Theehuis
zaterdag 19 september 2009 om 10:32
zaterdag 19 september 2009 om 10:44
Mooie namen! Nu nog een nick, en de kleine Ier kan zijn forumleven beginnen! Ben zo benieuwd hoe eht met Inad is!
Hier eigenlijk een prima nacht gehad, zeker vergeleken met gisteren. Toen was hij echt als een dood vogeltje. Vanmorgen om 8.00 riep hij me om te vertellen dat hij beter was. Is hij niet hoor, maar gaat wel stukken beter! Hij heeft weer praatjes, dus dat is fijn. Heeft trouwens helemaal geen luchtwegklachten/hoesten, dus denk dat het de gewone griep is. En zolang Vito niet ziek is, maak ik me eigenlijk ook niet echt zorgen. Tony is sterk genoeg om zelf over een griepje heen te komen.
Vish, je bent stoerrrr! Zelf droger repareren.
Star, jij klinkt ook zo heerlijk relaxed! Volgens mij ben jij al weer helemaal up & running, of niet? Lekker hoor!
Hier eigenlijk een prima nacht gehad, zeker vergeleken met gisteren. Toen was hij echt als een dood vogeltje. Vanmorgen om 8.00 riep hij me om te vertellen dat hij beter was. Is hij niet hoor, maar gaat wel stukken beter! Hij heeft weer praatjes, dus dat is fijn. Heeft trouwens helemaal geen luchtwegklachten/hoesten, dus denk dat het de gewone griep is. En zolang Vito niet ziek is, maak ik me eigenlijk ook niet echt zorgen. Tony is sterk genoeg om zelf over een griepje heen te komen.
Vish, je bent stoerrrr! Zelf droger repareren.
Star, jij klinkt ook zo heerlijk relaxed! Volgens mij ben jij al weer helemaal up & running, of niet? Lekker hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 19 september 2009 om 11:10
zaterdag 19 september 2009 om 11:22
Ja ik ben ook wel relaxed. Eerste twee nachten echt erg slecht geslapen, was al bang voor nog een dramaslaapster, maar valt mee
Ik heb eigenlijk nergens last van. Hoorde vooraf verhalen over naweeen en maximale dosis paracetamol enzo, maar heb helemaal niks. Kraamtranen ook al niet
Gisteren al met laatste editie van Stargezin naar buiten geweest, bruiloft van mijn neef. Was leuk
Erwt, bedankt voor je kaartje. Moest lachen om nicks eronder
Kess, gelukkig is Tony weer beterder! Wel dagje binnen vandaag?
Ik heb eigenlijk nergens last van. Hoorde vooraf verhalen over naweeen en maximale dosis paracetamol enzo, maar heb helemaal niks. Kraamtranen ook al niet
Gisteren al met laatste editie van Stargezin naar buiten geweest, bruiloft van mijn neef. Was leuk
Erwt, bedankt voor je kaartje. Moest lachen om nicks eronder
Kess, gelukkig is Tony weer beterder! Wel dagje binnen vandaag?
zaterdag 19 september 2009 om 11:29
zaterdag 19 september 2009 om 11:31
zaterdag 19 september 2009 om 11:44
zaterdag 19 september 2009 om 13:31
quote:Star schreef op 19 september 2009 @ 13:30:
Ja leuk is dat hè Vish, mag je van jezelf laarzen kopen, zie je niks. Altijd zo.
Ben zoooo benieuwd naar Inadverhaal en foto van Miertje
Mango in de sushi???? Ik geloof dat ik je maar weer degradeer tot afwashulp
Ik wil Miertje ook zien!
Is dat heel raar? Mango in de sushi? Lijkt me wel lekker fris, samen met stukje komkommer.
Ja leuk is dat hè Vish, mag je van jezelf laarzen kopen, zie je niks. Altijd zo.
Ben zoooo benieuwd naar Inadverhaal en foto van Miertje
Mango in de sushi???? Ik geloof dat ik je maar weer degradeer tot afwashulp
Ik wil Miertje ook zien!
Is dat heel raar? Mango in de sushi? Lijkt me wel lekker fris, samen met stukje komkommer.
Loretta is De Mol. Punt.