Relatie/huwelijk met rijke man
maandag 21 september 2009 om 21:43
Volgens mij bestaat er nog niet zo'n topic. Het leek mij leuk om over dit onderwerp ervaringen uit te wisselen/praten/discusseren etc. Wie heeft er hier een relatie/huwelijk met een rijke vent? Ik al 7 maanden een relatie met een miljonair van 46. Ikzelf ben 22. Nee, het is niet dat ik alleen maar om het geld bij hem ben. Hij heeft nog altijd een hele leuke kop. Mijn familie keurt hem af. Ze denken dat ik hem alleen maar leuk vind om het geld en luxe leven. Wie zit ook in zo'n soort schuitje?
maandag 21 september 2009 om 22:01
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 21:52:
Sow wat een snelle reacties
Ik ben heel eerlijk hoor; ja, geld speelt wel degelijk een rol, maar ik geef wel om hem. Ben toch op een bepaalde manier van hem gaan houden.
Als jij mijn dochter was en de man in je leven:
- had nog een hele leuke kop
- je was er toch wel 'op een bepaalde manier van gaan houden'
... dan stond ik er vast ook niet achter.
Sow wat een snelle reacties

Als jij mijn dochter was en de man in je leven:
- had nog een hele leuke kop
- je was er toch wel 'op een bepaalde manier van gaan houden'
... dan stond ik er vast ook niet achter.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 22:00:
Hij 1 zoon die studeert in het buitenland heb ik 1 keertje gezien. Zijn dochter woont bij z'n ex, ze moet mij niet. Maar ja daar heb ik lak aan. Ze komt ook niet zovaak bij ons thuis. Meestal gaan ze buiten wat leuks doen of eten.Oef, kapers op de erf-kust. Wat is nou je strategie-hie?
Hij 1 zoon die studeert in het buitenland heb ik 1 keertje gezien. Zijn dochter woont bij z'n ex, ze moet mij niet. Maar ja daar heb ik lak aan. Ze komt ook niet zovaak bij ons thuis. Meestal gaan ze buiten wat leuks doen of eten.Oef, kapers op de erf-kust. Wat is nou je strategie-hie?
maandag 21 september 2009 om 22:04

maandag 21 september 2009 om 22:06
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 22:00:
Zijn dochter woont bij z'n ex, ze moet mij niet. Maar ja daar heb ik lak aan.
Zo is dat. Wat heb jij met zijn dochter te maken? Niks toch! Als hij maar niet teveel geld aan haar uitgeeft, want dat moet ie natuurlijk aan jou besteden. Tsss, ze moet je niet... wat denkt ze wel, een beetje moeilijk gaan doen. Zeker omdat jij toevallig een leeftijdsgenoot van haar bent.
Hee, ideetje! Als je genoeg van 'm hebt, kun je er wel met zijn zoon vandoor gaan! Die heeft natuurlijk ook best wat pieken in het vooruitzicht.
Zijn dochter woont bij z'n ex, ze moet mij niet. Maar ja daar heb ik lak aan.
Zo is dat. Wat heb jij met zijn dochter te maken? Niks toch! Als hij maar niet teveel geld aan haar uitgeeft, want dat moet ie natuurlijk aan jou besteden. Tsss, ze moet je niet... wat denkt ze wel, een beetje moeilijk gaan doen. Zeker omdat jij toevallig een leeftijdsgenoot van haar bent.
Hee, ideetje! Als je genoeg van 'm hebt, kun je er wel met zijn zoon vandoor gaan! Die heeft natuurlijk ook best wat pieken in het vooruitzicht.

maandag 21 september 2009 om 22:08
@cappi, maar dat hoeft toch helemaal niet. Hij is rijk, hij zorgt voor haar. Waarschijnlijk vult hij al haar tekorten aan. Zowel financieel als emotioneel. Klinkt een beetje als een vader figuur, als iemand die haar introduceert in een wereld waar ze anders nooit terecht zou kunnen komen. Althans niet op eigen kracht.
Dus dit is haar manier. Lijkt me prima.
Dus dit is haar manier. Lijkt me prima.
maandag 21 september 2009 om 22:10
quote:Quinty schreef op 21 september 2009 @ 22:07:
Oh, wat heerlijk voor je een man die je vader zou kunnen zijn...
Wat nu als hij door de crisis al zijn geld verliest... Hou je dan nog steeds 'op een bepaalde manier' van hem?welnee, dat doet ze dan niet meer. Ze houdt het misschien een maand extra vol, maar dat zal alleen zijn om haar omgeving te sarren. Zo van: 'zie je wel, ik houd echt van hem'.
Oh, wat heerlijk voor je een man die je vader zou kunnen zijn...
Wat nu als hij door de crisis al zijn geld verliest... Hou je dan nog steeds 'op een bepaalde manier' van hem?welnee, dat doet ze dan niet meer. Ze houdt het misschien een maand extra vol, maar dat zal alleen zijn om haar omgeving te sarren. Zo van: 'zie je wel, ik houd echt van hem'.
maandag 21 september 2009 om 22:11
@ superhuisvrouw. Ik kon wel aan zijn auto zien dat aardig wat geld had maar wist van tevoren niet dat hij miljonair was. Kwam ik pas achter toen ik hem beter leerde kennen, bij hem thuis ben geweest. In geld is hij makkelijk, hij is gelukkig niet gierig.
@ LissLotte. Haha heb jij die tips die je geeft uitgeprobeerd? Vermogen ben ik niet bang dat zit allemaal goed. Trouwen hebben we het nooit over gehad. Hij is volgens mij nu 3 jaar gescheiden van zijn exvrouw.
@ LissLotte. Haha heb jij die tips die je geeft uitgeprobeerd? Vermogen ben ik niet bang dat zit allemaal goed. Trouwen hebben we het nooit over gehad. Hij is volgens mij nu 3 jaar gescheiden van zijn exvrouw.