Clarins 2
dinsdag 29 juli 2008 om 13:00
tijdje terug was er een hele grote Clarins topic, maar die word niet meer gebruikt dus ik wil graag een nieuwe opstarten
Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.
maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)
oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??
graag tips van andere Clarins-Fans
gr phoebe
Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.
maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)
oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??
graag tips van andere Clarins-Fans
gr phoebe
woensdag 16 september 2009 om 11:24
Klinkt goed Judith! Wow jullie zijn allemaal wel erg enthousiast over de nieuwe Multi-Active producten. Ik heb even gekeken wat de Multi-Active creme nou precies doet:
An indispensable treatment for young, busy women to help prevent the formation of lines. Bio-regulating, it helps tone the skin. Hydro and thermoregulating, it enhances skin's comfort and suppleness regardless of climatic conditions. Tensio-regulating, it helps prevent skin slackening. Photo-regulating, it helps neutralize free radicals.
Vanwege het topic over anti-rimpel cremes die slecht zouden zijn was ik benieuwd of deze lijn ook exfoliërende (celvernieuwende) bestanddelen bevatte zoals melkzuur of salicylzuur maar volgens mij niet.
An indispensable treatment for young, busy women to help prevent the formation of lines. Bio-regulating, it helps tone the skin. Hydro and thermoregulating, it enhances skin's comfort and suppleness regardless of climatic conditions. Tensio-regulating, it helps prevent skin slackening. Photo-regulating, it helps neutralize free radicals.
Vanwege het topic over anti-rimpel cremes die slecht zouden zijn was ik benieuwd of deze lijn ook exfoliërende (celvernieuwende) bestanddelen bevatte zoals melkzuur of salicylzuur maar volgens mij niet.
vrijdag 18 september 2009 om 16:34
Ja moet ik binnenkort maar eens doen. Ik heb nog wel een proefje van de oude multi-active dagcreme (gelcreme) en die beviel goed. Ik ben echt zo blij dat Clarins zo goed bevalt, geen rare reacties/ minibultjes ofzo en mijn huid voelt goed aan en gehydrateerd. Blijf voorlopig nog wel fan!! Meestal is er altijd wel wat met een merk maar nu dus niet.
zondag 20 september 2009 om 18:45
Volgende week begint de Clarinsactie bij DA Drogisterijen. Je krijgt een tasje met miniaturen kado. Ik was gisteren in Den Bosch en heb daar wat proefjes gescoord van het nieuwe serum en de nieuwe dagcreme dus ik kan nog wat langer blijven smeren,ik vind het nog steeds heerlijk en ook ik heb geen last van bultjes o.i.d.
zondag 20 september 2009 om 19:55
maandag 21 september 2009 om 11:41
Leuk Shoppen! Nog een fan erbij!
Maar die actie heb ik ook gezien, bij alle DA's ja. Moeten ze het wel in het assortiment hebben lijkt me. Vreemd dat ze niet bij alle DA's dezelfde merken hebben vind ik.
Volgens mij is de website www.da.nl? Anders even googlen.
Maar die actie heb ik ook gezien, bij alle DA's ja. Moeten ze het wel in het assortiment hebben lijkt me. Vreemd dat ze niet bij alle DA's dezelfde merken hebben vind ik.
Volgens mij is de website www.da.nl? Anders even googlen.
maandag 21 september 2009 om 21:19
ja de nieuwe multi active lijn
was al in een paar tijdschriften reclame tegen gekomen, liep in de da en kwam daar de nieuwe lijn tegen, ik vroeg om een monster en kreeg een kaartje met de dagcreme en het serum erin
heerlijk, zie geen verandering, maar dat kan niet na een dag, maar voelt lekker aan en ruikt heerlijk
was al in een paar tijdschriften reclame tegen gekomen, liep in de da en kwam daar de nieuwe lijn tegen, ik vroeg om een monster en kreeg een kaartje met de dagcreme en het serum erin
heerlijk, zie geen verandering, maar dat kan niet na een dag, maar voelt lekker aan en ruikt heerlijk
maandag 21 september 2009 om 23:04
Ben nu een monstertje van de eye contour balm aan het gebruiken en vind het erg fijn, het trekt ook snel in. Veel beter dan het hydraterende serum dat ik bij de Tuinen gebruikt heb. Denk dat ik de oogcreme voor overdag ga gebruiken en het hydraterende serum voor 's nachts omdat het veel minder goed intrekt.
Ben er ook achter gekomen dat er een aantal 'luxere' DA drogisten zijn die wel Clarins verkopen, helaas niet bij mij in de buurt. Nog even wachten tot een actie bij Ici Paris of de Bijenkorf.
Ben er ook achter gekomen dat er een aantal 'luxere' DA drogisten zijn die wel Clarins verkopen, helaas niet bij mij in de buurt. Nog even wachten tot een actie bij Ici Paris of de Bijenkorf.
dinsdag 22 september 2009 om 19:19
Dat kaartje met serum en dagcreme kreeg ik ook,heerlijke geur ook inderdaad en lekker zacht velletje,het voelt zeker lekker aan en de prijs is ook nog te doen.
Bij mijn DA verkopen ze gelukkig wel Clarins,ik denk dat ik er deze week wel even naar toe ga,ik kreeg een kaart in de bus met die aktie daarom weet ik dat er een aktie is.
Bij mijn DA verkopen ze gelukkig wel Clarins,ik denk dat ik er deze week wel even naar toe ga,ik kreeg een kaart in de bus met die aktie daarom weet ik dat er een aktie is.
dinsdag 22 september 2009 om 22:55
Is de actie nu al ingegaan of vanaf volgende week? Ik wil ook bij de DA langs maar ben die kaart kwijt! Ik heb nu een paar keer de Pure Melt Cleansing Gel gebruikt en die bevalt toch wel erg goed. Als je de gel wat langer inmasseert tot hij warm wordt word het echt een olie, bijzonder! Voelt ook erg fijn en zacht. Die wil ik dan gaan gebruiken voor 's morgens en dan 's avonds milk + tonic omdat ik ook vaak make-up draag die er goed af moet. Ook wil ik een nieuwe dagcreme gaan kopen, denk dat het de multi-active gaat worden maar twijfel nog een beetje, misschien toch nog eerst 1 pot HydraQuench...
woensdag 23 september 2009 om 11:18
Ik schrijf niet vaak berichtjes, maar wilde toch even laten weten dat ik ook de eye contour balm heb, is echt heerlijk! Ook heb ik net nieuwste mascara van Clarins de wonder perfect gekocht. Krijg je echt fantastisch mooie wimpers van. Mooi lang, vol en gekruld! Heb ik via de Clarins webshop besteld. Via die eigenaresse hoorde ik dat er zij in oktober een super leuke aktie krijgen! Dat is vast iets om in de gaten te houden. Hadden jullie al van deze mascara gehoord, ik zie er nl. niet veel van in de media.....
woensdag 23 september 2009 om 19:31
Hoi Curlygurly,
de actie is maandag inderdaad in gegaan ik ben gezwicht vandaag voor een potje multi active nieuwe lijn en het tasje met producten erbij gekregen en ik leverde de kaart in en kreeg toen het nieuwe serum erbij van 10 ml. dus het was een leuke dag voor mij,ben er erg blij mee.De pure melt is inderdaad heerlijk spul vooral als die warm is ja.
de actie is maandag inderdaad in gegaan ik ben gezwicht vandaag voor een potje multi active nieuwe lijn en het tasje met producten erbij gekregen en ik leverde de kaart in en kreeg toen het nieuwe serum erbij van 10 ml. dus het was een leuke dag voor mij,ben er erg blij mee.De pure melt is inderdaad heerlijk spul vooral als die warm is ja.
woensdag 23 september 2009 om 19:52
woensdag 23 september 2009 om 20:52
Hier nog een fan van clarins , gebruik momenteel de Instant make-up remover voor heavy make-up en ik vind hem echt super! Nog geen 1 remover gehad die in 1 veeg zorgt dat bijna allemaal make-up (zelfs waterproof) verdwijnt! Ben nu erg benieuwd naar de beautyflash balm, hebben jullie ervaring met die creme!?
woensdag 23 september 2009 om 23:12
Ow klinkt goed dakduivel! Welke is dat? Zo'n fles met blauwe inhoud? Ik weet dat er twee zijn maar die zijn beide voor oog make-up of gebruik je het daar ook voor? Die olie/ water schudemulsie is voor zware make-up (en ik denk dat jij die dan hebt) maar laat dat geen vettige laag achter?
Ik heb geen ervaring met de Beautyflash balm, wel nieuwsgierig ernaar trouwens!
woensdag 23 september 2009 om 23:12
Ow klinkt goed dakduivel! Welke is dat? Zo'n fles met blauwe inhoud? Ik weet dat er twee zijn maar die zijn beide voor oog make-up of gebruik je het daar ook voor? Die olie/ water schudemulsie is voor zware make-up (en ik denk dat jij die dan hebt) maar laat dat geen vettige laag achter?
donderdag 24 september 2009 om 08:54
Dit is een nieuwe mascara en ik heb hem al. En echt, zelfs na 1 x aanbrengen is hij fantastisch, je hebt dan al geweldige wimpers! Ik zie deze alleen niet in de media en vroeg me af of jullie er al van gehoord hebben. Maar misschien komt dit nog! De aktie betreft alle producten van Clarins geloof ik, dit wordt vast wel in de shop vermeld. Enneh, die beauty flash dat kan toch als masker gebruik worden of onder een vloeibare make up?
donderdag 24 september 2009 om 17:56
Hoi Curlygurly,
Ik dacht dat de aktie tot 5 oktober duurde,maar ik weet het niet heel erg zeker. Volgende week beginnen de dwaze dagen en hebben ze op bijna alle merken 25% korting. Ik heb ook geen ervaring met de beauty flash balm maar het lijkt me wel wat,vanavond ga ik de blue orchidee olie uitproberen,ben benieuwd. Ik heb de instant light gekocht en die vanmorgen vermengd met mijn foundation en dat is echt mooi spul zeg.
Ik dacht dat de aktie tot 5 oktober duurde,maar ik weet het niet heel erg zeker. Volgende week beginnen de dwaze dagen en hebben ze op bijna alle merken 25% korting. Ik heb ook geen ervaring met de beauty flash balm maar het lijkt me wel wat,vanavond ga ik de blue orchidee olie uitproberen,ben benieuwd. Ik heb de instant light gekocht en die vanmorgen vermengd met mijn foundation en dat is echt mooi spul zeg.
vrijdag 25 september 2009 om 08:46
Gister ben ik bij DA geweest en heb de Multi-Active dagcreme gekocht voor de normale tot droge huid. Alvast voor als het weer kouder wordt, mijn HydraQuench zit nog erg vol dus tegen die tijd is het wel weer kouder buiten. Ook heb ik de Pure Melt Cleansing Gel gekocht en heb ik een 10ml proefje van het nieuwe serum gescoord. Het miniaturentasje kreeg ik erbij, er zat ook een mascara in, zou dat die Wonder Perfect kunnen zijn? Niet op gelet eigenlijk..
Die dwaze dagen zijn ook wel heel aantrekkelijk! 25% korting op het hele Clarins assortiment? Hmmm nou ja voorlopig heb ik nu echt wel even genoeg Clarins..de volgende keer wil ik ook bij die webshop in de UK gaan bestellen, is ook zeker wel 25% goedkoper. Maar Bibi, ben benieuwd wat jij van die Blue Orchidee olie vindt, ik vind hem super! Hij trekt snel in en je huid wordt er echt heerlijk zacht van! De Instant Light, wat is dat nou precies? Iets wat je gezicht 'verlicht' naast je portemonnee ?
Die dwaze dagen zijn ook wel heel aantrekkelijk! 25% korting op het hele Clarins assortiment? Hmmm nou ja voorlopig heb ik nu echt wel even genoeg Clarins..de volgende keer wil ik ook bij die webshop in de UK gaan bestellen, is ook zeker wel 25% goedkoper. Maar Bibi, ben benieuwd wat jij van die Blue Orchidee olie vindt, ik vind hem super! Hij trekt snel in en je huid wordt er echt heerlijk zacht van! De Instant Light, wat is dat nou precies? Iets wat je gezicht 'verlicht' naast je portemonnee ?
vrijdag 25 september 2009 om 11:07
Op de donderdag van de DDD van de Bijenkorf is ook een actie van 50% op Clarins producten, ga ik toch ook even kijken en er zijn een aantal setjes in de aanbieding. Hoop dat de eye contour balm of iets van de gezichtsolien in de aabieding zijn, die zijn op mijn wanted list. De eye contour balm is erg prettig en trekt erg snel in.
Heb zelf een nieuwe fles tonic gehaald en ook een proefje van de blue orchidee olie gevraagd. Helaas waren die proefjes op, maar toen heeft de verkoopster iets in een potje gedaan en nu heb ik nog meer dan normaal in een proefje zit. Vanavond even proberen, nog even nagevraagd, je hoeft daarna geen nachtcreme te gebruiken.
Heb zelf een nieuwe fles tonic gehaald en ook een proefje van de blue orchidee olie gevraagd. Helaas waren die proefjes op, maar toen heeft de verkoopster iets in een potje gedaan en nu heb ik nog meer dan normaal in een proefje zit. Vanavond even proberen, nog even nagevraagd, je hoeft daarna geen nachtcreme te gebruiken.
vrijdag 25 september 2009 om 20:04
Hoi
De Blue Orchidee is echt fantastisch wat een fijn product en een hele lekkere geur,ik ben er nu al verslingerd aan,trekt goed in de huid en vanmorgen had ik een heel zachte huid,een blijvertje word dat,misschien moet ik die met die dwaze dagen maar eens gaan kopen. Mooi curlygurly dat je ook zo"n luxe miniatuur hebt gescoord,dan kan je dat gelijk ook uitproberen ook dat serum ruikt verukkelijk,wanneer ga je aan die nieuwe multi active dagcreme? De instant light is een product die je alleen op je gezicht doet of mengen met de foundation of over de foundation dan krijg je een net wat stralender gezicht van,er zitten een soort van pigmenten in die ook kleine oneffenheidjes wat vervaagd,ik vind het mooi spul,ik kreeg er een proefje van bij Belissima dat heeft ze goed gedaan en ook de Blue Orchidee kreeg ik erbij en beide producten bevallen erg goed.
Judith11, ben erg benieuwd wat je van de Blue Orchidee vind,houd ons op de hoogte.
De Blue Orchidee is echt fantastisch wat een fijn product en een hele lekkere geur,ik ben er nu al verslingerd aan,trekt goed in de huid en vanmorgen had ik een heel zachte huid,een blijvertje word dat,misschien moet ik die met die dwaze dagen maar eens gaan kopen. Mooi curlygurly dat je ook zo"n luxe miniatuur hebt gescoord,dan kan je dat gelijk ook uitproberen ook dat serum ruikt verukkelijk,wanneer ga je aan die nieuwe multi active dagcreme? De instant light is een product die je alleen op je gezicht doet of mengen met de foundation of over de foundation dan krijg je een net wat stralender gezicht van,er zitten een soort van pigmenten in die ook kleine oneffenheidjes wat vervaagd,ik vind het mooi spul,ik kreeg er een proefje van bij Belissima dat heeft ze goed gedaan en ook de Blue Orchidee kreeg ik erbij en beide producten bevallen erg goed.
Judith11, ben erg benieuwd wat je van de Blue Orchidee vind,houd ons op de hoogte.