Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
shit, ik kan dus geen accenten gebruiken
Ja die accentjes werken niet, daarom is mijn apostrof ook een nepperd
Dan maar zonder.

Ik ga koken, Vent komt zo thuis en die wil de piepers op tafel
Alle reacties Link kopieren

Is goed Ainne..ik zie het wel op facebook. Lijkt me wat beter dan ons adres hier gewoon neer te plepsen he haha..voor je het weet krijg je bombrieven enzo

Mochten nog meer mensen deze viva willen..laat ook maar weten via facebook dan. Ga ik gewoon even voor tijdschriftendealer spelen haha.. (En voor degenen die niet weten wie ik ben op facebook, m'n voornaam begint met een C...en m'n achternaam met een O. En heb nu een profielfoto met de hond van m'n ouders geloof ik...maar die veranderd nogal regelmatig dus das geen garantie!
Zeg waar blijft die Marloussie nou. Eventjes weer op de beebpijlert spieken, misschien is die Sanna ons wel vergeten.
quote:surfchickie schreef op 18 september 2009 @ 14:03:

(En voor degenen die niet weten wie ik ben op facebook, m'n voornaam begint met een C...en m'n achternaam met een O. En niet per ongeluk naar de beeb van Marloussie sturen dan he!
Ach Snjo.....een IJslands tijdschrift is ook wel grappig eigenlijk! Kan ik hier nog eens intelligent uit de hoek komen in het eeeeh...IJs (??) hahahaaa

Maar dan wil ik wel echt een typisch IJslands tijdschrift! Whatever dat in mag houden..dat mag je zelf bedenken... Met geisers, en IJslanders (die paarden bedoel ik..maar hete lekkere mannen mag ook )
Oh shit, bedenk me net dat ik nog moet vingeren beneden.
Had ik verteld toch, dat we hier tegenwoordig met onze vingerafdruk in- en uit- moeten klokken?
There is a better world, but he is carissimo

Chicha? was carissimo?
quote:surfchickie schreef op 18 september 2009 @ 14:05:

Ach Snjo.....een IJslands tijdschrift is ook wel grappig eigenlijk! Kan ik hier nog eens intelligent uit de hoek komen in het eeeeh...IJs (??) hahahaaa

Maar dan wil ik wel echt een typisch IJslands tijdschrift! Whatever dat in mag houden..dat mag je zelf bedenken... Met geisers, en IJslanders (die paarden bedoel ik..maar hete lekkere mannen mag ook )Zoveel echt typisch ijslandse tijdschriften hebben we nu ook weer niet hoor maar ik denk wel dat ik nu weet wat ik op ga sturen...
Snjókorn falla, á allt og alla
Haha...als het maar geen seksblad is vind ik alles goed!!!

En eeh, Ainne..vingeren??? Weird!!!
WAT ga je doen, Ainne???

Surf, een hebreeuws of arabisch tijdschrift kan ik wel leveren, hoor. Ze doen hier niet aan lekkere kerels-tijdschrift, die lopen alleen in het wild rond.

Dutchie, hoe lang zit jij nu ongeveer hier?

Al om 6 uur hoorde ik helikopters (met c of met k?) boven de stad cirkelen, maar ik was vandaag loeivroeg in de stad, en na lesgeven meteen weer weg- precies er tussendoor gezeild.

Nu echt poetsen, heb het huis verwaarloosd, het was gewoon veel te druk. En dan: uitzakken met een nargile en bankhangen.

Nog nieuws over/van Marloussie??
@ specu, zit al heel de dag aan je te denken... is de pleuris nog binnen gebleven of uitgebroken??
Ja joh, moet vier keer per dag hier, dat gevinger. Bij binnenkomst, voor de lunch, na de lunch en dan bij vertrek weer.

En hij pakt heel vaak mijn vinger niet (die knop), dus dan moet ik het zelfs meerdere keren doen. Vermoeiend hoor.

Nee, stilte van Marloussie. Ze zou het doorgeven aan iemand van de babypijlert, maar die al een tijd niet gezien, hoop wel dat ze vlakbij een computer is.
Carísimo is heel duur, en volgens mij schrijf je dat met 1 e.

Maar dit klinkt als nieuweling betweterig, of niet?

He die Marloussie, hoop dat alles goed gaat en dat ze nu helemaal verliefd kijkt naar het kleine wurm.

Hier alles goed, bijna weekend, hoef "vanmiddag" niet te werken, jeeeeehhh!

Ik moet dus ook aan de poets, bleeehhhhh, die kattenharen!
Het schijnt dat de pleuris niet is uitgebroken Ik weet niet hoeveel pliesie er op de been was, soldaten, speciale "grens"politie, helikopters etc. Toen ik terugreed, waren de wegen leeg vanwege afsluitingen. De stad uit kon wel, erin niet. Maar ik zit al weer een tijd lekker thuis
Oh Mariposa, vergat nog te zeggen, ik ben een paar jaar geleden met drie vriendinnen in Andalusië geweest, eerst een paar dagen in een piepklein wit dorpje in de bergen, Montejacque, en daarvanuit de omgeving gezien en plaatsen bezocht zoals Ronda. Daarna een paar dagen naar Sevilla geweest. Wauw wat een gave stad, wat een gave omgeving! Bloedjeheet, het was juni, maar echt ontzettend van genoten, zou er zo weer heen gaan!
@Lapin het is inderdaad de bedoeling om als nog Raccoon te bezoeken dit jaar en nu houden wij de datum van Thanks giving in de gaten. Sfo-vrouw wilde ook wel die richting op en dan combineren we dat met andere goede vrienden die daar ook wonen.

@Surf hou jij van heerlijke Amerikaanse roddelbladen, dan wil ik ook toch even mee doen.

@Ainne wat mij altijd opvalt dat ze ook hier de apparatuur van de vingerafdrukken (bv bij binnenkomst US) niet elke keer schoonmaken voordat een ander persoon zijn klauwen er op moet drukken. De idelae kweek vijver om ziektes door te geven.

Zo mag weer werken bah, zag die Pub van Orbit al voormij.
Dat vroeg ik toevallig vanmorgen aan de receptionise, SFO, hoe dat zit met het schoonmaken van dat vingerafdrukkending, en zij doet dat een paar keer per dag. Moet ik erbij zeggen, sinds de swine flu moeten we hier sowieso verplicht gel op onze handen doen bij binnenkomst en vertrek (bij onze creche trouwens ook), dus de meeste handen zijn al ontsmet voor ze het ding raken.

Werkze!
SFO...ja hoor, een Amerikaans roddelblad, helemaal goed! Zit jij ook op facebook dan of niet?? Ik weet het niet eens..maar in ieder geval, geef je adres maar via facebook door...

Cool....Surf's internationale tijdschriften exchange hahahahaaa
Lachen he, Surf, ik ga vanavond meteen voor je kijken wat er deze week ligt.

Je kunt SFO tussen mijn friends vinden op FB, initialen PN, volgens mij heeft ie een biertje of zo in zijn handne op de profielfoto.
Oh Surf, klik hier even, kun je een kortingsbon downloaden:

http://www.viva.nl/2009/0 ... essica-ako-kortingsactie/
Ainne, mooi he Ronda en omgeving? Ja, geweldig! Dat kleine dorpje in de bergen ken ik (nog) niet. Maar er zijn nog zoveel plaatsen om op te zoeken!

Het is heel grappig, want ik heb Andalucia leren kennen door met mijn ex-vriend rond te trekken hier. We gingen hier 5 jaar lang naar toe iedere zomer, omdat we hier vrienden hebben wonen in de buurt. Ik heb toen wel eens gezegd dat het me heerlijk leek om hier te gaan wonen, al was het dan maar voor een jaar. Hem leek het ook wel wat, maar niet echt om plannen te gaan maken. Nu zit ik hier dus alweer twee jaar en dat was toch écht niet gepland!! Een Spaanse vriend tegen het lijf lopen, bedoel ik dan.

Hoe het leven soms kan lopen, he...
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 15:01:

Oh Surf, klik hier even, kun je een kortingsbon downloaden:

http://www.viva.nl/2009/0 ... essica-ako-kortingsactie/Kijk...daar hebben we nog nog eens wat aan haha. Heb er meteen 6 uitgeprint

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven