Van 100+ naar 100-
donderdag 27 augustus 2009 om 20:08
vrijdag 18 september 2009 om 20:57
Helleu!
Goed, dat jullie minder slecht nieuws kregen vanmiddag HotPip.
Enne, goed dat je op gewicht bent gebleven Iejoor!
Enne, slecht dat je je hebt vergrepen aan de chips Sarah!
Verder is het hier lekker druk. Net boodschappen gedaan voor verjaardag van Sportman die we gaan vieren dit weekend. Gewerkt en ik heb het idee dat ik verkouden ga worden. Keelpijn moe, je kent het wel.
Sportman is naar 'zwemles', ik heb de boodschappen opgeruimd, er staat een lekker soepie te pruttelen en dat was het voor vandaag!
Tot morgen en vast een fijn, gezellig en zonnig weekend voor iedereen!
Goed, dat jullie minder slecht nieuws kregen vanmiddag HotPip.
Enne, goed dat je op gewicht bent gebleven Iejoor!
Enne, slecht dat je je hebt vergrepen aan de chips Sarah!
Verder is het hier lekker druk. Net boodschappen gedaan voor verjaardag van Sportman die we gaan vieren dit weekend. Gewerkt en ik heb het idee dat ik verkouden ga worden. Keelpijn moe, je kent het wel.
Sportman is naar 'zwemles', ik heb de boodschappen opgeruimd, er staat een lekker soepie te pruttelen en dat was het voor vandaag!
Tot morgen en vast een fijn, gezellig en zonnig weekend voor iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 19 september 2009 om 00:55
zaterdag 19 september 2009 om 09:18
zaterdag 19 september 2009 om 09:55
Zoeb
Gisteravond de hele avond weggeweest, vandaar geen update. Schoonpa moet inderdaad nog een paar dagen blijven. Vandaag gaat de hostess met de arts praten, dan weten we het allemaal precies.
Schoonma heeft gisteravond een hele tijd met Mr N aan de telefoon gezeten, huilen natuurlijk. Zielig hoor.
Gisteravond de hele avond weggeweest, vandaar geen update. Schoonpa moet inderdaad nog een paar dagen blijven. Vandaag gaat de hostess met de arts praten, dan weten we het allemaal precies.
Schoonma heeft gisteravond een hele tijd met Mr N aan de telefoon gezeten, huilen natuurlijk. Zielig hoor.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 19 september 2009 om 10:00
Zoebie, Gecondoleerd. Zo'n verlies komt uiteindelijk altijd nog onverwacht ookal zit je er meer of min op te wachten. Alleen heb je nu nog een beetje afscheid kunnen nemen van te voren ipv dat het allemaal achteraf ineens op je bordje komt. Sterkte!
Elle, Lola, veel plezier met jullie relaxdagje.. Komt dat relaxdagje ook langs een lush winkel????Elle kennende...hahaha
Nik, Gefeliciteerd (alvast) met Sportman!
HPL, hopelijk gaat het nu al wat beter met je schoonvader!
Vandaag een BBQ van de straat! Wordt vast erg gezellig, dan leren we tenminste ook eens wat mensen uit de straat kennen. Want verder dan onze buren en daar de buren van komt het eigenlijk niet... Scheelt ook dat ik er natuurlijk een jaar lang niet gewoond heb... en we er nu in totaal nog geen 2 jaar wonen... Nieuwbouwwijk enzo... Dus al met al lijkt het me heel erg gezellig... Helaas is het weer nu grauw en grijs hoewel ze een prachtige dag hadden voorspeld maar goed...
Mijn vakantie is dus qua eten enzo pas echt op een maandag afgelopen.. maar ben al super blij dat die vakantiedagen tot nu toe niets extra's hebben gebracht en in 2 dagen tijd kan daar toch niet ineens kilo's bij komen lijkt me... Maandag doe ik weer gewoon lekker mee....
Elle, Lola, veel plezier met jullie relaxdagje.. Komt dat relaxdagje ook langs een lush winkel????Elle kennende...hahaha
Nik, Gefeliciteerd (alvast) met Sportman!
HPL, hopelijk gaat het nu al wat beter met je schoonvader!
Vandaag een BBQ van de straat! Wordt vast erg gezellig, dan leren we tenminste ook eens wat mensen uit de straat kennen. Want verder dan onze buren en daar de buren van komt het eigenlijk niet... Scheelt ook dat ik er natuurlijk een jaar lang niet gewoond heb... en we er nu in totaal nog geen 2 jaar wonen... Nieuwbouwwijk enzo... Dus al met al lijkt het me heel erg gezellig... Helaas is het weer nu grauw en grijs hoewel ze een prachtige dag hadden voorspeld maar goed...
Mijn vakantie is dus qua eten enzo pas echt op een maandag afgelopen.. maar ben al super blij dat die vakantiedagen tot nu toe niets extra's hebben gebracht en in 2 dagen tijd kan daar toch niet ineens kilo's bij komen lijkt me... Maandag doe ik weer gewoon lekker mee....
zaterdag 19 september 2009 om 10:25
zaterdag 19 september 2009 om 14:29
Jeetje wat is het stil hier... Iedereen een leven gekregen???? Ik blijkbaar niet.. zit al de hele dag te kijken of er weer iets is geschreven... Ach ja, Ik zit te wachten tot 5 uur, dan begint de BBQ.. IejoorMan ligt nog steeds op bed.. Beetje laat geworden vannacht dus tja... Dan moet je uitslapen he....
zaterdag 19 september 2009 om 14:38
zaterdag 19 september 2009 om 14:42
Ok in dat geval!
Waarschijnlijk krijg ik de woning waar ik het van de week over had. Heb als het goed is deze week een gesprek bij de woonconsulent voor het financiële plaatje. aangezien ik daar geen problemen mee verwacht ben ik al druk aan het denken over de inrichting en waar ik goedkope spullen vandaan kan halen.
Ik ben op zoek naar een eettafel met stoelen, een wasmachine en een bureau.
Dat zijn de eerste dingen op mijn lijstje. Dus als iemand nog iets heeft staan
Verder zit er in de flat een kamer met een grote inloopkast erbij. Is officieel niet bedoeld als inloopkast maar dat ga ik er wel van maken
Voor mijn slaapkamer ben ik op zoek naar crème/zwart gestreept behang.
Hebben jullie nog leuke ideeën voor de woonkamer? qua kleuren dan? Ik hou van licht en opgeruimd, dus knalroze is niet mijn ding zeg maar.
Nou ja alle ideeën zijn dus eigenlijk welkom!
Waarschijnlijk krijg ik de woning waar ik het van de week over had. Heb als het goed is deze week een gesprek bij de woonconsulent voor het financiële plaatje. aangezien ik daar geen problemen mee verwacht ben ik al druk aan het denken over de inrichting en waar ik goedkope spullen vandaan kan halen.
Ik ben op zoek naar een eettafel met stoelen, een wasmachine en een bureau.
Dat zijn de eerste dingen op mijn lijstje. Dus als iemand nog iets heeft staan
Verder zit er in de flat een kamer met een grote inloopkast erbij. Is officieel niet bedoeld als inloopkast maar dat ga ik er wel van maken
Voor mijn slaapkamer ben ik op zoek naar crème/zwart gestreept behang.
Hebben jullie nog leuke ideeën voor de woonkamer? qua kleuren dan? Ik hou van licht en opgeruimd, dus knalroze is niet mijn ding zeg maar.
Nou ja alle ideeën zijn dus eigenlijk welkom!