. Heb het nl net ook nog even bijgewerkt, dus het geeft kennelijk direct resultaat

Die perioxide brandt door de hoofdhuid en tast mijn hersenen aan denk ik... logische verklaring van een en ander.
Bam, hoe is het eigenlijk met je? Erg verdrietig of kan je het een plek geven? Is het 'goed' zo (goed klinkt altijd een beetje raar bij een sterfgeval vind ik)?
Is The Lost Symbol ook in het Nederlands te krijgen, of is ie nu alleen nog maar in het Engels?
oh, 30 oktober. Gaat Het Verloren Symbool heten.

Ja, ik heb het leuk alleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven