Afvallen met...
zondag 20 september 2009 om 18:29
zondag 20 september 2009 om 18:44
Inderdaad Fniel, morgen meteen bellen!
Wij zijn net terug van katten van Olijf, nu gaat zo vis in de oven, sla maken en aardappeltjes bakken.
Mijn lijstje wordt dan:
- O: yoghurt+energymix-cruesli
- L: 1 wrap met gerookte kip+philadelphia+sla+komkommer+pijnboompitjes
- T: cappucino + 1 speculaasje
- A: gebakken aardappeltjes, lepeltje yogonaise, sla, viscuisine, toetje
Wij zijn net terug van katten van Olijf, nu gaat zo vis in de oven, sla maken en aardappeltjes bakken.
Mijn lijstje wordt dan:
- O: yoghurt+energymix-cruesli
- L: 1 wrap met gerookte kip+philadelphia+sla+komkommer+pijnboompitjes
- T: cappucino + 1 speculaasje
- A: gebakken aardappeltjes, lepeltje yogonaise, sla, viscuisine, toetje
Peas on earth!
zondag 20 september 2009 om 19:04
zondag 20 september 2009 om 19:14
zondag 20 september 2009 om 19:24
Wat waardeloos Vinyl!
Wat zul je daar moe van worden..
(oh,dat schreef je al )
lijstje vandaag:
O: Knoppers koek met koffie (de koeken zijn gelukkig bijna op..)
L: 1 boterham met gebakken ei en kaas
A: 4 tacoschelpen met mix van tomaat,ui,chilibonen,mais en paprika (gebakken met tacokruiden en tom.puree)
Bedekt met guacemole,zure room en gerapte kaas.
Wat zul je daar moe van worden..
(oh,dat schreef je al )
lijstje vandaag:
O: Knoppers koek met koffie (de koeken zijn gelukkig bijna op..)
L: 1 boterham met gebakken ei en kaas
A: 4 tacoschelpen met mix van tomaat,ui,chilibonen,mais en paprika (gebakken met tacokruiden en tom.puree)
Bedekt met guacemole,zure room en gerapte kaas.
zondag 20 september 2009 om 19:26
Haa, ik heb lekker wraps gemaakt voor morgen als lunch. Is volgens mij ook niet slecht toch?
Vis staat nu in de oven en is bijna klaar.
Lekker Drift: lasagne! Heb ik al een tijd niet meer gegeten, dus je brengt me op een idee. Kun je dat inderdaad goed invriezen? Hoe doe je dat dan? In een bakje?
Bieb, ik kan dat nooit normaal eten, van die tacoschelpen, want dan breekt de helft af en valt dan op mijn bord enzo
Vis staat nu in de oven en is bijna klaar.
Lekker Drift: lasagne! Heb ik al een tijd niet meer gegeten, dus je brengt me op een idee. Kun je dat inderdaad goed invriezen? Hoe doe je dat dan? In een bakje?
Bieb, ik kan dat nooit normaal eten, van die tacoschelpen, want dan breekt de helft af en valt dan op mijn bord enzo
Peas on earth!
zondag 20 september 2009 om 19:29
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 september 2009 @ 19:26:
Ja, in een bakje inderdaad. Ik maak een grote schaal en kan daar drie keer van eten. Dus ik kan twee porties invriezen. Ideaal. Doe het trouwens in een vierkant bakje anders krijg je een beetje een raar propachtig effect
Ja, in een bakje inderdaad. Ik maak een grote schaal en kan daar drie keer van eten. Dus ik kan twee porties invriezen. Ideaal. Doe het trouwens in een vierkant bakje anders krijg je een beetje een raar propachtig effect
zondag 20 september 2009 om 19:41
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 september 2009 @ 19:26:
.
Wie zegt dat ik die normaal eet ?
Ik breek m doormidden en dan maak ik op de twee helften een mooi "gebakje" van de ChiliSonCarne en de rest van de lekkere schaaltjes (de guacemole,zure room,kaas en sla)
En er zijn ipv de schelpen ook bakjes,ideaal!
(maar die had ik vandaag dus niet)
.
Wie zegt dat ik die normaal eet ?
Ik breek m doormidden en dan maak ik op de twee helften een mooi "gebakje" van de ChiliSonCarne en de rest van de lekkere schaaltjes (de guacemole,zure room,kaas en sla)
En er zijn ipv de schelpen ook bakjes,ideaal!
(maar die had ik vandaag dus niet)
zondag 20 september 2009 om 19:48
zondag 20 september 2009 om 19:48
Hmmm.. ik had vorige week lekkere crackers ontdekt bij de AH.
Wilde ik ze eind van de week weer kopen, zijn ze weg. Maar zie ik ze in de bak liggen met dingen die uit het assortiment gaan. Ik neem 3 pakjes mee, maar ze zijn zo lekker dat ik me gek eet aan crackers
Kortom: het is maar goed dat ze eruit gaan!
Wilde ik ze eind van de week weer kopen, zijn ze weg. Maar zie ik ze in de bak liggen met dingen die uit het assortiment gaan. Ik neem 3 pakjes mee, maar ze zijn zo lekker dat ik me gek eet aan crackers
Kortom: het is maar goed dat ze eruit gaan!
zondag 20 september 2009 om 19:49
Hè Erwt, vervelend dat je oog weer dwarsligt! Heb je een oogarts in N? Mijn zusje moet over een maand weer terug omdat ze er nog steeds niet achter zijn wat het nou écht is...
En euhm... wraps zijn volgens mij niet écht heel goed hoor...
voor niezende Vinyl. Misschien met een mondkapje op gaan slapen?
Hoe is het met je vinger inmiddels Drift? Irritante plek idd.
Klinkt als een gezellige middag!
Bieb, het overlijden van de vrouw van Ben is nog maar 2 weken geleden! Wauw! Dat hij dan nog gewoon speelt... Ik had het hem niet kwalijk genomen als hij even een break had genomen. Zomaar plotseling... bah!
Wauw Pilous, je ouders die een half jaar op vakantie gaan!! Heftig hoor!
zondag 20 september 2009 om 19:54
De weegschaal zei vanmorgen trouwens weer 98 Of nog steeds, en dat is wel fijn na het zondigen van afgelopen week.
Vandaag ook geen fantastische dag gehad op eetgebied, maar wel op sociaal gebied
Erg fijn! We zijn naar Artis geweest en hebben het erg naar onze zin gehad Vriendin heeft een érg leuk dochtertje van 2,5
Lijstje:
O: plak rozijnbrood met boter en klein bekertje melk
TD: latte met 1,5 krakeling (groot!)
L: 13 poffertjes en een tosti
TD: kwart zak pinda-M&M's, 1 magnum temptation (246 kcal ), 1 pakje appelsap
A: 2 borden kippensoep, 1 ciabattina en half pistoletje met schapenbrie. Toe een kinder-ijsje.
Ik zal nog even wat meer drinken...
Vandaag ook geen fantastische dag gehad op eetgebied, maar wel op sociaal gebied
Erg fijn! We zijn naar Artis geweest en hebben het erg naar onze zin gehad Vriendin heeft een érg leuk dochtertje van 2,5
Lijstje:
O: plak rozijnbrood met boter en klein bekertje melk
TD: latte met 1,5 krakeling (groot!)
L: 13 poffertjes en een tosti
TD: kwart zak pinda-M&M's, 1 magnum temptation (246 kcal ), 1 pakje appelsap
A: 2 borden kippensoep, 1 ciabattina en half pistoletje met schapenbrie. Toe een kinder-ijsje.
Ik zal nog even wat meer drinken...
zondag 20 september 2009 om 19:54
Ha Age,was het gezellig met Friesdinnetje?
Ja pcies,nog heel kort dat de vrouw overleden is.
En spelen als een tierelier!
Misschien is het juist wel fijn om samen te zijn met de band,zijn tenslotte al zo lang samen en kennen elkaar door en door..
Ik ben de hele dag mijn zwarte Griekse monster al kwijt,normaal komt ie om het uur wel binnen voor een knuffel of een hapje brokjes.
Nu nog steeds niet,zelfs niet voor het avondeten (zakje stinkvoer) waar ie zo gek op is.
Begin nu toch wel bezorgd te worden...
Ja pcies,nog heel kort dat de vrouw overleden is.
En spelen als een tierelier!
Misschien is het juist wel fijn om samen te zijn met de band,zijn tenslotte al zo lang samen en kennen elkaar door en door..
Ik ben de hele dag mijn zwarte Griekse monster al kwijt,normaal komt ie om het uur wel binnen voor een knuffel of een hapje brokjes.
Nu nog steeds niet,zelfs niet voor het avondeten (zakje stinkvoer) waar ie zo gek op is.
Begin nu toch wel bezorgd te worden...
zondag 20 september 2009 om 19:56
quote:Vinyl schreef op 20 september 2009 @ 19:51:
Jee, als het zo op een rijtje zet: gewonde vinger, ontstoken oog en niezen, dan zijn we wel een dankbaar topic voor de gezondheidszorg
Heb jij niks Age? Je valt wel buiten de boot hoor
Last van tanden
Had vandaag opeens weer een gek stukje in m'n mond dat verdacht veel op een stukje kies leek
Oooh, ik ontkom er echt niet meer aan denk ik... Moet eens de tandarts hier om de hoek bellen of ik eens mag komen.
Jee, als het zo op een rijtje zet: gewonde vinger, ontstoken oog en niezen, dan zijn we wel een dankbaar topic voor de gezondheidszorg
Heb jij niks Age? Je valt wel buiten de boot hoor
Last van tanden
Had vandaag opeens weer een gek stukje in m'n mond dat verdacht veel op een stukje kies leek
Oooh, ik ontkom er echt niet meer aan denk ik... Moet eens de tandarts hier om de hoek bellen of ik eens mag komen.
zondag 20 september 2009 om 19:59
@ Age: ah ja, je tanden! Jij mag blijven!
Maar wel balen voor je. Je kunt inderdaad maar beter even bellen, voor het nog erger wordt
Wel supergoed van je weegschaal
@ Bieb: kan me voorstellen dat je ongerust wordt. Maar die komt straks vást gewoon opdagen! (een van de laatste dagen dat hij lekker kan rondslenteren met mooi weer!)
Maar wel balen voor je. Je kunt inderdaad maar beter even bellen, voor het nog erger wordt
Wel supergoed van je weegschaal
@ Bieb: kan me voorstellen dat je ongerust wordt. Maar die komt straks vást gewoon opdagen! (een van de laatste dagen dat hij lekker kan rondslenteren met mooi weer!)