Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Ik heb een heelllll groot doe-lijstje voor vandaag
Peas on earth!
Goedemorgen

Ik heb langer geslapen dan ik eigenlijk van plan was. Eens per maand hebben we (vrijblijvend) intervisie. Dat is nu net bezig Ik was echt te moe en heb besloten nog ruim een uur langer in bed te blijven liggen.

Ik ben vooral thuis in de Brabantse en Limburgse accenten. Moeder is Limburgs en vader Brabants. Ik versta en praat beiden. Hoewel Limburgs wel veel lastiger is en ik vooral van het accent dat ze in Zuid-Limburg spreken geen chocolade kan maken
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 september 2009 @ 08:34:

Ik heb een heelllll groot doe-lijstje voor vandaag Wat ben je allemaal van plan dan Erwtje?
Drift, had je dus waarschijnlijk even nodig, dat uitslapen

Kun je nu nog later ergens bij aansluiten of ben je nu de rest van de dag vrij?

Doe-lijstje bestaat vooral uit poetsen en opruimen.... keuken moet, woonkamer, schuur moet anders ingericht, want schoenen slingeren her&der in de gang, terwijl ze in de schuur moeten. Wc moet schoon, was doen, boven poetsen en boekenkast moet ook nog voor de helft. En dat moet nu toch écht wel, want al weeeeken aan't uitstellen, dus het is hier een beetje stoffig .

Oh, en nog even boodschapjes, eindelijk wat achterstallige mailtjes versturen, etc.

Het wordt volgens mij wel mooi weer vandaag, da's wel lekker! Zo eerst maar even douchen en ontbijt
Peas on earth!
De deuren tegenoverelkaar open zetten, dan waait de stof vanzelf weg
Ik moet gewoon naar mijn opleiding vandaag. Maar begin dan om 10 uur in plaats van om half 10. We hadden voorheen een begeleider bij de intervisie maar die heeft een andere baan en is er mee gestopt. En wij als groep gaan dan vooral een beetje bijkletsen. Niet zo nuttig dus dus ik ben blij met mijn keuze.

Dat is inderdaad een flinke lijst Erwt. Misschien wel een prettig idee dat je echt wat doet als je eenmaal bezig bent? Maar poetsen heb ik nooit leuk gevonden...
quote:Pilous schreef op 18 september 2009 @ 08:44:

De deuren tegenoverelkaar open zetten, dan waait de stof vanzelf weg

Maar nadat ik dat al een paar weken lang op die manier oplos, wordt het toch tijd voor meer extreme maatregelen

*heeft geen zin om te poetsen*
Peas on earth!
Ah, dus wel gewoon opleidingsdag Drift. Kan me voorstellen dat je dus niet zoveel mist vanochtend. Bijkletsen kan leuk zijn, maar zonder begeleiding toch iets minder constructief.

Ja, inderdaad: geeft altijd wel lekker actief gevoel hoor. Leuk cdtje opzetten en bezig zijn. Moet alleen altijd eerst even op gang komen
Peas on earth!
Erwtje, muziek aan en gaan met die banaan. Stel een tijd in voor jezelf dat je even mag forummen *Is blij dat het huis schoon is bij thuiskomst vanmiddag*
Lekker dat uitslapen Drift Had je dus hard nodig even.

Iemand nog tips om wat te eten komende week? Als in: makkelijke, gezonde recepten waarvan je de ingredienten kan invriezen of een week van te voren kan gebruiken?
Goodmeuning!

Bah, ,weer klote geslapen. Ben 's nachts zo snotterig als wat. nies me een ongeluk en ben daardoor veel wakker. Balen.

Nou ja, zometeen naar het werk, moet een presentatie geven en daarna een bedrijfsuitje (o.a. varen, en daarvoor is het lekker weer geloof ik!)

Dus... tot vanavond?
Zo, nóg niets gedaan want vriendinnetje aan de telefoon. Zou morgen komen (met man en kind), maar heeft zwangerschapsvergiftiging en mag niet meer reizen etc. Sneu

Vinyl, veel plezier met boottochtje! Waar ga je varen?
Peas on earth!
He, bah dat klinkt niet zo best! Getsie!

Boottochtje zal vertrekken vanaf Harderwijk, ik ben benieuwd!!
Wordt vast leuk Vinyl, hier nog steeds blauwe lucht en zon. Veel plezier!
Peas on earth!
Ik heb er ook zin in!!!
Kom even snel zwaaien vanuit de provincie

Gauw mn koffie opdrinken,een stoommaaltijd bij Appie halen en dan naar t werk.

Heb een avonddienst en het La Place restaurant wat onze maaltijden verzorgde is daar ivm bezuinigingen mee gestopt.

Ach,was toch niet zo lekker,stoommaaltijd is lekkerder!

Fijne dag allemaal!

Erwt poets ze!

Vinyl vaar ze!

Drift studeer ze!

En de rest lekker werken!!

Vinyl vaar ze!
Ik had laatst Kip nogiets (geen tandoori) met gele rijst, was heel lekker!
Peas on earth!
Oh Vinyl, wat fijn, varen!

Ik heb ook een beetje uitgeslapen. Gister redelijk pittig gewerkt (wel lekker, eindelijk weer eens spierpijn ) en 's avonds was er een barbecue van 't festival waarvoor ik nu werk, en zijn we uiteindelijk een potje gaan Kolonisten. Ik was eigenlijk te moe, maar was wel heel goed voor de bonding met de (pittige) artistiek directeur, altijd handig om even pret te maken met zo iemand, is goed voor de credits En het was ook wel echt leuk, maar ik ben om half 2 afgehaakt, kon m'n ogen niet meer open houden.

Oh, wel erg slecht gegeten trouwens. Was rond etenstijd klaar met werken en toen had ik honger en waren er hapjes, dus een aantal olijven, stukjes gemerineerde tomaat en plakjes salami gesnaaid, en toen natuurlijk nog geBBQd (karbonaadje, 1/3 lamslapje, sla en brood) en genoeg gezopen.

Maar voel me wel lekker relaxed nu. Wilde eigenlijk vanalles doen vanochtend, maar ik ga maar gewoon lekker rustig opstarten en straks naar het theater lopen, denk ik. Tot laat werken (wel leuk, allerlei bandjes doen) en dan morgen echt uitslapen!
Lekker Moos! En lekker gegeten ook...

Zo Pode, lekker opgeruimt al? *kijkt streng*
*denkt dat Plous haar nieuwe topic heeft ontdekt*
Peas on earth!
Haai, asociaal uitslaapKeesje hier. Net wakker, maar dat was blijkbaar ff nodig. Ik moet minstens zoveel poetsen als Erwt wegens feestje morgen, maar eerst ff koffie.
Waarom zijn er minstens 5 leuke topic's die ik bij moet lezen? Zo kom ik nooit aan huishouden toe!
Snap je nu waarom ik nog niets van mijn doelijstje heb gedaan?
Peas on earth!
Ja, ik pak mijn ontbijt er maar ff bij. En dan gaan we daarna maar een todo topic openen, waar we andere forummers kunnen vragen om samenvattingen en quotes van de leukste topics te geven, zodat wij nog wat gedaqan krijgen.
Erwt hoest met je poetsen? Ik ben klaar met de overloop en de tussenkamer, bijna met de badkamer en de keuken, woonkamer en boven moeten nog. Boodschappen moeten ook nog en wat voorbereidend koken. Kees is inmiddels wel thuis om te helpen gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven