Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link staat in de krabbels van onze Hyves.

Juud, hoe was jouw appeltaart? Die van mij was erg goed gelukt. Ik had dit recept genomen. Alleen dan zonder rozijnen en op de bodem een klein laagje spijs. Man en moeder zagen daar de toegevoegde waarde niet van, dus dat laat ik volgende keer achterwege. Misschien gooi ik er dan wat nootjes of gedroogde abrikozen doorheen.

Suus, vandaag officieel D-Day toch?
Haai dears, ik check twee maal daags Suus dr BIB maar heb weinig puf om te posten.

Vrijdag heel gezellig bij Mamax en de mannen langs geweest, heeeeel mooie cakjes hebben ze gemaakt (die Sam allemaal op wilde eten, de kleine snoepert ;)).

Bridges, voor jou, want het klinkt best heftig allemaal bij elkaar. Twee kinders, baan, gezin, familieperikelen... Goed dat je even wat support voor jezelf zoekt!

Jin, wat een fijn adresje van die Uggs! Ik wilz e ook! laat je weten als je ze binnen krijgt?

O, collega komt binnen en moet iets van me. Bis spater!
Was gezellig hè, Hel. Nog geslaagd voor laarzen?
Ik heb de foto's trouwens op onze Hyves gezet.
Bib!

Ik ga nog even een tukkie doen. Tot straks.
Morguh,

Ik keek uit het slaapkamerraam en zag strakblauwe lucht met een grote wolk: staat er een bedrijf op het industrieterrein in de fik.

Dát plaatje met dat korte rokje en dan die warme UGGS eronder....

Bridges, voor jou!

Ook geswicht voor een Tupperware party. Het zijn wél goede spulletjes, mijn moeder heeft nog bakjes die echt jaren 70 zijn

Suus, ik had stil gehoopt dat ik nu zou lezen dat je bevallen was. Je hebt wel een goed weekend gehad las ik, gezellig met Jeetje naar de speeltuin!

Hel en Mamax, lekker gezellig met elkaar, leuk!

Enka, het heeft toch wel wat, die eerste hapjes.

Mal, dat maak je ook niet elke dag mee, een gijzeling. Eng.

Compu, heeft CG het leuk gehad bij oma? Hé, ik kijk ook in de bedden van de kinderen als ze weg zijn, net zo'n tic als jij hebt. Fijn dat die duizelingen weg zijn. Moet je nu wat tegen zeeziekte nemen de volgende keer?

Dank je voor je complimenten over de foto's op de groep.

Star, dat gaat goed!

Wij zijn met zijn tweetjes uit eten geweest in H'wijk. Zaterdag was onze trouwdag. Heerlijk gegeten in een restaurant waar we nog niet eerder waren geweest (de Eetkamer). Klein, knus, goede kaart.

En nu koffie en daarna boodschappen doen (en taart bestellen voor Tim zijn verjaardag)
Lekker slapen Suus
Mamax, ik zag de foto's net, geweldig, haha!

Geslaagd ja en nee, Dolcis had leuk maar moest bestellen in haar maat. Nimco en Huppeldepup vielen tegen (heel duur en ook niet helemaal naar m'n zin).

Tuk ze Suus!
Kokos, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hoeveel jaar geleden?

Suus, maareh, is dat niet een beetje vele van het goede, zo op het randje van bevallen nog een dag met kind in speeltuin rondhangen?
Plaatje? Ik zag net dat ze deze week schoenen zesdaagse hebben www.schoen6daagse.nl Tussen 12 en 15 vandaag krijg je bij Dolcis 15% korting. Misschien kun je daar ook gebruik van maken als je ze dan besteld?

Hoezo ben je vandaag aan het werk? Je bent toch altijd vrij op maandag of zit dat verkeerd in m'n hoofd?
quote:bridges6 schreef op 20 september 2009 @ 21:08:

Ik moest ook even nadenken hoor. Weet je nu al wat je doet met cadeautje voor je kraam? Of was vandaag laatste dag? wat heb je gedaan?Vrijdag was laatste dag al. Heb een mooie bos bloemen gekocht en geboortekaartje met persoonlijke boodschap erop erbij gedaan.
O ja, de Tupperware-party van Bridge. Ik sla even over als je het niet erg vind, ik word strontmelig van dat soort dingen en dan ga ik klieren

Nog gefeliciteerd Kokos!
Ah, da's een goeie tip Mamax, dank! Heb ze al besteld (bij filiaal in A-N, daar kom ik vaker), zal even checken of daar ook zoiets loopt..

Deze
Ze zijn leuk Hel! Volgens de site van Dolcis is het overal, zou daar dus ook moeten zijn. Anders even bellen?
He shoot, 't geldt alleen op alles wat je vandaag tussen 12 en 15 afrekent (wel bestellingen, maar die moet je dan dus alvast betalen). En ik zie geen kans nog voor 15.00 bij een filiaal langs te rijden (ben vandaag gaan werken ipv donderdag, dan wil ik m'n koffer inpakken). Helaaspindakaas. Heb jij je slag geslagen?!
Nee, Max zit op school nu. Van de week hebben ze ook nog een aanbieding dat je op het 2de paar 10 euro korting krijgt. Misschien dan even kijken, Sam moet ook nieuwe.
quote:Helenita2 schreef op 21 september 2009 @ 10:10:

Suus, maareh, is dat niet een beetje vele van het goede, zo op het randje van bevallen nog een dag met kind in speeltuin rondhangen?

Alles om die bevalling een zet te geven Hel, alles!

(dan maar risico van gebroken vliezen in speeltuin.... Wie kent me daar zullen we maar denken )
quote:Helenita2 schreef op 21 september 2009 @ 12:23:

Ah, da's een goeie tip Mamax, dank! Heb ze al besteld (bij filiaal in A-N, daar kom ik vaker), zal even checken of daar ook zoiets loopt..

Deze

Leuk! Welke maat doe je? 27?

De bruine met gespen en bontje op 1e pagina vind ik ook echt super.... Hmmmmm, ik denk dat ik eens naar Dolcis moet morgen
quote:Suze2 schreef op 21 september 2009 @ 15:12:

[...]

Leuk! Welke maat doe je? 27?

De bruine met gespen en bontje op 1e pagina vind ik ook echt super.... Hmmmmm, ik denk dat ik eens naar Dolcis moet morgen

Yep, maat 27. Zal Julia ook wel hebben toch?

Bedoel je deze? Erg leuk idd. Ik overweeg om ze erbij te kopen (is niet zo heel duur daar, kan best... ) Ze hadden ze in de winkels waar ik ben geweest nog niet staan.

Lekker getukt?
Mmm, link mislukt. Zo dan.
Ah, deze bedoel je denk ik! Ik vond die andere net even wat aparter; deze zie je in heel veel winkels (en dan veel duurder). En het leer was niet zo mooi - dat zie je dan online weer niet goed.
Mamax mijn recept zag er ook zo ongeveer uit. Ik had er ook spijs in gedaan maar ik vond het niet lekker, mierezoet! Te zoet voor een appeltaart dus dat doen we de volgende keer maar niet meer. Jouw recept heb ik opgeslagen, vanillesuiker is nl altijd lekker!

Vandaag wel op mijn werk baklava gehad n.a.v. het suikerfeest, zo lekker! ( dan is zoet niet erg meer ) .

Kokos brandje al geblust? Moesten je ramen dicht? Gezellig uiteten geweest!

Suus je was toch wel op de fiets naar de speeltuin he! Misschien helpt dat, een stukje fietsen? Alles al klaar in huis?

Vent is werken vanavond en als ik alleen met de kids eet ga ik meestal snacken maar nu aan het lijnen dus het moet gezond. Ik heb alleen geen inspiratie, ga denk ik maar voor een soepie. Wat eten jullie?
Speeltuin te ver om te fietsen Juud. 17 km heen en 17 km terug (eerst nog langs zus geweest) was echt niet gelukt denk ik

Hel nee, die bedoel ik allebei niet (maar ik ben te stom om link te plakken ). Met een wit bontje als omslag aan de bovenkant.

Werk dit zo: zo dan?
oh cool! Weer wat geleerd vandaag....
Juud ik heb net een ovenpasta in een schaal gemikt. Naar recept AH dus geen idee of het wat is... Uit het rekje van AH met courgette, kerstomaten courgette en kaas. Ziet er wel ok uit en geen werk, das lekker. Qua gezonde snackjes doen wortels het hier altijd leuk. Hou je daar van? Desnoods met een dipje van yogurt met een zakje van duyvis (spel je dat zo?!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven