Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Inderdaad naar de oogarts bellen morgen! En misschien vragen of ze je oog niet eens goed kunnen onderzoeken.
Ik moet eigenlijk gaan douchen maar mijn badkamer is zo ver lopen. Dus ik heb geen zin
Nee, het duurt nu al méér dan een half jaar in totaal . Oogarts zei dat het vaker komt dat zo'n ontsteking een tijdlang terugkomt, maar nu ben ik het wel zat. Bah.

Ik ga even de de laatste utizending van Expeditie Robinson kijken op internet
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 20 september 2009 @ 11:07:

Ik moet eigenlijk gaan douchen maar mijn badkamer is zo ver lopen. Dus ik heb geen zin

Jaja, dat krijg je met zo'n huis
quote:Drift schreef op 20 september 2009 @ 11:07:

Ik heb trouwens wel datzelfde probleem vaak, als ik iets van boven nodig heb. Dat lijkt dan zó ver

Dankzij dat limonadeglas van gisteren is het huis trouwens tenminste wel een beetje toonbaar voor XanZus. Gisteren was het hier nogal troepig
Peas on earth!
Expeditie Robinson is dit jaar érg grappig. Allemaal vrouwen samen, echt áfschuwelijk wat een geroddel en achterklap, maar die mannen zijn ook echt allemaal egootjes bij elkaar
Peas on earth!
Ik heb eigenlijk alleen nog maar wat losse stukjes gezien van Expeditie Robinson. Ook niet echt zin om al die afleveringen terug te gaan kijken.

Erwt, ik zou gewoon aan de oogarts gaan vragen of hij je kan uitleggen waarom het steeds terug komt. En of er niet iets onderzocht moet worden ofzo.

Ik heb het trouwens heel vaak dat ik geen zin heb om op te staan om iets te gaan pakken/doen. Soms is zelfs de wc te veel gevraagd
En dat limonadeglas omgooien was dus uiteindelijk voor het goede doel. Alleen wist je dat gisteren nog niet
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 september 2009 @ 11:10:

Expeditie Robinson is dit jaar érg grappig. Allemaal vrouwen samen, echt áfschuwelijk wat een geroddel en achterklap, maar die mannen zijn ook echt allemaal egootjes bij elkaar

Ja, vréselijk he? Echt soms plaatsvervangende schaamte hier....

Maar toch kijken.... ik ben ERG!
quote:Drift schreef op 20 september 2009 @ 11:14:

En dat limonadeglas omgooien was dus uiteindelijk voor het goede doel. Alleen wist je dat gisteren nog niet

Ziejewel... het heeft zo moeten zijn

*zenn-modus*

Ja Fniel, erg inderdaad. Hoewel ik dat mens die eigenhandig die octopus doodslaat en doodbijt (iew...) best stoer vind!
Peas on earth!
De meesst narcistische van 't stel mannen komt met een of ander vaag struikje aan en meldt dat dat als salade voor bij de maaltijd kan gelden (terwijl er nauwelijks een maaltijd ís). Dan zegt een van die andere mannen cynisch: 'jaaahoor... nét ijsbergsla'
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 september 2009 @ 11:18:

[...]

Ziejewel... het heeft zo moeten zijn

*zenn-modus*

Ja Fniel, erg inderdaad. Hoewel ik dat mens die eigenhandig die octopus doodslaat en doodbijt (iew...) best stoer vind!Ja, die is zeker stoer. Maar ook wel een beetje eng, want daarna bijt ze de hersenen eruit met haar tanden? Brr...
Ik ben met mezelf overeen gekomen dat het beter is als ik me nu ga douchen. Dus tot zo!
Mooi dat je overeenstemming met jezelf hebt Drift! Douchze!
Peas on earth!
Ja, dat van die hersenen eruitbijten vind ik ook vrij ranzig inderdaad

Ik vind die mannen erg grappig met elkaar, maar ze durven wél dingen bespreekbaar te maken op een goede manier!
Peas on earth!
Ik ben weer fris en fruitig!

En baal ervan dat ik in mijn vinger gesneden heb, zo'n vinger heb je echt vaak nodig zeg.
Haaa, ik ben ook fris gedoucht. Balen van je vinger Drift, da's echt irritant he?

Xan heeft een kater

(en daar moet ik stiekum heel hard om lachen )
Peas on earth!
om de kater van Xan.

Hij was toch best op tijd thuis of niet? Of heeft hij gewoon veel gedronken in korte tijd?
En die vinger wil ik het liefst laten genezen zonder dat er een pleister op zit. Maar nu zit steeds alles onder het bloed en gaat dat sneetje steeds maar opnieuw open. Dus toch maar een pleister geplakt.
Goedemorgenmiddag

AMSTERDAM - Sanne Makkes, de partner van Van Dik Hout-basgitarist Benjamin Kribben, is zondagnacht overleden aan de gevolgen van een herseninfarct. Ze laat, naast haar man, twee zoontjes van 3 en 6 jaar achter.

Kribben laat, mede namens zijn zoontjes, op zijn website weten dat Sanne 'voor altijd in hun hart zal blijven leven'.

Een woordvoerder van Van Dik Hout meldt dat alle geplande optredens vooralsnog gewoon doorgaan. De begrafenis vindt plaats in besloten kring.
Erwt wat rot weer van je oog!

Ben je er alleen voor naar de huisarts geweest?

Misschien een idee om nu een doorverwijzing voor de oogarts te vragen?!

(ik wil je niet bang maken maar bij mij is een ontsteking aan de buitenkant die maar terug bleef komen en van het ene naar het andere oog oversloeg op een bepaald moment naar binnen geslagen en op de oogspieren gekomen....ben daar heel lang zoet mee geweest en veel medicijnen en ziekenhuisbezoeken later...)
quote:Drift schreef op 20 september 2009 @ 13:09:

om de kater van Xan.

Hij was toch best op tijd thuis of niet? Of heeft hij gewoon veel gedronken in korte tijd?

Hij was rond 03.00 uur thuis, had best heulll veel gedronken en heeft daar nu spijt van. Maar ach... de laatste keer dat ie dit had, is een jaar geleden, dus valt te overzien

Ja, lastig is dat he... zo'n snee in je vinger. Volgens mij kun je beter nu even een pleister doen, zodat het dicht gaat. Zodra het dichtgaat, kun je dan de pleister eraf
Peas on earth!
quote:biebelie schreef op 20 september 2009 @ 13:14:

Erwt wat rot weer van je oog!

Ben je er alleen voor naar de huisarts geweest?

Misschien een idee om nu een doorverwijzing voor de oogarts te vragen?!

(ik wil je niet bang maken maar bij mij is een ontsteking aan de buitenkant die maar terug bleef komen en van het ene naar het andere oog oversloeg op een bepaald moment naar binnen geslagen en op de oogspieren gekomen....ben daar heel lang zoet mee geweest en veel medicijnen en ziekenhuisbezoeken later...)Hoi Bieb, heb al een aantal oogartsbezoekjes achter de rug inmiddels, na eindeloze oogontsteking die overging in een hoornvliesontsteking. Sinds die tijd is het nooit helemaal weg geweest. Morgen dus maar weer oogarts bellen...
Peas on earth!
Oh, hij was rond 3 uur thuis. Ik dacht gelezen te hebben rond 00.30 uur. Dat scheelt natuurlijk wel

en och, ik heb al heel vaak geroepen dat ik nooooooit meer zo veel ga drinken. Mislukt toch altijd weer
Heb je al prednison oogdruppels gebruikt?

Die werken echt als een tierelier!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven