Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Jaaaaa, ik doe ook mee!! En 1 oktober is een hele mooie dag, want dan is mijn vriendje jarig.

Kan niet wachten tot het zo ver is.....
Rain : Ik begrijp je heel goed. En de ego berichtjes geven echt niet, al zie ik ze ook niet als ego berichten. Je moet gewoon je hart luchten !! Is ook niet niks allemaal !!!

Becks : Ik vind het ook vaag hoor dat ze je zo lang laten wachten voor een nieuwe echo.. je zou toch denken een cyste, hmm.. laten we hem in de gaten houden !!!

En over mijn schoonzusje, ze is echt een schat. Pas 20 jaar, maar kijkt helemaal uit naar haar neefje of nichtje. Denk wel dat het haar tegen gaat vallen een halve dag voor een kindje zorgen... maar dat merken we dan wel weer hahaha

Yaya : Succes met de echo !!! Spannend !!

Party : have fun bij de VK !

O, nog een vraagje voor de zwangeren. Hebben jullie een koosnaampje voor jullie baby in de buik? dus hoe noemen jullie hem of haar?
echt niet marriss, je bent al vet bold vetgedrukt, dus de 25e willen gewoon een tribune.
Thnx Moom, ik weet dat ik een paar rolletjes heb, maar jij bent wel heeuul erg direct
Met rolletjes is niets mis...

Zoals ik altijd maar zeg : Als je je jeans nog in een maat groter kan kopen is er niets aan de hand...

dus toen ik eenmaal uit jeansmaat 34 groeide was ik niet blij...

Ik vind het wel leuk om te lezen dat jullie allemaal netjes gekleed naar het werk gaan. Ik werk in een mannenwereld. Dus ik hoef hier niet super netjes gekleed, alleen als er een klant van me komt.
Nou Moom, da's niet aardig om te zeggen tegen Mariss.. Foei!

Maar ik ben helemaal voor de 1 oktober p-day!!! Gezellig dat jullie ook zwanger zijn!

Ben alweer een beetje over m'n dipje heen, ik merk gewoon dat ik geen geplande sex-type ben.. Dus gisteren heel spontaan gesekst, onder het mom: t is toch al te laat, maar je weet maar nooit, toch??
quote:Marriss schreef op 18 september 2009 @ 13:00:

Thnx Moom, ik weet dat ik een paar rolletjes heb, maar jij bent wel heeuul erg direct
fannie, ik werk ook in een mannenwereld. alleen lopen mijn mannen allemaal in pak.

kath, was het niet überplanner GW die dacht dat haar sex compleet mistimed was, en die uiteindelijk gewoon dragend bleek?
Yaya heeft vandaag de 20wk echo, leeuuheeuuk!! Wil ze eigenlijk weten wat het wordt? Volgens mij wel he (stond dat niet op hyves in een blog?) ha, kunnen we de zwarte lotto er weer bij halen
Ja precies, maar dat is eigenlijk ook het ergste Moom: eerst gefrustreerd raken omdat je niet in de vruchtbare periode hebt gesext en dan daarna nog een keer teleurgesteld zijn omdat je toch niet zwanger blijkt te zijn..! De wetten van de logica zijn op dit onderwerp echt ver te zoeken helaas... Ik ben echt een super rationeel figuur, maar op het gebied van zwanger worden dus echt helemaal niet.. Raar hoor!

Me like mannen in pak.. Vooral m'n eigen man..

Is Mariss nu ook nog kaal, Momo..? Jij bent lekker bezig zeg!!
Volgens mij is Leo nog steeds niet bevallen... wat zal ze er zat van zijn
Kaal?

Waar haalt u dat vandaan?
ik had vet in bold veranderd, rissie.

babydans voor Leo? *wij willen baby's, wij willen baby's*

enne, kan wezen dat yaya het niet wil weten, maar WIJ wel hahahaha
Aaahhh had ik niet zien doen dan!

Pfff... ik heb me voorgenomen om het heule huis te stofzuigen en te dweilen, de stofzuiger staat al van 9u vanmorgen klaar, heb er al 36x bijna mn nek over gebroken...

Laat ik maar eens aan de slag gaan. *jullie leiden mij ook steeds af!!!!!
@ momo, ik mis mijn score bij de knul van maya nog . Om je maar aan het werk te houden.

@ kath, ik vond geplande sex ook echt helemaal niets! Maar ja door die ovulatietestjes kwam het er op die manier toch van. Tijdens de vakantie eigenlijk alleen gesext wanneer we wilden, zo'n beetje iedere dag op een bepaalde camping met een rustig plekje en tadaaaaa.

@ marriss, we hebben de intake bij de VK aankomende maandag, gewoon een gesprekje, uitslag bloedonderzoek en hartje luisteren volgens mij.

@ iedereen, tuurlijk hoop ik over 7 maanden ons kindje in mijn armen te hebben, maak me meer zorgen om mijn eigen gezondheid en eventuele operatie.
@ momo: babydans = ontzettende jeukterm!

yaya wilde het wel weten geloof ik dus ik ben benieuwd!

@ kath, mannen in pak zijn jummie! Die van mij loopt altijd in een trainingspak voor het werk (en das soms jummie )
idd, überplanner GW had maar 2x seks gehad en ook nog eens slecht getimed, een dag na mijn ovulatie en 2 dagen ervoor, weet alleen niet welke keer het nu gedaan heeft.....

Fanatic, wij hebben idd een troetelnaam voor ons kind, maar die is eigenlijk best sneu droeftoeter

En volgens mij wou yaya het wel weten hoor (ze had volgens mij iets geschreven dat toen ik het wist dat zij nog tot vrijdag geduld moest hebben).

En dus nog geen leo-baby? Nou ja, gemiddeld komen 1e kinderen na de uitgerekende datum, er waren er hier al een aantal te vroeg, dus dat moet die arme leo allemaal weer goed maken....
't is zeker vrijdag... niemand heeft volgens mij nog zin om te werken...
Zo, zolderverdieping gestofzuigd stofgezogen is klaar. Nu de rest nog.
Das trouwens nog frustrerender. Niet gesekst op de 'juiste' dagen, dan stiekem toch nog hoop hebben (want bij überplanner GW was het toch ook raak! En volgens mij had Riz ook maar één keer gesekst in die maand!) en dan tóch ongesteld worden. Fruussttraaattieee alom.

*gaat bovenverdieping zuigen.
tja mariss, als je in mijn huis woonde was je nu al klaar.... ik heb maar 1 verdieping.
heb echt geen zin meer, bah, ben een klus al een hele week vooruit aan het schuiven maar daar moet ik vanmiddag echt aan.

onze naam voor de baby is ook sneu, namelijk mini. Iedere ochtend is het 'haaaai mini' en de rest van de dag vergeet ik hem/haar een beetje.
Ik ben eigenlijk al klaar met mijn werk..... ze plannen vrijdagsmiddags nooit patienten ivm meestal veel spoed, maar is nu (nog?) rustig, dus ik hoop dat ik 'punktlich' naar huis kan om 4 uur!
ga zo bellen voor een zwangerschapscursus, ik ga er toch maar aan geloven. Ik wil graag wat meer zwangeren leren kennen dus dat is eigenlijk de belangrijkste reden dat ik het doe en mss steek ik er nog wat van op.
ik heb ook geen zin. moet klus afmaken die ik al maanden vooruit schuif. ben op moment de enige op de afdeling, alleen komt (helaas) big chief zo nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven