Zwanger?Of niet?

18-09-2009 15:17 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ongeveer 5 weken geleden ben ik nogal slordig met mijn pil omgegaan en daarom gestopt, ik werd toen zoals verwacht ongesteld. Ik heb toen tegen het einde van de menstruatie sex gehad. Na een paar dagen ben ik toen weer met de pil begonnen. Aangezien ik in die periode ook antibiotica slikte en de nieuwe pilstrip natuurlijk niet veilig was vraag ik me af of ik soms zwanger kan zijn?

Ik heb 1 week en 3 weken na de sex zwangerschapstesten gedaan en die waren negatief.

Terwijl ik met de nieuwe pilstrip was begonnen heb ik wel wat bruine afscheiding gehad en licht het gevoel dat ik ongesteld werd, maar het zette niet door. Dit was vorige week.

Inmiddels heb ik afgelopen zaterdag de laatste pil van de nieuwe pilstrip genomen en ben ik nog niet ongesteld geworden. meestal word ik namelijk na de laatste pil een dag of 3,4 later ongesteld. Ik heb alleen wat kleine bruine sliertjes slijm (sorry als het smerig klinkt haha)

Ik voel me niet zwanger of zo.

Wat denken jullie??
toch ook maar even de test gedaan om uit te sluiten dat ik niet al 29 weken teveel gegeten heb. Pfew!

Tis alleen wel van de Poolguy (Gaat snel bad schoonmaken voordat TD-man thuiskomt)
quote:blitwi schreef op 18 september 2009 @ 15:38:

[...]

Ik kan wel wat hebben hoor haha!

Maar idd daar heb ik ook aan gedacht ja omdat ik pas een paar dagen na mijn laatste menstruatie weer ben begonnen met de pil.

maar ik ga idd zo snel mogelijk een test doen, als het er na het weekend nog niet is.Gelukkig! Jij bent lief!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Erwt, is het een jongen of een meisje?
quote:Ellein schreef op 18 september 2009 @ 15:43:

Hoe kan dat nou
Oh, het is een meisje! Shit, wel van Arnold Schwarzenegger.
.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 september 2009 @ 15:42:

[...]

Hij is nog niet thuis. Zal ik alvast zo'n schattig babypakje en 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' voor hem gaan kopen om hem te verrassen? Doen doen doen!

quote:IvyRosa schreef op 18 september 2009 @ 15:44:

Erwt, is het een jongen of een meisje?

Het is een jongetje, met blond haar en groene ogen *trots*

*klikt voor de zekerheid maar niet op 'who's the daddy'
Peas on earth!
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 15:44:

[...]

[afbeelding]Oh, dat is het dus.
Volgens de test ben ik zwanger van Michael Jackson
Stressed is just desserts spelled backwards
Malificent, dan ben ik wel heel benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen
Wauwwww.... dan heb jij straks misschien wel het enige kind dat écht door Michael verwekt is
Peas on earth!
quote:Sarah Scott schreef op 18 september 2009 @ 15:45:

[...]

Ik wel! O nee.
Hartstikke zwanger!

Ik ben ook zwanger maar voel me ook niet zwanger!

Koop een test dat is de enige manier om erachter te komen.
*heeft toch op 'who's the daddy geklikt en....*

Michael Jackson

OMFG! We didn't even know that Michael Jackson had DNA compatible with Earth women. Don't blame us if your kid turns out to be a Smooth Criminal.

Het wordt dus een halfbroertje van jouw kind Mal
Peas on earth!
Livre
Huh? Grapje dus?
"OMFG" die kende ik nog niet!
quote:Livre schreef op 18 september 2009 @ 15:50:

Huh? Grapje dus?quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 15:22:

Ah hier is ie. Eventjes HIER klikken, Bliwi.
quote:Sarah Scott schreef op 18 september 2009 @ 15:45:

[...]

Ik wel!

Ow ow.

Ik wou wel willen, maar alleen opvoeden zie ik niet echt zitten
O man, ik schrok me rot. Misschien is het handig als ik beter oplet.

Le-zen Li-vre.
Wat een geweldige test! Ik ben zwanger! Fijn dat de verloskundige net niet uit haar nek zat te kletsen toen ze aan mijn, zowaar ingedaalde, spruit voelde

Wel jammer dat ze opeens een jongetje blijkt te zijn en dat ze verwekt is door de Paus Oh, girl- that is just so wrong on so many levels, we don't even know where to begin. Thanks for bringing down the Catholic Church single-handedly.
Bij twijfel gewoon nog eens testen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Wat leuk Erwt, een jongen! Ga je hem Dylano noemen?
En ik ben dus zwanger van de Paus... Dan is het er zeker ingewaaid. Hoezo onbevlekte ontvangenis...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven