Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Hoi Viev,

Ik heb een on en offleutertopic geopend op deze pijler. Maar Sarah was me voor. Zou je de mijne willen sluiten? Kan leuteren we verder op die van haar.

Thanks!
Ik weet niet of dit bij mij alleen is of bij alle forummers maar ik zie m'n tekst niet meer duidelijk, zie over de hele pagina het woord vivaforum met een logo erachter ... deze gaan over de tekst ???? kan ik hier iets aan doen ?
Mormel: dank, is doorgegeven!

Dushi, dank, is gesloten

Soonie; nee dat is niet normaal. Wil jij een printscreen sturen naar Naomi? Je kunt haar mailen via n.sprenger@sanoma-uitgevers.nl
MarijeB maakt reclame voor haar webwinkel in: welk topic zou jij willen openen (ofzoiets), lijkt me niet echt de bedoeling.
ja en dat heb ik al weggehaalt, dus?
En bedankt he, voor het attenderen Zusenzo, ja hoor rgraag gedaan Marije, geen probleem, ander had je een permaban te pakken, ook zo lullig.
wat is nou het probleem?

bianca vraagt om topics die je wilt openen, maar niet doet. dan zeg ik dat. Dan kopieert iemand dat en ik krijg gezeik? raar hoor.
Heb je nou echt zoveel gedronken??
Geen gezeik marije, een goedbedoeld advies om geen links te plaatsen....
quote:Marije_B schreef op 18 september 2009 @ 00:02:

wat is nou het probleem?

bianca vraagt om topics die je wilt openen, maar niet doet. dan zeg ik dat. Dan kopieert iemand dat en ik krijg gezeik? raar hoor.Reclame maken is niet toegestaan, zie de voorwaarden waar je je mee akkoord hebt verklaard bij aanmelding en die je ook hier kan vinden:

http://www.viva.nl/forum/huisregels

Een link naar je eigen webwinkel plaatsen is dus niet toegestaan en daar kan je een permaban voor krijgen. Zie het blokkadetopic en huiver:

Blokkadetopic

Zusenzo heeft jou dat bespaard en ik heb de laatste posting met de link nog even weggehaald.

Zo, en nou laat ik dit topic weer aan Five, met excuses dat ik me er even mee bemoeide, maar ik wilde die reclame niet laten staan.
Thanks Two.
lamaar....
quote:zusenzo schreef op 18 september 2009 @ 00:14:

Thanks Two.

Ik was toch nog wakker vanwege dat Bailey's-topic.
Mams, doe eens lief, ik wil je niet missen.
( en heb je erin gepost???)
quote:zusenzo schreef op 18 september 2009 @ 00:15:

( en heb je erin gepost???)

Ik ga iig hier niet langer off topic en wel slapen.

Trusten
Ik weet het
Ik heb een printscreen gemaild
Raar, dat rare scherm was er sinds vorige week vrijdag, en nu open ik net om te checken en het ziet er weer goed uit.
Hoi Angel,

Beetje flauw misschien, want het is allemaal grappig bedoeld ongetwijfeld, maar ik wil toch even melden dat ik het topic van Moordneigingen van de Robijnbeer oid wat te ver vindt gaan.

Kijk er even naar en oordeel zelf.

Prettig weekend,

Nijnarella
Nee niet flauw hoor Nijntje, al die doodverwensingen zijn niet grappig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dank Nijntje, ik ga even lezen.
Ik sluit me aan bij Nijn
Ik sluit me aan bij Kip en Konijn.
Ik sluit me ook aan. Hekel aan reclames ala, maar dan hoef je mensen nog niet dood te wensen.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 19-09-2009 09:22
Reden: aanhalingstekens verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven