Zwanger?Of niet?

18-09-2009 15:17 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ongeveer 5 weken geleden ben ik nogal slordig met mijn pil omgegaan en daarom gestopt, ik werd toen zoals verwacht ongesteld. Ik heb toen tegen het einde van de menstruatie sex gehad. Na een paar dagen ben ik toen weer met de pil begonnen. Aangezien ik in die periode ook antibiotica slikte en de nieuwe pilstrip natuurlijk niet veilig was vraag ik me af of ik soms zwanger kan zijn?

Ik heb 1 week en 3 weken na de sex zwangerschapstesten gedaan en die waren negatief.

Terwijl ik met de nieuwe pilstrip was begonnen heb ik wel wat bruine afscheiding gehad en licht het gevoel dat ik ongesteld werd, maar het zette niet door. Dit was vorige week.

Inmiddels heb ik afgelopen zaterdag de laatste pil van de nieuwe pilstrip genomen en ben ik nog niet ongesteld geworden. meestal word ik namelijk na de laatste pil een dag of 3,4 later ongesteld. Ik heb alleen wat kleine bruine sliertjes slijm (sorry als het smerig klinkt haha)

Ik voel me niet zwanger of zo.

Wat denken jullie??
quote:Livre schreef op 18 september 2009 @ 15:51:

O man, ik schrok me rot. Misschien is het handig als ik beter oplet.

Le-zen Li-vre.
Congratulations, Ivy! You're "with child". Our remote testing system has detected that you're pregnant. The Miracle Of Life has begun! To see whether your baby is a boy or a girl, click the "View My Baby" button below.

Hoe kan dat nou

Zwanger in 5 minuten en ik heb echt alleen maar een kop thee gedronken...
Aletta, "pick another daddy", misschien helpt dat
Volgens de test ben ik zwanger va een meisje en het ergste: het kind is van Michael Jackson

Ik heb even wat advies van elninjoo nodig, voor de schop onder mijn kont voor de abortuskliniek.... Kids van wako: geen goed idee!!!!!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:IvyRosa schreef op 18 september 2009 @ 15:54:

Zwanger in 5 minuten en ik heb echt alleen maar een kop thee gedronken...Jaja, dat zei die Poolse ook, een paar maanden geleden toen ze gezwommen had in een Egyptisch zwembad. En die is nu ook met jong.
Livre, ik lig in een deuk, MUTS!
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 15:55:

[...]

Jaja, dat zei die Poolse ook, een paar maanden geleden toen ze gezwommen had in een Egyptisch zwembad. En die is nu ook met jong.Volgens mij heeft er echt niemand in mijn kopje thee staan rukken...
Ik heb net een directeur weggestuurd met de mededeling dat ik ECHT veel te druk ben voor zijn spreadsheet, dat ie het maandag pas kan verwachten
Gatverdamme Ivy!
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 15:57:

Gatverdamme Ivy!Nou ja, het zou de enige mogelijkheid zijn.
Ainne jij bent echt erg

Ivy; kopje thee is net een minizwembadje toch?
quote:Sarah Scott schreef op 18 september 2009 @ 15:58:

Ivy; kopje thee is net een minizwembadje toch? Blijkbaar
quote:IvyRosa schreef op 18 september 2009 @ 15:52:

Wat leuk Erwt, een jongen! Ga je hem Dylano noemen?Hoe weet jij dat nou weer? Ik wil 'm trouwens wel naar z'n vader noemen, dus zat te denken aan Dylano Michael Jackson op de Erwt. Leuk toch?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 september 2009 @ 16:26:

[...]

Hoe weet jij dat nou weer? Ik wil 'm trouwens wel naar z'n vader noemen, dus zat te denken aan Dylano Michael Jackson op de Erwt. Leuk toch?
Hoewel... misschien heeft Xan dan in de gaten dat hij niet de biologische vader is . Wacht, ik doe DylXano Michael Jackson op de Erwt!
Peas on earth!
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 15:22:

Ah hier is ie. Eventjes HIER klikken, Bliwi.Sjeeeesus, ik ben zwanger.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Solomio schreef op 18 september 2009 @ 16:48:

[...]

Sjeeeesus, ik ben zwanger.

Oh gezellig Volgens mij zijn we allemaal in dezelfde maand uitgerekend, dus wie opent er een kletsgroepje met tabel??

Erwt, dat is wel een goed idee, ik denk niet dat het opvalt....
Ik ben zwanger van mijn buurjongen.

David Dunning
Eigenlijk geloof ik die online test niet zo.

David Dunning
Niet? Nah jaaaaaa tsk.
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 16:58:

Niet? Nah jaaaaaa tsk.Nou ja, ik ben natuurlijk geen expert ofzo, maar ik vraag me af of het wel klopt.

David Dunning
Heb je slijmdraden?
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 17:00:

Heb je slijmdraden?Neuh.

David Dunning
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 17:00:

Heb je slijmdraden?ja maar die bewaar ik voor de kerst boom ik spuit ze ook nog goud!
mensen, het is echt wonderbaarlijk wat voor een mooi kindje de gouveneur en ik nog kunnen maken,

Wanneer denken julllie dat ze op de post wordt gedaan? Kan ik de baby kamer al verven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven