Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Jep, met MrPiano :-)

LM: tja, niet iedereen is blijkbaar zo gehecht aan zijn telefoon en alles wat daarbij komt kijken. Ken ook mensen waar je beter op bezoek kunt gaan ipv smsen.

Ik zou zijn rariteit even voor lief nemen en as zaterdag bij je date ff terugkoppelen dat je er aan moet wennen dat hij niet zo smserig is.

Andere oplossing; als je graag een direct antwoord wil> bellen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Owh wauwie met Mr Piano!!! Leuk joh!!

Ja je hebt wel gelijk hoor, en ik leg me er voor nu even bij neer. Eerst de volgende date maar weer eens afwachten en kijken wat er dan gebeurt. Wil ook niet meteen beginnen te zeuren Het is alleen even anders dan ik gewend ben.

Ik ga er vanuit dat hij morgen en anders zaterdag zelf op zijn laatst wel mee komt. Nu nog wat leuks bedenken om te gaan doen zaterdag.

Jij heeeeel veel plezier!!!
Ingel: have fun! Geweldige stad, ben je er al eerder geweest?

LM: wat een gedoe, gewoon bellen joh!

MT: hoe is het MM?
Ik leef nog hoor, maar ben druk en moe en niet lekker en blergh.

Lees hier veel goede dingen, rupsen, vlinders, vrijdagmannen die leuke dingen bedenken voor de zaterdag een stuk verderop, nognietzobenoemdmaartochwelzeerfijnigheden, broertjes, vaders, reisjes, weekendjes Londen, gevulde kiezen die nu niet meer zeer doen, lieve vriendinnen die instortende Olijfjes gaan troosten en een meisje dat heerlijk voor zichzelf heeft gekozen en nu alle zooi eruit huilt zodat ze daarna schoon en fris de hele wereld weer aankan en iedereen gaat laten zien wat een geweldig mens ze is.

Mooi!
Haai! Ik leef ook nog....man wat ben ik druk geweest deze week..

@Olive: Een dikke voor jou! Doe het rustig aan en luister naar jezelf! Het komt echt weer goed..

@WM: Wat leuk..uit eten met je vader!

@LM: Wat een dateperikelen..hihi! Leuk dat je lekker aan het daten bent in ieder geval!

@Ingel: Leuk! Londen! Vergeet je niet Lush met een bezoekje te vereren

@Vleer: Hoe was het kramen bij je zus? Je praat zo lief over Nick..geweldig lijkt het me om tante te zijn! (Ben het wel geweest..de zus van mijn ex heeft 2 schattige kindjes, maar helaas..)

@Xen: Ik geloof best dat het weer wennen is als je na zo'n lekkere vakantie weer aan het werk moet...maar het went snel genoeg..echt!

@Mp: Wat een ontzettend leuke en lieve post heb je geschreven!

Hier gaat alles zijn gangetje..Ik heb echt een ontzettend drukke week achter de rug en ben morgen lekker vrij..

Van het weekend alleen een feestje gepland en verder lekker helemaal niets..

Met de poezels gaat het goed! Ze accepteren elkaar en liggen ook op de bank bij mij. Weliswaar allebei op een andere leuning, maar toch

Volgens mij heb ik mijn teen net zwaar gekneusd..stootte keihard tegen de poot van de bank aan..auw!

Ik ga een wijntje nemen..de 1e van deze week
Hi meissies!

Thnx voor alle lieve woorden! Heb vandaag een fijne dag gehad. Mijn moeder was er rond half 1 en heeft grote schoonmaak gehouden hier en heel veel thee en cup-a-soup gemaakt en vers fruit. Na werk kwam mijn paps. We hebben gezellig zitten eten hier en zitten kletsen. Was echt heel erg fijn.

Ben nog steeds goed verkouden, en merk dat het 's avonds erger wordt. Dus ik hou me voorlopig rustig. Veel slapen en weinig doen. Zeker dat laatste valt niet mee... zit nog helemaal in mijn gejaagde tempo.

LM: Wat een heerlijke date-perikelen! Tja, en mannen en smsen is een verhaal apart. Gooooooo with the flow...

Zes: Jeujtje, lekker tandarts bezoekje! Gaat het weer een bietje?

Ingel: Heeeeeeel veel plezier in London met MrPiano!!

Indi: Fijn dat het goed gaat met de poezen. Als ze elkaar maar accepteren, da's het belangrijkst. De rest komt vanzelf.

Xen: Hoest met jou? En hoe is het contact met je broers? Is de oudste al op weg om echt hulp te zoeken?

MP: Hoe issie met jou? Ook ziekig zo te lezen.

MT: nog MM nieuws? Hoest met Missy?

WM: Naar jou zwaai ik alleen maar ff hoor

Reiz: Al aan het aftellen voor je reiz?

Erykahhh: Hoe issie???

Hoe zou het met Mozz zijn eigenlijk? Die heb ik al een tijd niet gezien!

Appeltje: Ouwe plaatsjeplakster
Xen en Olive, op MM-front is het rustig. Heb 'm niet meer gesproken sinds ik hem bijna 2 weken voor het laatst gezien heb. Toevallig vanavond een sms gestuurd, maar nog niks gehoord. Go with the flow, dus

Met Missy gaat het uitstekend, lief dat je het vraagt, Olive. Ik ben bezig een vakantie voor haar en mij te plannen. Jordanie gaat niet door, het wordt NYC

Olive, goed dat je rust neemt!

MP, meis, ziekig en blegh? Niet goed! We moeten trouwens toch maar aan de afvalrace, hoor, die verloren kilo's zitten er hier helaas zo weer bij....

En nu ga ik op tijd naar bed, heb hier gisteren tot 1 uur rondgehangen (ook niet goed)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Goodmorning Singles (en niet singles)

LM: zou hem vanmiddag /begin van de avond gewoon even bellen.

Olive: lekker potje thee op bed en lekker niksen dit weekend. sauna een idee om ff lekker te ontspannen misschien ?

Ing: veel plezier in Londen !

Indi: fijn dat t goed gaat met de poezen/katten. Heb mijn teen van de week ook gestoten ,,, brrr tranen stonden in mijn ogen. Nu loop ik weer als een kievit.

Tante schap bevalt mij uitermate goed !!! Vanmiddag naar zusje toe , eerst straks ff wat boodschappen voor ze halen. En had ook al bedacht dat zwager maar na thuiskomst op de bank of op bed moet gaan liggen. Die is helemaal stuk na al die slapeloze nachten. Effe een paar uur goed slapen zal hem goed doen , heb al toegezegd dat ik wel voor het eten e.d zorg. Heeft hij daar geen omkijken naar.

Gisteren na tandarts bezoek ff paar setjes kleding gehaald. Neefje heeft zijn 1e witte overhemdje/blouse , zo lekker stoer blousje.. Leuke was dat ik 30% korting kreeg dus toen ik dat hoorde heb ik nog maar ff wat er bij gepakt haha

(zusje verklaarde mij voor gek , maar is wel erg nieuwsgierig naar de gekochte setjes )

Had zusje en beeb al beloofd toen ie nog in de buik zat dat ie 1x per maand met mij mee gaat shoppen. Had al aan de kraamhulp gevraagd of ik hem vanavond mee mocht nemen naar koopavond. Vond zij prima , maar krijg hem niet mee van zwager en zusje . Dus nu een erg leuk kaartje gekocht met een leuke tekst erop. Dat het niet mijn schuld is dat ie niet mee mag shoppen
Jeetje, wat is het hier rustig, zeg!
ZOOOOOOOOOO WEEEEEEKEND!!!!!

Zo lekker met vriendin de markt op en daarna scheuren om de file's voor te blijven naar lieve Olijfje!!

Lekker boodschapjes doen en dan koken en lekker hangen!

en zaterdag mag ik eindelijk mijn fietsie ophalen!!
Is het weekend

Olive is weer wakker... en is zelfs, heel eigenwijs, naar de winkels om de hoek geweest. Hoe zieker hoe gekker... Ik ga (als ik uitgepuft ben, jeuj... conditie en ziek zijn gaan niet samen) een cake bakken. Kan ik al mijn ziekenbezoek ook verwennen

Wat zijn er toch veel lieve mensen die bij me langs komen! Ik kan weer iets beter praten, maar heb nu wel een overdosis snot er voor terug gekregen... Blegh.

MT: NYC WOW! Wat onwijs cool zeg! Ik zou bijna jaloers worden op Missy

Zes: Whahaha, übertante! Maar kan me heel goed voorstellen dat je alle winkels leeg wil kopen en je neefje helemaal wil verwennen. Lief dat je voor de kersverse paps en mams zorgt!
Zooooooo, cake staat in de oven. Over een uurtje issie klaaaaar!

Ik duik nu met een kop thee, een boek en een dekentje op de bank.
Nog een kwartiertje dan is het voor mij ook weekend. Niks gepland vandaag en morgen, das wel lekker, kindjes weg, mama gaat uitrusten...
Ow wat lees ik....ik krijg cake

Nou dan ga ik maar gauw!!

Jummieeeeeeeee
Oh wat lekker cake Olive, gaat het weer een klein beetje beter?? Hoop het maar!!!

MT, NYC!! Oh leuk zeg!!

Indi, fijn dat het goed gaat met de poezebeesten!!!

Een en al gezelligheid dus in Indi huis!

Hier alles goed, had de middag vrij dus heb heerlijk geshopt, en dat terwijl ik eigenlijk compleet blut ben.. ;-(

maar wel leuke dingetjes gekocht, die ik echt niet kon laten liggen...haha

Datemeneer liet gisteravond laat van zich horen per sms, toen ik al in bed lag. Hij vond het fijn dat ik zaterdag toch kan afspreken en dat hij het leuk vind me weer te zien! en afsluitend met x uiteraard Fijn fijn fijn om weer even wat te horen!! Lucht toch wel weer een beetje op!

Ik heb alleen het idee dat ik nu met iets moet komen om te gaan doen, aangezien hij de vorige keer al wat bedacht heeft... maar ik weet niet watt?? iemand een leuk idee? Graag in adam...

Anders wordt het denk ik automatisch maar weer een drankje doen, op terras of zo, ook leuk natuurlijk!
LM lekker in t vondelpark afspreken ? Offe ga je gezellig afspreken bij Palma's hoekje (hoek amstel/amstelstraat) en doe haar of dennis (de barman) de groeten van mij t meisje uut Drenthe
haha vleer, das wel een goeie, noem ik je ook vleer of zespri denk alleen niet dat ze dan weten over wie ik het heb....haha

We spreken sowieso pas later op de avond af, dus dan is het vondelpark weer wat minder geschikt, denk ik. Maar dank je voor het meedenken!
Liefmeisje... als je daar de naam Desert of Desertrose noemt dan kennen ze mij daar achter de bar zeer zeker (dennis of palma )
LM dit weekend is het ook Jordaan Festival in Amsterdam. Ik weet niet of je daarvan houdt? link

Leuk dat jullie wat gaan doen samen!

Ik ben net thuis en nu lekker op de bank Blood Diamond aan het kijken! Indrukwekkende film met hele mooie muziek erin!!
Het blijft een tranentrekker aan het einde....

Slaap lekker allemaal!!
Jeuj LM... spannend! Ben je er al uit wat je gaat doen met je date?

WM: Veel plezier met je nieuwe fiets vandaag!

Ik ben vandaag een stuk fitter wakker geworden dan de afgelopen dagen. Nog wel stront-verkouden, maar het doet niet meer zo'n pijn allemaal.

Ik duik zo nog wel even mijn bedje in, en vanmiddag ga ik richting tuincentrum om leuke dingen voor mijn huisje en de katten te kopen.
Stond ik bij de fietsenmaker....is de fiets nog niet klaar!!

"Ja je bent nog wel erg vroeg"

Dan moet je ook niet zeggen dat mijn fiets zaterdag klaar is!!!
Halloooooooo!

@Olive: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Veel shopplezier straks!

@WM: Straks weer terug dus? Balen zeg..

@Lm:Veel plezier met je date vanavond!

@Vleer: Hoe was het bij je zus???

Naar de rest zwaai ik!

Hier alles goed! Gisteren een heerlijke vrije dag gehad en 's avonds ben ik bij een vriendin geweest. Lekker rosé gedronken en goede gesprekken gehad

Vanavond heb ik een feestje in de kroeg en morgen ga ik met een vriendin wandelen en foto's maken..als het weer een beetje mee zit tenminste..

Een druk, maar leuk weekend!

En ik ben blij, want ik heb kaartjes voor Anouk in Ahoy!

Nu is het tijd voor een ontbijtje en daarna moet ik hier hoognodig opruimen! Misschien tot later!
Good morning!

Indi, wat gaaf! Kaarten voor Anouk. Ik zag haar gisteren bij DWDD. Is helemaal niet mijn stijl muziek normaal gesproken, maar haar vind ik geweldig!

Olive, gelukkig dat je je wat beter voelt! Blijf aan jezelf denken, hoor.

WM, hahahahah, ik zie je daar al staan, helemaal beteuterd dat je fiets nog niet klaar is. Which reminds me, ik moet ook nog een nieuwe fiets regelen, de mijne is voor de vakantie ook gejat.

LM, al iets besloten voor je date? Spannend hoor!

Ik heb een lekker weekend voor de boeg, Missy is bij haar vader, dus ik heb het rijk alleen. Vanmiddag even de stad in, morgen 'date' met SV, en ik wil hem verrassen met een leuk setje

Vanavond komt een vriendin en gaan we op stap. Zin in, het is echt al maanden geleden dat ik voor het laatst hier op stap ben geweest.

En verder same old, same old, heb nog een extra opdracht aangenomen, dus moet ook werken. Maar ik klaag niet, dat geld komt in NYC goed van pas!

Fijn weekend allemaal!
Ha missT; Vergeten te "zeggen", maar wat super dat je naar NYC gaat! Staat ook hoog op mijn lijstje!

En geniet lekker van je weekend! Het klinkt als heel gezellig!

Ik kreeg net mijn fotoboek van de vakantie..vallen er stukken tekst weg.. Dat gaf de software echt niet aan tijdens het maken van het boek. Wat een teleurstelling zeg...heb gelijk een mail naar de klantenservice gestuurd.. ben benieuwd! Ik heb er best veel voor betaald, dus ik wil ook een mooi boek..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven